Postitused: 5
Teemad: 3
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
w203 2,2cdi 105kw mootoriga universaal, manuaal kastiga toodetud 02 dets.
Probleem mootori tööga, olen käinud diagnostikates ja mitmetes remonditöökodades seni pole keegi aru saanud milles viga, "arvatakse" et pihusti probleem aga kindlalt ei oska keegi midagi väita. Kuna Pärnus siis MB esindusse siin pole mõtet pöörduda, kui võimekas on Tallinna MB esindus sedalaadi probleeme lahendama?
Sümptomid - aeg-ajalt pöörded kõiguvad kergelt tühikäigul, vahel jääb seisma kuid käivitub kohe uuesti. Mõnikord kohe ei käivitu vaid mingi 10-20sek pärast(kuskil suuremal ristmikul on see 20sek ikka väga pikk aeg ). Sõites vahel tundub justkui jääks mootor seisma 0,5sek ja siis käivituks ise uuesti, teeb n.ö. ühe jõnksu, vahel teeb neid jõnkse rohkem.
Kuskil 70% ajast ei ilmne ühtegi viga.
Kuna see viga on pikemat aega püsinud lahenduseta ostsin lihtsa veakoodi lugeja ja isegi peal seisma jäämist ja mittekäivitumist ühtegi veateadet mida obd2 pistikust lugeda auto ei genereerinud.
Igasugune nõu on teretulnud, ei tahas hakata igaks juhuks pihusteid vahetama ja hiljem avastada et mingi andur või pistik jamas.
Järgmine "diagnostika" plaan on minna auto24ringile ja vigane detaile autost välja "põletada", kui selleks detailiks on pihusti siis kas sellise teguviisiga on oht et hävineb ka osa mootorist? (kui pihusti jääb lahtisesse või kinnisesse asendisse vms, kui see on üldse reaalne)
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Meil on diagnostikakohtade teema - vaata sealt. Üldiselt on Tallinna Silber sama tühi koht vana Mercedes-Benz omanikule, nagu muudki uue auto müügiplatsid.
Seda autot ei loe suvaline testetr, peab olema STAR (või VÄGA pädev mees diagnoosimas).
Auto oskab end kaitsta omaniku juhmkasutuse eest. Läheb avariisse ja ei põleta seal enam midagi.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere
Pärnus nagu väga muid kohti polegi peale silberauto kuhu selliste autodega pöörduda. Mina siiani oma elektri probleemidele ilusti sealt lahendused saanud. Pöördu seal leti taga Antsu poole ta veid rahulikum, see teine selline äkkiline kuidagi. Viimati nad vahetasin meil ML-il pihusti seibe ja mina jäin väga rahule teenindusega. W203 tegid nad ka peale pikemat katsetamist korda. Siis aga jätsin auto päris mitmeks päevaks sinna et elektrik saaks teda põhjalikult testida. Ja korda ta saigi. Ma soovitan sul sinna tagasi pöörduda ja las nad rahulikult vaatavad uuesti.
Parimat soovides Siim!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
15-08-2013, 11:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2013, 11:15 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Eks need odavad hiina "readerid" ei pruugigi midagi välja lugeda. Väga hea oleks ikkagi esinduses STAR tester auto külge ühendada või siis alternatiivina Bosch KTS või Launch. Ma kujutan ette, kuidas hr.Võsa nüüd mind hurjutama hakkab, et MB testimiseks sobib AINULT Star ja ülejäänud testrid ei sobi kohe mitte, aga see selleks.
Pärnu häda on veel see, et minu teada ei ole Pärnus ühtegi suurte kogemustega "diislimeest". Pean silmas sellist taset ja kogemusi nagu Karla Autol, Diislimeistril, Oisu Diislil, Kattel Diislil ja veel mõnel vanal tegijal. Paikusel Janno küll midagi teeb, aga ma ei ole kursis tema võimekusega Common Raili osas. Savi tänaval on veel Dieselland Pärnu, nad on uus tegija turul ja võid ka sealt abi küsida. Ilmselt on lähim koht kuhu sõita Tallinn või Türi/Oisu. Oisus on Enn Siemann ja Türil Alar Siemann, mõlemad kogemustega tegijad. Tallinnas on ka mitmeid kohti. Silberauto, MB Abi, Lesven- nemad tegelevad mersudega. Teine variant on mõni diislitega tegelev töökoda- Karla Auto, Diislimeister, Test-Rem näiteks.
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Meil on sama mootoriga auto ja sama probleemi veidi leebem versioon - talvel pöörded kõikusid, soojal ajal on justkui korras.
Uuri välja, kas su autol on asi nimega heater booster vmt. See peaks siis talvel mootorit kiiremini soojaks ajama või mingi taoline eesmärk tal oli. Välismaistest foorumitest olen lugenud, et paljudel on olnud sama mure ja osadel oli pöörete kõikumise põhjuseks just see kobakas. Samuti oli analoogseid probleeme lahendanud õhukulumõõtja või mingi sellega seotud anduri vahetus. Mäletan, et keegi ütles ka, et temal aitas pöörete kõikumise vastu lihtsalt üks pikk maanteereis.
Minul samuti diagnostika ei näita midagi, siiamaani laiutavad töömehed käsi. Samas, soojal ajal ma ei ole sellele väga keskendunud ka ja probleemiga tegelenud. Eks paistab, kas talvel hakkab jälle see nali peale.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
16-08-2013, 09:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2013, 09:14 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-08-2013, 11:14 PM)kaupo51 Kirjutas: ...
Ma kujutan ette, kuidas hr.Võsa nüüd mind hurjutama hakkab, et MB testimiseks sobib AINULT Star ja ülejäänud testrid ei sobi kohe mitte, aga see selleks.
...
Ei hurjuta ma midagi. Kas ülalolevast võib välja lugeda, et Kaupo juurde võib tulla asjalikku diagnostikat saama? Mina tean ühte kohta, kuhu minna KTSi otsa diagnosti ja nagu ühe steises teemas selgus, on ka temal nüüd STAR olemas. Huvitav, miks...
STAR annab "diagnostikule" palju lollust andeks, kuna suurt hulka ettetulevaid vigu oskab programm ise ära näidata. KTS ja tema odavad derivaadid nõuavad VÄGA head meest neid väheseid väljaloetavaid andmeid tõlgendama. Diagnostikuid on meil aga vähe...
Asjalikule mehele on aga väga abiks STARilt saadav reaalaja info autos toimuva kohta.
Minu jutu mõte on selles, et meil on palju end diagnostikuna reklaamivaid sossseppi, kes tegelikult ei valda isegi põhiasju ja kellel läheb näpp suhu kohe, kui viga peale nullimist ikkagi tagasi tuleb. Tihti võtavad need vennad suure hurraaga ka MB ette ja siis luuletavad maad ja ilmad kokku olematutest vigadest või sellest, et "...nii peabki olema..."
Meil on diagnostikakohtade teema olemas, sealt saab valida sobivaima.
Postitused: 5
Teemad: 3
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
21-08-2013, 10:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2013, 10:51 PM ja muutjaks oli mbc220cdi.)
Vahepeal leidsin "võimaluse" koormata mootorit "korralikult" ja peale seda pole paaril päeval probleemi tundnud, pöörded ei kõigu, seisma jäämisest rääkimata.
Sama on juhtunud juba varem kui olin Eestist eemal ja auto oli naise käes, ilmnes pöörete kõikumine ja mootori seiskumine, lasin siis naisel kohalikku töökotta minna kontrolli ja kuigi ühtegi konkreetset viga ei leitud tunnistasid töökoja vennad et "piitsutasi" autot pisut, peale seda probleem taandus, kuid tuli nädala pärast tasapisi tagasi.(naine sõidab väga ökos stiilis, madalad pöörded, suured käigud)
Kuidas käitub see mootor kui õhulugeja ei tööta korralikult või kui väljalaske süteemis on mingi takistus? Ainukesed loogilised asjad mis minu arvates mootori koormamisega "korda" võivad minna?
P.S. MB esinduse diagnostikasse lähen nii kui nii aga kuna järgmised paar nädalat on autot igapäevaselt vaja teen rooli ja klaviatuuri tagant niipalju diagnostikat kui annab. Kõige parem oleks kui mis tahes detail seda viga põhjustab lõplikult otsad annaks siis oleks hea viia mittekäivituv auto remonti, muidu on tulemus nagu eelmistel kordadel e. see päev kui auto remondis ühtegi probleemi ei ilmne ja katsu siis korras auto korda teha.
P.S. 1. Heater Booster probleeme ei ole kuna see on välja lülitatud.
|