Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ML
#1
... Lugesin siin arvamusi ja ikkagi tekkis küsimus selle soojaksmineku kohta, et kas ta siis on võimalik soojaks saada või mitte??? kui ei siis olen küll õnnetu, sest soetasin endale ka selle isendi nädal tagasi Sad
kas service arvab sellest ka miskit või ongi norm, et mersus varbad külmetavad ja ta vaid suveversioon siis?
Vasta
#2
Alustaks siis sellest,et mis mootoriga isend on? CDI diislid lähevad jahh kehvemini soojaks kui teised,kuid külmetamismuret küll ei tohiks olla.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Karl Kirjutas:Alustaks siis sellest,et mis mootoriga isend on? CDI diislid lähevad jahh kehvemini soojaks kui teised,kuid külmetamismuret küll ei tohiks olla.
kehvemini soojaks võrdled millega bensiinikaga siis küll jah cdi läheb soojaks väga hästi
Vasta
#4
Markko Kirjutas:
Karl Kirjutas:Alustaks siis sellest,et mis mootoriga isend on? CDI diislid lähevad jahh kehvemini soojaks kui teised,kuid külmetamismuret küll ei tohiks olla.
kehvemini soojaks võrdled millega bensiinikaga siis küll jah cdi läheb soojaks väga hästi

Väga hästi on väga suhteline.:bigsmile: Sprinteri näitel seda küll väita ei saa,vana tavalise mootoriga läks ikka väga siva soojaks,uuema CDI kohta seda küll väita ei saa.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
mötetu oletamine siin tegelt kui ei tea mis mootorigagi tegu, soenduse ikka lülitad sisse?
Vasta
#6
Ei ole siin oletada midagi...krt kust tulevad sellised kuulutjutud et ML ei lähe soojaks ja on jummala pask...eheee need vennikesed kes seda jutu ajavad pole omanud ega ka ei hakka omama sellist sõidu riista sest ta teab et see on sitt auto ja laguneb nii mis jube...Mercedes-Benz ongi jube pask auto ärge ostke...ostke oopel...okei okei läks pisut sõnavtuks...Ma ei tea kuidas teised "ML männid" oma autoga rahul on aga tean oma sõprade ringist viite ML omanikku ja nad on väga rahul...nii ka mina.
56562200
Vasta
#7
no mul hakkas teatud kahtlusi tekkima juba Smile
siin teemaks oli see salongi soojenemine ja kuna ta mul nende soojade ilmadega juba suht põhjas oleva soojendusnupuga peab olema hakkas õõnsaks minema. ma ka oma peaga arvasin, et ehk teeb termostaadi vahetus imet?
muus osas ei saa ma küll talle miskit ette heita, teelpüsivus ja muu on minu arvates normaalne ja olen senise põhjal väga rahul. kes tahab tunda midagi mis teel ei püsi soovitan soojalt proovida terranot mis on lausa vedel, õõtsub ja kreenib ka pisemates kurvides, ml on temaga võrreldes nagu asfaldile kinni sülitatud Smile))
Vasta
#8
Termostaadi võid küll kasvõi profülaktika mõttes ära vahetada,samuti salongifiltrid.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
ma kaldun arvama, et salongifilter on umbes
Vasta
#10
Mida Sa Eric lärmad.
Mul ON kogemus diisel ML-iga ja soojaks ta talve küll ei läinud. Ka Tallinnast Tartusse sõites pidi jope seljas olema. Oleks aidanud lisasoojendus aga see jäigi lõpuks paigaldamatta.
Ostetud sai masin Eestist ja uuest peast.
Vasta
#11
Agent007 Kirjutas:Mida Sa Eric lärmad.
Mul ON kogemus diisel ML-iga ja soojaks ta talve küll ei läinud. Ka Tallinnast Tartusse sõites pidi jope seljas olema. Oleks aidanud lisasoojendus aga see jäigi lõpuks paigaldamatta.  
Ostetud sai masin Eestist ja uuest peast.

sorry sorry...see et sa jope seljas tavel sõida on täitsa normaalne...:hump: ega muud ei jäägi vist üle kui kontrollida üle termstaadid ja filtrid jne. kõike annab ju parandada või mis?Ma sõidan ise ka talvel jope seljas :lol: Ei maksaks küll nii pisivigadega ennast vaevata.
Minu arust ML väga hia auto...:hump: on kindlasti veel paremaid kuid see mis mul hetkel on parim eelnevatest eMBeedest!
56562200
Vasta
#12
Olen siin teemas (http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=338&page=2)
natuke jaganud oma kogemust tolle mudeliga ja arvan siiamaani, et tegu on väga hea (loe:VÄGA HEA) autoga.
Probleemi saab lahendada lisasoojenduse abil.
Pole enam selle Mercedese värgiga nii kursis aga kas mitte uutel diislitel see juba kõigil peal pole.
Vasta
#13
mnajhh, selle peris uue versiooni ainus miinus minu jaoks on siiski see ebameeldiv lipik klaasi taga kuhu peale on hind märgitud, seega pidin leppima 2000 aasta versiooniga.
salongifilter ei tundu umbes olevat, sest iseendast puhub see kanesti, ainult et kui nupp sealt põhjast vähegi ülespoole kruttida, sinna kuhugi valge kanti, ajavad augud vaid külma välja Sad igaks juhuks lisan neile tarkadele kes siis vaimukusi loobivad, et a/c nupp ei ole sisse lülitatud
Vasta
#14
CDI ei lähegi normaalselt soojaks, seistes kindlasti mitte. Natuke annab aidata termostaadi vahetusega ja lisasoojenduse nupuga mängides (W210-l asub tuhatoosi kõrval). Hind termostaadil ca 1000.-

Distantskäivituse mõte CDI-del üldiselt puudub...
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#15
krt. minu isend suudab sõidu ajal ka vaid nii umbes 60 peale ennast upitada ja miskipärast on mul sõuke õrn tunne, et sel miskit lisasoojenduse nupsi pole paigaldatud Sad
Vasta
#16
Vähemalt enamusel W210 autodel, millel CDI on see nupp nagu standardis. Vaata näiteks tuhatoosi. Peaks olema üks horisontaalkriips, kolm vertikaalkriipsu ja OFF kiri. Aga ma pole ML osas kindel. Kindlasti on abiks ka osaliselt radika kinni katmine (näiteks vana bufaikagaConfusedillySmile

LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#17
sai siis vähe uuritud asja nimelt mul kahel vennikesel ML270CDI aastast 2004...vastus oli kiire ja lühike asi toimib nagu kella värk mingit soojendusega jama ei ole...

virgo soovitus...radika kinni katmine (näiteks vana bufaikaga) võib tõesti aidata aga see pole lahendus aga kus seda leida "bufaikat" äkki Silbert Auto aitab!
56562200
Vasta
#18
virgo Kirjutas:Vähemalt enamusel W210 autodel, millel CDI on see nupp nagu standardis. Vaata näiteks tuhatoosi. Peaks olema üks horisontaalkriips, kolm vertikaalkriipsu ja OFF kiri. Aga ma pole ML osas kindel. Kindlasti on abiks ka osaliselt radika kinni katmine (näiteks vana bufaikagaConfusedillySmile

Silberis väideti kunagi,et kõigil CDI mootoritega on see standardis,muidu ei lähe üldse soojaks.Sprinteri ostmisel käisin uurimas,ei osatud aidata.Üks kodanik oli kunagi toonud Saksamaalt mingi Hispaania turu jaoks tehtud Sprinteri millel seda polnud (kliima teine) ja oli ikka väga hädas olnud,lõpuks maha müünud.Sprinteriga Laagrist Järvele sõites (ca 12 km.) talvel kui oli -25,siis kohale jõudes näitas seier napilt 60 kraadi ja salong leige suhteliselt,vana tüübi mootoriga olid selleks ajaks ammu soojendusenuppu koomale keeranud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#19
ei jää siis muud üle kui hakata katseeksituse meetodil asja uurima, tuhatoos sel isendil keskkonsoolis suht käe all ja selles nupsihunnikus küll vertikaal ja horisontaalkriipse pole. puhvaikad on suht kallid ja defkad asjad, seega ma sellele lootma ei jää. vähemasti on kena, et eestimaal ikka mõni ml liikleb, et on vähemasti kellega mõtteid vahetada ja vanduda. asja teeb inetuks asi et elamise teine auto, see kolme täheline saksa raud läep soojaks paari minutiga salongist, a sel sigudikul on ka selline kena abi webasto peal Sad krt kas sihikutootja tõesti ei osand arvata, et mõni neist iludustest ka mujal sõidap kui sooja päikese allSmile))
Vasta
#20
Kas auto äsja toodud Saksast või mujalt? Kui jahh,siis vaheta kindlasti termostaat ära,kohe peaks asi muutuma.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne