Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mootori vahetus c180 coupe
#1
sry. tõesti ei oska teemale paremat alafoorumit leida.
uimane on see 2.0@95kW. moment tuleb kätte alles vahetult enne 4000p/min. möödasõiduks tuleb 2 käiku alla vahetada, et minekut oleks. auto vahetust ei ole hetkel plaaninud, kuna värv on ilus ja välimus on ka asjal ideaalne. lisadest on puudu minu jaoks ainult navi.
pakuti mulle kompressori lisamist ja see oleks läinud koos paigalduse ja häälestusega ca 2500EUR. hetkel seda raha tagataskus ei ole ja seega lükkub asi tiba edasi. samas tekkis mõte paigaldada suurem mootor, sest teda on tõsiasi, et mootori mahule asendajat ei ole(turbo on sellele siiski suht lähedal). plaan oleks siis hankida endale V6 ja see siis sinna vahele toppida. eesmärk oleks saada võimsus ca 150kW, sest väiksem võimsuse kasv ei tasu ilmselt seda jamamist ära.
on selline idee üldse mõeldav? hinnaklass kuhu kanti võiks sellisel asjal jääda? palju aega/raha kulub seadistamisele reguleerimisele? kas mootoritel on enamasti aju kaasas? kui pole aju kaasas, siis palju maksab aju või vana aju progemine(kui võimalik)?
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#2
2500eur on väga hea hind. kui seda taskus pole siis ära parem mõtle üldse millelegi.
...
Vasta
#3
hetkel ei ole tõesti tagataskus seda olemas, jõulud ju kasutavad teatava osa ressursse...
mootori füüsilise vahetusega saan vast ise hakkama. eks ole enne ka neid autosid erinevaid putitatud ja mootoreid maha kakutud.
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#4
elektroonikaga lähed lolliks. ei tasu ära.
mõtle mis mootori omahind tuleb - vaja ju koos terve elektrisüsteemi ja ajude jms kraamiga. lihtsam ja odavam on kahjumiga vana auto maha müüa ja uus ning võimsam osta.
...
Vasta
#5
siin hollandis ma pean müües selle eest ilmselt lisaks ise veel makse maksma, kuigi ostes juba maksin. pealegi minu ametikohal see paberimajandus saab ilge keeruline olema ja pikaajaline. ja see tuleks juba ca 2.5k. ja väiksema või raha eest sama korras autot on jube keeruline leida. mootorite hinnad on netis kuskil 2200EUR ringis
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#6
loe oma allkirja Smile

tegelikult võid ju proovida. aga eks see ole minimaalselt 6 kuu projekt ja terve auto tuleb laiali kiskuda. eesti tingimustes igatähes ära ei tasuks. aga tundub, et sealmaal on autoomanike elu põrguks tehtud. st oled ka enne kirjutanud sealsest elust-olust.

võta siis juba 3.2 Smile see oleks päris fun ma kaldun arvama Smile
...
Vasta
#7
ärge nüüd inimest ära ehmatage.....Mootorivahetus, mõne jaoks on see sama, mis teise mehe jaoks küünlavahetus....
MB on MB, kui samale autole mõeldud mootori vahele paned, ei tule mingeid probleeme, eeldusel, et saad komplektse asja (mootor, kast, elektroonika, tagasild jnenje). Kas mõistlikum poleks mõni laksuga kõrvale vaadata, millest saaksid doonori ja juppid saaksid veel turgu panna ju...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Kõige odavam variant on vahetada taga difer aeglasema vastu, kui 1,8 omast on aeglasemat. Uuri 2.0 disla oma ehk on aeglasem. difri vahetusel tuleb muidugi ka spido vahetada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Andres Kirjutas:tegelikult võid ju proovida. aga eks see ole minimaalselt 6 kuu projekt ja terve auto tuleb laiali kiskuda.

Irw, 6 kuud läheb vahetusele ainult siis kui juppe osta ja oodata siit foorumist ühe teada-tuntud tegelaselt.UZI
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Ei ole see mootorivahetuse teema midagi nii pikaleveniv nagu mõni muu töö auto juures. OK, mina va kobakäpp vahetasin kutsika mootorit peaaegu ühe kuu, sest tuli igasugu ****** ette (ja tavaliselt tulebki), tuli ette, et on vaja vahetada vääääga palju juppe, mille tellimine/kättesaamine/otsimine võtab aega. Seadistamine veidike. Kui ennem mersuga kokkupuuteid pole rohkem kui kulujuppide vahetamine, siis võib aega võtta kauem küll.
Samas turbotamine on juba veidi teine teema, seal tuleb natukese ettevaatlikumalt asjale läheneda. Kestvus on see põhiline teema. 2500EUR`i kanti hinnaga teevad sul turbotamise ära ka ma usun, et Es-tuningu mehed.
Aga nagu sa isegi ütlesid, siis töömahu suurendamine on targem tegu tänavaauto jaoks.
Jõudu ja edu.
Vasta
#11
hents99 Kirjutas:Ei ole see mootorivahetuse teema midagi nii pikaleveniv nagu mõni muu töö auto juures. OK, mina va kobakäpp vahetasin kutsika mootorit peaaegu ühe kuu, sest tuli igasugu ****** ette (ja tavaliselt tulebki), tuli ette, et on vaja vahetada vääääga palju juppe, mille tellimine/kättesaamine/otsimine võtab aega. Seadistamine veidike. Kui ennem mersuga kokkupuuteid pole rohkem kui kulujuppide vahetamine, siis võib aega võtta kauem küll.
Samas turbotamine on juba veidi teine teema, seal tuleb natukese ettevaatlikumalt asjale läheneda. Kestvus on see põhiline teema. 2500EUR`i kanti hinnaga teevad sul turbotamise ära ka ma usun, et Es-tuningu mehed.
Aga nagu sa isegi ütlesid, siis töömahu suurendamine on targem tegu tänavaauto jaoks.
Jõudu ja edu.
Jep, mootori vahetus pole suurt midagi erilist IMO.Teatavasti müüsin mina hents99-le oma 3.2 mootori ja minu lolluse tõttu (vale hooratas) tal põhi aeg, nagu ma aru sain l,äkski juradest vabanemisele. Sama moodi ka see pöörete värk (loodan et oled jagu saanud). Ma ei tea...olen praeguseks hetkeks üksjagu Mb mootoreid vahetanud/reminud ja ka oma esimese mehaaniku kogemuse sain V8 mootorit kap-remmides ning kõigest selles tulenevalt väidan suht kindlalt, et kui omal pea kõik vajalik olemas ja ka tahtmine, võib selle C180 ehitada püssi ikka väga väikse eelarvega....aga no see oleneb sellest vist kui palju keegi ise midagi teeb.


Teema algatajale veel nii palju infoks, et kas sul C220 mootori vastu pole huvi? Pole küll mingi väga suur upgrade aga ligi 25kw saad juurde küll. Ehk sellest isegi piisab? c180->c220 on VÄGA lihtne ümber ehitus, pmst ühe korraliku õhtu töö:biggrin: annan kaasa aju, ja juhtmestiku, sinul vaja vaid pistikud klõps-klõps ühendada ja mootor füüsiliselt vahele panna, sest välimuselt on 180 ja 220 motod identsed.
Et kui on huvi saada PS. Mul on juhuslikult üks selline korralik mootor pakkuda koos kõige vajalikuga.

Vasta
#12
heh, see hooratta teema oli jah päris närvide ja ajakulu rohke, aga tulemus on väga hea. Ja üksi oleks ma vist nende juhtmetega jebind veel tükk aega.
4000rpm peal tuleb ikka "esimene piiraja" ette. Sellest saan ehk kolmapäeval lahti, ajapuuduse tõttu nii hilja.
OT off.
Esmalt muidugi võiks proovida selliseid bolt-on varjante. Siis kui auto suht projektikas, võib aretust teha.
Vasta
#13
äkki mõtlesid 200 kompressorit. ma ei tea 220 bensukat. ma ei väida, et pole olemas...
220 peaks olema diisel ja see vaevalt 2l bensukaga väga sarnane on.
areng on küll pisike, aga moment tuleb varem kätte
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#14
tegemist on w203 kere kupeega. seetõttu ma väidangi, et võib keeruline olla. tsipa uuem autoSmile

aga kompressori lisamine peaks olema lihtsaim variant.
...
Vasta
#15
Ok my bad, ajasin segamini w202 kere tüübiga....
Rolleyes

Vasta
#16
on mesal mingi kinnituste ja muu jama vahe nendel mootoritel suur?
millistelt keredelt pärit agregaadid peaks peale istuma?
C ja E kasutab paljuski samade parameetritega mootoreid, kas need siis istuvad üks-ühele?
millised kastid milliseid väändeid taluvad?
minu kuuene käima ilmset vist 3,2l isendi väänet väga pikalt ei taha taluda.
kas differentsiaalid on ka erinevate mootorite puhul erinevad?
palju erinevad tehniliselt w202 ja w203?

pidurite kohta uurisin natuke ja need tunduvad enamasti samad olema(288mm). kusjuures 2,7 diislist ülespoole tiba suuremad kettad(300mm ees), aga AMG kasutas väikseid kettaid. seega pidureid vist vahetama ei peaks hakkama, kuna seda võimsust ei aja ma mitte tippkiiruse pärast(200 on praegugi saavutatav).
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#17
pidurid on kõige väiksem probeem. ja mitte tippkiiruse pärast pole suuremad kettad ja paremad supportid. see selleks...

1.8-le tehtud moto võib vabalt pooleks lasta 3.2 motoga. seega ongi vaja uut kardaani, käimakasti, diffrit ja terver el. süsteemi. Muidugi ka mootoripatju, radikat jms asju mis motodel erinevad. 3.4 amg moto olla 2.8 kasti koheselt pilbasteks lasknud. ja vahe oli 63kw. 1.8 ja 3.2 vahe samasse auku.

sillaosa on w203 kupeel Kadaka Imre jutu järgi sama mis w202.
...
Vasta
#18
kasti asja ma arvasingi, aga silda(difrit) ja kardaani poleks uskunud, et need ka nii erinevad tehakse. võimsus tegelikult ei lõhu kasti. tegelik lõhkumine käib väände poolt
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta
#19
Kui aju vahetada, kas siis juba läheb vahetusse ka SmartKey süsteem?

Oletan, et kui sa selle vahetuse teedki, siis tulevikus oled oma probleemidega üksi ja müük ka väga keeruline. Ei taha mõeldagi, et mis siis kui elekter jamama hakkab.

Pigem otsi kompressor. Saad oma soovitud kiirenduse ja linnas säilib normaalne kütusekulu. Seda enam, et ilmselt selle 2500€ eest saad ka paigalduse ja seadistuse.

Kui ikka väheks jääb, siis N2O...Confusedilly:
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#20
see üks vahetuse põhjuseid olekski, et ega see mootor selle kütusekuluga nii väga ei hiilga. sellest siis ka idee, et kui ta juba joob, siis võiks ennast liigutada ka
töölkäimise kulu tuleb 8.0 see viimane on selle 30+km keskmine ja ökonoomselt sõidetud. selle hulka kuulub külmkäivitus(+10), 3 ristmiku linnast välja ja mööda kiirteed teise asulasse, milles on vaja siis ca 2...3km sõita. kiirteel on kiirus 110. 120km/h ja natuke enam on keskmine juba 8,5...9. linnas tuleb 9...13, olenevalt jala raskusest:biggrin:

mistahes isetegemine lükkub ilmset kevadesse, sest oma garaaz pole köetav. talvel on pealegi kõik autod nagunii võrdsemad:lol:
kui miski saab viltu minna, siis ta ka läheb
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 c320cdi generaatori vahetus? jsv 5 357 25-01-2024, 03:01 PM
Viimane postitus: jsv
  W204 C180 1,6115kw bens 2015 a bensiin mootoriõlis lpart 2 453 03-03-2023, 10:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  W204 C180 CGI käivitamisel tossab marmorpr 8 1,165 22-08-2022, 11:08 PM
Viimane postitus: marmorpr
  W202 c180 rev limiter merce 2 1,051 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce
  C200 2.2cdi,2004a.Diisel.Käigukasti ja mootori õli kogus. MAN 2 3,760 24-08-2020, 12:22 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,128 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  W202 C180 1993 Kõhib kiirendades ja väriseb seistes Temp0 6 4,466 13-10-2019, 11:56 AM
Viimane postitus: stihl
  W204 220 125 kw 2011.a.mootori probleem kosekas 14 10,395 07-02-2019, 05:28 PM
Viimane postitus: Oliver.L
  W203 c180 2.0bens probleemid tagatuledega C180w203 3 3,556 23-01-2019, 11:36 PM
Viimane postitus: v6sa
  O: w203 c180 2.0 bens sedaanile Tagumise SAM Ploki C180w203 0 1,882 20-12-2018, 05:22 PM
Viimane postitus: C180w203



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne