Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arutlus Mercedes-Benz remondi teemal
#1
Ei saa kuidagi vaiki olla vaid pean avaldama tunnustust Andresele, kes on 2300eek eest (koos töörahaga) ära teinud sellised asjad:

- nüüd signad ja immod ka peal.
ning peeglid küljest ära Tongue
uued ja ilusad tuled küljes
bensiini sees pidav poleeritud metallist bensupaagi kork
uus õhufilter
paigaldamist ootab uus ja veidi läbipaistvam tosoolipaak

- peeglid läksid väiksemaks

- sai täna sillad ära reguleeritud ja imekombel olid kõik rataste kalded õiged ja eest suisa grammi pealt asjad paigas (vaatamata sellele, et sai uued vedrud pandud). Taga oli kokkujooks 4mm vale (0.9 lubatud). Nüüd kõik vinks-vonks Smile

- plokikaas lihvimisse suur-sõjamäele, klapipuksid asendati hülssidega, klapid sooveldati ja klapivahed kontrolliti vaakumiga - pea tehti uhiuueks.

- plokikaane tihend, klapisääre tihendid, sisse- ja väljalaskekollektori tihendid, kivistunud kummivoolikud uued. väljalaske kollektori mutrid. uus tosoolipaak

- kõik rullikud uued, isegi see, mis viskosiduri all on (ventilaatori)

- Vahepeal uued BERU Ultra küünlad, BERU küünlajuhtmed, uued piibud 3 jagaja alla

- Autost niipalju, et nüüd on amordiprobleemid lahendatud - taga on 80%/80% ja ees 70%/71% vedrustus

- heli on valmis. eest tagant kinnitatud, uus toide veetud. seega:
ees:
Peerless Resolution Coaxial 4 (suunatavad siiditwiiterid)
Nom. võimsus: 30? w
Max. võimsus: 90 w 10cm (4")
Sageduskarakteristik: 50 - 21000 Hz
tundlikkus: 90 dB/W/m


taga:
hertz ECX165
Suurus: 165mm(6 1/2")
Sisendvõimsus(RMS): 70W
Takistus: 4 Oom
Sagedusala: 60-21kHZ
Tundlikus: 91 dB

pea:
Becker Traffic Pro
nom 18w
eraldi toide otse akust, lisakaitse nii makil taga kui toitekaablil

- Soetatud DLS Reference seeria RCA kaablid
Väikese näpu jämedune toitejuhe
Dietz kaitse
4 massikaablit ühes torus.
Sneigid asjad ümber juba...

- Homme kl 5 saab taha ka teise KONI alla ja siis on ees 70/70 taga 85/85 vedrustus. + muidugi tutikad ORIGINAAL vedrud

- Ja nüüdseks 2 nädalase vahega kantud peale ka 2 kihti nahahooldusvahendit ja akkab teine vaikselt pehmemaks minema

Tegemist nopetega teemast: Mercedes-Benz 320 CE 162kw 1992.a. - Andres

Hea töö, mis muud öelda. (Ok, audio upgrade võib siit kasvõi maha tõmmata, fakti see ei muuda. Kuigi teisalt, miks peaks tõmbama, kui Andres ütleb, et tal on auto peale läinud 2300eek ja audio on ju osake autost).
#2
anname andex, null jäi lõpust ära. Tongue
#3
kasutaja xz võiks muidugi avaldada kes ta on. soovituslik oleks foorumis oma pärisnime kasutada.

aga kui tähte närida, siis lisandub 2300eek-le 50eek sumpsi kummitripi ja 70eek sisemiste stabika pukside eest.

2 amorti surid ka tõesti ära kohe pärast ostu. ja uue vedruringi panin. mitte et mul oleks vaja olnud tervet orig. ringi tellida silberist, vaid et selle arvutasin juba ostes sisse.

iva selles, et pärast ostmist tuleb korralik hooldus teha, et muretuid kilomeetreid saaks. see kui palju pärast ostmist sisse tuleb maksta on selge (peab olema vähemalt) juba enne ostu sooritamist. sellega ei tasu arvestada. mina sain PÄRAST hooldust 1600km 2300+70+50EEK eest. Ja jutt ainult sillaosast. Muud poleks mul üldse olnud vaja puutuda. aga näe läks rohkem raha kui tagasihoidlik w201 maksab... kes kuidas hoolitseb. iseasi kas seda vaja on kui just kulutuste kärpimine oluline on.
...
#4
Siinkohal ka ei noriks Andrest üldse, kes iganes sa xy kasutaja ka oled...
Saage ükskord aru ometi, et eri asjad on tegemise vajadus ja tegemine. Krt küll, keskmise eestlase silmis/kõrvus võib see mootor miljoni ka sõita, vahetad enam vähem õli ka, korra võib-olla jagakaane, rootori ja juhtmed, ja küünlad ja filtri, äärmisel juhul ka klapisääred, see, et umbes 30% võimsusest on sumpsist aastetje ooksul välja lennanud, see, et hüdrotõukurid klõbisevad, see, et kett klõbised, seee, et klapisäärte vahelt natuke õli võtab, see, et natuke kollektori vahelt välja laseb,see on poogen ju, auto sõidab ja sõidab veel miljon kilomeetri kui hästi tahta........Teine vend, hoolib enda autost, saab ta heas konditsioonis kätte, tahab selle autoga ntx 100 000 km sõita....seetõttu teeb ka remonti mootoris natuke profülaktika mõttes, et see mootor oleks ka pärast 100 000 km läbimist heas konditsioonis....mõni ostab endale MB, aasta aega sõidab, nii et mitte hallligi ei tee, küll kiidab 3x päevas, kui hea auto on, et üldse ei lagune jnejnejn....üks hetk saabub see aeg, millal see mittetegemine kätte jõuab ja auto sõna otsese mõttes p****s on. Mingi vend ostab selle ära.....siis kiunute siin foorumis jälle, et isaand jumal, kui pees auto see on ja isaand jumal, mis kõik vaja teha on jnejne.....Krt, keskmine inimene ei lähe autodiagnosti ka enne kui mootor kapoti all tühikäigul kaheksaid teeb.....Nii, siis kui see inimene on oma autost hoolinud ja seda ka vastavalt hoidnud ja tahab maha müüa...siis te kiunute siin, et näed, idioot, tahab kirvest saada.........
mainiks veel seda, see eelmine minu 90a 500SEC, ütlen ausalt, ossin 40 000 kr eest......müüsin nats rohkem kui 2x kallimalt, kõik jälle ilastasid, et näed kui palju vahelt teenis, oleks keegi küsinud ka või vaevunud mõtlema, mis see auto korralikuks tegemine maksma läks, hävisin niigi selle hinnaga, ja oleksin sinna 2x veel rohkem sisse pidanud taguma et saada enam-vähem auto konditsioon....aga jube hea mõelda, kui odavalt ostis ja kui kallilt müüs....nüüd ossin uue seci, minu silmis üks korralikemaid originaalseisus w126 mis näinud olen....kui oleks eelmise tahtnud saada samasse konditsiooni, mis on see 560 SEC, oleks see maksma läinud kuskil 300 000-500 000 kr.......kui ei usu, ära usu, ära hakka ka kommenteerima....
Uuel SECil tellisin uued hüdrotõukurid, uued klapisääred, uued kollketorite tihendid, kas seetõttu on ka see siis häasti p***s auto või?
Enne, kui te Andrese või kelle iganes kallal inisete, mõelga natuke, et auto omamisel ja auto omamisel ja ka hooldamisel on väga suur vahe, ja see, et inimene midagi profülaktika mõttes teeb/hooldab, ei tähenda,e t ta auto p***s kohe on............See kui inimene enda autost hoolib, ei tohiks nüüd küll siin kedagi inisema ajada.........
Krt ma eis aa aru, siis kui satub keegi hooldamata auto otsa, siis kisa lahti ja tuju morn, ja siis kui keegi hoolib rohkem enda auto eest ja näeb selle kallal rohekm vaeva kui vaja, siis jälle kiunumine lahti...

Võiks natuke rohkem mõelda sellele automargile, vaadata natuke siin foorumis ringi ja pole raske jõuda arusaamisele, miks meil siin rohkem uusi asjalikke liikmeid/huvilisi ei ole, kelle autol on ka natuke suurem väärtus (ei mõtle selle alla uto hinda....).....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
#5
Ise sõimate ja ähvardate siin kirot kasvõi kogu aeg, ja nüüd ei julge enda nime alla arvamust ka välja öelda, vaja kasutada xy kasutajanime, natuke liiga lapsik ja labane ei ole või?

Sorry et läks OT aga, tee endale selgeks, kas tahad head/korralikku autot või odavalt ja soodsalt, neid koos ei saa... Võtad selle odavama, kas oled valmis et ükspäaev on vaja käigukasti remontida 6000 kr eest, mootoril plokinaane tihend vahetada ja lihvida, ehk ka siis paar nädalat ilma autota olema ja jala käima? Või osta nats kallim auto eeldusel, et on korralikum (kallim ei ole ka muidugi korralikum alati) ja elada/sõita muretumalt...selle peaks enda jaoks läbi mõtlema.

Minu soovitus: Mersut ei ole mõtet osta sellepärast, et ta Mercedes-Benz on....
Muidugi, see ei pea sinu puhul nii olema, pead endale enda soovid ja võimalused väga häasti ennem selgeks tegema....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
#6
Ja mina mõtlesin, mis asi madallennul öösel üle maja lõuna poole lendas. Nüüd on selge: Rolzil sõitis katus ära...

:evil:

Aga asjast kah.

Olen nõus, et MB ei tasu osta ainult MB ostmise pärast. Tegelikult on see liikumise abivahend, nagu iga teinegi. Ainult natuke tugevam ja raskem ning veel mõne kiiksuga. See kas meeldib või mitte.

Auto hind on täitsa omaette teema ja täiesti mõttetu on küsida:"Kas tasub osta?"

Ei tasu. Kohe mitte mingil juhul ei tasu. Ükski eraauto ei too raha sisse, vaid viib ainult välja. Ja kui pidada autot nii, nagu seda teevad Rolz või Andres või... neid tegijaid inimesi ja ilusaid (hoitud ja HOOLDATUD) autosid on rohkemgi meie klubis, siis ei tasu kohe kindlasti mitte.

Vahemärkusena - tõenäoliselt on 2300 mingi jupp, mis tavainimese mõistes "katki" läks ja ära vahetati. Ülejäänu on Andrese hobi - auto peab olema "top zustand" ja ei kriipsugi vähem. Kui huvi, siis Andres on oma tegemistest ikka märku andnud - õpetlik lugemine.

Andres, oskad Sa öelda, kui palju Su auto tänaseks on maksma läinud? Suurusjärguna... Vist rohkem, kui analoogne uus riisikas... Ja see pole mitte Sinu auto mahategemine, vaid rohkem austusavaldus.

C ja E võrdlemine minul oma kogemustest ei õnnestu. Olen liiga vähe olnud mersuomanik ja kutsikat polegi omanud. Praegu sõidan E-klassiga. Tõsi, '86 polnud ametlikult veel E.:evil:
Varuosade hinnad on fordi ja klonksvaageni klassi. Jõuab palgasaaja neid vahetada küll. Kütust võtab pooleteisttonnine auto muidugi rohkem, kui tonnine riisikas. Aga selle eest on auto mugav. Mitte prantslaslikult pehme ja ebamäärane, vaid enesekindlalt mugav. Minule äärmiselt sobiv. Aga mõnele ei meeldi ja ei peagi meeldima. Auto ostan ma ju endale, mitte teistele!UZI

Meie praegune auto on ehe näide hooldamata autost. Eelmine omanik müües kiitis, et Mercedes-Benz on hea auto, ei lagune.

Ei lagune jah, kui loksuv tagasild, purunenud uksepiirajad, lekkivad voolikud, seisupiduri puudumine ja lipendav polster pole lagunemine. Confusedmash::bash:Confusedmash:Aga kõik see on tehtav ja pole ka eriti kallis. Rolz oleks ilmselt müüjale kohapeal peksa andnud sellise autopidamise eestWink Ja asja eest, masin oli ikka väga käest ära. Aga vähehaaval saab ka sellest auto. Lõpptulemusena olen ma ikka maksnud auto eest ikka selle 50 kEEK, kuid vähemalt ma TEAN, mis seisus masin on, kuna kriitilised kohad on minu käe alt läbi käinud...

Pika postiga tahan teemaalgatajale öelda, et proovi mõlemaga sõita just nendes tingimustes, milles enamus kilomeetreid kogunema hakkab. Siis saad paremini ostustada ja masina sobivust hinnata. Tungiv soovitus oleks enne ostetava autoga proovisõidule minekut mõnda teadaolevate vigadega autot proovida. Või suisa vigadeta masinat.

Aga neid ju polegi meil. Rolzi autol on CD-vahetaja puudu (millal järgi tuled?) ja Andresel kuuldavasti tagarehvid kulunud...Confusedilly:

:evil: :lol: :hump:
#7
inimestel on selline suhtumine: kui ostad Mercedes-Benz, siis mitte midagi tegema(remontima) ei pea! ja ei tehtagi kusjuures, sõidetakse kuni midagi ära kukub.

2 v6sa, ancu investeering hakkab poole minu 124 investeerigu lähedale jõudma, :demond:
#8
TO:X Z "Sõida ja ära mölise" osta Mercedes-Benz siis tead kuhu raha kaob...või ei kao!Mul on tunne et su jutus peitub kadedus ...mis krt on sinu asi palju ANC maksis kogu oma kompoti eest.Mõni kulutab raha viinale mõni autole!
56562200
#9
marek Kirjutas:inimestel on selline suhtumine: kui ostad Mercedes-Benz, siis mitte midagi tegema(remontima) ei pea! ja ei tehtagi kusjuures, sõidetakse kuni midagi ära kukub.
Kuldsed sõnad ütles kunagi üks "Fat Fu?k" :
"Mercedes-Benz?, Mercedes-Benz on ju s?tt. Ma ostsin Mercedes-Benz ja 6-e aasta jooksul panin õlivahetuse ja kummide alla üle 2000.- magama.....
Honda-ga ei vahetanud ma 4 aasta jooksul midagi ja müüsin sellisena ta maha. Vedasin iga päev temaga kaupa. Vott see oli hea auto....
Järgmiseks ostan jälle Civic-u"
No Edit...


Selliste "tõeliste eestlaste" sõnavõttude peale tunnen ma ennast alati .... :bash:
.... Ei kommentaari....
W124 E500 Limited
#10
No aga onda sivik ongi ju selle pärast parem et õli ei pea vahetama ja saab ilma kummideta ka sõita :biggrin:
Täielik ibra teema üldiselt.
Las igamees remondib oma autot nii nagu tahab, austus neile kes remondivad vähemalt. 4rattal veerevat paska on linnavahel niigi palju.

#11
132 000eek koos soetuse ja kogu pedantsusega. sh siis tutikaid rehve helitehnikat (head kõlarid võim), originaalosasid tervete asemele jne. 15 000 on veel vaja. ju talvel korjab rasva kui auto soojas garaazi-troopikas talvemõnusid naudib. ja nagu mainitud - kulunud on sõidetud kilomeetrite ajal alla 3000eek, sh esimesed rattalaagrid ei olnud LÄBI sõna otseses mõttes, sama keskmise roolilati kohta Smile

mõelge mis tahate. ise olen rahul. naine on ka.

kasutaja xz on kõikse tõenäolisemalt Ermo Peets. Internetiühenduse tüüp ja sisselogimiste ajad klapivad.

...
#12
x z Kirjutas:Ei saa kuidagi vaiki olla vaid pean avaldama tunnustust Andresele, kes on 2300eek eest (koos töörahaga) ära teinud sellised asjad:

....bla, bla, bla..........( copy - paste )

x z Kirjutas:Hea töö, mis muud öelda. (Ok, audio upgrade võib siit kasvõi maha tõmmata, fakti see ei muuda. Kuigi teisalt, miks peaks tõmbama, kui Andres ütleb, et tal on auto peale läinud 2300eek ja audio on ju osake autost).

No nii, kus on inetusti ja koledasti öeldud. Tunnustust on avaldatud.:bigsmile:
Teil noortel meestel on ikka närvid juba täitsa pers..es.
Võtke seda, kui virtuaaltegelase musta huumorit ja tögage vastu.:evil:

Nii, kui nii oleme siin "foorumis" ju kõik virtuaaltegelased.

Kas see foorumielu on siis kõik, mille nimel näidata teistele virtuaalkangelastele, kui kõvad mehed oleme.

P.S. Kus küll noored mehed võtavad keset äripäeva sellise aja, et
istuda arvuti taga ja edastada pikki arutelusi mõttetutel teemadel.
Ju siis ei ole midagi muud mõistliku teha.

Momendil, kus on eriti soodne majandustegevuse kasvu perjood,
tuleb anda ainult tuld.UZI

Kui tulevad rasked ajad ( jah see tuleb kindlasti ) on aega küll arvuti taga kirjutada keskpäevaseid memuaare ja tilli lapikuks istuda.

Kogu selle kirja point on selles, et : Sõida täiega ja ära mölise.
Või peaks hoopis olema moto selline :
"Kus viga näed laita, siis tule ja mölise."

Kurat te olete ikka kergelt haavatavad ja õrnakesed küll.:tongue:

Lugupidamisega ( mitte eriti ).:bigsmile:









#13
Vaata nüüd, kodanik Gre, enda posti pikkkust ja postituse kellaaega ja siis loe oma jutt läbi uuesti korra (:
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
#14
Nagu siin eelnevalt on mainitud et "Sõida ja ära mõlise" pean seda fraasi kahjuks kordama see et kuidas kellegil majanduslikult läheb jääb vist saladuseks aga kui keegi oma tilli laiaks tahab istuda siis võib ta seda teha ka Mercedes-Benz roolis.Vägev arutelu tuli sellest teemast...(lasen väikest naeru)...
56562200
#15
Et paistab et kas meil käib võitlus postituste arvu või pikkuse üle . . .


Vahet on palju keegi oma auto peale kulutab ja kus ta seda kulutab.

Aga ega eestlane julgegi tavaliselt nöost näkku öelda . . . läbi interneti parem üksteist arvustada.

#16
Panen teema lukku. Mõttetu.

Küll aga võiks Ermo mulle helistada ja ehk arutleks veidi.
...
#17
Andres Kirjutas:Panen teema lukku. Mõttetu.

Küll  aga võiks Ermo mulle helistada ja ehk arutleks veidi.

Sina ju tahad arutleda,miks siis tema peab helistama.Confusedilly:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MERCEDES-BENZ w204, keskluku puldi probleem. erkitiik 3 987 03-09-2021, 09:46 AM
Viimane postitus: v6sa
  MERCEDES-BENZ CLC 200 CDI panoraami päikesesirm. An4 0 480 16-08-2021, 11:36 AM
Viimane postitus: An4
  Mure 96a MERCEDES-BENZ C 230 T (immo?) Pikea 8 5,808 14-01-2019, 09:01 AM
Viimane postitus: Pikea
  Mercedes-Benz w203 c270 CDI core 0 2,227 17-05-2017, 10:09 PM
Viimane postitus: core
  Mercedes-Benz W123 kupee arminkohlman 0 1,826 22-02-2017, 07:21 PM
Viimane postitus: arminkohlman
  Mercedes-Benz C 200 W203 Aleksandr 4 3,399 26-09-2016, 08:34 PM
Viimane postitus: Aleksandr
  Mercedes-Benz C 180 2003. a nõrgad kohad ja rooste Casiopeia_ee 1 2,228 17-09-2014, 07:34 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz C Klass 2004 Cdi 220 Mercdi220 2 2,568 16-12-2013, 09:45 PM
Viimane postitus: Tafka007
  2004 Mercedes C klass cdi 220 automaat Mercdi220 6 5,190 27-11-2013, 07:29 PM
Viimane postitus: R129
  Mercedes-Benz C 200 Kompressor 1.8 (mõni küsimus) joh 0 1,816 21-11-2013, 11:56 PM
Viimane postitus: joh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne