Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2006 G W463 20" velje suurim rehvisuurus?
#1
Lihtsalt uurin mis võiks olla suurim rattamõõt standardvedrustusega W463-le.

Hetkel 20" velg + 275/45 rehv ja Tallinna teedel proovisõitu tehes ikka vastikult jäik.

Velgi ei sooviks väiksemate vastu vahetada seega mis oleks suurima profiili ja laiusega rehv mis alla mahuks?

Kas nt 295/55 või 295/65 mahuks ja kas neid üldse toodetakse?

Hetkel õnnestunud reifendirektist leida vaid 285/50/R20.
Vasta
#2
Võimalikult kitsa ja kõrge, ehk 265/50-20. Kuigi 275/45-20 peaks olema üks odavaimaid mida leida on, lihtsalt Chevi van-il on see kah all originaalis.
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#3
Kitsast ei tahaks välimuse pärast. Sooviks võim. massiivset looki seega maks laia ja samas kõrge profiiliga ehk lihtsalt SUURT ratast/rehvi kuid ikka asfaldimustriga mitte offroad.

Hind ei ole eriti määrav.

295 / 55 / R20 või 295 / 65 / R20 oleks parim kuid vaid leiaks ja mahuks. G-l peaks seda ruumi vast ikka olema?
Vasta
#4
Lihtsalt Eestis on suht keeruline selliste mõõtudega sõita. 265/50-20 on täpselt originaali suurus ja spido ega midagi muud ei hakka valetama. 275/45 on 19mm madalam. Panin ka suuruste tabeli, mis aitaks sind valikul. Pigem siis valiksin 275/50-ne.

+2: 20" 255/50-20 11mm -
255/55-20 13mm+
265/45-20 29mm -
265/50-20
275/45-20 19mm -
275/50-20 9mm+
275/55-20 35mm+
285/50-20 19mm+
285/55-20 47mm+
295/45-20
305/45-20 7mm+
305/50-20 39mm+


CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#5
Sorry, kuid kohe tuleb see pilt meelde. Icon_razz

[Pilt: HUMMER-with-Wooden-Wheels.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Pets, tänud veelkord.

Laur,

endale ka ei meeldi nö kaarikurattad kus 24" veljele venitatud 25 profiiliga rehv peale. Peale selle et ta lihtsalt kole ja maitsetu välja näeb on sellisega ka Eestis võimatu sõita.

295/55 vms peaks olema täitsa "viisakuse piiridesse" jääv.

Kui isegi mu CL-il on taga 275/40 (mõni on isegi 285 suutnud mahutada) siis G-le ikka peaks 295/55 vms mahtuma?
Vasta
#7
Kahjuks ei oska öelda konkreetse pildi peal oleva rehvi mõõtu, kuid tootjalt annab uurida kui on huvi.




[Pilt: imgp1995_01_w1200.jpg]


Vasta
#8
Antud rehvidel pole kahjuks "clearance-it" ehk liiga väike vahe porikaitsmetega-august läbi söites vöib ära muljuda.
Vasta
#9
Mida madalam rehv sul on seda halvem juhitavus, mul olid 18" velje peal 255/55 rehvid, nende rehvidega pikkivagudega asfaldil vedas autot nii hullult, et hea kui oma sõiduritta suutsin jääda. Vahetasin kõrgemate rehvide vastu ja juhitavus kohe korras.
W463 ja W212
Vasta
#10
Hetkel kaldun 295/45/R20 poole kuna sellega Pets77 tabeli järgi originaalmöödus (ehk vastab AMG 18" velgede puhul 285/55 Yokohamadele mis uuena peal?) profiili körgus sama mis 265/50/R20 kuid seda laiema möödu juures mis annab välimusele juurde. Kui neid ainult saada oleks.
Vasta
#11
Mis G sa siis lõpuks ostsid, kuhu neid rattaid plaanid ?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#12
Ikka Kompressoriga 55 sooviks kui siis juba kuid hetkel asi liisingu taga. Kuigi alguses oli plaan G400CDI kuid liiga palju probleeme mootoriga. Tegin südame külmaks ja kinkisin selle nimel enda CL-i soomlastele 6,5k ära kuigi väga-väga oleks tahtnud endale teiseks autoks jätta.

Hetkel paistab tuntud firmadest soodsaim Jaapani Yokohama Advan S.T. 295/45/20 302.-/tk:

http://www.reifendirekt.co.ee/cgi-bin/rs...sowigan=So

Täpselt samu rehve kasutab ka Brabus G V12 S ja vist ka uus G63/G65 AMG ehk peaksidki olema optimaalsed.
Vasta
#13
284eurot soodushind! Alati ei ole mõtet kaugelt otsida.
http://www.rattad24.ee/ee/rehvid/laius-2...sukord-new
Vasta
#14
Tänud-samas katsun uurida ka nende 175.- Pirellide kohta kuigi hetkel laos vaid 2tk.

Mis oleks G minimaalne koormusindeks? Kas 110 piisab vöi peab 114 olema?
Vasta
#15
Eestis piisaks ilmselt ka vähemast. Kiirused väikesed, temperatuur madal...

Nõuetekohane aga elab üle ka Saksamaal paugutamise..
Vasta
#16
Kõik G-d ju piiratud 210km/h (kui üldse sinnani lähevad) et ega lõppkiirusega eriti paugutada polegi. Kahtlaselt odavad on Pirellid-kas sellepärast et järel vaid 2tk või on asi koormusindeksis?
Vasta
#17
(03-09-2012, 11:04 AM)nostromo Kirjutas: Kõik G-d ju piiratud 210km/h (kui üldse sinnani lähevad) et ega lõppkiirusega eriti paugutada polegi. Kahtlaselt odavad on Pirellid-kas sellepärast et järel vaid 2tk või on asi koormusindeksis?

Siin on suur vahe rehvide termilises koormuses, kas sõita tund aega vihmamärjal asfaldil 90 km/h välistemperatuuril 8 kraadi või tund aega kiirusel 180 km/h välistemperatuuril 25 kraadi päikesest 40-kraadiseks köetud asfaldil...

Koormusindeks ja kiirusindeks on omavahel seotud (oled ilmselt juba märganudEusa_whistle). Ning kuna kiikad asfaldirehve, pole vastupidavus torgetele ja maastikul turnides kividest-okstest tekitet ülekoormustele väga oluline. Kuna siledal teel on koormus üsna staatiline suurus ja muutub sujuvalt (OK, meie aukus tänavatel ehk mitte nii sujuvalt), siis meil ei ole väga oluline, kuid Euroopa kiirteedel küll.

Ahjaa, ettenähtust väiksem kiirus- ja koormusindeksiga rehvid tähendavad koheselt kordusülevaatustRetard
Vasta
#18
G mesale miskeid säästu Pirellisi pole mõtet võtta. Masin ju mõeldud meestele kellel sulli liigub ja liisingu pärast ei pea kliendihalduri juures pugemas käima. Sellepärast ongi enamik Eestis liikuvaid G mersusid vene numbritega Nod
Vasta
#19
Korduvülevaatus tähendab siis uusi rehve-järelikult ikka kohe õigete indeksitega osta ehk kiirus kuni 210km/h ja koormus 114?

bemmimees-eks "G Mercedes-Benz" võib tähendada erinevaid asju-nii 1979 roostes 60kW diislipanni a' 3k eur või tutikat Brabus G V12 S 1320Nm 420k eur. Mansoryl vist veelgi kallim. Seega ka rehvid erinevad ja ei tahaks uskuda et Pirelli saasta toodaks kuid hinnavahe on tõesti imelikult suur-tavaliselt premium rehvid suht samas klassis. Kusjuures pole Eestis vist veel ühtegi Vene nr-iga G-d näinud kuigi pea iga kord neid kesklinnas sõites silmanud. Viimasel ajal on Läti/Leedu nr-iga autosid aga üsna palju-eriti limusiine.

Vales foorumis muidu pole või?
Vasta
#20
See on muidugi minu kiiks, aga üldiselt tundub mulle optimaalseim G55 originaalmõõt. Ehk siis 20 tolli ja kõrge rehv jätab sellise veidi mitte kõige sisukama inimese mulje mulle - mitte midagi solvavat Sinu vastu, aga minu arvates teeb selline kooslus auto koledaks (loe:rattad on kuidagi suured), sest suur ratas teeb auto väikseks. Tulemus on X6 mis eemalt tundub pisikese põrnikaga, sest ta on jube lai võrreldes kõrgusega ning katuse silueti joonega, kuid mõne auto lähedal saad aru, et asi on proportsioonist väljas.
Võibolla kui asi valmis ja laivis nähtud muudan arvamust. Aga valik on muidugi hea.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W463 vesi salongis secman 9 419 09-08-2023, 09:03 AM
Viimane postitus: secman
  2007 W463 G-klassi Comand NTG 2.5 nostromo 4 731 07-05-2022, 10:45 AM
Viimane postitus: nostromo
  W463 vahekasti õli Andruzka 4 1,555 28-07-2021, 08:40 PM
Viimane postitus: Andruzka
  X164 GL350 2006 tagaluugi jama. misv2rkon 3 1,275 25-07-2021, 09:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  GLE velje sobivus Krist12 3 1,153 29-06-2021, 11:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  w463 2004 laevalgusti ei tööta secman 3 917 26-02-2021, 11:28 PM
Viimane postitus: Anis
  W463 sisselaskekollektor Andruzka 4 1,557 10-02-2021, 08:47 PM
Viimane postitus: madis71
  G W463 Läti Riia autode ehitus / lammutus / varuosad OXP Motors E-R 10-18 nostromo 4 2,412 14-01-2021, 08:31 PM
Viimane postitus: Anis
  W463 2007 G55 Kompressor väljalaskeotsad nostromo 9 2,088 06-01-2021, 08:22 AM
Viimane postitus: Anis
  W463 keskkonsooli pirnid Poisike 10 5,373 13-07-2020, 12:59 PM
Viimane postitus: Poisike



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne