Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CLK 2.3K Differ surnud ja Kast lollitab
#41
Ühesõnaga võid mürki võtta, et:
Silberauto tegi korrektse pakkumise (mina küll ei julgeks kuna oman nii mõnegi varuosame mehe pärast valusaid kogemusi);
Differ mis sa ostsid on ikka reaalselt ka selle ülekandega
Sõiduk saab õigesti aru nelja ratta kiirusest
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#42
(25-07-2013, 10:22 AM)R129 Kirjutas: Ühesõnaga võid mürki võtta, et:
Silberauto tegi korrektse pakkumise (mina küll ei julgeks kuna oman nii mõnegi varuosame mehe pärast valusaid kogemusi);
Differ mis sa ostsid on ikka reaalselt ka selle ülekandega
Sõiduk saab õigesti aru nelja ratta kiirusest

Difrit ma silberist ei ostnud, nii armsaks see auto pole saanud, et ma ostaks juppe mis maksaks samapalju kui auto.. Big Grin

Nii, aga kui viga oleks difris ja ühe silla rattad jooksevad teise kiirusega, siis peaks viga esinema ju igal käigul?
Vasta
#43
(25-07-2013, 03:15 PM)porku Kirjutas: Nii, aga kui viga oleks difris ja ühe silla rattad jooksevad teise kiirusega, siis peaks viga esinema ju igal käigul?

Esimesed paar käiku on liiga väikese erinevusega.

STAR autosse ja sõitu - saad selgust.
Vasta
#44
(25-07-2013, 04:18 PM)v6sa Kirjutas:
(25-07-2013, 03:15 PM)porku Kirjutas: Nii, aga kui viga oleks difris ja ühe silla rattad jooksevad teise kiirusega, siis peaks viga esinema ju igal käigul?

Esimesed paar käiku on liiga väikese erinevusega.

STAR autosse ja sõitu - saad selgust.

Aga kui suudan sõita sedasi, et kolmas käik kasutust ei leia, siis neljanda ja viienda vahel käiguvahetused toimivad ilusti ja kast avarii reziimi ei lähe...

Aga see selleks, täna siis tegin sellega ühe äkilisema sõidu, loodsin et annab järgi see asi mis seda jama tekitab, mitte töötavat asja on lihtsam otsida kui töötavat ja pealegi, odavam on kasti vahetada kui remontida..

Mõeldud tehtud, tulemuseks kolisev Kardaan..
kuna kardaani nägemiseks tuleb eemaldada summuti ja kõvasti plekke siis jääb see homseks tõstuki tööks...

Silmaga oli näha muhvi mis on kasti otsas ja sealt olid justkui kardaani poolsed poldid nihkes, selles mõttes et poldi pea oli justkui viltu.. ( seda juba pikemalt, kuna asi oli ühtlaselt must )

Samas kolinat see vast tekitama ei hakkaks ja kolin tuleb arvatavasti kas väsinud kasti patjadest või siis on tugi laager läbi..
eks tuleb alt ära võtta ja vaadata kust kardaan kusagile vastu ennast ajada suudab.
Taguma hakkab umbes 2000 pöörde peal ja peale käiguvaehtust kaob..

Seega tekib siiski küsimus, et kui kast on difri suhtes nii valiv, kas siis võib olla, et ka kardaani vead viivad kasti kohe avarii reziimi?

MB worldist leidsin ka taolisi teemasid kus kast on SLIP mode-s ja peale kasti patjade vahetust nt on viga kadunud, üks vend pääses isegi aku vahetusega.

Ehk siis vigased detailid :

Äkki on väsinud... ja sama kui juba niipalju lammutada, sis võib ära vahetada..
[Pilt: 838724.jpg]

Tundub ka väsinud, see on see millel need poldid justkui viltu oleks :
Kaubanduslik nimetus siis Liigend piki võll
[Pilt: 1464226.jpg]

Ja samas ei suuda kusagilt leida sellist asja nagu Kardaani rist
Vasta
#45
Täielik müstika,
Tugilaager täiesti läbi, võib öelda et teda polnudki..

Ja kõige huvitavam selle asja juures on see, et ei mingit vibratsiooni sõites...
Või siis lihtsalt mina olen nii loll, et ma seda ei tundnud...

Paar pilti ka seekord teemasse ...
[Pilt: katki2-vi.jpg]

[Pilt: katki-vi.jpg]

ja ma ei saa aru kuidas selline asi tunda ei andnu...
Aga, homme tuleb uus tugilaager vaatab mida see paremaks või hullemaks teha suudab.
Vasta
#46
käigud vahetuvad veel pehmemalt nüüd, aga jama ikka üleval..
Vasta
#47
Täielik müstika, veidi aega tagasi hakkas kast täiesti ise täiesti tühjast kohast toimima... Eks see näha ole kas tulevikus ka seda luksust on, arvatavasti hommikul juba ei tööta jälle..

E: Jep, hommikul enam ei tööta. Big Grin.
Vasta
#48
Nii vahetatud nüüd lisaks veel käigukasti alt pistiku põhi, mille tihendid lekkisid.
Läks paremaks, aga mitte päris korda.
natuke veel otsida vaja, usun et varsti peaks korda ka saama. Big Grin
Aju oli ilus puhas, kuna testeri tallinna unustasin, siis ajule tuleva voolu mõõdan seal üle.

Aju oli puhas. ( sellel isendil asub aju kõrval istuja jalgade all )
Kiskusin laiali, rajad kõik OK, midagi üleliikset karbis ei olnud.

Lisaks sai Diagnostis veakoodid KÕIK ära kustutatud, Check engine enam põlema ei lähe ja veakoodiks annab aint CAN viga nüüd, enam pole mingit ebausaldusväärset käiku.
( Läksin tagasi Boschi seadme otsa, sest elu on näidanud, et iga lammas ei suuda õige seadmega ka nii head tööd teha kui kogenud mees Boschi seadmega. )
Vasta
#49
(06-09-2013, 08:32 PM)porku Kirjutas: ...
( Läksin tagasi Boschi seadme otsa, sest elu on näidanud, et iga lammas ei suuda õige seadmega ka nii head tööd teha kui kogenud mees Boschi seadmega. )

Selles ma ei kahtlegi. Paraku on neid õigeid mehi kuratlikult vähe.

Seega on vaja teada, kus on STARi taga lammas... Egas ometi mitte Lesvenis?
Ning veel enam on hädalistel vaja teada - kus see hea mees oma Boschiga toimetab. Et oskaks oma samme sinnapolle seada. Ära ole siis kade...Eusa_whistle
Vasta
#50
(07-09-2013, 10:08 AM)v6sa Kirjutas:
(06-09-2013, 08:32 PM)porku Kirjutas: ...
( Läksin tagasi Boschi seadme otsa, sest elu on näidanud, et iga lammas ei suuda õige seadmega ka nii head tööd teha kui kogenud mees Boschi seadmega. )

Selles ma ei kahtlegi. Paraku on neid õigeid mehi kuratlikult vähe.

Seega on vaja teada, kus on STARi taga lammas... Egas ometi mitte Lesvenis?
Ning veel enam on hädalistel vaja teada - kus see hea mees oma Boschiga toimetab. Et oskaks oma samme sinnapolle seada. Ära ole siis kade...Eusa_whistle
See koht kus ma Stari otsas käisin, sealt saan kindlasti hunniku vastakaid arvamusi, sest antud ettevõte tegeleb Ainult MB marki masinate hooldamise ja remondiga, küll aga ei tea nad automaat kastidest mitte kui midagi.
Kindlasti suudavad nad ka oma tööd teha, kuid mulle 10 minutiga vastus anda, mis osutub nii valeks, et mu käigukast isegi ei sisalda antud detaili siis jamh..
Ahjaa, remondi hinnaks pakkusid 800€ ( Huvitav kas oleks mulle uue kasti lihtsalt alla sokutanud, sest lammutuses on kast 500€ ja töörahaks 300, poleks üldse paha ju. )
Küll aga arvatavasti poleks kasti vahetus nagunii viga likvideerinud. Big Grin

See selleks, Türi meest teavad arvatavasti paljud ( Ehk siis Asjalik mees oma Boschi seadmega ) nimeks on tal Tõnu Pall,
Kontrollis kõik üksipulgi läbi,
Kõik lülitid ja kõik plokid eraldi.
Kuna läksin õhtul alles peale viite ( müts maha, et reede õhtul mind oli nõus vastu võtma )
Andis mulle hunniku kodutööd mida veel testriga kontrollida saan,
Alustades aju toitest.
Aga kõige parem oleks kui saaksin kellegi käest ESP aju prooviks,
sest sinna viskab suht lihtsalt koguaeg vigu sisse.
Vasta
#51
(07-09-2013, 03:33 PM)porku Kirjutas: See koht kus ma Stari otsas käisin, sealt saan kindlasti hunniku vastakaid arvamusi, sest antud ettevõte tegeleb Ainult MB marki masinate hooldamise ja remondiga, küll aga ei tea nad automaat kastidest mitte kui midagi.
...

Vihjed-vihjed, aga mitte nime. Kardad kaetamist?

Ainult MBd teenindavat ettevõtet meil ei olegi. Seega ajad pada.

Tehaseesindus on Silberauto, mis on diagnostika osas naljanumber. Samas ei ole garantiiajal väga vahet.

Lesven teeb kõiki, mis tõstukile saabuvad. Viimasel ajal on kurtmist, et keerukamad probleemid jäävad lahenduseta...

Hort auto on kah kõigesööja.

MB hooldus? Sellest ei ole miskit head kuulnud peale vigade kustutamise.

Väga hea, et südamaal leidub peale hää diselisti ka pädev diagnostikThumbsup. Pane tema kontakt ka diagnostikapakkujate teemasse koos kerge infoga, kes, kus ja mida.
Vasta
#52
Hort Auto OÜ turunimi ongi MB Hooldus ( http://www.mbhooldus.ee/ )

Ja ei karda ma midagi, need samad lambad need olidki kes mu närvi mustaks ajasid.

Eks ma ise olin loll, et uskusin kodulehel olevat juttu :
Hort Auto OÜ on Eesti erakapitalil põhinev ettevõte, mille juured ulatuvad aastasse 2000. Meie peamiseks tegevusalaks on Mercedes-Benz sõiduautode ning tarbesõidukite hooldus- ning remonttööd samuti diagnostika ja elektritööd.

Aga samas mitmeti tõlgendatav, põhi tegevus ei tähenda ainukest tegevust,
kuigi kui mina seal käisin oli terve plats ja garaaz MB-sid täis.
Kindlasti suudavad midagi ka ära teha, kuid mulle räägiti küll nii kaunis jutt kokku, et ise ka ei usu.
( Jutule lisati : Mu sõbra audil oli kunagi sama jama )
Oleks pidanud tookord juba ära tabama.

Järvamaal on neid pädevaid Auto elektrike lausa kaks.
Üks on Türil Pall kelle juures ma käisin ja käin ka edaspidi, on küll väga otsekohese ütlemisega aga tööd teeb kenasti.
Teine on Paides Gena, kellest ma ainult lugusid olen kuulnud kuid ise pole sinna löögile sanaud. ( kas ta üldse diagnostikat teeb, seda ma ei teagi )
Vasta
#53
Nätsa, ajasin MBteenindusega segi:
http://www.mbteenindus.ee

Kusjuures Sina oled üks vähestest, kel Hort auto suunas kivi visata on.

Või kannavad teised rusikat vaid taskus...Paranoid

Mida nemad tagasiidest oma teenusele arvasid?
Vasta
#54
Ma kohe huvi pärast võtaks selle masina väljaspool järjekorda (kuni oktoobri teise nädalani) ette.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#55
(09-09-2013, 11:18 AM)R129 Kirjutas: Ma kohe huvi pärast võtaks selle masina väljaspool järjekorda (kuni oktoobri teise nädalani) ette.

Ma soovitan tungivalt seda pakkumist kasutada...Icon_rolleyes
Vasta
#56
(09-09-2013, 11:01 AM)v6sa Kirjutas: Nätsa, ajasin MBteenindusega segi:
http://www.mbteenindus.ee

Kusjuures Sina oled üks vähestest, kel Hort auto suunas kivi visata on.

Või kannavad teised rusikat vaid taskus...Paranoid

Mida nemad tagasiidest oma teenusele arvasid?

Ja ka sp oma mokka maas mõtlesin hoida, ei kritiseeri tegelikult,
10 minutiga sain sealt vastuse, 10€ läks maksma ja tehti veel peale tööpäeva ära,
Mainisid ka seda, et käigukaste nad ise ei remondi, seega mis sealt ikka oodata oli. Kui pole teinud siis ei saa ka aimata mis võib olla.
samas lihtsalt kohapeal seda ka vaadati.

(09-09-2013, 11:18 AM)R129 Kirjutas: Ma kohe huvi pärast võtaks selle masina väljaspool järjekorda (kuni oktoobri teise nädalani) ette.
Pakkumine väga meelas, aga kaks asja,
1. Asud rakvere kandis
2. Kuu seis on vale ( pangakonto )

Ja üleüldse soovitati mul ammu juba sinu poole pöörduda.. ka see mees kelle juures Türil diagnoosis käisin.

Vaikselt tundub, et olen seda asja liigakaua veeretanud ja kipub hullemaks minevat ( või siis mulle ainult tundub ), igasugu isu sellese autosse investeerida on tegelikult nüüdseks juba ammu kadunud ja huvi pärast olen taga ajanud seda veel, kui lõplikult saba annab siis on teada mis see oli..

Hetkel julgen ma veel järeldada, et on viis asja mis võivad väsinud olla :
1. Kasti kiiruse sensorid
2. ESP aju
3. Kasti enda aju
4. Mõni toide kusagilt maas.

5. Kast ise täiesti nahkas ( kuigi kahtlane kui muud käigud töötavad. )
Vasta
#57
Üks asi mille välja vahetamist võiks veel proovida :

[Pilt: 1402700861.jpg]

Õnneks või kahjuks on selle hind kole hea, et lihtsalt proovi pärast vahetama hakata..
Küll aga on teda suht lihte vahetada...
Vasta
#58
Kui kiirusandurite vigu sisse pole lugenud, siis esialgu avaksin mina selle ploki ja puhastaksin lihtsalt ära. Äkki aitab. Ja see on suhteliselt esimene asi mida selliste anomaaliate puhul kontrollida tuleks. 200 € on tõesti selline üpriski korralik investeering.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#59
(16-09-2013, 01:28 PM)R129 Kirjutas: Kui kiirusandurite vigu sisse pole lugenud, siis esialgu avaksin mina selle ploki ja puhastaksin lihtsalt ära. Äkki aitab. Ja see on suhteliselt esimene asi mida selliste anomaaliate puhul kontrollida tuleks. 200 € on tõesti selline üpriski korralik investeering.

Kiiruste anduritega pole tõepoolest probleemi olnud.
Tuleb siis korralik lammutamine ette võtta, saab jälle õli välja lasta ja kui juba väljas siis on juba kasulik uuesti uus õli ka valada. Big Grin.

Lõpuks on mul terve veoülekanne välja vahetatud -.- kui ma samas vaimus jätkan. Big Grin.
õnneks on vahepeal ülevaatus ka teha.. Big Grin. ( selle kuu jooksul )
see oli ka see miks ma kirjutasin, et pole praegu üldse hea aeg sinu pakutud suurepärast võimalust ära kasutada.. :/
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 114 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 590 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,068 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,376 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl
  A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder) kalest 4 4,270 13-06-2019, 02:51 AM
Viimane postitus: kalest
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 7,688 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,372 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor kabriolett ostuabi Agent007 9 8,614 17-02-2017, 02:30 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB CLK 200, 2.0 100Kw, 99a, vibratsioon autos JanKonist 0 1,994 15-07-2016, 07:40 PM
Viimane postitus: JanKonist
  clk 230 w208 1999a signa probleem. supercharger230 9 7,924 05-04-2016, 09:15 PM
Viimane postitus: supercharger230



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne