Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Milline on normaalne õlisurve
#1
kas on normaalne kui õli manomeeter näitab sooja mootoriga tühikäigul umbes 1,5 mitte 3 aga külmaga näitab tühikäigul 3,kõrvaga nagu mootoripööretel(pöörded samad)vahet ei tee..tegemist w123 230E-ga...kui natuke gaasi anda siis läheb ikka 3-e peale,segane lugu küll jah,aga muret tekitama hakkas just seepärast et sõbra w124-l näitab ka tühikäigul,vahet pole siis kas soe või külm,3-e,ons siis see normaalne või on midagi peetis mu autol?

edit: pealkiri
Vasta
#2
Maga rahulikult-pole hullu midagi!
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#3
Sooja mootoriga tühikäigul 1,5 on vägagi hea. Su sõbra autol võib olla keegi seda vidinat modinud ka, et kogu aeg 3 e näitab.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
sa ei saa võrrelda seda oma sõbraga.
123-l on manomeeter mehaaniline, õlitoru tuleb kella, 124-l elektrooniline, andur plokis ja juhe tuleb kella.
minul 4-l näiteks on ka seisval mootoril õlirõhku 0.5-1 baari (on vist baarides see ikka?), vähemalt seier arvab nii, kuna andur mokas :)
Vasta
#5
Tühikäik 1,5 ja lapats põhjas 3 on ideaalsed näidud ju!
Kui tühikäigul alla 1 hakkab vajuma siis asjad kurjast alles...
Vasta
#6
Mony Kirjutas:Tühikäik 1,5 ja lapats põhjas 3 on ideaalsed näidud ju!
Kui tühikäigul alla 1 hakkab vajuma siis asjad kurjast alles...

Kas tühikäigul 2.5 sooja ja külma mootoriga on OK?
pöördeid andes liigub põhja (3)????
Vasta
#7
Hm, põhimõtteliselt on igasugune surve tühikäigul positiivne näitaja... Muidugi, mingi 1 bar võiks ilmselt ka soojal mootoril tühikäigul ikka olla, muidu võib küll kitsamates kohtades õli olemasolu küsitavaks muutuda.

See pidev 3 on pigem ohu märk. Liiga kõrge pole mitte hea...

Minu traktoritel kõigil soojast peast tühikäigul >1 ja pööretega maanteesõidul on seier ikka põhja roninud...
Vasta
#8
tänud...kivi langes südamelt koheRolleyes
Vasta
#9
Question 
mul see viga et vahetasin õli ära 2kuud tagasi, panin alla max'i sisse, ja nyyd 3nädalat tagasi tuleb kuskilt õli välja. ja mul koguaeg surve pea põhjas! kas viga selles et panin ikka nati palju sisse ja nyyd surus välja? nyyd siis tihendi vahetus... aga kuidas seda õlisurvet alla saaks vähekese???Confusedad:Confusedad:Confusedad:
Vasta
#10
Amaster Kirjutas:mul see viga et vahetasin õli ära 2kuud tagasi, panin alla max'i sisse, ja nyyd 3nädalat tagasi tuleb kuskilt õli välja. ja mul koguaeg surve pea põhjas! kas viga selles et panin ikka nati palju sisse ja nyyd surus välja? nyyd siis tihendi vahetus... aga kuidas seda õlisurvet alla saaks vähekese???Confusedad:Confusedad:Confusedad:
tegelt on nii ,et õlisurvet reguleerib reduktsiooniklapp kui õlisurve liiga suur siis klapp avaneb ja laseb osa õli vabalt karterisse tagasi.
Ja oleneb kus kohast sul õli välja ajab kui miski tihendi vahelt siis viga selles, et mootoris on lubatust suurem rõhk(nö karteris).
Vasta
#11
Amaster Kirjutas:mul see viga et vahetasin õli ära 2kuud tagasi, panin alla max'i sisse, ja nyyd 3nädalat tagasi tuleb kuskilt õli välja. ja mul koguaeg surve pea põhjas! kas viga selles et panin ikka nati palju sisse ja nyyd surus välja? nyyd siis tihendi vahetus... aga kuidas seda õlisurvet alla saaks vähekese???Confusedad:Confusedad:Confusedad:

Kõigepealt surve üle kontrollida. Kui surve tegelikult korras ja valetab andur/mõõdik, siis see välja vahetada.

Kui surve kõrge, siis reguleerida. Kui ise ei oska, siis parem töökotta. Võtmesõnaks on kaitseklapp (ülerõhu- ja reduktsiooniklapp samatähenduslikud).

Max märgini võib mootoris õli olla. Ja paar mm üle selle ei tohiks ka veel mingit tragöödiat tekitada. Aga cm on juba kurjast... Kui panid alla MAX-märgi, siis peaks kõik korras olema.

Eeldusel, et Sul on õige varras...Rolleyes
Vasta
#12
MB 230te, w123, 1982

Lugedes seda teemat, siis on mul õlisurvega väike jama. Tühikäigul on kuskil 0,8 kuni 1 (kui silma järgi näidikult hinnata) ja maantel tagasi hoidlikult 90-100km/h sõites on surve umbes 1,2... Kohapeal tuuritades saab 3kätte aga sõidus ma selliseid pöördeid kunagi ei kasuta.

Asi vist päris jama... Kust leida abi? Olen tänulik igasuguse abi eest!
Vasta
#13
Paksemat õli kasutada, mis selle aastakäigu autole ainult hea.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
carvik Kirjutas:MB 230te, w123, 1982

Lugedes seda teemat, siis on mul õlisurvega väike jama. Tühikäigul on kuskil 0,8 kuni 1 (kui silma järgi näidikult hinnata) ja maantel tagasi hoidlikult 90-100km/h sõites on surve umbes 1,2... Kohapeal tuuritades saab 3kätte aga sõidus ma selliseid pöördeid kunagi ei kasuta.

Asi vist päris jama... Kust leida abi? Olen tänulik igasuguse abi eest!


See piisavalt hea nii vanale mootorile, pole hullu midagi
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#15
carvik Kirjutas:MB 230te, w123, 1982
Tühikäigul on kuskil 0,8 kuni 1 (kui silma järgi näidikult hinnata) ja maantel tagasi hoidlikult 90-100km/h sõites on surve umbes 1,2... Kohapeal tuuritades saab 3kätte aga sõidus ma selliseid pöördeid kunagi ei kasuta.

Võid proovida külma mootoriga suuremaid tuure anda, võimalik et survet reguleeriv klapp kinni jäänud.Võimalik muidugi ka mootori ja/või õlipumba suur kulumine.
Vasta
#16
Laur Kirjutas:Paksemat õli kasutada, mis selle aastakäigu autole ainult hea.

Peaks siis järgmine õlivahetus proovima paksu mineraal õli. Vähemalt seal poes kus ma käisin oli mingi ADNOC-i mineraal õli mis pidi olema hästi paks ja sobima ideaalselt hõredamates mootorites. Hetkel aga siiski sõidan veel ADNOC PEARL poolsündiga, sest õlivahetus on vähem kui 1000km tagasi tehtud.

Heinar Kirjutas:Võid proovida külma mootoriga suuremaid tuure anda, võimalik et survet reguleeriv klapp kinni jäänud.Võimalik muidugi ka mootori ja/või õlipumba suur kulumine.

Kus juures imelik ongi, et külma mootoriga on õlirõhk palju kõrgem. Minu silma järgi täitsa normaalne. Tühikäigul kuskil 1,5...

Tänud abi eest igaljuhul. Kui midagi väga kardinaalselt vanakesel juhtuma hakkab, siis viin ta kuskile töökotta.
Vasta
#17
Külma mootoriga ongi õlirõhk kõrgem, õli ju paksem.
Vasta
#18
mingi variant on, et õlifilter tõmbab kortsu (moodulfilter) ja ongi siuke jama. minu võrril vist on. esmaspäeval vahetan õli ära.
...
Vasta
#19
kas õlifiltri vahetus ka õlirõhku tõstab
Vasta
#20
kui filter tuksis siis küll.

st filtri vahetus siiski aitab tuksis filtri vastu. õli oleks niisama hea vahetada
...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Normaalne aku pinge? nostromo 5 9,679 20-07-2016, 09:08 AM
Viimane postitus: v6sa
  M111 2,0 100kw õlisurve erx000 3 3,590 13-10-2014, 12:43 AM
Viimane postitus: erx000
  SECi LSD diffrisse, milline õli? Blue Chip 1 3,051 03-04-2012, 10:48 PM
Viimane postitus: hents99
  milline sidurhark sobib 300CEle? heiki_p 0 1,965 13-12-2011, 05:25 PM
Viimane postitus: heiki_p
  Milline on sinu MB kindlustuskahju ajalugu? Sulo 26 15,630 18-02-2008, 10:42 PM
Viimane postitus: Reddog
  õlisurve peale karteripõhja vahetust... jan110 13 7,282 05-06-2007, 10:39 PM
Viimane postitus: jan110
  õlisurve kadund? rain 15 9,593 16-03-2006, 11:49 PM
Viimane postitus: MESAMEES



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne