Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
06-06-2012, 04:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2012, 11:20 PM ja muutjaks oli diagnostika.)
Veakoodide avastamine ja kustutamine (MB ja ka teistele markidele).
Parimat
Diagnostikapoisid
Tel. 56131612
Tallinn
Postitused: 8,684
Teemad: 110
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kogemusi on?
Mis seadmega teete?
Kas CDImootori anumasurvet mootori töö ajal näete?
Postitused: 764
Teemad: 13
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
(06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?
Teostame ainult diagnostikat, auto remondiga ei tegele!
Parimat
Postitused: 764
Teemad: 13
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
(09-06-2012, 03:48 PM)diagnostika Kirjutas: (06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?
Teostame ainult diagnostikat, auto remondiga ei tegele!
Parimat
See äriidee ei ole minu arvates jätkusuutlik. Klienti ei huvita, et diagnostika käigus loeti auto ajust sellised ja sellised veakoodid. Klient soovib, et tema autole tehakse diagnostika ja seejärel kõrvaldatakse leitud vead ning tagastatakse sõitev auto. Teiste sõnadega klient soovib terviklahendust mitte poolikut...
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
(09-06-2012, 05:01 PM)kaupo51 Kirjutas: (09-06-2012, 03:48 PM)diagnostika Kirjutas: (06-06-2012, 05:49 PM)kaupo51 Kirjutas: Kui raili rõhk väljub normi piirest, siis sellest annab märku reeglina tekkiv veakood, mida saab testriga lugeda. Samuti võimaldavad paljud testrid mõõta raili survet. Küsimus on pigem selles, mis diagnostikapoisid nende numbritega pihta hakkavad, kui nad on need numbrid testri abil välja raalinud?
Näiteks. Veakood- railisurve liiga kõrge. Reaalselt mõõtes on see tühikäigul 300 bar. Lubatud on 280-310 bar. Mis edasi saab, on minu küsimus?
Teostame ainult diagnostikat, auto remondiga ei tegele!
Parimat
See äriidee ei ole minu arvates jätkusuutlik. Klienti ei huvita, et diagnostika käigus loeti auto ajust sellised ja sellised veakoodid. Klient soovib, et tema autole tehakse diagnostika ja seejärel kõrvaldatakse leitud vead ning tagastatakse sõitev auto. Teiste sõnadega klient soovib terviklahendust mitte poolikut...
Soovite midagi tarka öelda, siis palun helistage mitte ärge virisege!!!
Kõike head
Diagnostikapoisid
Tel. 56131612
diagnostikapoisid@gmail.com
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
Tänu Diagnostika poisile sain mina enda auto liikuma. Suured tänud ja edu edaspidiseks.
Postitused: 8,684
Teemad: 110
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(09-06-2012, 11:12 PM)diagnostika Kirjutas: ...
Soovite midagi tarka öelda, siis palun helistage mitte ärge virisege!!!
Kõike head
Diagnostikapoisid
Tel. 56131612
diagnostikapoisid@gmail.com
Iseneenesest tulevad Suured Ja Karvased Munad kasuks ettevõtluses. Aga nende eksponeerimisel peab ette vaatama...
Aga ka minul tekib kiuslik küsimus: mida peaks inimene teadmisega, et tal on veakoodid x, zz ja dzw peale hakkama?
MB puhul on väga oluline, et kasutatav tester suudaks autoga suhelda. Pahatihti loetakse üldtestriga kättesaadav maha ja auto kuulutatakse "puhtaks". Aga tegelik viga on varjatud ja leitav vaid sobiva testri või hea diagnostiku korral...
Millega loete? Kuhu saadate MB remonti, kui veateade xxx tagasi tuleb? Ise te ju ei tegelevat remondiga...
Postitused: 824
Teemad: 56
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Siin jääb tegelikult endiselt suur küsimus õhku: Millega diagnostika tehakse?
Iseenesest ei ole mul mingit probleemi kusagilt mitte-Lesvenist läbi minna, kui on märgatavalt odav hind. Kuid, kui tegemist on testeriga, siis ma võin seda tegelikult samamoodi ka ise kodus teha Selleks on kindlasti tutorialid netis olemas. Kui aga tegemist on sellise kohaga, kus on korralikud kaablid, arvutid ja tarkvara. Ehk diagnostikale pühendunud firmaga, siis võiks ju veidi rohkem infot üles panna. Aadressid, firmanimed ja miks mitte pilt garaazist, et näidata mis tasemega tegu on?! Ma tuleks isegi uurima, et mis mu süütelukuga on..
Hindadest võiks ka veidi rääkida..
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
12-07-2012, 12:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2012, 12:56 AM ja muutjaks oli diagnostika.)
Tervist!
Diagnostikat teen Launch Diguan X_431`ga ja on ka teised seadmed olemas!
Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasi
Veakoodide kustutamine ja Servise nullimine kuni 2012 aasta autodele.
Teie auto armatuuris põleb kiri SERVICE, Airbag, ABS, CHECK ENGINE, vms... ?
Helistage ja lahendame probleemi ära
Tallinn
Tel. 58915410
diagnostikapoisid@gmail.com
(28-06-2012, 01:15 AM)Harry Kirjutas: Siin jääb tegelikult endiselt suur küsimus õhku: Millega diagnostika tehakse?
Iseenesest ei ole mul mingit probleemi kusagilt mitte-Lesvenist läbi minna, kui on märgatavalt odav hind. Kuid, kui tegemist on testeriga, siis ma võin seda tegelikult samamoodi ka ise kodus teha Selleks on kindlasti tutorialid netis olemas. Kui aga tegemist on sellise kohaga, kus on korralikud kaablid, arvutid ja tarkvara. Ehk diagnostikale pühendunud firmaga, siis võiks ju veidi rohkem infot üles panna. Aadressid, firmanimed ja miks mitte pilt garaazist, et näidata mis tasemega tegu on?! Ma tuleks isegi uurima, et mis mu süütelukuga on..
Hindadest võiks ka veidi rääkida..
Postitused: 2,634
Teemad: 139
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasi
Põhitegevusest saab ilmselt aimu sellest lausest.... Kurb...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 441
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Vahetasite kellade ploki ära? Pole probleem paneme õige näidu tagasi
--------------------------------------------------------------------
ja kes ei osanud selles sõnumis sisalduvast aru saada siis:
... pole probleemi, paneme sellise näidu kelladele? (Odomeeter, hodomeeter, läbisõidunäidik, läbisõidumõõdik
Segaduse vältimiseks soovitame autonduses kasutada Heido Otsa „Autosõnastikus” esitatud eesti terminit läbisõidumõõdik, mis on läbipaistev ja annab selle väikese riista ülesannet täpselt edasi.
, nagu soovite
ja nii need autod Eestis ongi, kolme ja kolmekümneaastased - kõik 200 000 km. läbisõiduga :-(
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 267
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
12-08-2012, 02:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2012, 02:58 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
diagnostika ja veakoodide lugemine on ikka kaks ise asja
Postitused: 12
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga???
Postitused: 8,684
Teemad: 110
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(27-08-2012, 10:13 AM)allar20 Kirjutas: On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga???
Liiga palju pettunud kliente?
Vaata kasutaja Meego profiili - tema toimetab Keilas. Või suhtle Hortiga.
Oled kindel, et andurit on vaja nullida? Äkki tahad hoopis turvapatja välja lülitada?
Postitused: 2,395
Teemad: 33
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
(27-08-2012, 10:13 AM)allar20 Kirjutas: On see ikka õige NR.helistasin aga ütleb et on välja lülitatud,vaja oleks w211 ajaust vead ja kõrvalistme lapse turvaandur(srs) nullada..ON se võimalik teie aparaadiga???
IStme anduri välja progemine on päris trikikas asi - kui hätta jäävad, siis wdb240 saab aidata.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
|