23-01-2013, 01:53 AM
Minu see samune suvekombo paneb madaldusvedrudega igal pöördel/pidurdusel tiivaserva.
Rataste lääpa ajamisega saavutab selle, et kurvides on parem pidamine, otsesõites väiksem veeretakistus, aga siseservad kuluvad ka kõvasti rohkem.
Kui tahad W124'l paremini jõudu maha saada, pane tavaliste vedrude asemele nivoovedrustuse vedrud, kõval kiirendusel käib tagument vasta maad ja pidamist on kõvasti. Ringrajale selle seadega ei lähe, täielik paat on, küljepeegli paneb kurvis vastu maad.
Rataste lääpa ajamisega saavutab selle, et kurvides on parem pidamine, otsesõites väiksem veeretakistus, aga siseservad kuluvad ka kõvasti rohkem.
Kui tahad W124'l paremini jõudu maha saada, pane tavaliste vedrude asemele nivoovedrustuse vedrud, kõval kiirendusel käib tagument vasta maad ja pidamist on kõvasti. Ringrajale selle seadega ei lähe, täielik paat on, küljepeegli paneb kurvis vastu maad.