Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CDI mootor ei käivitu - APIAPI
#61
(10-12-2015, 08:03 AM)sakurock Kirjutas: ... nii minu saaga ka lõppenud.
Süüdi oli ülemise mootoriketi väljavenimine. Peale uue keti ja hammasrataste vahetust on asi korras.

Ehk hoolimata algsest paanikast vahetada mootori juhtplokk, oli põhjuseks siiski vana hea raua väsimine.Icon_rolleyes

Palju ketivahetus maksma läks?
Vasta
#62
(10-12-2015, 08:21 AM)v6sa Kirjutas:
(10-12-2015, 08:03 AM)sakurock Kirjutas: ... nii minu saaga ka lõppenud.
Süüdi oli ülemise mootoriketi väljavenimine. Peale uue keti ja hammasrataste vahetust on asi korras.

Ehk hoolimata algsest paanikast vahetada mootori juhtplokk, oli põhjuseks siiski vana hea raua väsimine.Icon_rolleyes

Palju ketivahetus maksma läks?

nimekiri oli pikk kes ja kus midagi vahetada tahtis.
küll pumpa, küll pihusteid, siis aju ja lõpuks kett.
580.- millegagi oli kokku. selle eest anti vanad pudinad kaasa ja ka uuest mis üle jäid, ehk siis alumine kett koos taldade ja hammakaga...

Vasta
#63
Kas käivitamise aial rõhuandurilt 0.8volti on paha tulemus? On üldse võimalik, et sellega käivitub?
Käies tühikäigul oli 1.7voldi peal. Nüüd mootor soe ja käima ei saa. Külmalt käivitus ideaalselt.
Panin ka kaks 1.5voldist patareid kokku, et 3volti saaks anda aga käima ka nii ei läinud.
Mootoriks siis 2.0Cdi 85kw 1999a
Vasta
#64
3v= liigasuur surve ja regulaator reguleerib maha, mis tähendab et mingit survet polegi.
Miks sa niimodi jändad?
Tõmba soojalt pihustite tagasivoolud maha, kui siis on purskaev on aeg pihustite remondiks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#65
(12-02-2017, 03:49 PM)Laur Kirjutas: 3v= liigasuur surve ja regulaator reguleerib maha, mis tähendab et mingit survet polegi.
Miks sa niimodi jändad?
Tõmba soojalt pihustite tagasivoolud maha, kui siis on purskaev on aeg pihustite remondiks.

Pihustid said mõnda aega tagasi vahetatud ja väga ei usu, et need nüüd läbi hakkavad saama. Viga pigem kuskil anduris mis ei anna käsku pihustile. Latist sai 0.8v aga pihustitel oli ikka 0.
Veel ka seda, et üle 3000pöörde kah masin enam ei lähe.

Vasta
#66
(13-02-2017, 10:26 AM)maikl369 Kirjutas: Pihustid said mõnda aega tagasi vahetatud ja väga ei usu, et need nüüd läbi hakkavad saama. Viga pigem kuskil anduris mis ei anna käsku pihustile. Latist sai 0.8v aga pihustitel oli ikka 0.
Veel ka seda, et üle 3000pöörde kah masin enam ei lähe.

Usuga kaugele ei sõida.Crybaby

Kas rõhuanduri näit ja lati tegelik rõhk on samad? Mida auto ise arvutile kurdab?
Vasta
#67
On olnud rõhu regulaatori viga.
Pihustid vahetasid milliste vastu? Romula "uute" taastatud, remonditud või 100€ hinlaste?

M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#68
Pihusti enda otsad said ainult vahetatud. Nüüd sai remondis käidud ja kahel pihustil on päris suur tagasivool. Sai need kaks maha võetud ja remonti viidud. Homme saab kätte ja eks siis selgub.
Vasta
#69
Tere.
Kirjeldan lühidalt enda masina viga. Masinaks 2008.a S211 E320Cdi-165Kw(V6) Paar nädalat tagasi hakkasid tekkima käevitus probleemid,masinal midagi eelnevalt kütuse toitesüsteemis näppinud ei ole ja hooldused teostatud korrektselt ja õigeaegselt(läbisõidu näit hetkel 400000)
Kahtlustasin ise just kütuse poolelt tulevat probleemi ja samuti oli interneti otsingud abiks. Kuna sõbral sama mootoriga masin just puruks sõidetud(samas mootor töötas perfecto)siis alustuseks vahetasin prooviks fuel pressure regulator valve(raily otsas),probleem ei kadunud. Järgmiseks vahetasin fuel quantity regulatori(pumba otsas),probleem ei kadunud. Järgmiseks võtsin ette pihustid,ühendasin lahti tagasi voolud ja paigutasin otsa kanistrisse,pihustite tagasivoolu otsa ühendasin minimaalse pikkusega kummivooliku ja kummivoolikute otsa ühendasin 20ml süstlad(süstla kolvi võtsin loomulikult välja),käevitasin masina ja lasin ca 10-15 sekundit käija,siis suretasin välja ja läksin kontrollima süstaldes täituvust. Tulemused olid:1 silindris süstal täitunud 12ml,2 silindris täitunud 2ml,3 silindris täitunud 6ml,4 silindris täitunud 10ml,5 silindris täitunud 0,5ml ja 6 silndris 4,2ml
Need siis töösooja mootori 10-15 sekundi töötamise ajal tagasivoolu näidud. Ise pean antud hetkel süüdlaseks ühte/kahte pihustit,mis näitavad kümme pluss näite. Samuti on masinal töötades väike vibratsioon,mis nagu viitaks fuel pressure valve,fuel quantity valve probleemile või pihustitele,kuna esimesed kaks proovitud vahetada ja viga ei kadunud,siis hetkel kahtlustan ikkagi pihusteid.
Ühtegi veakoodi masinale ei kuva ja delphi diagnostiga,mis mul on kasutada näita,et nendel kordadel kui ei käevitu,ei tõuse rõhk latis üle 150-160 bar,ehk vähe. Kui diagnost on järgi ja käevitub,siis näitab käevitus hetkel rõhku latis u 250 bar. Mõnel korral olen kasutanud käevitusabi spreid,ei ole pihustanud astronoomilisi koguseid vaid piisab ühest sutsakast ja masin käevitub.
Hetkel plaanin kaks pihustit uute vastu vahetada ja tekkis küsimus mercedese pihustite ühilduvus/sobivus koodide järgi. Minu masina pihustite kood A642 070 19 87,kas saab kasutada ka pihusteid koodidega A642 070 05 87 või A642 070 05 87?
Vasta
#70
Koodide osas ei kommentaari.

Palju on arvutiga vaadates silindri korrektsioon rohke lekkega pihustitel?

Vaid üks pihusti on korras - lubatavaks loetakse kuni 10 ml ühe minuti jooksul.

Arvesta ka sellega, et KSP kulub samamoodi ja sellegi tootlikkus langeb aja jooksul. Kuigi tihedaid pihusteid jaksab hõre pump kauem toita.
Vasta
#71
(05-04-2021, 04:03 PM)v6sa Kirjutas: Koodide osas ei kommentaari.

Palju on arvutiga vaadates silindri korrektsioon rohke lekkega pihustitel?

Vaid üks pihusti on korras - lubatavaks loetakse kuni 10 ml ühe minuti jooksul.

Arvesta ka sellega, et KSP kulub samamoodi ja sellegi tootlikkus langeb aja jooksul. Kuigi tihedaid pihusteid jaksab hõre pump kauem toita.

Minul kasutada oleva diagnostika arvutiga näitab ainult zero quantity calibrationit(iga silindri kohta eraldi numbriline näit)erinevate bar juures(250bar,800bar ja 1200bar)Samuti näitab mingit injector voltage adjustmenti numbreid iga silindri kohta eraldi.
Eraldi silindri korrektsiooni näitu nagu ei ole. Siit teemast eestpoolt lugedes käib läbi veel keti venimine,ei oska öelda ega arvata,kas võib see variant kah veel olla põhjuseks?
Kõrgsurvepumpaga olen kah arvestanud,lihtsalt pihustite tagasivoolu test näitab,et põhjus pigem väsinud pihustites.
Vasta
#72
A 642 070 05 87
INJECTOR FOR COMMON RAIL
INJECTION NOZZLE, RIGHT
[697, 001146] PART IS ONLY OR ALSO SUPPLIED AS RECONDITIONED PART
Code: -F906;
Fault location 07207
Replaced by: A 642 070 13 87
Quantity: 3
75
A 642 070 19 87
INJECTOR
INJECTION NOZZLE, RIGHT
[001146] FOLöLOW ASSEMBLY INSTRUCTIONS
Code: -F906;
Fault location 07207
Replaced by: A 642 070 13 87
Quantity: 3
75
A 642 070 13 87
INJECTOR
INJECTION NOZZLE, RIGHT
[697, 001146] PART IS ONLY OR ALSO SUPPLIED AS RECONDITIONED PART
Code: -F906;
Fault location 07207
Replaces: A 642 070 19 87
Quantity: 3
75
A 642 070 05 87
INJECTOR FOR COMMON RAIL
INJECTION NOZZLE, LEFT
[697, 001146] PART IS ONLY OR ALSO SUPPLIED AS RECONDITIONED PART
Fault location 07207
Replaced by: A 642 070 13 87
Quantity: 3
75
A 642 070 13 87
INJECTOR
INJECTION NOZZLE, LEFT
[697, 001146] PART IS ONLY OR ALSO SUPPLIED AS RECONDITIONED PART
Fault location 07207
Replaces: A 642 070 19 87
Quantity: 3
75
A 642 070 19 87
INJECTOR
INJECTION NOZZLE, LEFT
[001146] FOLöLOW ASSEMBLY INSTRUCTIONS
Fault location 07207
Replaced by: A 642 070 13 87
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#73
Viimase küsija SITREP?
Vasta
#74
(06-04-2021, 10:30 AM)v6sa Kirjutas: Viimase küsija SITREP?

Ei.
Vasta
#75
Lühidalt kokkuvõte. Kuna pihusti tagasivoolu test näitas vähemalt kahel pihustil väga suurt kogust tagasivoolu ja samas olid reaalselt kuuest pihustist yks ainuke päris korras,siis tellisin viis uut pihustit ja vahetasin ära. Vahetasin kõigepealt kõige suurema lekkega ja proovisin käevitada ja voilaa,käevitus koheselt. Hetkel käevitub poolest pöördest. Koodid uutel ei ole samad,mis vanadel(vana A6420701987 ja uus A6420701387/A6420700587)aga tunda annab ainult tyhikäigul kergelt aimatav,liigne vibratsioon. Samas peaks suutma masin ise selgeks õppida uued või siis tuleks lasta diagnostikul uute pihustite andmed sisestada)
Vasta
#76
Pihustite koodid tuleb ikka ükshaaval diagnostikaga sisestada ja adaptsioonid ära nullida.
Vasta
#77
Vanadel rida motodel see pihustikoodide sisestamine erilist tulemust ei andnud, kuigi ette on nähtud (Om611-om613, om646-om648)

OM642, OM646 delphi pihustiga ja OM651 mootoritel pihusti koodide sisestamine kohustuslik! Muidu on varsti "väikse vibratsiooni" tulemusel oodata kolbide vahetust kah.
Vasta
#78
See on hea teema ning täiendan seda ka omapoolse kogemusega. Om612 ja vaevuseks oli (loodetavasti minevik) soojalt käivitumine ning siis kohe hetkega välja suremine. See juhtus siis kui mootor oli korralikult kuum, ikka mõnikümmend km seljataga. Sellega seaduspärasused ka piirdusid, pigem tundus, et kuumalt pidi auto seisma pealt poole tunni, kuid vahest ka vähem. Mõnikord jõudis auto paar sekundit käia, vahest suhteliselt kohene välja suremine.

Esimese hooga mõõtsin tagasivoolusid, paar pihustit jäid sõelale ja naljapärast asendasin lammari pihustitega. Imekombel nende vastavad näidud trehvasidki oluliselt paremad, kuid probleem jäi alles. 

Teiseks hakkasin Carlssoni tuningboxi kahtlustama, kuna see aktiveerub 60+ kraadise tempi pealt, eemaldasin, kuid probleem jäi alles. 

Kolmas idee oli siis ikka säästud kokku kraapida ja viis pihustit remonti viia, saab raudselt hea. Poolkogemata aga sattus uus kütusefilter näppu, mille igaks juhuks ka vahetasin. Nüüd esialgu vähemalt paar päeva pole enam auto välja surnud, omast arust on talle nagu neid võimalusi loodud küll. 

Eelmine filter polnud liiga vana, ega mingi lambi tootja, kuid tundub, et seal mingi kala oli. Kõrvalmärkusena veel, et kohe vana filtrit eemaldades jäi silma see, et kopsikus oli  kuidagi tavalisest vähem kütust sees. Filtrist ka tilkus minuarust vähem välja kui eelnevatel kordadel. Pead anda ei tahaks, puhas kõhutunne. 

Hetkel hoian pöialt, et filtris see viga oligi. Targemad võivad filosofeerida - mis ja miks.
Vasta
#79
Plastist originaalfilter vahetava sisuga?

See võib igasuguseid naljakaid lekkeid organiseeridaWink Need küll enamasti ilmnevad külmal mootoril ja pikemal seismisel.
Vasta
#80
Kõik originaal jah. Usun, et kaane keerasin ikka kinni normaalselt, eelmise filtri vahetuse ja probleemide alguse vahel oli ajaliselt üle poole aasta. Minu esimene teooria, et sitt kütus ummistas filtri, muutis selle justkui kütust hülgavaks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CDI kõrgsurvepumba muhv rekkamees 5 329 19-05-2023, 11:03 AM
Viimane postitus: rekkamees
  W204 CDI katkendlik starter? PaulE 3 819 11-04-2022, 01:07 PM
Viimane postitus: hellrix
  W209 2,7 cdi mootor läheb avariireziimi Bullterrier 12 1,633 03-06-2021, 09:47 PM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz Vito 115 CDI sureb välja helitehnik 4 1,368 05-12-2020, 09:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  w639 2.2 CDI lagiseb hentsy 4 3,865 02-12-2019, 01:36 PM
Viimane postitus: znxe
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,091 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  E klass 320 CDI Airmatic universaalile sedaani õõtsad ja tavavedrud DaddyV 11 4,849 30-08-2018, 06:14 PM
Viimane postitus: DaddyV
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,480 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  Mb w203 ei käivitu mikk312 2 2,304 25-05-2018, 07:54 AM
Viimane postitus: mikk312
  Mb c200 cdi 2001 mootor jõnksutab luigapoiss 12 10,357 17-05-2018, 02:37 PM
Viimane postitus: znxe



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne