16-10-2012, 05:49 PM
Oskab keegi öelda, kas 300D W124 -l on mootoripatjadeks hüdropadjad või tavalised kummist?
Raimo
Raimo
W463 ja W212
W124 mootoripadjad, kas hüdropadjad?
|
16-10-2012, 05:49 PM
Oskab keegi öelda, kas 300D W124 -l on mootoripatjadeks hüdropadjad või tavalised kummist?
Raimo
W463 ja W212
16-10-2012, 07:01 PM
17-10-2012, 06:23 PM
Kas see on hüdropadi, võetud 87a 300D W124 -lt ja tundub vägagi kummist olema, või äkki on seal kummi sees mingid hügosilindrid peidetud äkki?
W463 ja W212
17-10-2012, 07:26 PM
Hügosilindreid seal sees ei ole.
Kui ta 25a tagasi uus oli, siis oli gaas sees, (vist lämmastik - allpool peaks kuuliga ventiil ka näha olema), praeguseks on see kõik ilmselt välja jooksnud ja võid ta rahulikult prügikasti visata.
17-10-2012, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2012, 08:57 PM ja muutjaks oli karuanton.)
Panin veel ühe pildi, mis vajutades suureneb. Ühtegi "ventiili" seal kuskil näha pole. Prügikasti aga ei tea ka mõtet visata, sõitsin ise 124 -ga millelt see padi pärineb ca kuu aega, mingeid erilisi vibrasid mis katkisele padjale viitaks ei tundnud küll ehk eeldan, et see padi on siiski korras. Kogu küsimus on selles, et sooviksin asendaga G originaal kummipadjad mis vibra ideaalselt edasi annavad mingite paremate patjade vastu ja kuna 124 -s erilist müra ja vibratsiooni polnud, mõtlesingi et kas see on hüdropadi või lihtsalt pehmemast kummist padi. Lisan veel, et peal järgnevad kirjad: boge 2 - 31 - 330011 - xx., MB kood vist: A 124 240 19 17 Ise küsin, ise vastan, netis tuhlates selgus, et tegemist ikkagi kummipadjaga, hürost pole juttugi
W463 ja W212
17-10-2012, 09:37 PM
Ei ole see padi täiskummist. Nimetatud on seda ka õlipadjaks, mis seal täpselt sees on, ei tea. Silindreid seal loomulikult pole. See pildil toodud BOGE padi on originaal, mille leiab ka FEBI karbist (nt Lesven müüb).
Kui see padi on õige jäikusega, peab padja ja tala vahele sõrm ära mahtuma, kui ei mahu, on liiga väsinud. Kui padi on täiskumm, siis hakkab see parajat vibra tekitama.
17-10-2012, 09:55 PM
See viimasel pildil padi on hüdropadi, ainult see valge mögin või geel või oskagi nimetada mis see seal sees on, on sealt juba lahkunud. Seda on näha kui alt narmendab. Samuti võib sellist patja kergelt kahe käega kokku suruda.
Järsemal kiirendusel või mootoriga pidurdamisel hakkab selline padi läbi peksma. See on 6 silindrilise mootori padi, pealt sile. 4 silindrilise padi on pealt triipudega ja pehmema karakteristikuga; http://img3.auto24.ee/auto24/products/72...208015.jpg
17-10-2012, 10:07 PM
Netis nimetavad seda 'rubber' padjaks aga ok, küsin niiviisi hoopis, kas see padi, on ta siis hüdro või ei, juhib vähem vibratsioone edasi kui G460/463 originaal kummist padi?
W463 ja W212
18-10-2012, 09:34 AM
(17-10-2012, 10:07 PM)karuanton Kirjutas: Netis nimetavad seda 'rubber' padjaks aga ok, küsin niiviisi hoopis, kas see padi, on ta siis hüdro või ei, juhib vähem vibratsioone edasi kui G460/463 originaal kummist padi?Padja eesmärk on vähendada vibratsiooni. Kasutama peaks konkreetsele mootorile vastavat originaalpatja. Ka G padi, mis Su autol kapoti all, on ette nähtud teatud mootorite jaoks. Ja kui mootoril endal mingi häda küljes on, ei tee ka padi imet. Kas teema selles, et vahetasid diiselmootori bensuka vastu ja nüüd suur vibra või midagi muud?
18-10-2012, 10:27 AM
Mootor ei ole siin hetkel oluline, olen neid vanasid G -sid pidanud mitu tükki ja tean millist vibra need originaalpadjad edasi annavad. Aga infoks niipalju, et mootor on täitsa korras, G enda oma, ei ole besuka asemel diislat paigaldanud , padjad täitsa korras, ka G enda omad aga kuna ma ülejäänud auto olen vaikseks saanud, siis jäänud veel kolm patja, millega midagi ette võtta. Aga miks üldse patjadega midagi ette võtta, seda ajendas W124 oluliselt väikesem sama mootori poolt poolt tulev vibra kui seda sama mootor G -l tekitas.
Mis puutub padja originaalsusse või mitte, siis mõlemad, nii g padjad kui toodud 124 padi on mõlemad algupäraselt 603 -e alt tulnud ehk ei kavatse ma valesid patju kasutada
W463 ja W212
18-10-2012, 10:58 AM
Kui G-l tõesti täiskummipadi, siis peaks 124 patjadega oluliselt vaiksemaks küll saama. St olulised on vibra kohalt kõik kolm patja e mootoripadjad ja et ka käigukastipadi oleks korras. Kuigi pildil olnud vana 124 padi on suure tõenäosusega surnud, proovida ju võib (mootorit välja suretades ei tohiks kabiini mitte mingit värinat tulla ja nagu eespool kirjas, peab ka mootori raskuse all sõrm padja ja tala vahele mahtuma).
(18-10-2012, 10:27 AM)karuanton Kirjutas: Mootor ei ole siin hetkel oluline, olen neid vanasid G -sid pidanud mitu tükki ja tean millist vibra need originaalpadjad edasi annavad. Aga infoks niipalju, et mootor on täitsa korras, G enda oma, ei ole besuka asemel diislat paigaldanud , padjad täitsa korras, ka G enda omad aga kuna ma ülejäänud auto olen vaikseks saanud, siis jäänud veel kolm patja, millega midagi ette võtta. Aga miks üldse patjadega midagi ette võtta, seda ajendas W124 oluliselt väikesem sama mootori poolt poolt tulev vibra kui seda sama mootor G -l tekitas.
18-10-2012, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2012, 11:45 AM ja muutjaks oli karuanton.)
Üks pilt on parem kui tuhat sõna
Nii kummist kui veel olla saab, võib olla hilisematel G 463 -del vahetati muude patjade vastu aga 91a G -l selline padi. Aga teema ammendatud, paigaldan 124 padjad, tänud vastajatele.
W463 ja W212
18-10-2012, 11:47 AM
Anna siis pärast tulemusest teada.
18-10-2012, 02:22 PM
vahetasin nädalapäevad tagasi 300E padjad ära. Nägi ka samasugune välja kui siin pildil
Vanad kummipadjad oli aastast 90 Kumm oli kivistunud ja mõne koha pealt katki. Asemele läks uus kummipadi (ca 40€ tükist), vahe enne ja pärast on TOHUTU! Oleks teadnud, et nii palju sõidumugavust on seal kinni, oleks selle ammu juba ettevõtnud. Infoks veel, kui uus ja vana padi kõrvale panna oli kõrguse vahe üle 1cm. Selle oli siis raske mooto 22 aasta jooksul kokku vajutanud.
18-10-2012, 05:43 PM
(18-10-2012, 02:22 PM)heiki_p Kirjutas: vahetasin nädalapäevad tagasi 300E padjad ära. Nägi ka samasugune välja kui siin pildilKummal pildil, kandiline või ümmargune?
W463 ja W212
18-10-2012, 07:46 PM
(18-10-2012, 10:27 AM)karuanton Kirjutas: Aga miks üldse patjadega midagi ette võtta, seda ajendas W124 oluliselt väikesem sama mootori poolt poolt tulev vibra kui seda sama mootor G -l tekitas... Selle 124-ja mootor oli ilmselt täiesti korras võrreldes sinu mootoriga. Ja kas G-l mitte mootor raami külge ei toetu, millel kerega omakorda "keevituslikku" seost ei ole...? Mis ma tahan öelda, on see, et kui MB sinna hüdropatja ei pannud, järelikult ei olnud see nii oluline. Raamiga autodel ju asi pisut teisiti, pealegi, peaks kere ju samuti patjadel seisma...? Pigem tegele sellega, miks mootor väriseb, mitte ära püüa maailma parimatest inseneridest targem olla. Just a hint.
18-10-2012, 08:23 PM
(18-10-2012, 07:46 PM)stihl Kirjutas: Pigem tegele sellega, miks mootor väriseb, mitte ära püüa maailma parimatest inseneridest targem olla.Taaskord tüüpiline jutt stiilis, ära sa jumal hoidku ise mõtle vaid tee ainult nii nagu teised Seletan siis veel, olen 2 (kaks) 124 OM603 mootorit võtnud ja 2 -le G -le istutanud, ühel olid G käpad, teisel isetehtud, mõlematel G enda padjad ning mõlemal puhul oli G peal märgata palju suuremat vibra kui just nende samade mootorite poolt 124 -de peal. Nüüd olen ehitamas vaikset G -d ja paigaldan G -le G mootori. Selle projekti käigus uuringi maad, kuidas vibrasid minimeerida, kõik keretööd (pigimatid jne) on tehtud, mootor on korras, pihustid pingis käinud, surved 28 - 32 jne jne, midagi pole katki Selles sul õigus, et G -l mootor läheb raami külge jah, sellel vibra suhtes nii plusse kui ka miinuseid, pluss see, et ühed puksid lisaks eraldavad (kere ja raami vaheline) mootorit ja kabiini, miinus nii kummaline kui see ka pole, on see, et raami vibra kandub keresse läbi kõigi kere pukside, st et madalatel pööretel väriseb tagaosa samamoodi kui esiosa. Kui G -d ikka sihipärast kasutada, siis tuleb ette ka 500 - 700 pöördega sõita, sellistel pööretel aga nende kummipatjadega on selline viba üle kere, et jube, 124 -l, kui just midagi tuksis pole, seda ei tunneta, vibrad 2000 ja 500 pöörde peal on väga erinevad. Teine asi miks vanadel G -del pole 'uhkemaid' mootoripatju, on sama miks neil endiselt GaZ51 sarnased sõjaaegsed kellad armatuuris on, st et need padjad on sõjaväe tööstusest pärit, kus mugavust keegi taga ei aja, oluline on, et 30a vastu peaks. Üldiselt, inimene kes on G460 -ga sõitnud, mõistab miks ma teisi patju otsin
W463 ja W212
18-10-2012, 08:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2012, 08:58 PM ja muutjaks oli stihl.)
18-10-2012, 09:43 PM
(18-10-2012, 08:57 PM)stihl Kirjutas:Eip, ei ole aga ma ei võrdle ju ka uusi ja 20 a vanu käsnu, vaid täpselt sama vanasid mis visuaalselt korras tunduvad olema. Ja point pole üldse selles, kas uus või vana, kui ma täna saan vana 124 padjaga vibrad oluliselt väiksemaks kui vana G omaga, siis ma esialgu ei näe küll põhjust milleks uusi kallied G patju osta, pealegi veel väikesemaks saan saan ka uue 124 padjaga, mis arvan, et maksab G omast oluliselt vähem. Kui ma tahaks kõiki uusi originaalasju osta, siis läheks poodi ja ostaks terve originaal G hoopis.(18-10-2012, 08:23 PM)karuanton Kirjutas: Seletan siis veel, olen 2 (kaks) 124 OM603 mootorit võtnud ja 2 -le G -le istutanud, ühel olid G käpad, teisel isetehtud, Aga ma ei tulnud vaidlema vaid uurima patjade kohta ja sain oma info, otsin nüüd veel käigu ja vahekastile ka padjad ja eks näha ole, padjad mu projektis täna kõige väikesem mure
W463 ja W212
18-10-2012, 09:54 PM
(18-10-2012, 09:43 PM)karuanton Kirjutas: siis ma esialgu ei näe küll põhjust milleks uusi kallied G patju osta... Kui taastad mingit vana ja oma väärtust säilitavat autot, siis see jutt ei ole adekvaatne. Sry. Kui üritad odavalt saada mingit asja, millega naabrist parem olla, siis oled valinud üle oma võimete objekti. Mõnikord head asja soovides lihtsalt peab kalleid asju ostma. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w124 süüteluku vahetus | kraabus | 2 | 465 |
18-04-2024, 06:21 PM Viimane postitus: kraabus |
|
Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? | kraabus | 2 | 310 |
02-04-2024, 07:27 PM Viimane postitus: kraabus |
|
W124 "duo valve" (puhub sooja) | Manifesto | 3 | 656 |
22-03-2024, 05:14 PM Viimane postitus: Manifesto |
|
W124 1989_alu velg v. terasvelg? | squirrel9 | 4 | 487 |
29-02-2024, 10:30 AM Viimane postitus: squirrel9 |
|
w124 om606 käigukast/sidur | eenupeenu | 3 | 567 |
26-02-2024, 02:03 PM Viimane postitus: eenupeenu |
|
Mure W124 pööretega | spy4 | 21 | 8,915 |
19-03-2023, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
w124 karbikatete tüüblid | IndrekJ | 3 | 556 |
22-12-2022, 05:22 PM Viimane postitus: stihl |
|
W124 3.0d mootori mure. | M1X | 4 | 902 |
29-11-2022, 09:33 PM Viimane postitus: M1X |
|
2017 MB, kas välja vahetada. | Bert | 2 | 815 |
08-02-2022, 01:05 PM Viimane postitus: vreps |
|
W124 -> W213 (ekraan jne) | nostromo | 4 | 947 |
08-01-2022, 04:44 PM Viimane postitus: kaupo51 |