Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
c124 3.0 132kw 1991.a mootor .
#1
Küsimus siis sellin,et oskab keegi öelda kui palju läheks maksma 3.0 kappremont mootorile ? Et kui lüüa kogu süsteem sinna uus .
Vasta
#2
Ee, üpriski palju kui kasutatada originaal ja uusi varuosi. See võib maksma minna isegi rohkem kui auto väärtus - tõenäoliselt lähebki. Lihtsam ja odavam on osta proovimisvõimalusega mootor, mis on korralik ja lekkevaba.

Aga kui soovid autot endale jätta, pärandada lastelastele vms, siis tee muidugi kap. remont, kere ning salong tõmba ka pulkadeks ja kõik käi üle. Pärast keri odomeetrile 000 000 km ette ja alusta uuesti "salongi autoga".

Nii, et eks Sa ise mõtle.

Eusa_angel
Vasta
#3
Njaa arvata võis . Eks ma ise nende kohtade pealt suht tumba ka ! Ei jaga, muidu sai ostetud 3 aastat tagasi sõbra käest ! Siis ta nagu lõi sinna alla uued saaled ja kolvid . Probleem selles,et mootor ei taha käivituda korralikult ! Vahest isegi pöörded kõiguvad ja gaasi põhja vajutades pöörded lihtsalt ei tõuse ! Kere on plaanis kevadel ära teha ! Eks kerge mõte ole teda alles hoida küll,et ruum on nagu olemas kust teda putitada Tongue
Vasta
#4
(19-11-2012, 02:33 PM)Kristjan19 Kirjutas: Njaa arvata võis . Eks ma ise nende kohtade pealt suht tumba ka ! Ei jaga, muidu sai ostetud 3 aastat tagasi sõbra käest ! Siis ta nagu lõi sinna alla uued saaled ja kolvid . Probleem selles,et mootor ei taha käivituda korralikult ! Vahest isegi pöörded kõiguvad ja gaasi põhja vajutades pöörded lihtsalt ei tõuse ! Kere on plaanis kevadel ära teha ! Eks kerge mõte ole teda alles hoida küll,et ruum on nagu olemas kust teda putitada Tongue

Me kõik oleme olnud üsna juhmid alguses. Seda pole vaja põdeda.Icon_rolleyes

Mootori kapremonti on siis mõtet teha, kui on füüsiline kulumine kolvigrupis või väntmehhanismis. Sinu jututst kumab läbi tüüpiline petsialitside metsakeeratud pritsega auto...Eusa_doh

MB kasutas toona KE-JETRONICut, mille persekeeramisega saab igaüks hakkama, kuid mida oskavad korda sättida vähesed.

Stihl on postitanud kena juhendi, kuidas asjale läheneda. Otsi üles, loe mõttega läbi ja hakka tudeerima, kui huvi on.Ninja
Vasta
#5
Selged pildid ! Eks pean inimese otsima kes oskab , elan muidu märjamaal ja siin on üks spetsialist nende autode peale.. Eks pean tema poole pöörduma ! üritan selle postituse ka üles leida Tongue
Vasta
#6
Njaa, kolvi tükihind oli minuteada mingi 400-500 euri + rõngad ja sõrm.

MB mootori remont pole odav, samas kap. remonti vajavad vähesed, st väga suure läbisõiduga mootorid.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#7
Selge, ja kolbe on seal 6 ? Ühe hing siis 400 euri.. Kallis lõbu jah Tongue Aga see,et ta näiteks ei käivitu kas see mingi tühikäigumootori viga ei saa olla ? Kas sellel mootoril on selline asi üldse ? Tongue
Vasta
#8
Ei ole vaja ju hakata kohe kap.rem. tegema.
Mingisuguse hinnangu saad Sa mootori hingeelu kohta, kui surved näiteks ära mõõta.
Nagu Härra Võsa juba mainis, siis on siin viga Sinu sõbra "remondis" ja Sina oled see kes peab kogu selle tema õppematerjali kinni maksma.
Vaevalt, et sa kolbe vahetama pead hakkama - uued rõngad ja võibolla kerge hoonimine ( Ei usu ,et sa sedagi pead tegema ).
Vasta
#9
Selge , eks see üks suur suur jama ole .. Pean vaikselt vaatama ja mõtlema hakkkama Tongue
Vasta
#10
Unusta esialgu need kolbide hinnad ära. Vii auto mõne spetsialisti juurde (Märjamaal peax üx väga pädev remondimees olema, meil on 2 autot tema poolt mootorile kapremondi saand ja väga rahul tööga), kes mootoris surved ära mõõdax (saad teada, kas mehhaaniliselt on mootor ok) ja seejärel pritsungiga tegelex. Kui mootorit just keema pole lastud ja kaant kõverax või ilma õlita sõidetud, ei tohix tõenäoliselt sel 3.0 mootoril mehhaniliselt küll midagi väga viga olla, pigem on sel mõni järgnevalt nimetatud viga.

Seda, et mootor ei taha käivituda ja pöörded kõiguvad ja pöördesse ei taha minna võib põhjustada mitu eri asja:

Vaakumileke kusagil
Süütesüsteem vajab uuendamist (süüteküünlad ja/või süütejuhtmed ja/või jagajakaan ja/või kommutaator)
Pritse vajab reguleerimist (kui keegi on seda eelnevalt kruttinud ja kõik valex keeranud)
Mõni andur vajab vahetust (mõni temp andur või lambda või tühikäigulüliti jne)
Kütusesüsteem vajab värskendust (kütuserõhuregulaator otsas või filter umbes või pump otsakorral)

Võimalik, et ka kõik eelnev tuleb ette võtta, kuid peamine reegel on see, et alusta lihtsamatest ja odavamatest asjadest, näitex jagajakaane ja süüteküünalde ja kütusefiltri vahetusest. Sest on üsna totter kui oled näitex kalli raha eest ostnud uue pritsepea ja siis selgub, et tegelikult vajas mootor vaid jagajakaane vahetust.

Kui ise mootoritega just väga sina peal pole, siis kindlasti viia spetsialisti juurde ja mitte mõnda nurgatagusesse töökotta, sest kuigi spetsialist võib kallimat tunnihinda küsida, saab ta probleemile kiiremini ja ilma "katsetamata" jälile, kuna teab, mida antud mootori juures kahtlustada ja mõõta. Nurgatagune koht võib lihtsalt järjest uusi juppe külge kruvida ja lõpux sulle sellise arve esitada, et loobud tasumisest ja jätad parema meelega auto neile. Samal põhjusel olex mõistlik ka eelnevalt remontijaga kokku leppida, mis summani sa oled valmis minema ja kui peale mõõtmisi selgub, et mootoriremont lähex tunduvalt kallimax, osta hoopis kasutatud toimiv mootor ja lasta see paigaldada. Neid 3.0 mootoreid liigub õnnex piisavalt ja mitte eriti kalli hinnaga, pead lihtsalt enne ostu veenduma, et mootor ka päriselt töötax.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#11
Muidugi v6iksid uurida ka eelmise omaniku käest mis p6hjusel vahetas kolvid ja saaled.Kas ainult kolvid ja saaled? Kui ikka uued kolvid,r6ngad,hylsid,saaled ja ka väntv6lli lihvis siis alumine osa peaks hea olema. Aga jh, kindlasti alusta sellest nagu siin juba ennist soovitati- näita autot spetsialistile.
Terv.
Vasta
#12
Suured tänud teile. Eks siis tuleb jah sinna spetsialisti juurde minna ja ära seletada talle. Kindlasti tuleb raha välja käia,aga eks seda nad tahavad ju kõik ! Tänud suurte soovituste eest Wink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C124 vesi tuppa kunde jalgealla Ramiak8 1 249 09-07-2023, 03:38 PM
Viimane postitus: kodutu
  C124 pistikud kunde isme all Ramiak8 10 473 29-05-2023, 09:26 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  C124 juhiaken Ramiak8 6 595 28-04-2023, 07:01 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  C124 turvavöö etteandja kolmnurga vahetus JNS 1 2,487 14-04-2019, 08:56 PM
Viimane postitus: Mike22
  C124 katuseluuk Rene147 1 3,420 09-05-2018, 02:52 PM
Viimane postitus: Rene147
  C124 püsikiiruse hoidja Egoolen 1 3,028 01-10-2017, 08:21 AM
Viimane postitus: v6sa
  C124 sõidupealt lõi armatuuri tuled põlema Valgma 11 8,357 18-09-2017, 07:12 AM
Viimane postitus: Valgma
  C124 veetemperatuuri anduri juhtmed Egoolen 1 3,112 14-08-2017, 09:26 AM
Viimane postitus: hents99
  c124 SRS Egoolen 2 3,431 09-07-2017, 12:22 AM
Viimane postitus: Egoolen
  C124 1992 kõigi lukkude vahetus (süütelukk + juhiuks + kõrvalistujauks + pagasiluuk)? nostromo 2 4,719 11-09-2016, 09:42 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne