Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 ce pidurite erinevus.
#1
Kas on piduritel mingeid erinevusi 2.3 mootoriga 124ce-l võrreldes 3.0 24v mootriga ce-l? Piduriketaste suurus, supordid jne

Ermo.
=MB Force=
Vasta
#2
3.0 peaks omama jahutusega kettaid...seega ka suuremad sadulad. 2.3-medel mu teada väiksed kettad ja sadulad, samas E-klassil juba alates 2.0 M111 isenditel jahutusega kettad.
Vasta
#3
Jahutusega on minuteada kõigil W124 mudelitel.

300-24 omab 4-kolviga pidurisupporteid nagu ka 3.2 162kW mudel. Ketta diameeter oli vist ca 295mm.

E280 142kW pidurid on näiteks väiksemad, 2-kolvi ja sadulaga. Ketta diameetri kohta ei julge väita, aga arvatavasti suht sama.

R4 varustatud variantidel on ilmselt veel väiksemad kettad.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#4
Ok selge pilt. Suured tänud info eest. Kellel 3.0 24v pidurisuporte üle on võiks mulle pakkuda.
=MB Force=
Vasta
#5
Kõigil neljadel jahutusega pole, võibolla et kõigil kupeedel, samas ladu24-jast jääb mulje et jahutusega ja ilma sõltub pigem aastaarvust ja siis ka mootorist. Igatahes W124 2.0 diisel on tava kettaga (kõik tootmisaastad). Ja sellele nelja kolviga supportile oli vist min. velg 16 tolli?
Vasta
#6
Minu 1991 aasta S124 250TD-l on ka mitteventileeritavad kettad, nii et see ikka mootorist ja varustusest sõltuv.

4-ja kolviga suportile peaxid minema ka näitex MB 15 tolli 8-hole veljed peale (kodarate kuju on selline, et läheb 4-ja kolviga sadulast mööda), kuid üldiselt jah vaja 16 tolliseid velgi kuna enamikel 15 tollisetel hakkab support vastu kodaraid käima. Või siis vaja 15 tolliste puhul spacereid kasutada. E500 4-ja kolviga pidurite puhul on velje valik veel piiratum kuna need veel laiemad ja hakkavad mitmetel aftermarket velgedel vastu kodaraid käima.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#7
4 kolviga ikka 15 velg, kuid ei mahu alla c klassi velg.
4 kolviga ja ventileeritavad on 24V mudelitel
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Ühesõnaga kõik neljad millel on 3.0-3.2 24v mootorid, omavad siis originaalis 4 kolbiga suporde ja ventileeritavad kettad jah?

Tänud kõikidele seletuste eest, sain jälle palju, palju targemaks.

Ermo.
=MB Force=
Vasta
#9
(09-04-2012, 08:47 PM)ErmQ Kirjutas: Ühesõnaga kõik neljad millel on 3.0-3.2 24v mootorid, omavad siis originaalis 4 kolbiga suporde ja ventileeritavad kettad jah?

Tänud kõikidele seletuste eest, sain jälle palju, palju targemaks.

Ermo.

Just nimelt. Ja 3.0 ja üles universaalkerel on ka tagumised pidurikettad ventileeritavad Nod


Mul peaks mõned komplektid 4-kolvilisi supporteid olema küll.

Originaal 15" valu läheb alla, plekk mitte.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,230 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,850 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,920 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  w124 3.0 162kw automaat manuaaliks Valgma 36 23,418 08-01-2017, 06:14 PM
Viimane postitus: Valgma
  W124 pagasniku luugi sobivus Mercy 11 9,909 29-12-2016, 02:15 AM
Viimane postitus: TõnisL
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 15,493 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  W124 puit-nahkrooli uuesti nahatamine? nostromo 10 8,246 24-08-2016, 07:16 AM
Viimane postitus: arcar
  C124 PFL ja FL esiklaaside erinevus .Alar. 3 3,234 22-04-2016, 11:37 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W124 CE300 92' Egoolen 2 2,995 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  230 W124 88 ltrubetsky2 4 3,630 07-04-2016, 06:10 PM
Viimane postitus: Treiku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne