Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vajan abi W114 250c elektri süsteemiga !
#1
Tere,kas keegi teab kedagi kellel on w114 250c pritsungiga auto elektri skeem või oskab soovitada inimest kes seda jagab.Olen siin nädal aega juba tuulanud mööda interneti avarusi ja pole minule arusaadavas keeles midagi leidnud ! Kõigepealt siis elekter korda ja siis oleks ka mootor jonksu ajada ! paugub ja puterdab.Mingitsorti elektrik niipalju sai,et mootor käivitub !
Kõik vihjed teretulnud !
56291000 allar
PS.parimale vihjajale kingitus Eusa_dance
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#2
endiselt elektrikut/elektriskeemi vaja !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#3
Kas pritsungi all mõeldakse Boschi D-Jetronicut? Mis on mootori markeering?
Vasta
#4
(17-05-2013, 09:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Kas pritsungi all mõeldakse Boschi D-Jetronicut? Mis on mootori markeering?
Just Jetronic,kus kohast ma selle markeeringu välja loen ? 2,5 mootor
vin:11402212020296
Mootor käib aga puterdab jubedalt ja paugub vastu,hetkel polnud ka sumpat küljes muidugi-äkki selle install muudab ta natuke leebemaks aga jauras mootor ka ennem maha võtmist.
W114 ja 115 servise manuali tellisin mikide maalt ära kuna siinkandis tundu,et seda kellegi pole.Hiljem kui saabub siis saab seda minu käest kui kellegi peaks vaja minema !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#5
Aga äkki sinu autol on hoopis karburaator peal? Kuidas kapoti alla vaadates tundub? Ehk on kuskil mõni plekist silt säilinud?
Üldiselt on nii, et neid karburaatori ja vanemate pritsungite reguleerijaid/remontijaid on Eestis väga vähe järel. Tehnilist infot ei ole ka väga saada, Autodatast suurt midagi ei leia. Ainult esindusest ja ilmselt sealgi on info mikrofilmidel. Ma isegi ei kujuta ette, kes selle autoga tegeleda viitsiks. Põhjus on lihtne. Ilmselt ei taha sina palju raha kulutada, et mootor tööle saaks, aga diagnostik võib nii vana auto puhul raista palju palju aega (loe töötunde), mida sina kui klient ei soovi hiljem kinni maksta. Lisaks on veel oht, et mingi roostes vidin pudeneb laiali diagnostiku käes ja siis katsu sa uus leida mõistliku hinnaga (uus maksab näiteks palju raha ja siis on ka ooteaeg pikk või ei ole üldse saada). Kõik need riskid kokku ei ole just ahvatlev väljakutse diagnostikule, eriti kui tal niigi tööd jagub. Milleks võtta endale kaela peale "peavalu".
Siit foorumist on läbi käinud denis23 nimeline kasutaja, kel vanade autode restaureerimisega kogemusi, äkki oskab miskit soovitada?
Vasta
#6
(18-05-2013, 04:51 PM)kaupo51 Kirjutas: Aga äkki sinu autol on hoopis karburaator peal? Kuidas kapoti alla vaadates tundub? Ehk on kuskil mõni plekist silt säilinud?
Üldiselt on nii, et neid karburaatori ja vanemate pritsungite reguleerijaid/remontijaid on Eestis väga vähe järel. Tehnilist infot ei ole ka väga saada, Autodatast suurt midagi ei leia. Ainult esindusest ja ilmselt sealgi on info mikrofilmidel. Ma isegi ei kujuta ette, kes selle autoga tegeleda viitsiks. Põhjus on lihtne. Ilmselt ei taha sina palju raha kulutada, et mootor tööle saaks, aga diagnostik võib nii vana auto puhul raista palju palju aega (loe töötunde), mida sina kui klient ei soovi hiljem kinni maksta. Lisaks on veel oht, et mingi roostes vidin pudeneb laiali diagnostiku käes ja siis katsu sa uus leida mõistliku hinnaga (uus maksab näiteks palju raha ja siis on ka ooteaeg pikk või ei ole üldse saada). Kõik need riskid kokku ei ole just ahvatlev väljakutse diagnostikule, eriti kui tal niigi tööd jagub. Milleks võtta endale kaela peale "peavalu".
Siit foorumist on läbi käinud denis23 nimeline kasutaja, kel vanade autode restaureerimisega kogemusi, äkki oskab miskit soovitada?

Ei,peal on see Jetronic ja säilivuse koha pealt on mootori osa ok ja raha olen ka nõus maksma jne.jne.jne.kirjandus on mul tellitud juba lausa kahest kohast Ehk saan esimese kirjandust juba algava nädala lõpuks kätte.Eestis ju kindlasti keegi on kellel sarnane auto on olnud või on,tegelt on päris kindlasti Tallinna ARK-i ees seisis üks aga mul kahjuks polnud aega oodata kuni omanik auto juurde naaseb,sest ma ei teadnud kes sellega tuli,muidu oleks otsima läinud ja mina va loll ei jätnud ka kirja kojamehe vahele,et inimene ühendust võtaks Eusa_wall.Krt ma olen sinna juba umbe hunniku plekki sisse tagunud ja küll ma ta ka käma korralikult saan aga lootsin,et ehk MB foorumis on mõni tegelane kes asjaga kursis,hoiaksin aega ja ka raha kindlast kokku ! Ja varuosi on päris palju saadaval muideks,alates plekkidest kuni interjöörini ! Ja päev selge,et diagnostik kes sellist autot/mootorit pole ennem teinud ei saa seda ka käima korralikult ja kulutab sinna hulka mõttetut aega.Üks elektrik juba käis,aitab sellestki Big Grin
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#7
(18-05-2013, 08:21 PM)arcar Kirjutas: ...
Krt ma olen sinna juba umbe hunniku plekki sisse tagunud ja küll ma ta ka käma korralikult saan aga lootsin,et ehk MB foorumis on mõni tegelane kes asjaga kursis,hoiaksin aega ja ka raha kindlast kokku ! Ja varuosi on päris palju saadaval muideks,alates plekkidest kuni interjöörini ! Ja päev selge,et diagnostik kes sellist autot/mootorit pole ennem teinud ei saa seda ka käima korralikult ja kulutab sinna hulka mõttetut aega.Üks elektrik juba käis,aitab sellestki Big Grin

Loodame siis, et säärase kõnepruugi taga siiski asine tegelane leidub...Paranoid

Kui tegu on 250Cga, siis pritset ei ole. Pritsega mudel on CE. Kuid see ei muuda asja - Tallinnas on üks mees, Speedsteri Hannes, kes säärased asjad ellu äratab. Aga pead arvestama, et sada eurot on selle juures peenraha...

Sarnane auto on kindlasti sõidus Heinsaarel, Viimsist, kuid kes selle mootori tegi, ei tea.

Võid proovida ka läheneda siinse foorumi kasutajatele denis23, Rolz ja kalacompany - nad võivad anda häid vihjeid


Vasta
#8
(18-05-2013, 09:12 PM)v6sa Kirjutas:
(18-05-2013, 08:21 PM)arcar Kirjutas: ...
Krt ma olen sinna juba umbe hunniku plekki sisse tagunud ja küll ma ta ka käma korralikult saan aga lootsin,et ehk MB foorumis on mõni tegelane kes asjaga kursis,hoiaksin aega ja ka raha kindlast kokku ! Ja varuosi on päris palju saadaval muideks,alates plekkidest kuni interjöörini ! Ja päev selge,et diagnostik kes sellist autot/mootorit pole ennem teinud ei saa seda ka käima korralikult ja kulutab sinna hulka mõttetut aega.Üks elektrik juba käis,aitab sellestki Big Grin

Loodame siis, et säärase kõnepruugi taga siiski asine tegelane leidub...Paranoid

Kui tegu on 250Cga, siis pritset ei ole. Pritsega mudel on CE. Kuid see ei muuda asja - Tallinnas on üks mees, Speedsteri Hannes, kes säärased asjad ellu äratab. Aga pead arvestama, et sada eurot on selle juures peenraha...

Sarnane auto on kindlasti sõidus Heinsaarel, Viimsist, kuid kes selle mootori tegi, ei tea.

Võid proovida ka läheneda siinse foorumi kasutajatele denis23, Rolz ja kalacompany - nad võivad anda häid vihjeid
Tänud ja just 250 CE ta ongi.Eks proovin kasutajatega ühendust võtta .

ja kus kohast seda Speedsteri Hannest otsida või leida ? Mõni kontakt ? Tänud ette !
Kas see võiks olla Hannes Kirk sellest Speedsterist ?
http://speedster.ee/
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#9
Võid küsida Speedsterist Hannes Kriki käest, kas ta viitsib sellise asjaga tegeleda. Mina teda isiklikult ei tunne, aga mine tea ehk viitsib ette võtta...
Vasta
#10
(18-05-2013, 11:10 PM)kaupo51 Kirjutas: Võid küsida Speedsterist Hannes Kriki käest, kas ta viitsib sellise asjaga tegeleda. Mina teda isiklikult ei tunne, aga mine tea ehk viitsib ette võtta...
Kodulehel vähemalt kirjutab,et tegelevad,eks ootan raamatud ära ja kui ise hakkama tõesti ei saa siis pöördun tema poole.Hetkel lahtiseid otsi ja voolikuid kõik kohad täis mida huupi ei julge kuskile külge kruvida Confused
Aga tänud !
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#11
Mälu järgi polnud seal miskit keerulist, otsi vähe ja reguleerida ka suht mitte midagi, kunagi kasutasime w114/115 jaoks rootsi keelset manuali aga kuhu see sai .... vot ei mäleta.

Dad.
Vasta
#12
Võta ühendust kasiutajaga wdb240.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#13
(24-05-2013, 10:52 AM)R129 Kirjutas: Võta ühendust kasiutajaga wdb240.

tnx,
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#14
Meenus 1 väga oluline asi nende mootorite juures, nimelt jagaja peab olema ideaalses seisus, nii kui natuke loksub, siis ei saagi mootorit korralikult käima.

Dad.
Vasta
#15
võib ka selle lukustada,auto käib nagu kell ! Eusa_dance
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W114/W115 massu 27 42,450 28-06-2020, 11:12 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w114 silla reguleerimine .kus ? arcar 3 12,808 27-03-2014, 10:41 AM
Viimane postitus: arcar
  W114 temperatuuri näidiku probleem ! arcar 5 14,822 13-02-2014, 01:07 PM
Viimane postitus: arcar
  kas keegi remondib/kontrollib w 114 250c kommutaatorit arcar 3 13,030 10-02-2014, 06:30 PM
Viimane postitus: arcar
  VAJAN ABI !süüteseade 1970 /71/72 250C 250S 280SE 300SEL 1970/73 arcar 2 12,554 15-01-2014, 02:49 PM
Viimane postitus: arcar
  K: w114 piduri ja roolivõimu õlid ? arcar 7 17,943 03-01-2014, 01:56 PM
Viimane postitus: arcar
  kas kellelgi on siin w114 kupee,oleks abi vaja arcar 0 6,502 29-09-2013, 09:34 AM
Viimane postitus: arcar
  W114 250CE varuosi kaval 3 6,185 22-01-2012, 05:40 PM
Viimane postitus: kaval
  W114 250CE mootor "jaurab" kaval 5 6,798 15-01-2012, 05:50 PM
Viimane postitus: Karl
  W114 280C 1972 piduri probleem Urmb 4 5,685 03-08-2011, 09:14 PM
Viimane postitus: Urmb



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne