Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz avaldas uue C-klassi sedaani
#1
[Pilt: 28683-1dd26b8aff8849d8e1a72177b7e16bde.jpg]

[Pilt: 28423-9a15fa639365dabaf252e3bac7b4628e.jpg]

[Pilt: 28623-6544befedc5e421d90646c8106dea079.jpg]

[Pilt: 46228-9906c61c15553f3be048d78b37ab8d5a.jpg]

[Pilt: 83744-ff3147841bdd1fe03cc4ccb8275a4050.jpg]


• Eelmisest mudelist 100 kg kergem
• Esmaesitlus Detroidi autonäitusel
• Müügile jõuab suvel

Mercedes-Benz avaldas nelja põlvkonna C-klass sedaani, mis on saanud värskendusi välimuses ja salongis, muutunud kergemaks ning saanud ökonoomsemad jõuallikad.

Uus C-klass on 4686 mm pikk, 1810 mm lai, 1442 mm kõrge ja telgede vahega 2840 mm. Seega on auto võrreldes eelmise mudeliga 95 mm pike ning laiem ja 5 mm madalam.

Sedaan põhineb uuel kergel tagaveolisel MRA platvormil, mida hakatakse kasutama kõigil tagaveolistel mudelitel, mis mudelivalikus asuvad C-klassist kõrgemal.

Auto varustus on tuttav suuremalt S-klassilt ja sisaldab näiteks kolme erinevat vedrustuse versiooni (saadaval ka õhkvedrustus), kõikvõimalikke juhiabisüsteeme ja näiteks kliimasüsteemi, mis koostöös GPS-iga tuvastab tunnelisse sõitmise.

Ligemale 100 kilogrammi kergem auto jõuallikad vastavad Euro 6 normidele ja on varustatud automaatseiskamissüsteemiga. Jõuallikate võimsus jääb esialgu vähemikku 154 kuni 181 hobujõudu, hiljem on oodata lisa.

Uue Mercedes-Benz C-klassi esmaesitlus toimub jaanuaris Detroidi autonäitusel, müügile jõuab sedaan suvel.

Allikas: http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/5...si-sedaani
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Silberauto.ee: Saabuv Mercedes-Benz C-klass loob uusi standardeid


Välisdisainis uue S-klassiga mitmeid ühiseid jooni jagav, sisemuselt eelkäijast palju luksuslikum ja modernsem, tänu mootoriarendustele ja vähenenud massile ökonoomsem – uus Mercedes-Benz C-klass tõotab saada ihaldusväärseimaks autoks oma klassis.

Nagu uute Mercedes-Benzi sõidukite puhul tavaks, pakub C-klass ka oma klassi kõige täiuslikumat valikut juhiabisüsteeme. Muuhulgas kuuluvad sõiduki varustuse hulka autonoomset pidurdust võimaldav kokkupõrke vältimise assistent, aktiivne sõiduraja-assistant ja aktiivne pimenurga-assistent, mis koos passiivsete turvalisusmeetmetega tagavad juhi ja kaassõitjate turvalisuse ka keerulistes olukordades.

Uus C-klass on 4686 mm pikk, 1810 mm lai, 1442 mm kõrge, telgede vahe on 2840 mm. Auto on eelkäijast 9,5 sentimeetrit pikem. C-klassi hakatakse pakkuma taga- ja nelikveolisena. Uut C-klassi esitletakse ametlikult Detroiti autonäitusel jaanuaris 2014.

Allikas: http://www.silberauto.ee/mercedes-benz/?...bc9358de0d
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Täiuslikkus ei vaja alternatiivi
http://www.auto24.ee/used/1753414

Soovitan kõigil uut C-d proovida, kel võimalus, aga ilmselt te sellest loobuda enam ei taha, see tõesti on nii hea.

Rool, iste, konsool, kõik on väga hea ja kaalu vähenemine võrreldes 204-ga annab tunda nii palju, et tunne on nagu sõidaks väikeautoga, kuigi 205 kere on praktiliselt sama suur kui 210.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#4
Eks see suuruse asi ole vaieldav ja ei saa seda ainult mõõtmete järgi vaadata. Sees ikka küll sama palju ruumi pole, kui W210 l. 210 lausa S klassi mõõtu juba ju. Aga sõita on hea muidugi, tõsiselt hea auto, kahjuks proovikas on mul kergema mootoriga ja see natuke pidurdas proovinaudingut. Aga tõesti ilusa välimusega ja seest ei ole enam igav ning tõsiselt funktsionaalne ning mugav pisi S klassi Mercedes-Benz
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
Tobe ekraanike keset armatuuri.
Väljast eestvaates ilus, tagumine pool kuidagi kummaline
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Üle tüki aja üks väiksema otsa kena MB
Vasta
#7
Ilus just ei ole, aga vähemalt selgelt oma näoga. Mis kas meeldib või mitte. Ma veel ei tea...

Uuema aja autod on sõidetavad kõik. Iseasi, kui mugavalt...

Indrek, annab ühe Suvepäevadele ka sebida?
Vasta
#8
(11-07-2014, 10:08 AM)v6sa Kirjutas: Ilus just ei ole, aga vähemalt selgelt oma näoga. Mis kas meeldib või mitte. Ma veel ei tea...

Uuema aja autod on sõidetavad kõik. Iseasi, kui mugavalt...

Indrek, annab ühe Suvepäevadele ka sebida?

Suvepäevadel on see uudistamiseks kohal küll jah, lisaks ka GLA ka Smile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#9
(10-07-2014, 10:26 PM)Laur Kirjutas: Tobe ekraanike keset armatuuri.
Väljast eestvaates ilus, tagumine pool kuidagi kummaline

Tagumine ots on super, kui otse tagant vaadata, eestpool küljelt tahapoole vaadates natuke kaob midagi ära jah. See keskmine navi ekraan on alguses harjumatu, aga hakkab meeldima. Kõik nad on läinud Saksamaal seda teed, nii Audi kui BMW, et see ekraan oleks nagu teisaldatav
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
See ekraan ei meeldi, on nagu mingi võõras ipad seal, kõik ülejäänud sisu super kena, ja väljast ka, nagu mini S-klass Smile
Vasta
#11
Ekraaniga harjub väga kiiresti, eriti kui reaalselt autos istuda. Suurem ekraan ja esileulatuv asetus tagab parema kasutamismugavuse ja loomulikult ka ohutuma sõidu.
Vasta
#12
Auto on tõesti ilus, kõik on omal kohal. Üks asi häirib, ma ei ole autokriitik, aga mul väga kahju Mercedes tegi sellist sammu nagu Audi, kõik on ühte nägu (võrdlen uue S-ga). Võiks ikka natukene omapärane olla uus C. Näiteks uus E tuli nendel väga super välja ning uus S. Muidu uus C on tip-top auto ja see ekraan.. pole häda tal midagi)))
Vasta
#13
Eks C ja S klass on alati ju ühte nägu olnud - 190 ja W126, ok 201 ja 140 olid natuke erinevad, aga 203 ja 220 ikke sarnased, samuti 221 ja 204.

E ongi alati omasoodu käinud.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-AMG Project One saab lisaks sisepõlemismootorile neli elektrimootorit=1160hj nostromo 1 7,634 26-04-2017, 09:46 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Classic uudiskiri indrek 2 10,317 16-11-2016, 08:42 PM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes hakkab uuesti R6 diiselmootoreid tootma. kodutu 10 17,380 07-11-2016, 08:50 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz esitles uut V-klassi indrek 5 17,378 15-09-2014, 12:11 PM
Viimane postitus: indrek
  Mercedes-Benz S klassi Kupee 2014 indrek 0 10,365 18-02-2014, 04:28 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne