Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 500 SEC tühikäigu probleem
#1
Mure selline. SEC 500 mootor töötab tühikäigul ebaühtlaselt. Kõik esimese hooga väljapakutud vead on kõrvaldatud.
Pihustid vahetatud
Juhtmed vahetatud
Kett vahetatud- oli 11' nihkes
Klapi tõukurid vahetatud- ikka klõbiseb kergelt. Seibide vahetamisega ei saada hakkama, kuna puudub vastav seade, et kontrollida mida vaja on.
Boschi esindus Eestis suunab inimeste juurde, kes ei suuda sissepritset kontrollida.
CO testid kõik OK. Täna käisin ülevaatusel, kõik OK. Enamik remondiga tegelevaid inimesi ehmuvad ära, kui rääkida sissepritsesüsteemi testimisest.
Kas on mõni ettevõte või inimene, kes suudaks vea kindlaks teha ? Niisama naljameestega ei tahaks enam kohtuda.

Tel. 5033956
Vasta
#2
(26-06-2013, 06:22 PM)partelson Kirjutas: Mure selline. SEC 500 mootor töötab tühikäigul ebaühtlaselt. Kõik esimese hooga väljapakutud vead on kõrvaldatud.
Pihustid vahetatud
Juhtmed vahetatud
Kett vahetatud- oli 11' nihkes
Klapi tõukurid vahetatud- ikka klõbiseb kergelt. Seibide vahetamisega ei saada hakkama, kuna puudub vastav seade, et kontrollida mida vaja on.
Boschi esindus Eestis suunab inimeste juurde, kes ei suuda sissepritset kontrollida.
CO testid kõik OK. Täna käisin ülevaatusel, kõik OK. Enamik remondiga tegelevaid inimesi ehmuvad ära, kui rääkida sissepritsesüsteemi testimisest.
Kas on mõni ettevõte või inimene, kes suudaks vea kindlaks teha ? Niisama naljameestega ei tahaks enam kohtuda.

Tel. 5033956
Mina sain abi:
Speedster OÜ, Hannes 56565458
Asub Tallinnas Mustamäe ARK küljes.


SEC-i ja SL-i sõltlane.
560SEC, SL55, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe = 1258KW
Vasta
#3
Albert Särg Viljandis, Ain Luik Paides, Truumu diagnostika Tallinnas.
Eks neid KE Jetronicu tegijaid on siin ennegi üles loetud, kasuta otsingut.
Pärnus on Aivar Tiisler, aga sa pead temalt ise küsima, kas ta viitsib sinu vanaaegset pritset tegema hakata, oskusi peaks tal jaguma, aga kui tal tööd piisavalt, siis ta on vahel laisk, et selliseid asju ette võtta.
Vasta
#4
(26-06-2013, 06:22 PM)partelson Kirjutas: ..
CO testid kõik OK. Täna käisin ülevaatusel, kõik OK.
...

Mis värvi on küünlad?
Palju oli HC?

Tühikäigul lonkamist võib põhjustada palju asju... Aga enamus neist reedavad end põlemisjälgedega.

Kas surved on kõigis silindrites võrdsed?
Vasta
#5
Tühikäiguklapp ei või väsinud olla?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 84 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CL203 c180 2002a Siduri probleem Silver Russki 7 350 03-07-2023, 06:41 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  cl 500 w215 1999 a. esimesed udutuled maarekl 0 378 31-01-2023, 06:42 PM
Viimane postitus: maarekl
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 2,474 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,038 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  Cls 500 2012a MinaR 1 837 09-08-2021, 06:27 PM
Viimane postitus: Randar
  208 cabrio voolulekke probleem MAV 14 5,718 26-06-2020, 11:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  W219 roolivõim & kiirendus probleem Calvin 0 2,485 14-05-2018, 02:13 PM
Viimane postitus: Calvin
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,399 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  W140 cl 500 aknatõstukiga mure. wisoo 4 4,020 06-04-2017, 06:52 AM
Viimane postitus: wisoo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne