Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB SL cabrio
#1
Tervist,

Tekkis ka mõte soetada endale elu esimene MB. Mõtlesin algatuseks proovida vanakooli SL klassi. (R129 kui ma ei eksi).
Ennem ostu tahtsin küsida nõu targematelt, et kuidas on selliste autode varuosade saadavusega ja üldse remondiga/remondikohtadega?

Silma on jäänud:
http://sportauto.ee/95sl500/index.html
http://www.auto24.ee/used/999264
http://www.auto24.ee/used/1008085

Samuti lugesin, et neljakäiguline automaat on kehvem kui viiekäiguline. Kas sellest saab kuidagi eemalt ka aru, et milline on viiekäiguline ilma kohale minemata (aasta arv vms)?

Oleks hea meel kui keegi aitaks Mercedese eluga mul algus teha Smile
Vasta
#2
Tere

Soovitaks sul foorumi otsingut kasutada. Sellest mudelist on siin päris põhjalikult lahatud. Üldiselt üsna tugev ja hea vastupidavusega auto, kui pole käest lastud. Ise oman SL320 95 a ja 5 käiguline. Olen väga rahul. Kuigi jah eks ta ikka peavalu teeb vahel. Kuluosade hinnad pole hullud siis igast muud asjad ja iluvidinad maksavad see eest päris palju. Eestis kasutatud osi väga ei liigu. Mina olen omale vajaminevad asjad kas Ebyst, rootsist või osadel juhudel ka silberautost ostnud.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
5-käigulise ehk 5G-Tronic automaatkasti tunneb nt pildi peal viimase nr-i järgi ära-kui selleks on nr 3 siis on tegemist vana 4-käigulisega, kui selleks on nr 4 siis on tegemist juba uuema 5G-Tronicuga.

Arvestades et 7G-Tronic tuli juba 9 aastat tagasi aastal 2003 siis tasuks aastal 2012 kindlasti vähemalt 5G-TRONIC valida. Selle kasuks räägib ka vastupidavus/tugevus kuna 5G-TRONIC kaste kasutatakse ka veel uuemate võimsamate mootoritega mille jõude 7G-TRONIC ei suuda taluda.

Nendel paistab aga kõigil vanem 4-käiguline olevat-5G-TRONIC tuli vist viiimase otsa mudelitele alles.

Ka ise otsustasin enda C140 CL600 juures just facelift 1997 5G-Tronic-uga isendi valida kuna kiirem ja ökonoomsem.

Ise valiksin SL60 AMG kuna paistab et tegemist originaal AMG mootorituuninguga mis teeb selle auto eriliseks ja peaks aitama ka järelturul tavalise SL500-ga võrreldes paremini hinda hoida kuna automaailmas nagu ka mujal kehtib hinna kohta reegel-mida vähem valmistatud/erilisem seda kallim. Iseasi need tuuning esituled-mina vahetaks need tagasi originaalide vastu.

Remontida tasuks nt Lesvenis, Hort Autos jne-hea hinna-kvaliteediga MB töökodasid oma 3-4tk vähemalt. Silberautosse nii vana isendiga ei tasuks minna kui ehk ainult mõningaid juppe tellida mis mujal kallimad. Elektriga tegeleb Formatik Peterburi teel ja automaatkastidega siinne kasutaja R129 Kadrinas.

Wikipedia samuti abiks (1989-2002 ehk 13 aastat!):

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_R129

Edu!
Vasta
#4
Vali masin alates 1997, nendel on 5 käiguline 722.6 käigukast. Soovitan võtta SL500. Tehnikat annab parandada, kuid sisu jupid on üli mõistuse kallid. Uus käetugi koos keskkonasooliga maksab samapalju kui auto. Varustus olgu võimalikult suur, hürdokatuse süsteemid olgu töökorras. Pehme katus võiks olla hea, kuid selle vahetusse võiks tulevikus ca 1000+ € investeerida.
Nendest linkidest - SL60 on ainuke mõeldav kuid ma ei tea selle seisukorda.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#5
(16-04-2012, 11:09 AM)Topo Kirjutas: Alati saab lasta klaasriidega parandada sisu detaile ja pärast kena nahaga üle lasta ja palju parem kui originaalis. See ei peaks väga suur mure olema. Kõige rohkem ikka peaks tehnika osa vaatama ja võimalikult hea olema eriti v8 või v12 puhul. Samas ega 3,2 r6 ka paha pole kui niisama kruiisipill ja mingit kiirendust taga ei aja. Huvitav kas Quaiffe firma selle autole LSD kitti ka pakub?

Sorry - klaasriie+nahk EI VÕRDU Mercedes R129 minu arvates.

Need detailid on seal piisavalt keerulised, et sellist kodukootud lahendust ei anna igale asjale pakkuda.

Näiteks kaetoe liikurmehhanism on kulunud - osta uus. Armatuurlaud kraapse täis - no ei pane ikka naljalt nahka peale. Või kui keegi suudab Eestis samasugust kvaliteeti kui R129 eriseeriates kasutatud, siis kergitan kaabut.
[Pilt: index.php?rex_resize=1200a__unbenannt-16.jpg]

Väidan endiselt, et tehnika poolest ei pea selle auto puhul väga muretsema (va nivoo vedrud ja katusemehhanism), kuid sisu ja selle igasugu täiturseadmed võiksid esmapilgul korras olla.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#6
Noh vaadata kas või neid kolme mis linkides, siis kõigil on puit see. Minu arusaam sellise auto pidamisest võrdub täiuslik originaal ei mingeid võõrkehasid mis pole kas mõne litsenseeritud paigaldaja poolt paigaldatud nagu seda on Lorinser, AMG jne. Selline auto lihtsalt ei vääri mingit porno tuuningut, sest kui hakkad seda rüvetama blingiga langeb ka hind olgu kui hea see kvaliteet.
Arvesse tuleb võtta ka auto normaalne kulumine, ütleme nii et need autod ei ole ka kõige varajasemas nooruses. Kui ikka eelmine omanik nahka ei hooldanud ja interjööri eest üldiselt hoolt ei kandnud võib olla see ikka väga nutuses olukorras ja selleks ei pea seda interjööri vägistama.
Teemase kah kas indreek ei ole mõelnud kabrio asemel näiteks kupeed mida müüb siin samas foorumis nostromo, minumeelest oleks kindlapeale väljaminek, auto eest on heaperemehelikult hoolt kantud, ei ole kokkuhoitud kuskilt, igati stiilne ja viisakas hobiauto.Muidugi jah kui sl-i asemel cl soovida Ninja
Vasta
#7
Mingi aega tahaks oma garaazis ka sellist näha. Kuid kindlasti ainult V8
Ei R6 ega V12 ei anna just seda parajat "soundi" mis omane ainult V8 mootorile.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Praegu võib olla mitte, kuid uuest peast oli see auto nagu iga teine. Ma ei taha uskuda et keegi nüüd ostis selle masina endale tutikast peast ja sõitis sellega ainult kui päike paistis , kirikusse või randa.
Vasta
#9
Nii kirjutaks siis ka natuke.

Mina siis sellist eksemblari oman. LaurSmileSmileSmile pole selle R6 häälel ka häda midagai minu oma jõmiseb päris ilusti. Ütleme siis nii mina sõidan selle autoga suviti ainult ja kilometraasid jäävad aastas suve peale kokku 1000- 2000 km ringis. See pole see auto millega igapäevaselt ringi jõlkuda. Rohkem ilusal suve õhtal väike tsill rannarajoonis. Ta ikkagi üsna jäik (mul üsna madalad rehvid ka) ja sisse välja ronimine pikemal mehel päris kohmakas. Minu eelmisel SL il oli salongi detailidele palju kurja teinud päike, sest omanik polnud suvel katust peale viitsaitud lasta kui auto seisis parklates. Päike oli polstrid päris mõnusalt ära söönud kaasaasrvatud puitu kahjustand. Kui ikka poolpäeva 30 + kraagi praeb süsimusta nahk salongi siis ikkagi pole see pikas perspektiivis hea. Teema algatajael ka soovitus kui otsid autot millega rohkem aastas liigelda kui paartuhat kilti ja seda ka mitte ainult suvel päiksega, siis pigem soovitaks CL-i . See oma lahtise piilariga ka päris muhe pill. Eks teema algataja otsustab ise selle.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#10
Just just-ostke minu CL ära-saaksin löpuks igatsetud G ära maitstaEusa_angel Olen ka hinna juba vöimalikult seeditavaks teinudThumbsup Kuna 98% ajast Soomes siis olen sellega söitnud 3 aasta jooksul töesti vaid 4000km (Jaapanist 2009 aprillis tuues 126.000km, nüüd 130.000km) ehk 100% hobiauto-enamus töesti puhkuse ajal Juulikuus sumedatel suveöhtutel milleks see ideaalne.

Kuigi meeldib ka väga SL siis minu puhul sai CL-i kasuks otsustamisel määravaks ka 4 suurt mugavat istet ehk saab vahel ka 3 söpra kaasa vötta. +ikkagi veidi uuem mudel uuema 2-poolse aut. kliima, 5G-TRONIC-uga, PARKTRONIC-uga jne.

Kui ikkagi SL siis arvan sama et alates 1997 uuem mudel.

Juhul kui pole veel lugenud:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9298
Vasta
#11
(16-04-2012, 02:52 PM)Laur Kirjutas: Mingi aega tahaks oma garaazis ka sellist näha. Kuid kindlasti ainult V8
Ei R6 ega V12 ei anna just seda parajat "soundi" mis omane ainult V8 mootorile.

Need 3linki on kõik V8-d.
amgi 60 kaasa arvatud.
Ja nendest ainuke mida tasub osta "hobiautoks".
Selle väärtus ei kuku, vaid tõuseb(kui õigesti hoida muidugi).

Peace.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#12
Nendest kolmest lingist kõik kahjuks 4 käiguga, ehk need siis jäävad ära Sad
aga endale tundub ka, et kui juba siis juba... ehk AMG. Ning selle Ostuabi lugesin ma esimesena läbi Smile

Sisu pleekimise kohapealt ma päris nõus ei ole. Pole ju mõtet osta katust kui päike paistab suvest 90% aega. (auto ei jää Eestisse suveks)

Suviseks läbisõiduks plaanin 10-15k km ning talveks sisse määrida ja sooja.

Aga lähen vaatan algatuseks need Eesti omad üle ja eks siis peab hakkama kammima välismaa autoturge.

Aga tänud kõigile,
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 cabrio andres23 11 10,897 23-01-2017, 04:37 PM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne