Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kommenteerige 4maticut
#1
Selline mõte tekkis et keegi võix kommenteerida 4maticuid, eriti W124sid. Mõni aeg tagasi keerlesid mõtted mõne sellise omandamise ymber, kuid siis lugesin kuskilt foorumist et esimese põlve 4maticud on tegelt tagaveolised ning esivedu rakendub alles siis kui tagaveol kaob pidamine(tavaliselt siis kui seda kõige vähem ootad). Et systeem toimib ABSiga kooskõlas ja hirmus keeruline värk. Samas oli seal kirjas, et kõvemad vennad kuskil Euroopas on ka suutnud need systeemid pidevax neliveox teha.

NB! ma tean et selline systeem on kytuse kokkuhoiu huvides ning peab ideeliselt ainult talvel lumest välja aitama. Siiski ei ole see näitex kylglibisemise korral vist eriti meeldiv tunne kui yritad rooli libisemisele vastu keerata ja olukorda kontrolli alla saada ning siis ootamatult rakendub esivedu ja tirib su teistpidi libisemisse.
Vasta
#2
Nohh, hetkel seisab mul tõstuki peal üks 94a w124 4matic (300D turbo)
ja ega see põhjaalune pilt eriti roosiline pole minumeelest just vastupidavuse seisukohalt.Nimelt läks minu tõstuki peal oleval autol laiali esi differ...Üldiselt kõik siuke peenike või nõrguke(poolassid,esidiffer,kardaan,vahekast) ja tehtud mõttega ,et "teistel on , proovime ka" Big Grin
Audi quattro on näitkes ikka oluliselt robustsem ja tugevam.
Sul on õigus, see 4 vedu rakendub alles siis kui tagumised libisemises, kuid IMO proovisõidul rakendus esisild küll suht märkamatult minujaoks, ega seal palju polnud tagarattal vaja eriti ringi minnagi kui esisild naksti taga oli. Aga kahjuks minu sõidukogemus mercedese 4maticuga on üürike.Ehk teadjamad kommenteerivad seda täpsemalt....
Ahjaa 4maticul on tava w124 erinevad õõtsad (alumiiniumist) ja ka vedrud on erinevad.
Ja 4maticu esiveoskeemi jupid ON kallid..:bash:

Vasta
#3
hmm tekkis sama küsimus, et mis see 4matic endast kujutab(w124).Kui keegi veel sellest midagi lähemalt teab või endal kogemus võiks jagadaRolleyes

Ja kas keegi oskab öelda mis asi on transfer case ?? benzworldi foorumis aind sellest räägitaksegi, et umbes kui asi läheb siis 3k $ kukub :S
Vasta
#4
Oman W124 4matic`t! Olen rahul! Nelivedu rakendub jah teatud tingimustel, aga rakendumist peaaegu ei märkagi, peale selle kui lülitub v.kast lukku süttib armatuuris tuli. Paljud ei usu, et selle autoga võib sellistes kohtades sõita kus isegi paljud nn. maasturid hätta jäävad. Kui soovitakse vahest natuke ekstreemsemalt sõitu harrastada siis soovitan tugevama karteri, k. kasti  ja v. kasti kaitse põhja paigaldada. Sõitsin enda omal siduri koja ja k.kast põhja(kasti aju) puruks :bash:. Mõningad jupid küll kallimad kui tavalisel kuid sõidu mõnu see on midagi muud.  Muidugi oleneb ka sellest palju seda 4 vedu vaja!? Kruusa tee peal ja talvel on lausa lust sõita!:lol: Diagnostika ehk vea otsimine on mul ka selge, keerulist pole midagi. See et mõnel esi differ laiali on võib olla väga paljugi teadmatusest. Neliveolistel autodel peavad rehvid olema kõik ühesugused ja vähemalt iga 20 000 km tuleb esimesed rattad vahetada tagumistega. Transfer case = vahekast.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne