Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Terv.
Üks seltsimees on otsustanud teoks teha enda lapsepõlveunistuse - w123 kombinatsioonis 2.8 mootori ja automaatkastiga. Käisin ühte tegelast vaatamas ka, kuid et tegu ei ole kaugeltki mitte ideaalse autoga, pidasin mõistlikuks natuke tausta uurida. Tundub, et tegu ei ole väga levinud mudeliga, sest ma ei suutnud just liiga palju infot taoliste kohta leida.
Rooste vist on probleem, mis ei vaja pikemat arutamist, seda leidub niikiuinii ja sellega ma olen arvestanud. Küll aga jäi kripeldama, et mootoris oli suhteliselt vastiku tooniga terav klõbin sees. Umbes nagu vanematel autodel reguleerimata klapid teevad. muidu käima ja pöördesse läks ilusti. Võib see olla märk mingist suuremast veast, või on nii vähese info põhjal võimatu midagi öelda? üldse, kui keegi viitsiks, võiks üles täheldada selle mootori halvad kohad.
Teine häiriv moment oli käikude sisse rakendumine. Kohal seistes nii D, kui R käigud rakendusid vägagi tuntava jõnksuga, mis raputas tervet autot, samas mingeid kõrvalhelisisd polnud. Umbes 10 aastat tagasi peres olnud sama mootori-kasti kombinatsiooniga universaalil ma sellist anomaaliat ei mäleta. Samas sõidu ajal toimisid käiguvahetused nii üles kui alla enamvähem viisakalt. Omanik võitis, et tema käes olnud viie aasta jooksul on ta koguaeg nii teinud ja muretsemiseks nagu põhjust ei ole. kastiõli ta selle aja ooksul vahetanud ei ole. Jällegi, kas nii väheste sümptomite põhjal on võimalik midagi targutada?
Lisaks veel varuosade saadavus ja hinnad...
Silberist näiteks stange nurka küsima minnes ilmselt jääb isegi SMS-laenude pakutavast summast puudu, seega pigem vist ei ole sealt midagi loota? Lammutustes üks-kaks-kolmesid vedeleb? Kupeel peale esitulede "tavaliste" keredega veel mõni ühilduv detail on? Mind huvitaval autol on esistange saanud kerge kõksu ja on natuke kõver. Tagumisel põrkeraual on aga üks nurk läbiva roostega. Stanged on vist kupeel enda omad ja teistega ei saa vahetada? kereplekkide teemat siin vist kuskil teemas lahati juba, niiet sellega on korras.
Simmtann,
unistas juba lapsena jõuka töölisklassi mercedesest, mitte itaalia hobustest. Peaveaga laps ilmselt!
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Rooste-rooste.
Muu tehnika on selle kõrval köömes. Paugutav kast - hooldamata, ehk õligi vähe. Mis nägu vedelik oli (lõhn, värvus, õlitaolisus)?
Koliseda võivad nii kett kui nukad, kolvisõrmed on väheusutav (kuigi võimalik).
Ühiseid detaile on (tiivad, veermik), kuid üldiselt kipub kube natuke kallim olema...
Samas on kurb tõsiasi see, et kui praeguses staadiumis tekitavad üksikute detailide hinnad peavalu, siis on antud projekt rahaliselt ülejõukäiv.
Aga ära usu minusuguste targutamist, pane enda soovi järgi edasi. Kolmesid pole kuigi palju järel.
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Aga kas üks-kaks-kolmel on ka omad mingid kindlad punktid, mis kindlasti peaksid roostevabad olema? Näitena võin tuua enda teise sõiduki - Gaz-24, olgu tiivad karbid või kasvõi põhi olematu, see on köömes, aga kui tagumises poolraamis auk sees on, siis on tegu utiiliga. Kas on ka 123-l mingi selline kindel punkt(id) mille hävimise korral ei tasu autot ühegi hinna eest ligi võtta?
Varuosa küsimus oli pigem saadavuse vaatevinklist, sest jällegi gaz-24 näitel, tükid ei pruugigi kallid olla, kuid neid lihtsalt ei ole. Pigem oli küsimus sihitud sinna, et kas vana Mercedes-Benz on nii "äge" auto, et marsid selg sirgu silberisse ja ostad tutikad stanged?
Keti kolisemist põhjustab ...? kulunud pingutid, leevendid või hoopis midagi hullemat ja remontimatut?
Üldiselt peaks 123 ju olema lagunematuse etalon, aga vähemalt mulle tundub, et enamikel juhtudest ilutseb tagaluugil täht D. aga diisel on mulle millegipärast vastukarva. kas 280 kannab "surematu" auto tiitli välja?
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Teemapüstitus on vale. Kõiki autosid on võimalik tappa. Ning R6 bensumotoga Mercedes-Benz sureb üsna lihtsalt, kui hooldamisest loobuda.
Mis puudutab roostesse, siis sõltub valulävest. Ilmselt tülikaim koht on esimene nurk, kus on kahtlased nii tulemüüri ülanurgad (ühel pool aku, teisel pidurivõimendi) kui tõsteavade ümbrus. Nende kohtade lappimine on keerukas tegevus.
Silberis on väidetavalt kõike saada, kuid teatud asjade (peamiselt iluvidinad) laovarud kas juba on või peatselt saavutavad taseme null. Õnneks on olemas järelturg ja hulgaliselt kasutatud osade müüjaid.
Milliseid GAZ-24 tükke ei ole saada? Mind täitsa huvitaks...
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
12-11-2012, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2012, 01:01 PM ja muutjaks oli simmtann.)
Ma ei kahtlegi väites et kõik sureb. Jäin jälle ise rumalaks.
Võibolla paar sõna sellest, miks ma üldse siinse teema püstitasin.
Aasta oli kuskil 90-ndate esimeses pooles, kui isa vahetas enda sinise mosse 123 universaali vastu. Too oli tumehall metallik, 2,8 kone, automaat ja hall veluur. Ise ma olen 90 väljalase, seega on see Mercedes-Benz üks esimesi autosid meie peres mida ma mäletan, ning peale mosset oli too ikka nii valus laks, et... Aeg tegi oma, aastaks ~2000 oli ta otsas ja taassündis kiadena. Valuveljed muideks said sina, seltsimees v6sa, 500EEK-i eest endale. Mina aga olin täielik fänn, teadsin, et see on kõige parem, kiirem ja ilusam auto kogu maailmas. Vaatasin hoovi nurgas vedelevat juba lammutatud kere vrakki ja mõtlesin, et ükspäev...
Seega valdab mind iga kord sellist autot nähes tohutu emotsioon. Emotsiooni ajendil ostud aga ei ole alati just need kõikse paremad. Ma küll ei ole pidevalt turgu jälginud, kui mulle pole siiani silma jäänud ühtegi soetamisväärses korras 280TE mudelit.Tegelikult otsisin ma praegugi endale hoopis igapäevasõidukit, kui selle mertsu otsa koperdasin. Olles ka enne mõnigal määral vanatehnikaga tegelenud, pean vältima küsimust "kas tasub osta?" pigem siis juba "mida oodata?" Kas oleks targem arutada 280CE kohta mudelina, või pigem konkreetsest autost?
Volga kohta niipalju, et minu auto väljalaske aasta on tõenäoliselt 72 algus. See teeb temast nn I-seeria kahekümnenelja. Hilisemast masslevinud volgast eristab teada "vaid" - teistsugused esitiivad, esipõll, kõik tuled, uksed, osa kere, enamik mootori detaile, paljugi veermikust, istmed, armatuur ja veel mõned pisiasjad. ma ei vaidlegi, et kui sul on volga ja sa üritad teda liikuvana hoida, ei ole tükkide hankimine raske, aga kui natuke ajalugu uurida ja spetsiifilisemaks minna, siis reaalselt pakutakse asju vaid siseringis "tuttavatele" või õnne peale laatadel / oksjonitel. Poest saab suures osas tänapäevast laga, mis ei pruugi sobida või puudub igasugune kvaliteet.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Sisuliselt on kõik kinni rahas. Vana auto ostmisel kehtib kuldreegel, et osta kõige korralikum auto, mille suudad leida, kuna, üxkõik kui kallis see on, odavamat vähemkorralikku autot remontima hakates maxad kokkuvõttes ikka oluliselt rohkem.
Palju su eelarve on? Kas oled ainult Eestist uurinud või ka Leedu, Saksa, Rootsi ja Hollandi müügiportaale kamminud?
autopluss24.ee (auto.plius.lt eesti keelne variant)
mobile.de
blocket.se
marktplaats.nl
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Njah, Ära ma tõin ta igatahes. Eks see ole edaspidi paista, kas sai päris "Emexi kaupa" koju tassitud või saab veel elulooma.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Pimedas tundub vist üsna okei. Kuigi juhipoolsels küljel vist leidub veidi seda roostet. Ootame teemat ning korralikke pilte ja ülevaadet vanatehnika hetkeseisust!
E55 AMG
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-11-2012, 09:01 AM)simmtann Kirjutas: ...
Eks see ole edaspidi paista, kas sai päris "Emexi kaupa" koju tassitud või saab veel elulooma.
...
Kui on tahtmist, saab ka pelgast numbrist ja pooleteisest tonnist umbmäärasest hunnikust auto. Aga tahtmise hunnik peab oluliselt suutrem olema.
Pildi pealt ei paistagi kõige hullem.
Kainet pead ja pikka meelt selle vanuriga - juurde neid enam ei tehta...
Mis värvi?
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
(19-11-2012, 01:23 PM)v6sa Kirjutas: (19-11-2012, 09:01 AM)simmtann Kirjutas: ...
Eks see ole edaspidi paista, kas sai päris "Emexi kaupa" koju tassitud või saab veel elulooma.
...
Kui on tahtmist, saab ka pelgast numbrist ja pooleteisest tonnist umbmäärasest hunnikust auto. Aga tahtmise hunnik peab oluliselt suutrem olema.
Pildi pealt ei paistagi kõige hullem.
Kainet pead ja pikka meelt selle vanuriga - juurde neid enam ei tehta...
Mis värvi?
Valge.
külgedel on lastud värvi alla kivikaitse, ning otse sellele värv, mis nüüd osadenda koorub.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(19-11-2012, 01:53 PM)simmtann Kirjutas: Valge.
...
Jess!
Tee korda ja naudi
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Piltide pealt tundub täitsa enam vähem. Nüüd tasux kindlasti kere igati üle vaadata ja kõik roostekohad kõrvaldada ja peale keretöid, värvimist korralik roostetõrje teha. Siis peax aastaid muretult teenima.
Tehnika koha pealt saad kindlasti abi Lesvenist. Nemad oskavad ka soovitada, mida on mõistlik remontida ja mida välja vahetada. Nad tegelevad ka kere ja värvitöödega, nii et peaxid kere tüüpiliste roostekohtadega ka kursis olema.
Loodetavasti näeb seda siis klubiüritustel ka. Kuldari musta (või oli see pruun) ja Toomaze valge C123 kõrvale sobix ta küll.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ega sa seda Pärnust ei ostnud?
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 11
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
(20-11-2012, 02:07 PM)siimruz Kirjutas: Ega sa seda Pärnust ei ostnud?
Pärnust jah.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tere taas
See oli ühe mu kursuse kaaslase sõbra oma. Päris kobe pill oli minu arust. Alguse poole sõideti vist ainult suviti, kuid eelmine talv nägin ka juba talvel roomamas linna vahel. Seega usun et oled vast saanud päris hea eksemlari. Vast ei ole uss ka veel palju liiga teind. ja tehnika minu teda oli tal väga heas korras.
Päikest Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kena asi, vähemalt nende hämarate piltide järgi otsustades.
Kuldari auto tumepruun
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vast pakub huvi, et antud isendi kapoti all eluneb siiski M110 ja mitte minu pakutud variant...
Ning selle klapivahed tuleb üle kontrollida. Juhendi koos kenade piltidega leiad siit:
http://www.benzworld.org/forums/r-c107-s...tment.html
Edu nokitsemisel!
|