Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Tervist
Plaanis osta 12/2003 aasta E220
Auto läbisõit on 220 000km ja toodud algselt Belgiast.
19 tollised orginaal Mercedes-Benz valuveljed ja alles vahetatud amortide õhpadjad, hind natuke alla 6000 euro.
Millega peaksin ettevaatlik olema ja kas tundub mõistlik ost?
http://www.upload.ee/image/3447365/Merce...100KW1.jpg
Mercedes-Benz E 220 2.2 CDI 100kW
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Tere,
Ei hakkanud uut teemat tegema, aga endal sama plaan osta E 200 2, 2 CDI 2009.A. hind 9000 EUR.
Millele tuleks ostul kõige rohkem tähelepanu pöörata ? Kas 2009.a. kerel on oht ka rooste kiirele tekkel jne.
Igasugune abi väga teretulnud. Kas hind on autot väärt ?
Kõiki ette tänades.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Soovitan esmalt lugeda läbi E klassi head/vead. 2,2 CDI piisab rahulikuks sõiduks sedaanile aga ilmselgelt jääb seda mootorit väheks universaalile.
W 210 roostelembus peaks juba üldtuntud olema ilma lahti seletamata.
Mina isiklikult pean mõlemat hinda kalliks.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Kapott ning esimesed tiivad on alumiiniumist (või tsingitud). Roostet tuleks mujalt otsida, koopa sisemised ääred, tagaluugi liistuvahed. Suvel on tagumiste airmatikute lekkimist raskem tuvastada. Nende vahetus muidugi hirmkallis ka pole, 500 euro kanti. Airmaticu pumba toimimist tasub kontrollida. Kui istuda taha kongi (võiks raskem mees või naine olla) siis peab pump lööma ning tagumist otsa kergitama. Kui ei tee seda või on kohvi siis jällegi 500 euri kergem. Talvel külmadega kohe probleemid.
2003 aasta on kahtlane valik. Siis käis minuteada käigukasti õli jahutus mootori radika sees oleva radika kaudu, mis kippus reeglina lekkima ning jahutusvedelik käigukasti minema.
Testisõidul tuleks jälgida käiguvahetust. Igasuguse kiirenduse korral (kii rahuliku kui jõulisema) puhul ei tohiks jõnksutamist olla ja mootori pöörded ei tohiks kõikuda. Kui see on nii siis tuleb käigukastiga tegeleda (läbipesu, hüdromuhvi vahetus).
Hea kui sillad ka väga ei koliseks. Remont omajagu kallis.
Tagumine pagassi kate kui on elektriga võiks ka töödata.
kent
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
(16-07-2013, 09:37 AM)kentq Kirjutas: Kapott ning esimesed tiivad on alumiiniumist (või tsingitud). Roostet tuleks mujalt otsida, koopa sisemised ääred, tagaluugi liistuvahed. Suvel on tagumiste airmatikute lekkimist raskem tuvastada. Nende vahetus muidugi hirmkallis ka pole, 500 euro kanti. Airmaticu pumba toimimist tasub kontrollida. Kui istuda taha kongi (võiks raskem mees või naine olla) siis peab pump lööma ning tagumist otsa kergitama. Kui ei tee seda või on kohvi siis jällegi 500 euri kergem. Talvel külmadega kohe probleemid.
2003 aasta on kahtlane valik. Siis käis minuteada käigukasti õli jahutus mootori radika sees oleva radika kaudu, mis kippus reeglina lekkima ning jahutusvedelik käigukasti minema.
Testisõidul tuleks jälgida käiguvahetust. Igasuguse kiirenduse korral (kii rahuliku kui jõulisema) puhul ei tohiks jõnksutamist olla ja mootori pöörded ei tohiks kõikuda. Kui see on nii siis tuleb käigukastiga tegeleda (läbipesu, hüdromuhvi vahetus).
Hea kui sillad ka väga ei koliseks. Remont omajagu kallis.
Tagumine pagassi kate kui on elektriga võiks ka töödata.
kent
Kui ma õieti aru sain siis suured E klassi vead sai kõrvaldatud 2003 aasta novembris, ja see isend on 2003 detsember, minu arvates sinna alla käis ka see lekkiv käigukast vms. Roostest pole kusagil jälge, kuna auto enne Belgias olnud
Mercedes-Benz E 220 2.2 CDI 100kW
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Hetkel on aasta 2013! Vaevalt need lekkivad kastid nii kaua ilma remondita sõidavad.
Postitused: 5
Teemad: 2
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kui see 12/2003 aasta E220 oma hinda väärt ei ole, siis mida soovitatakse selle hinna eest vaadata?
Mercedes-Benz E 220 2.2 CDI 100kW