Postitused: 59
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Olen tõsiselt kaalumas üht järjekordset mersut endale nüüd.... Ja hind on ka suht lagi mis ma võtta saan.. Üks mis kindel, kui Mercedes-Benz, siis nüüd juba kurvasilma Mercedes-Benz.
Olen enam-vähem välja ka vaadanud mida tahta ja mida kaema minna nädalalõpus...
Esimene on siin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Teine siin http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Natuke kahtlen vanemate dislade väärtuses.. öeldakse et dislasi peedistatakse rohkem ! ?
Kiitke üht ja laitke teist ning vastupidi.. Või veel parem, soovitage ise midagi..sellisesse hinna klassi, kuid mitte enam kõrgemale.
Tänud asjalike vastuste eest
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
12-11-2006, 07:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2006, 08:25 PM ja muutjaks oli soul.)
Ilma kliimata on 210 ikka nadi variant, eriti pluss 30C, seega E 220D langeks kohe välja. E 230 tundub pildi pealt päris OK ja ajalugu ka teada, aga eks seal peab vaatama kuidas 9 aastat meie teid, soola ja külma on kerele ja mootorile mõjunud.
Postitused: 59
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
soul Kirjutas:Ilma kliimata on 210 ikka nadi variant, eriti pluss 30C, seega E 220D langeks kohe välja. E 230 tundub pildi pealt päris OK ja ajalugu ka teada, aga eks seal peab vaatama kuidas 9 aastat meie teid, soola ja külma on kerele ja mootorile mõjunud. See on hea tähelepanek!
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Nii lahja disla tahad ilmselt varsti ära müüa - mosse sõidab ühelt poolt ja lada teiselt poolt mööda Ma ei räägi kihutamisest, aga mingi kiirendus peab ikka turvaliseks möödasõiduks olema.
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
kui punnut tahad osta, siis mu firmal on üks 1997 aasta isend üle. nahksisu, parkimisandurid ja kõik muud mõeldavad-mõeldamatud lisad, 3.0l diisel peale kõike. kui täpsemat infot tahad saada, siis võid helistada kutile kes sellega hetkel sõidab - siim ja telefon 55566100.
Postitused: 82
Teemad: 0
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Piltide ja kirjelduse järgi otsustades vaataksin rohkem selle E230 poole, 110kw on just see piir millest allapoole ei ole enam seda head sõidumõnu ja loomulikult konditsioneer "peab" punnsilmal olema:hump:
MobileSPA
autopesula
TEL: 5110767
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
virgo Kirjutas:Nii lahja disla tahad ilmselt varsti ära müüa - mosse sõidab ühelt poolt ja lada teiselt poolt mööda Ma ei räägi kihutamisest, aga mingi kiirendus peab ikka turvaliseks möödasõiduks olema. samas kui vähegi "tummisem" diisel on, siis mina eelistaksin ikkagi diislit bensukale ![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png) isegi minu "beebi-diisel" on võrdlemisi äkilise minekuga (ehk siis w203 peal olev 200cdi)
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
ervg Kirjutas:virgo Kirjutas:Nii lahja disla tahad ilmselt varsti ära müüa - mosse sõidab ühelt poolt ja lada teiselt poolt mööda Ma ei räägi kihutamisest, aga mingi kiirendus peab ikka turvaliseks möödasõiduks olema. samas kui vähegi "tummisem" diisel on, siis mina eelistaksin ikkagi diislit bensukale isegi minu "beebi-diisel" on võrdlemisi äkilise minekuga (ehk siis w203 peal olev 200cdi)
Nõus täitsa, aga punnsilmale alla 100KW on lahja. Tean, et see hakab kiiresti ja tugevalt häirima. Mina ka punnsilmaga 2,2CDI mootoriga, kurta ei saa, aga CDI ikki miskit muud kui vana 2,0. Kui vaadata 10 aastat vana dislat siis ikka 2,5 või 3,0 dislat. Isiklikult eelistaks ka dislat bensule, aga kindlasti mitte vana 2,0 mootoriga.
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Aga kurat, selles hinnaklassis dislad tunduvad kõik olema taksod :bash:
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
14-11-2006, 11:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2006, 11:43 AM ja muutjaks oli soul.)
virgo Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Aga kurat, selles hinnaklassis dislad tunduvad kõik olema taksod :bash:
See on küll üsna vähetõenäoliselt takso olnud, aga läbisõit on??? Alumine must äär on hõbedaseks värvitud, aga eest tuleb juba värv maha.
Postitused: 444
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Punnsilma ost on kahtlemata üldse kõige parem ost mida Mercedes-Benz ostmisel teha üldse saab:demond: Tõeliselt hästi välja kukkunud auto oma tugeva tehnikaga ja väga vastupidava kerega meie kliimas. Võlu lisab veel ilusa mustriga salong.
Sry väike OT. Minu kiitus siis punnsilmale, või siis laitus??? Tee siis nüüd kindlaks
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kuld Kirjutas:Punnsilma ost on kahtlemata üldse kõige parem ost mida Mercedes-Benz ostmisel teha üldse saab:demond: Tõeliselt hästi välja kukkunud auto oma tugeva tehnikaga ja väga vastupidava kerega meie kliimas. Võlu lisab veel ilusa mustriga salong.
Sry väike OT. Minu kiitus siis punnsilmale, või siis laitus??? Tee siis nüüd kindlaks![UZI UZI](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/uzi.gif)
Millest ja milleks selline iroonia, oled vist pikalt 210 omand?
Postitused: 31
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
kuld Kirjutas:Punnsilma ost on kahtlemata üldse kõige parem ost mida Mercedes-Benz ostmisel teha üldse saab:demond: Tõeliselt hästi välja kukkunud auto oma tugeva tehnikaga ja väga vastupidava kerega meie kliimas. Võlu lisab veel ilusa mustriga salong.
Sry väike OT. Minu kiitus siis punnsilmale, või siis laitus??? Tee siis nüüd kindlaks![UZI UZI](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/uzi.gif) Oman 1997a W210 3L turbodiisel. Mootor hea, aga kere roostetab mis hirmus, esitiibadel augud sees, vahetasin välja, tagumise tiivad ka enam seda talve vastu ei pea... Õliradikale roostetas auk sisse, uus radikas koos torudega 10k EEK. Esisild ülinõrga konstruktsiooniga, tõenäoliselt esiosa liiga raske selle silla jaoks. Sõita mugav ja mõnus, aga kulutused mis sellele autole pean tegema, on selgelt üle minu prioriteetide kuhu raha tahan panna. Pean ka väikest tabelit auto remondi kuludest. Selle aasta kulutused siin:
Generaatori sidur ja rullik 2600 (1.veebr)
Roolivardad, rooliotsad, vasak alumine sarniir, kokkujooksu reguleerimine 2300 (26.04.2006)
Esimesed amordid, õõtshoova kinnitused 5000 (17.05.2006)
Uued esitiivad, komplekteerimine 6500 (28.08.2006)
Roolivardad 1400 (14.08.2006)
Õliradikas, vahetus 9600 (nov.2006)
Ühesõnaga ükski auto ei ole mul siiani niipalju ja kallist remonti tahtnud kui see 97a. W210
Postitused: 263
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Ilmselt on autol ja autol ka vahe. Minu omal pole kuskil roostet, sild kestab väga hästi ja osad ei maksa midagi. Sharniirid, rooliotsad, stabika kondid on kõik olnud ca 120-150 krooni ja vahetus ülilihtne. need mainitud asjad vahetasin varakevadel ja siiani pole ühtegi lõtku/kolksu. Tundub, et oled nii mõnegi osa eest üle maksnud...
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
ilmselt on siin ka küsimus selles, millal mingid asjad ära vahetatakse. viimasel hetkel vahetamised muudavad remondi reeglina kallimaks. nüansse on ilmselt veelgi (a-la teatud juppide ükshaaval vahetamine, kuigi peaks vahetama paarikaupa; stabikakontide vahetamine jättes vahetama stabikapuksid jne)
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
123kupee Kirjutas:kuld Kirjutas:Punnsilma ost on kahtlemata üldse kõige parem ost mida Mercedes-Benz ostmisel teha üldse saab:demond: Tõeliselt hästi välja kukkunud auto oma tugeva tehnikaga ja väga vastupidava kerega meie kliimas. Võlu lisab veel ilusa mustriga salong.
Sry väike OT. Minu kiitus siis punnsilmale, või siis laitus??? Tee siis nüüd kindlaks![UZI UZI](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/uzi.gif) Oman 1997a W210 3L turbodiisel. Mootor hea, aga kere roostetab mis hirmus, esitiibadel augud sees, vahetasin välja, tagumise tiivad ka enam seda talve vastu ei pea... Õliradikale roostetas auk sisse, uus radikas koos torudega 10k EEK. Esisild ülinõrga konstruktsiooniga, tõenäoliselt esiosa liiga raske selle silla jaoks. Sõita mugav ja mõnus, aga kulutused mis sellele autole pean tegema, on selgelt üle minu prioriteetide kuhu raha tahan panna. Pean ka väikest tabelit auto remondi kuludest. Selle aasta kulutused siin:
Generaatori sidur ja rullik 2600 (1.veebr)
Roolivardad, rooliotsad, vasak alumine sarniir, kokkujooksu reguleerimine 2300 (26.04.2006)
Esimesed amordid, õõtshoova kinnitused 5000 (17.05.2006)
Uued esitiivad, komplekteerimine 6500 (28.08.2006)
Roolivardad 1400 (14.08.2006)
Õliradikas, vahetus 9600 (nov.2006)
Ühesõnaga ükski auto ei ole mul siiani niipalju ja kallist remonti tahtnud kui see 97a. W210
Võin tuua näite kus on 210 peale on aasta jooksul veel rohkem kulutatud kui 123kupee suutis kulutada. Samas ma pole pea 3 aasta jooksul 210 E 300 Turbodiesel T 1998 peale ka koos kõigi hooldustega suutnud nii palju kulutada kui 123kupee pea aastaga. Pikalt 124 300D sõitnuna võin öelda, et 210 vastupidavus enamjaolt nõrgem pole, väljaarvatud stabika kondid mis tahavad üsna tihedat vahetamist.
Seega, vaadake enne mida ostate, kõik sõltub kuidas eelnevat on autot hooldatud ja kas läbisõit on alla või üle poole milli.
Postitused: 31
Teemad: 5
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
virgo Kirjutas:Ilmselt on autol ja autol ka vahe. Minu omal pole kuskil roostet, sild kestab väga hästi ja osad ei maksa midagi. Sharniirid, rooliotsad, stabika kondid on kõik olnud ca 120-150 krooni ja vahetus ülilihtne. need mainitud asjad vahetasin varakevadel ja siiani pole ühtegi lõtku/kolksu. Tundub, et oled nii mõnegi osa eest üle maksnud... Läbisõit on mul üle 300k mis eestis läbi sõidetud. Aga jah, umbes sellist vastust ootasingi ![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png) See oleks küll pull kui kevadel vahetatud tükid juba välja peaks vahetama ![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png) Jah seda küll, et, üsna loll olen ka, et kõige odavamaid amorte, sarniire ja roolivardaid pole pannud ![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png) Ma ei ole ka veel siiani ühtegi tükki 2 korda vahetanud, aga rooste kohapealt on see auto küll katastroof... Vähemalt see mis minul on.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
14-11-2006, 10:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2006, 10:40 PM ja muutjaks oli jansa.)
Aga 123kupeed kõik need kopsakad väljaminekud ju ei heiduta, kuna auto soetamise hind oli, khmmm, pehmelt öeldes, khmmmmm, soodne :) või mis :)
aga teemasse niipalju, et asi, mis ka siia lingitud autodel silma hakkab, on need plastklaasidega tuhmunud esituled, milledega pimedas eriti midagi teha pole. Uute paar oli vist kuskil 10k. Müüakse küll ka noid 211-stiilis luupidega järelturu tulesid 3x odavamalt, aga nende valgustusvõime kohta puudub, vähemalt mul, kogemus.
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Neid esitule klaase saab üsna edukalt paremaks-puhtamaks poleerida.
Postitused: 3,237
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
jansa Kirjutas:aga teemasse niipalju, et asi, mis ka siia lingitud autodel silma hakkab, on need plastklaasidega tuhmunud esituled, milledega pimedas eriti midagi teha pole. Uute paar oli vist kuskil 10k. neid saab poleerida, 500-1000kr ja nagu uued.
|