27-10-2012, 06:12 PM
Tere selline probleem, et kui soojendus tööle panna siis yhelt poolt tuleb kylma ja teiselt poolt sooja.
W124 salongi soojendus
|
27-10-2012, 06:12 PM
Tere selline probleem, et kui soojendus tööle panna siis yhelt poolt tuleb kylma ja teiselt poolt sooja.
27-10-2012, 08:01 PM
28-10-2012, 01:58 AM
ei hakka teemat tegema ja küsin, kuidas saada külma puhuma ?
28-10-2012, 08:18 PM
(27-10-2012, 08:01 PM)smartbase Kirjutas:(27-10-2012, 06:12 PM)pakkal Kirjutas: Tere selline probleem, et kui soojendus tööle panna siis yhelt poolt tuleb kylma ja teiselt poolt sooja. kus ma need magnetklapid leian, kus nad asuvad.
28-10-2012, 08:26 PM
aku juures 2 metallist anumat kõrvuti.
29-10-2012, 10:49 AM
(28-10-2012, 01:58 AM)Kaltsyum Kirjutas: ei hakka teemat tegema ja küsin, kuidas saada külma puhuma ? Keerad temperatuuri jahedamaks Või kütab kogu aeg täiega? Siis on kaks võimalust: solenoidid kinni või ei saa voolu. Esimene on lihtne - lahti ja puhtaks. Teise põhjuste tuvastamine saab huvitavam olema
29-10-2012, 12:04 PM
jahedat tuleb ainult keskelt ja seda koguaeg.
võtsin need klapid lahti, tundusid ilusti liikuvat. puhastasin. panin kokku tagasi. kui keeran rullikud külmakraadidele tuleb ikka sooja. millest alustada teise põhjuse otsimist?
29-10-2012, 04:37 PM
Rullikute all olevad "rajad" on kulunud! Kui rullikud salongis laiali lammutad, saad aru, mida ma mõtlen. Täpsemalt ei oska seda seletada - foorumis otsingut kasutades leiad pikemat juttu sel teemal.
E55 AMG
29-10-2012, 04:46 PM
(29-10-2012, 04:37 PM)Lahekas Kirjutas: Rullikute all olevad "rajad" on kulunud! Kui rullikud salongis laiali lammutad, saad aru, mida ma mõtlen. Täpsemalt ei oska seda seletada - foorumis otsingut kasutades leiad pikemat juttu sel teemal. Kulunud rajad ei reguleeri, kuid lõpuni külmale keerates peaks ikka soojenduse välja lülima (elik klapid kinni tõmbama). Samas võib olla rullik plaadilt lahti, rajad plaadil katkenud, juhtmestikus katkestus - võimalikku põhjust annab jälitada...
29-10-2012, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2012, 10:43 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Mul oli ka sarnane probleem, et suvel puhus jälle kord kuuma ja siis külma, nii nagu jumal juhatas, kuigi rullikud olid kogu see aeg ühe koha peal (näiteks asendis 20 kraadi). Ühes MB-sid remontivas ettevõttes võeti see magnetklapp lahti ja puhastati ära, aga see ei aidanud. Raiskasin vaid raha (õnneks mitte väga palju). Ostsin uhiuue klapi (Boschi toodang juhtus olema) ning nüüd juba kaks aastat töötab süsteem nagu ette nähtud.
30-10-2012, 02:44 AM
30-10-2012, 11:50 AM
(29-10-2012, 10:41 PM)kaupo51 Kirjutas: Mul oli ka sarnane probleem, et suvel puhus jälle kord kuuma ja siis külma, nii nagu jumal juhatas, kuigi rullikud olid kogu see aeg ühe koha peal (näiteks asendis 20 kraadi). Ühes MB-sid remontivas ettevõttes võeti see magnetklapp lahti ja puhastati ära, aga see ei aidanud. Raiskasin vaid raha (õnneks mitte väga palju). Ostsin uhiuue klapi (Boschi toodang juhtus olema) ning nüüd juba kaks aastat töötab süsteem nagu ette nähtud. Kas klappide töötamist ikka kontrolliti ka? Või võeti ainult raha?
30-10-2012, 10:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 10:34 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
(30-10-2012, 02:44 AM)stihl Kirjutas:(29-10-2012, 10:41 PM)kaupo51 Kirjutas: Ostsin uhiuue klapi (Bosch`i toodang juhtus olema)... Vana klapp ja uus klapp. http://pildipark.clubmb.ee/pilt/78432-14092010134.jpg http://pildipark.clubmb.ee/pilt/66225-22072010051.jpg (30-10-2012, 11:50 AM)v6sa Kirjutas:(29-10-2012, 10:41 PM)kaupo51 Kirjutas: Mul oli ka sarnane probleem, et suvel puhus jälle kord kuuma ja siis külma, nii nagu jumal juhatas, kuigi rullikud olid kogu see aeg ühe koha peal (näiteks asendis 20 kraadi). Ühes MB-sid remontivas ettevõttes võeti see magnetklapp lahti ja puhastati ära, aga see ei aidanud. Raiskasin vaid raha (õnneks mitte väga palju). Ostsin uhiuue klapi (Boschi toodang juhtus olema) ning nüüd juba kaks aastat töötab süsteem nagu ette nähtud.
06-11-2012, 08:34 PM
06-11-2012, 11:44 PM
Vahest piisab klappide peale koputamisest, aga eks see saab üldjuhul rutiinseks tegevuseks.
Minul oli kogemus et pliidinuppude taga olev pistik oli poole kinnitamise peal, ja ei toiminud see asi.
UK Garaaž
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w124 süüteluku vahetus | kraabus | 2 | 465 |
18-04-2024, 06:21 PM Viimane postitus: kraabus |
|
Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? | kraabus | 2 | 310 |
02-04-2024, 07:27 PM Viimane postitus: kraabus |
|
W124 "duo valve" (puhub sooja) | Manifesto | 3 | 656 |
22-03-2024, 05:14 PM Viimane postitus: Manifesto |
|
W124 1989_alu velg v. terasvelg? | squirrel9 | 4 | 487 |
29-02-2024, 10:30 AM Viimane postitus: squirrel9 |
|
w124 om606 käigukast/sidur | eenupeenu | 3 | 567 |
26-02-2024, 02:03 PM Viimane postitus: eenupeenu |
|
Mure W124 pööretega | spy4 | 21 | 8,915 |
19-03-2023, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
w124 karbikatete tüüblid | IndrekJ | 3 | 556 |
22-12-2022, 05:22 PM Viimane postitus: stihl |
|
Ei puhu sooja salongi | Olyamed | 1 | 620 |
17-12-2022, 01:13 PM Viimane postitus: vreps |
|
W124 3.0d mootori mure. | M1X | 4 | 902 |
29-11-2022, 09:33 PM Viimane postitus: M1X |
|
Salongi valgustus | hen1 | 21 | 2,321 |
27-10-2022, 12:12 PM Viimane postitus: marek |