Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124, 300d, 83 kw, `89 a mootori seiskamine?
#1
Probleem selline, et syyte välja keeramisel mootor seisma ei jää, kui korrax anda gaasi siis jääb. Tundub, et viga vaakumsysteemis, aga kus täpsemalt, oskab keegi öelda?
Vasta
#2
Kui probleem vaid külma mootoriga, siis viga vaakumpumbas. Kui ei, siis otsi ja peata leke vaakum süsteemis. Ei saa välistada vigast vaakum suretusklappi ennast (kõrgsurvepumba küljes). Vaakum süsteem väga lihtne, vaakumjoonised netis üleval, sellesisulisi teemasi mäletan et on ka varem siin foorumis olnud... otsing.
Vasta
#3
Mul oli kaa see teema, seisma jäi ainult pumba küljes olevat klappi vajutades, viga oli süüteluku taga olevas `mingis junnis` kus vaakum süütelukuni tuli kuid sealt pumpa ei läinud!

terv. Siim
Vasta
#4
Kas seiskamisprobleemiga võib olla seotud ka pidurivõimendi? Pidurdamisel tundub et see ei rakendu-pedaal raske.
Vasta
#5
Viitab sellele, et vaakumpumbaga on probleemid või kusagil SUUR leke.
Vasta
#6
Üsna levinud koht, kus leke on tulede kõrguse reguleerimise nupp armatuuris.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#7
Kui pidurid ka kehvad, siis ikka pump "õhtal"
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
hmm enda kahe liitrisel peale süütelukuga jamamist hakkas välja suremine toimuma viivitusega enne suri kohe ära. käisin voolikud üle mida tol hetkel sai puudutud. mis veel üle käia?
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine

vajadusel tel. 55604444
Vasta
#9
Kas vaakumpumpa on võimalik remontida ka või lahendusex ainult uus?
Vasta
#10
Uue tüübi omale (millel kaan torks kruvidega kinni) vist oli mingi remondikomplekt. Odavam on kasutatud uus ma arvan...
Vasta
#11
ok, tuleb siis hakata kasutatud uut otsima.
Oskab keegi teadja öelda, et kas on erinevaid alternatiive teiste MB mootorite osas, mille vaakumpump võix mulle sobida?
Vasta
#12
2,0; 2,5; 3,0 samad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
w210 pump pandud, millel rullik toetus yhele laagrile, vanemal oli toetuspunkt kahel laagril. Pidurid ja mootori seiskamine toimivad.
Vasta
#14
Seda uuemat pumpa paigaldati samamoodi ka 124-jadele, tunneb ära torx kruvide järgi pumba kaanel.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 215 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 176 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 411 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 325 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 278 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,941 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 417 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 683 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 750 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne