M: w124, CE300, 1991a, hind: 1500eur
#1
Keretüüp - w124, kupee
Mudel - CE300
Mootor - 3,0, bensiin
Käigukast - automaat
Aasta - 1991
Värvus - must
Varustus - el.aknad, kesklukk, must nahksisu, täiesti uus pioneeri makk (USB), signalisatsioon, päevatulede aut.sisselülitus, veojõukontroll, 16'' valuveljed talveks + 18'' valuveljed suveks koos täiesti uute rehvidega.
Hind - 1500€

Kahe aasta jooksul on vahetatud ära 25000EEKi eest mootori osi (pihustid/tihendid/jms) ning lisatud korralik uhiuus vedrustusring.
Autol esineb viga: kui mootor saab soojaks, siis sureb välja, ning enam ei käivitu enne kui mootor on jahtunud. Müün kuna pole aega tegeleda ning huvid mujal..
Hea kaup inimesel, kes viitsiks nokitseda, või kes tahab osta doonorit oma samasugusele CE'le. Praktiliselt olen kindel et kui keegi stabiilselt nokitseks ta kallal kuu või kaks, saaks endale täiesti korras vanakooli klassika.

Lisan autost pilte nii pea kui jõuan autoni ning saan klõpsud tehtud.

Auto asub Tartus.
56264620
#2
1200€? Keegi?
#3
Tere.

Lubasid pilte teha ju.
#4
Ega ilma piltideta tõesti raske midagi müüa, eriti kui potensiaalsed huvilised pole Tartust.
#5
Kas auto on M103 või M104 mootoriga?
#6
Nii...

Sain lõpuks auto juurde ning pildid on siin:
https://www.dropbox.com/s/v4gyl5v3dw67t65/merc.jpg

#7
Ahha, nüüd juba natukene koidab. Tegu siis 300-24 mootoriga. Ja ma kunagi käisin isegi seda autot vaatamas kui ta Eestisse esmalt Edu autoaia müügiplatsile tuli. Päris värvikas ajalugu peaks sellel masinal Eestis olema.
#8
Jep! Oli. Aga ma sain tema mustvalgeks sõidetud raami uuesti värvikalt läikima lüüa. Nagu öeldud, kes leiab kommutaatorile vastuse, saab praktiliselt endale uhiuute juppidega 300CE. Kui ma oleks 3 aastat alles hoidnud hooldus-dokumetne siis see hetkel näeks välja nagu telefoniraamat. Ja nagu piltideltki näha siis tegu on päris korraliku asjaga arvestades oma aastaid. Mõni 2009 aasta auto isegi ei näe nii sile välja...

(17-08-2012, 09:31 AM)HotPapa Kirjutas: Ahha, nüüd juba natukene koidab. Tegu siis 300-24 mootoriga. Ja ma kunagi käisin isegi seda autot vaatamas kui ta Eestisse esmalt Edu autoaia müügiplatsile tuli. Päris värvikas ajalugu peaks sellel masinal Eestis olema.

#9
Tere! Kas soovite vahetust w126 vastu?
#10
(17-08-2012, 10:15 PM)kupuk Kirjutas: Tere! Kas soovite vahetust w126 vastu?

Sry, aga ei soovi vahetust.
#11
vahetus

http://rus.auto24.ee/used/1064938
#12
(23-08-2012, 04:55 PM)kaz03 Kirjutas: vahetus

http://rus.auto24.ee/used/1064938

Ei soovita vahetust, juba mainiti seda eelmises postituses.

Praeguse seisuga broneerisin auto kuni 27.08 ära, hetkel lihtsalt ei viibi Tartu kandis.
#13
Käisin autot vaatamas ja proovitiirulgi, paraku mulle ei sobinud siiski. Kokkuvõtlikult autol potensiaali on, kui nõuab korraliku investi kui tahta saada ka korralikku igapäevalikurit. Kere hea, salong kena. Mureks siis mootor ja ka kehvasti töötav käigukast.
#14
(27-08-2012, 02:00 PM)HotPapa Kirjutas: Käisin autot vaatamas ja proovitiirulgi, paraku mulle ei sobinud siiski. Kokkuvõtlikult autol potensiaali on, kui nõuab korraliku investi kui tahta saada ka korralikku igapäevalikurit. Kere hea, salong kena. Mureks siis mootor ja ka kehvasti töötav käigukast.

Nagu tallinnast tookord mulle öeldi käigukasti kohta "Paaritunni sättimise küsimus, aga selleks on vaja mootor saada korda". Mootori viga on kommutaator Smile Nii lihtne see ongi..
#15
Hetkel pakutakse autole ka kommutaatorit (samuti Tartus) seega kel soovi saab kaks juppi kokku panna ja autoga sõitma hakata...
#16
Aga sa osta kommutaator ära, kruvi autole külge ja müü autot edasi. Sõitvat autot peaks olema kergem müüaEusa_angel
Kommutaator maksab vist päris mitmeid eurosid.
#17
(04-09-2012, 07:03 PM)kaupo51 Kirjutas: Aga sa osta kommutaator ära, kruvi autole külge ja müü autot edasi. Sõitvat autot peaks olema kergem müüaEusa_angel
Kommutaator maksab vist päris mitmeid eurosid.

200 pakutakse hetkel. Kui ma kruvin ta külge ja auto saab korda, siis hind ei ole ka enam 1000 võid x4 sest muu mis autot liigutab on praktiliselt uhiuus.
#18
Ei saa päris selle uhiuue jutust aru. Kirjutan siis mida ise nägin. Esmalt on autot värvitud/uut lakki peale pandud, arvatavasti mõlemat külge, ühel küljel aga uus lakk lihtsalt lõppeb ära ja läheb vana tuhmunud edasi, auto orig värv/lakk peaks olema samasugune nagu pagassil, mis on parajalt tuhmunud. Roostet leiab taga koobastes.Kõige suurem rossi üllatus on aga varuratta all, seda on juba lapitud seestpoolt ja mingi imeliku hõbedase möginaga kokku tehtud, alt vaadates võiks meie kliimat arvestades järgmise aastal auk sees olla. Vaadates mootori alla siis seal lekib õli, kus kohast täpselt ei süvenenud. Keskkonsooli puit on pragunenud ja samuti lakk üsna tuhmunud. Turvavöö kelneri kolmurk on katki(truvavöö tuleb kelneri pealt ära). Kesklukk ei toimi võtmest(signaga teeb kõik uksed lahti.) Käigukast vajab remonti mitte regulli, tahaks seda venda näha, kes Tallinnas sulle regullimise juttu ajas. 5-se kasti puhul pannes sisse tagurpidi käigu hakkab auto kakkuma nii mis hirmus, see viitab ketaste vms kulumisele.




#19
kui sa ootad 92 aasta autost seda et tal poleks ühtegi viga Smile siis on natukene ikka väga absurd see mõtlemine. kui sa ootad et 92 aasta autot müüdaks 1000€ millel poleks mitte ühtegi viga on veel absurdikam. Isegi kui sa ostad endale salongist auto ja sõidad sellega välja .. peale poolt aastat võib leida KINDLALT midagi mille kallal viriseda. sa räägid mulle 92 aasta auto lakist Smile. ma olen kindel et su enda keha nahk pole ka enam päris sama mis ta oli 92 aastal ükspuha palju sa seda seebiga pesed. mõtelgem nüüd tiba järele mida te ootate enne kui selline suurem 24punkt kontroll lahti läheb..
#20
Ei, mina ei oota midagi, lihtsalt su eelnev jutt oli liiga roosiline, sellepärast ka tõin mõned faktid esile. Kui su auto ja jutt oleks a24 siis minugi poolest, aga kuna tegu MB foorumiga siis kriitikaga ja tõega peaks arvestama. Ehk mõni klubiline on huvitatud, siis teab millega arvestada, mitte et tuleb kohale ja on kirjeldatust natukene teine pilt silme ees. Nagu näiteks kui sa väidad, et paari aasta jooksul mootorisse investitud ~25 k EEK ja ta sul lekib õli siis tekib küsimus, mida selle raha eest tehti. Kui näiteks peaks selguma, et õli tuleb plokikaane vahelt, siis targem oleks see mootor Kuusakosskisse viia ja uus kasutatud asemele vaadata, mis jällegi tõstab auto hinda ja olgem ausad, 2 k ringis saad juba sõitva pilli kätte. Turg paneb paraku asjad paika.

Loodan siiski, et müüd auto maha ja on kõik õnnelikud.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Müüdud: W221, S350, 2006. a, hind: 6499 € djmaq 0 3,260 16-10-2019, 05:22 AM
Viimane postitus: djmaq
  O: W124 esitulesid HotPapa 0 1,433 12-12-2018, 03:53 PM
Viimane postitus: HotPapa
  C124, 1992, CE300-24 M119 4.2 V8 32V 205kW automaat-nostromo MÜÜDUD 19.4.2018-LUKKU. nostromo 13 15,789 19-04-2018, 09:09 PM
Viimane postitus: nostromo
  M: CE300 1991 132kw ksoo 1 3,770 10-04-2017, 04:48 PM
Viimane postitus: ksoo
  w124 universaal osadeks - Teema ei vasta reeglitele! Kaseneigel 0 3,185 02-11-2016, 11:56 PM
Viimane postitus: Kaseneigel
  MÜÜDUD v140, S600 L, 1991a, hind: 5200€ sulpsa 1 2,701 30-09-2015, 11:08 PM
Viimane postitus: nostromo
  O: w124 CE hind sõltuvalt autost (leitud) Kalev124 5 5,789 07-07-2015, 07:15 AM
Viimane postitus: Kalev124
  M: s210, E300 TD, 1998. a, hind: 500 € ksiiri 1 3,243 26-08-2014, 06:54 PM
Viimane postitus: ksiiri
  M:w124 2,3 - Teema ei vasta reeglitele! billkill 0 2,597 15-08-2014, 11:25 AM
Viimane postitus: billkill
  O: w124 kupee, teema kinni misv2rkon 3 3,710 03-05-2014, 04:20 AM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne