06-02-2014, 11:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2014, 11:59 PM ja muutjaks oli V1rus.)
...lukku
....lukku....
|
06-02-2014, 11:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2014, 11:59 PM ja muutjaks oli V1rus.)
...lukku
07-02-2014, 06:19 PM
Pihustitesse küte jõuab? Pidin enda 2 kuud seisnud pumpa fööniga 20 minti -20 juures soojendama , et kütus pumbast edasi läheks. Ei usu et midagi paigast ära on läinud. Kütus talvine? Omal oli suvi- talv pooleks. Samas võib ka pumba elektroonika pärast külma aega anomaaliaid korraldada. Mul elekter puudub 3,5 pumba pealt, st. pumbal puuduvad juhtmed ja kõik mehaaniline- vaakum. Meh pumbal peal stop hoob. Minuarust peaks see süüte sisse keeramisel ja starteri andmisel liikuma. Mul on 93 a. 3.5 se pealt pump sel on hoob külges ja liigub vastavalt võtit keerates. "Süüde" vaakumiga. Kui vaakum puudu- ei sureb välja aga käima läheb. Et midagi muud kubatuuritada peaks ise nägema-kuulama-katsuma..... .
Poiss
12-02-2014, 12:17 PM
(12-02-2014, 11:53 AM)V1rus Kirjutas: nii märgid paigas pumba märk samuti , pumbast ei tule küte edasi , tundub et pump kutu kas sobib teiste 3,0 pumbad 80kw mootori pealt ? Rõhuklapp KSP tagasivoolus toimetab? Ilma selleta ei täitu täppispaarid ja seega ei ole ka etteannet pihustitele. Füüsiliselt peaks pump sobima, natuke võib lahjaks jääda. Regulaatorkarakteristiku kohta on kahtlused, et see on erinev.
12-02-2014, 06:31 PM
(12-02-2014, 06:07 PM)V1rus Kirjutas: see? http://www.upload.ee/image/3883817/image.jpg kuidas seda kontrollida seal nagu kuul otsas ainult Ilmselt küll, kuigi pilt on maru udune. Siin on teemat lahatud: http://www.peachparts.com/shopforum/dies...-pump.html Kontrollida laual ei saagi. Küll saad mõõta ära etteandesurve, kuna seesama klapp seda põhjustab. Kui survet pole, on probleem kütuse pealevoolus, vigane etteandepump või lekib läbi seesama klapp. Iseenesest saab pulgaga keerme poolt surkides kontrollida, kas kuul on pesas ja kas seda saab sisse vajutada ning kas see vedru mõjul uuesti pessa surutakse. Seda vidinat ei remondita, vaid vahetatakse kahtluse korral. Liigub ka vanemaid, avatavaid klappe, neil on keeratav kork otsas. Siis saab vedru ja kuuli välja võtta ja nende seisukorda hinnata.
12-02-2014, 09:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2014, 09:45 PM ja muutjaks oli kaido.)
kui mina vaatan pilti, siis mulle tundub, et see hoob, mis suretab mootorit(pumba külje peal, millel märk stop) on vales asendis, see peab olema tõstetud püsti võimalikult salongi poole.
13-02-2014, 09:39 AM
(12-02-2014, 09:03 PM)V1rus Kirjutas: filtri küljest toru lahti võtsime siis käivitusel lõi etteandepump kenasti ja see samune klapp või stuts oli ka kuiv . Mis mõttes oli kuiv? Ega see väljapoole lekigi, ikka seest. Etteandepumba väljuvast torust tulev kütus on hea märk. Iseasi, kas töösurvel ka see tootlikkus säilib... Alati võib vahetada KSP. Vaata siis, et see õigesti peale saab (õigele ringile ja sobiva pritsenurgaga). Aga enne päris suure töö ettevõtmist võiks kõik lihtsamad vead välistada.
14-02-2014, 09:20 AM
(13-02-2014, 11:09 PM)V1rus Kirjutas: sai proovitud see ksp klapi auk pimedaks tehtud et kindlasti surve tekiks pumbas aga ei aidanud ... Kuidas see pimedaks tegemine käis? Ainus viis, kuidas mina seda teha oskan, on pumba kestas oleva ava sulgemine punniga ja tagasivoolutoru sulgemine teise punniga. Seejärel tuleb teha kõrgesurvetorude õhutustamine pihustite poolt ja alles siis saab hakata käivitamisest rääkima. Hõre ja kulunud pihustiotstega mootor, mille pritsehetk loomuliku kulumise tõttu hiline ei pruugi praeguste ilmadega küünaldeta käivituda. Küünalde relees on kaitse: kas see on terve?
15-02-2014, 12:25 AM
lihtsalt huvist küsin, kus sa seda autot remondid(linn, maakod), ehk mõni klubiline tuleb aitab nõua ja jõuaga?
Kaido
15-02-2014, 09:24 PM
lihtsalt infoks veel, et Karla autos pidi olema pumba testimine 50 euri, ehk on mõtekas enne uue ostmist stendist läbi lasta?
15-02-2014, 11:23 PM
Karlas 50.- hakkama ei saa. Neil pidi olema nõue, et pump legoks, puhtaks, kokku ja alles siis stendi. Sellepärast sel pikad ootejärjekorrad ja töö kallis üldiselt;-)
16-02-2014, 11:19 PM
(15-02-2014, 09:10 PM)V1rus Kirjutas: Auto on Raplas, KS pump maas nüüdseks , püsika süsteemi tõstin kõrvale eest ära , märgid keerasin paika alt OT peale ja siis 15 kraadi paremale nii et pumba märk paigas oleks , järgnädal teine pump peale ja peab käima minema rsk Kasutage siis ikka pumba võlli lukustus abinõud ka, muidu võib paigaldamise ajal pump märgist ära nihkuda. Abinõuks sobib mõni polt, millele relakaga sälk sisse lõigatud.
24-02-2014, 10:27 AM
Põhjusmõtteliselt peaks iga R6 relee küünlad soojaks saama.
Proovimiseks võib ka näpuga releeklemmid kokku vajutada. Praeguste ilmadega võiks üks mineja mootor elu ka ilma küünlata sisse võtta. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Lukku! | ktmduke | 0 | 228 |
01-09-2023, 01:48 PM Viimane postitus: ktmduke |
|
w220 vilgutab pikalt tulesid, kui lukku panna. | supercharger230 | 2 | 3,394 |
22-11-2019, 06:55 PM Viimane postitus: supercharger230 |
|
LUKKU | laskarpoiss | 9 | 7,315 |
08-12-2010, 07:15 PM Viimane postitus: laskarpoiss |
|
mb s350 td autom.kasti probleem-asi korras teema lukku | buddy | 5 | 4,079 |
30-01-2006, 03:06 AM Viimane postitus: buddy |