Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210; e280 1996 a 142 kw probleem käigukastiga,
#1
Mure siis sellline ,et käigukast ajab õli tuulutusest välja,pmst kõik õli jookseb maha,Kastil vahetasin otsa tihendi ära arvasin et asi oli sellles aga kokku pannnes ikka sama jama,panen normi sisse ja nii kui käivitan ja sõitma hakkkan siiis muudkui alt aga lahmab,oskab keegi mingit nõu anda?
Vasta
#2
Kas lööb tühjaks?
Ehk paned liiga palju?
Vasta
#3
kui liiga palju paneks siiis ta ajaks ainult osa õli sealt välja.aga ta ajab niii palju et kui mingi aja pärast kasti punnni maha keeran siiis tuleb sealt pool liitrit õli aint välja
Vasta
#4
Ei oska keegi siiiis mingeid nõuandeid anda,?
Vasta
#5
Tuulutusest ei saa lahmata...

Selgita lekkekoht välja ja siis saab edasi mõelda.
Vasta
#6
oih ajasin ise sassi ,ajab välja sealt avast kust turbiiini lahti saab keerata,täpselt sellline tunnne nagu otsa tihend oleks ära,aga see sai just uuus pandud.turbiiini võtsin ka nii maha nagu peab.ja tagasi sai ka samamoodi pandud,
Vasta
#7
Turbiini ikka koos kastiga võtsid korraga maha? ja tagasi panid kah kastiga koos, mitte et turbiin nn. hooratta külge ja siis kast otsa?

Variant veel, et kasti enda otsakaane tihend või turbiinis pragu...
Vasta
#8
(23-05-2012, 02:19 PM)tauriteder Kirjutas: oih ajasin ise sassi ,ajab välja sealt avast kust turbiiini lahti saab keerata,täpselt sellline tunnne nagu otsa tihend oleks ära,aga see sai just uuus pandud.turbiiini võtsin ka nii maha nagu peab.ja tagasi sai ka samamoodi pandud,

Tihend valesti paigaldatud/kasti paigaldusel rikutud. Kaelustihendile pole palju vaja...

Turbiin ei hakka iseenesest lekkima. selleks peab vaeva nägema...
Vasta
#9
Kui nüüd tõesti on uus tihend kasti sisseminevale võllile ja pumba korpuse tihend samuti uus, siis on veel üks võimalus lekkele. Turbiini tühjendus kork ei pea 100%. Eriti just suurematel koormustel turbiini sise rõhk suureneb ja hakkab seal korgi vahelt välja ajama. Vaja panna uus tihend ja peaks korda saama.

Vasta
#10
(24-05-2012, 08:54 AM)wdb240 Kirjutas: ...
Turbiini tühjendus kork ei pea 100%.
...

Mulle on jäänud mulje, et kõnealune punn kadus koos 124 ja mehh. kastiga. Kõnealune on ju elektriline kast punnsilmal.

Või ma eksin ja ka meie HH-l võiks seda punni otsida?
Vasta
#11
(24-05-2012, 09:30 AM)v6sa Kirjutas:
(24-05-2012, 08:54 AM)wdb240 Kirjutas: ...
Turbiini tühjendus kork ei pea 100%.
...

Mulle on jäänud mulje, et kõnealune punn kadus koos 124 ja mehh. kastiga. Kõnealune on ju elektriline kast punnsilmal.

Või ma eksin ja ka meie HH-l võiks seda punni otsida?
Punn täitsa olemas neil ja ka veel 98a on olemas ,edasi ei ole.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 359 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 144 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 Turbo probleem difred 12 1,471 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 441 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 236 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 324 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 340 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 277 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  E280 om648 dpf+egr eemaldus 280cdi 1 370 19-10-2022, 08:39 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 529 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne