Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
16-07-2012, 11:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2012, 12:35 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Lihtsalt uurin mis võiks olla suurim rattamõõt standardvedrustusega W463-le.
Hetkel 20" velg + 275/45 rehv ja Tallinna teedel proovisõitu tehes ikka vastikult jäik.
Velgi ei sooviks väiksemate vastu vahetada seega mis oleks suurima profiili ja laiusega rehv mis alla mahuks?
Kas nt 295/55 või 295/65 mahuks ja kas neid üldse toodetakse?
Hetkel õnnestunud reifendirektist leida vaid 285/50/R20.
Postitused: 580
Teemad: 51
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
Võimalikult kitsa ja kõrge, ehk 265/50-20. Kuigi 275/45-20 peaks olema üks odavaimaid mida leida on, lihtsalt Chevi van-il on see kah all originaalis.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kitsast ei tahaks välimuse pärast. Sooviks võim. massiivset looki seega maks laia ja samas kõrge profiiliga ehk lihtsalt SUURT ratast/rehvi kuid ikka asfaldimustriga mitte offroad.
Hind ei ole eriti määrav.
295 / 55 / R20 või 295 / 65 / R20 oleks parim kuid vaid leiaks ja mahuks. G-l peaks seda ruumi vast ikka olema?
Postitused: 580
Teemad: 51
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
Lihtsalt Eestis on suht keeruline selliste mõõtudega sõita. 265/50-20 on täpselt originaali suurus ja spido ega midagi muud ei hakka valetama. 275/45 on 19mm madalam. Panin ka suuruste tabeli, mis aitaks sind valikul. Pigem siis valiksin 275/50-ne.
+2: 20" 255/50-20 11mm -
255/55-20 13mm+
265/45-20 29mm -
265/50-20
275/45-20 19mm -
275/50-20 9mm+
275/55-20 35mm+
285/50-20 19mm+
285/55-20 47mm+
295/45-20
305/45-20 7mm+
305/50-20 39mm+
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Sorry, kuid kohe tuleb see pilt meelde.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
16-07-2012, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2012, 12:43 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Pets, tänud veelkord.
Laur,
endale ka ei meeldi nö kaarikurattad kus 24" veljele venitatud 25 profiiliga rehv peale. Peale selle et ta lihtsalt kole ja maitsetu välja näeb on sellisega ka Eestis võimatu sõita.
295/55 vms peaks olema täitsa "viisakuse piiridesse" jääv.
Kui isegi mu CL-il on taga 275/40 (mõni on isegi 285 suutnud mahutada) siis G-le ikka peaks 295/55 vms mahtuma?
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Kahjuks ei oska öelda konkreetse pildi peal oleva rehvi mõõtu, kuid tootjalt annab uurida kui on huvi.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Antud rehvidel pole kahjuks "clearance-it" ehk liiga väike vahe porikaitsmetega-august läbi söites vöib ära muljuda.
Postitused: 518
Teemad: 76
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Mida madalam rehv sul on seda halvem juhitavus, mul olid 18" velje peal 255/55 rehvid, nende rehvidega pikkivagudega asfaldil vedas autot nii hullult, et hea kui oma sõiduritta suutsin jääda. Vahetasin kõrgemate rehvide vastu ja juhitavus kohe korras.
W463 ja W212
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
01-09-2012, 08:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2012, 08:48 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Hetkel kaldun 295/45/R20 poole kuna sellega Pets77 tabeli järgi originaalmöödus (ehk vastab AMG 18" velgede puhul 285/55 Yokohamadele mis uuena peal?) profiili körgus sama mis 265/50/R20 kuid seda laiema möödu juures mis annab välimusele juurde. Kui neid ainult saada oleks.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mis G sa siis lõpuks ostsid, kuhu neid rattaid plaanid ?
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
02-09-2012, 12:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2012, 02:52 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Ikka Kompressoriga 55 sooviks kui siis juba kuid hetkel asi liisingu taga. Kuigi alguses oli plaan G400CDI kuid liiga palju probleeme mootoriga. Tegin südame külmaks ja kinkisin selle nimel enda CL-i soomlastele 6,5k ära kuigi väga-väga oleks tahtnud endale teiseks autoks jätta.
Hetkel paistab tuntud firmadest soodsaim Jaapani Yokohama Advan S.T. 295/45/20 302.-/tk:
http://www.reifendirekt.co.ee/cgi-bin/rs...sowigan=So
Täpselt samu rehve kasutab ka Brabus G V12 S ja vist ka uus G63/G65 AMG ehk peaksidki olema optimaalsed.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
284eurot soodushind! Alati ei ole mõtet kaugelt otsida.
http://www.rattad24.ee/ee/rehvid/laius-2...sukord-new
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Tänud-samas katsun uurida ka nende 175.- Pirellide kohta kuigi hetkel laos vaid 2tk.
Mis oleks G minimaalne koormusindeks? Kas 110 piisab vöi peab 114 olema?
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Eestis piisaks ilmselt ka vähemast. Kiirused väikesed, temperatuur madal...
Nõuetekohane aga elab üle ka Saksamaal paugutamise..
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kõik G-d ju piiratud 210km/h (kui üldse sinnani lähevad) et ega lõppkiirusega eriti paugutada polegi. Kahtlaselt odavad on Pirellid-kas sellepärast et järel vaid 2tk või on asi koormusindeksis?
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(03-09-2012, 11:04 AM)nostromo Kirjutas: Kõik G-d ju piiratud 210km/h (kui üldse sinnani lähevad) et ega lõppkiirusega eriti paugutada polegi. Kahtlaselt odavad on Pirellid-kas sellepärast et järel vaid 2tk või on asi koormusindeksis?
Siin on suur vahe rehvide termilises koormuses, kas sõita tund aega vihmamärjal asfaldil 90 km/h välistemperatuuril 8 kraadi või tund aega kiirusel 180 km/h välistemperatuuril 25 kraadi päikesest 40-kraadiseks köetud asfaldil...
Koormusindeks ja kiirusindeks on omavahel seotud (oled ilmselt juba märganud ). Ning kuna kiikad asfaldirehve, pole vastupidavus torgetele ja maastikul turnides kividest-okstest tekitet ülekoormustele väga oluline. Kuna siledal teel on koormus üsna staatiline suurus ja muutub sujuvalt (OK, meie aukus tänavatel ehk mitte nii sujuvalt), siis meil ei ole väga oluline, kuid Euroopa kiirteedel küll.
Ahjaa, ettenähtust väiksem kiirus- ja koormusindeksiga rehvid tähendavad koheselt kordusülevaatust
Postitused: 16
Teemad: 1
Liitus: Apr 2012
G mesale miskeid säästu Pirellisi pole mõtet võtta. Masin ju mõeldud meestele kellel sulli liigub ja liisingu pärast ei pea kliendihalduri juures pugemas käima. Sellepärast ongi enamik Eestis liikuvaid G mersusid vene numbritega
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Korduvülevaatus tähendab siis uusi rehve-järelikult ikka kohe õigete indeksitega osta ehk kiirus kuni 210km/h ja koormus 114?
bemmimees-eks "G Mercedes-Benz" võib tähendada erinevaid asju-nii 1979 roostes 60kW diislipanni a' 3k eur või tutikat Brabus G V12 S 1320Nm 420k eur. Mansoryl vist veelgi kallim. Seega ka rehvid erinevad ja ei tahaks uskuda et Pirelli saasta toodaks kuid hinnavahe on tõesti imelikult suur-tavaliselt premium rehvid suht samas klassis. Kusjuures pole Eestis vist veel ühtegi Vene nr-iga G-d näinud kuigi pea iga kord neid kesklinnas sõites silmanud. Viimasel ajal on Läti/Leedu nr-iga autosid aga üsna palju-eriti limusiine.
Vales foorumis muidu pole või?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
See on muidugi minu kiiks, aga üldiselt tundub mulle optimaalseim G55 originaalmõõt. Ehk siis 20 tolli ja kõrge rehv jätab sellise veidi mitte kõige sisukama inimese mulje mulle - mitte midagi solvavat Sinu vastu, aga minu arvates teeb selline kooslus auto koledaks (loe:rattad on kuidagi suured), sest suur ratas teeb auto väikseks. Tulemus on X6 mis eemalt tundub pisikese põrnikaga, sest ta on jube lai võrreldes kõrgusega ning katuse silueti joonega, kuid mõne auto lähedal saad aru, et asi on proportsioonist väljas.
Võibolla kui asi valmis ja laivis nähtud muudan arvamust. Aga valik on muidugi hea.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
|