Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
probleem kolleegil, et hommikul tuli tööle ja viskas suure suitsupahvaka ülesse, ning suitsupahvakas tuli parempoolse esiratta juurest, seal kus on õhufilter, ning all õhutustoru.
Kui pärast käivitas siis tuli sealt sõna otseses mõttes tossu, ning oli spetsiifilise lõhnaga, kui auto seisma jätta siis oli sealt mingi aeg ka spetsiifiline pinin, nagu veneaja suured trafod tegid.
Kuna ise ei tea mersust suurt midagi, ning kolleeg naine siis paluks abi esiteks, et mis asi seal on (ise arvan et kliima asjad) ning kuidas sellest lahti saaks, et ta saaks kasvõi teenindusse sõitagi
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tegemist võib olla äkki lisasoendusega mis töötab diisliga ja sumpa toru, lisasoendusmootoril, võib sinna väljuda näiteks. Ja kui autoseisata siis lisasoendus mootor käib nati aega! Selle tarvis peaks olema armatuuris nupp et sisse ja välja lülitada!
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
nii tegemist arvatavasti ongi eelsoojendus mootoriga, kuna seistes on sinna alla tekkinud suur nõgi loik, selline must rõve tökat asfaldil.
Käivitasime uuesti ning probleemi ei olnud, nii nupp sees kui nupp väljas.... seega peab remonti minema
Nuppu mõtlesid sa seda EC mis on seal kliima nupukeste vahepeal, et kui tuli põleb siis on välja lülitatud.
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ei ei . . . EC teeb külma autosse . . . aga seal juures kuskil peaks olema ka siuke lisasoojendus nupuke! Türi ma ei mäleta täpselt kus see W202 asus aga Vitol on konsoolis konkreetne nupp.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
AC teeb külma, EC ehk economy just ei tee külma.....Vaid paneb economy režiimi ehk võtab kondipumba tagant ära....
Eelsoojendi-lisasoojendi sumps tuleb jah lanseka vahelt välja ja üks selle pumpadest võib ka vilinat teha, põleti ise teeb ka piisavalt vilinat....
Pauk võib käija siis kui sumps on läbi, kui automaatika tõmbab põleti korraks tagant ära ja kui uuesti järgi tuleb siis tekib rõhk ja võib kolakas käija...aga liigne tahm ja pauk on üleliigne....kuid, miks see töötas siis?Ja see nupuke on erinev, osadel on see, et aut on ON režiimis, saad lülitist OFF panna, osadel OFF ja saad vastavalt ON panna, pluss läbi kompuutri ka veel juhtida....
Aga vaata sumps üle esmalt, võib olla roostehunnik seal all....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 239
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
ma olen selle nupu kohta teema kunagi teinud siia kasuta otsingut ja otsisõna Zuheizsystem ja c-klassil on see nupp käigukangi kõrval
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Tänud, asi selge ja läheb remonti!
Postitused: 239
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
see ainult cdi 2,0 ja 2,2 motodel ja 96 aastal minuteada pole cdi
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mõned hakkavad vastavalt välistemperatuurile ise tööle ja ei tööta siis ka kui kütust niivähe paagis, et tuli põleb.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans