Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
20-02-2014, 12:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2014, 03:43 PM ja muutjaks oli rootor.)
Tere!
Nimelt probleem järgmine. Autoks siis Mb w210 270 cdi 2000a. Oli vibra sees.Avastasin ,et katki oli kardaani tagumises otsas asuv vibratsiooni summutaja. ( Tagumine leevendi on vahetult tagasilla küljes aga see vibrats. summutaja oli enne tagumist leevendit kardaani küljes...kolme poldiga on ühenduses ka tagumise leevendiga). Keerasin selle ära ja
vibra jäi tükimaad vähemaks. Võtsin selle näppu ja läksin Pärnu Silberisse. seal vaadati ja imestati ja öeldi ,et see on täpne tasakaalustus tehase poolt ja ei osatud midagi kosta kust saab uue ja kuidas saab. Kodus siis netis kompasin ja oli antud detaili nimi sootuks kardaani vibrats. summutaja(või nim. seda ka keegi leevendiks ei tea. Teab sellest keegi midagi ja kust oleks võimalik hankida selline uus detail? Vast saab aru millest jutt on...Tänan!
Pilt siis antud detailist sellel lingil. Andke nõu millisest kohast saaks siis soetada antud uue või korraliku kasutatud detaili!
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/36484-Foto0037.jpg
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Kas pole keegi tõesti ei kuulnud ei näindud????
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Sellist juppi peaks igast autopoest osta saama, mingit olulist rolli ta ei mängi, paljudel pole teda juba tehase poolt.
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
22-02-2014, 08:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2014, 08:35 PM ja muutjaks oli rootor.)
Probleem ongi selles et ei ole seda igas autopoes.Kaasaarvatud Silberis vaadati seda nagu imeasja.. ja ei oldud võimeline otsima-tellima.Vähemasti Pärnus. Asi nimelt oligi selles ,et oli vibra autos. avastasin ,et see detail oli katki ehk siis vulkaaniseerimisest need kummi osad metalliküljest lahti ja loperdas kardaani küljes. Võttes selle üldse ära kadus vibra enamjaolt aga pole ikka nii nagu peab. Vaevalt see tehase poolt niisama sinna pandi. Või sobib sellele autole ka mingi teise Mercedes-Benz kardaan? nii ,et paluks abi? auto peab olema vaikne ju.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
The drive shaft vibration dampeners are a potential source of trouble because the rubber component rots and separates from the outer ring. The resulting disintegration bang will scare the hell out of you and result in a tow-in.
The entire vibration dampener assembly can be removed with no effect on the car's operation/ smoothness/etc
It is hard to find replacements as they are very rarely replaced.
Mul oli E300td, sellel sisuliselt sama kardaan ja kummaski otsas ei olnud seda vibratsiooni summutajat. Selle puudumine ei saa tekitada mingit vibratsiooni, pigem kontrolli kardaani ülejäänud sõlmed üle, tsentripuksid mis kardaani otstes on, keskmine kardaanipukk jne.
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Mul see kolakas oli aind tagumises osas. Vahetasin ka vahepuki koos tugilaagriga (orig. detailid said.) Neid tsetrerimis pukse ei kontrollind . Kas mängivad olulist rolli ja kuidas kontrollida ja kuidas need puksid lahti tulevad ? Kas on tunda mingeid lõtke ees -taga kui on kulunud need tsentreerimispuksid? . Muidu ei tundund mingeid lõtke kui sai vahetatud vahepukk+laager ja see vibrats. summutaja ära võetud. ( Sai liigutatud ja raputatud). Leevendid olid korralikud nii ees kui taga.Tänud iga nõuande eest muidugi.
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Ikka otsin seda NEETUD VIBRASUMMUTAJAT. . Mersumehed aidake.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Selle "vibrasummuti" puudumise pärast ta vibreerima ei hakka, nagu ma juba eelnevalt väitsin, viga peab olema kusagil mujal.
Postitused: 14
Teemad: 5
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
04-05-2014, 12:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2014, 12:38 AM ja muutjaks oli rootor.)
(04-05-2014, 12:15 AM)erx000 Kirjutas: Selle "vibrasummuti" puudumise pärast ta vibreerima ei hakka, nagu ma juba eelnevalt väitsin, viga peab olema kusagil mujal.
Kui avastasin ,et see vibrajura oli mingil hetkel katki läinud,läks asi päris põrguks. Helistasin siis Tallinnasse Imrele(olen sealt aastaid tarka nõu saanud kui omal mõistus otsas) kes soovitas selle katkise tüki sealt ära võtta ja vaadata mis siis teeb. Võtsin ära asi läks tükimaad paremaks e. vaiksemaks. aga pole nii nagu peab teatud kiirusel.Aga fakt on see, et see asi on seal vajalik vähemasti 270-l ,räägivad targemad inimesed. Nii et andke nõu kus kohast selle jupi saaks soetada. Kardaanil ülejäänud asjad kõik uued küljes. Olen aastate jooksul erinevaid Mersusuid omanud aga sellist jama pole veel kogenud.
Silber autost tellitud peale selle vibrasummutaja mida nad ei osanud kuidagi moodi tellida.Vot tak telaa.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
04-05-2014, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2014, 10:01 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(04-05-2014, 12:15 AM)erx000 Kirjutas: Selle "vibrasummuti" puudumise pärast ta vibreerima ei hakka, nagu ma juba eelnevalt väitsin, viga peab olema kusagil mujal.
Veel üks inseneridest targem...
Ideaalselt tasakaalus kardaan ei hakka värisema jah. Aga palju neid ideaalselt tasakaalus asju ikka on. Lisaks annab tugilaagri kinnitus veidi järele ja kardaan saab elada. Ehk elastne liides on vajalik. Kuigi mõni isend võib ka ilma hakkama saada.
Leevendi on ju täiesti ametlik varuosa: võta auto andmed kaasa ja soeta uus. Tõsi, odav see ketas pole.
EPC pildi järgi paistab, et toda välisrõngaga ketast ei müüdagi varuosana, vaid asemele läheb tavaline leevendi:
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
04-05-2014, 11:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2014, 03:32 PM ja muutjaks oli erx000.)
Võsa, sa ei saanud praegu asjast arugi ja asusid kohe targutama. Nr240 leevendi jääb alles, nr230 kettakujuline jurakas käib seal kõigele lisaks kardaani otsa ja leevendi vahele, kolme kardaanipoolse poldi alla. See "ketas" ei ühenda kardaani ega difrit, ei tsentreeri ega kinnita midagi, annab ainult pöörlevat massi juurde. Enamusel ei ole seda juppi juba tehase poolt, ei oska öelda mille järgi neid paigaldatud on. Pilt esimesest postitusest:
Mõni rida ülevalpool tõin välja paar lauset inglisekeelsest foorumist, kus on kirjas et neid "kettaid" on raske leida ja üldjuhul nad lihtsalt eemaldatakse, omamata mingit negatiivset mõju. Ehk tõesti on ta just 270CDI-l vajalik, mine sa tea, kui pöörlev mass on suurem siis hoiab ennast paremini tsentris, proovimise asi.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Enda masinal sama häda. Kardaan vibrab. Seda ketast uurides vigastusi ei leidnud aga keskel nuutides on lõtk. Sajakahekümneneljal oli nuutide kokku pingutamiseks mutter, kahesaja kümnel see võimalus puudub.
|