Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ebaühtlane mootoritöö
#1
Tervitus,
tegelikult juba oma kuu aega on mootor kohapeal(Parkingu peal või Drive peal) ebaühtlaselt töötanud. Loobib pöördeid a-la 500-800 rpm vahel. Mingite perioodidel - ütleme 5 seki on rahulik ja 3 seki pöörded kõiguvad.
Vahetatud on: küünlad, drosselklapp, õhufilter, genekas, veepump, õli on - kui see loeb.

Autoks: 1993. a. W202 C180 (99kw)

Kas kellelgi on ideid mis võiks sellist asja veel põhjustada. Seda MAF andurit vms õhufiltrist drosselklappi mineval torul vahel ei ole - seega sellel mootoril see puudub. Kas võivad sellist asja ka juhtmed põhjustada?
NB! Auto käivitub ilusti, sõidab ilusti, kütust ei õgi, kõik tore - aga see kõikumine häirib... Tear
Volvo S60´11
Vasta
#2
(30-01-2012, 01:55 PM)RivoA Kirjutas: Tervitus,
tegelikult juba oma kuu aega on mootor kohapeal(Parkingu peal või Drive peal) ebaühtlaselt töötanud. Loobib pöördeid a-la 500-800 rpm vahel. Mingite perioodidel - ütleme 5 seki on rahulik ja 3 seki pöörded kõiguvad.
Vahetatud on: küünlad, drosselklapp, õhufilter, genekas, veepump, õli on - kui see loeb.

Autoks: 1993. a. W202 C180 (99kw)

Kas kellelgi on ideid mis võiks sellist asja veel põhjustada. Seda MAF andurit vms õhufiltrist drosselklappi mineval torul vahel ei ole - seega sellel mootoril see puudub. Kas võivad sellist asja ka juhtmed põhjustada?
NB! Auto käivitub ilusti, sõidab ilusti, kütust ei õgi, kõik tore - aga see kõikumine häirib... Tear

mul ühel tuttaval oli vigane mingi andur, mille järgi aju sai aru, et sa annad gaasi, maksis kuskil 7000eek.

Mine Hort autosse diagnosti.

Vasta
#3
Mootorijuhtmestik vaata kindlalt üle, lambda korras?
Gaasi andes liigutab gaasitross drossel klappi, on kirjas et see on vahetatud.
Vasta
#4
Lambda kohta hetkel ei teagi. See ehk ka võimalus et lambda... Gaasi andes on kõik väga ok. Ilma gaasita ongi häda. Ennem drosselklapi vahetust ähvardas üldse välja surra ja seda enamjaolt tagurdades - see probleem on lahendatud. Ma üritasin kellegi nõuannet järgida ja vaatasin kapotialla pimedas - sätendust ei näinud, aga noo see selleks... Siis on võimalik vähemalt mingisugusegi teadmisega servisesse pöörduda.
Volvo S60´11
Vasta
#5
(30-01-2012, 06:56 PM)RivoA Kirjutas: Ma üritasin kellegi nõuannet järgida ja vaatasin kapotialla pimedas - sätendust ei näinud, aga noo see selleks... Siis on võimalik vähemalt mingisugusegi teadmisega servisesse pöörduda.
Enamus mootori juhtmestikust oli mälu järgi plast katte sees

Vasta
#6
Kunagi oli sama sarnane probleem. Diagnostikast soovitati kõigepealt piduriõliga drosselklapp ära puhastada ja vaadata kas aitab.
paremaks tegi ja mõneks ajaks oli probleem kadunud.
Hiljem proovisin sissepritse pihustite puhastusainet ja aitas!
Ostsin Prismast odavamat mis neil oli. http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/sis...e-puhastid
Kasutasin seda mustas pudelis, 150ml maksumusega 3,71 eurot.
Vasta
#7
Kui juba lahmimiseks ja ennustamiseks läks, siis võiks kahtlustada süütepooli/juhet.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#8
Allikaks on meie enda foorum->ostuabi->W202 http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11126

Kui täna kostub aeg-ajalt kriitikat Mercedese kvaliteedi aadressil, siis W202- kerega C-klass kuulub veel vanade ja töökindlate Mercedeste koolkonda. Mootorid käivad ketiga ning neid loetakse üsna igavesteks. Probleeme võib olla ainult elektroonikaga. Eriti puudutab see vanu R4-mootoreid, millel võib hakata tühikäik jukerdama või kaob mootorist igasugune jõud. Suure tõenäosusega on siis viga lambdaanduris, õhukulumõõtjas või drosselklapis. Puudulikku lambdaandurit on lihtne diagnoosida, kuid vigast õhukulumõõtjat ei pruugi ka diagnostikaga välja selgitada. Maksab see mõõtja sõltuvalt allikast vahemikus 3500–7000 krooni.

Mootori juhtmekimbu probleeme esineb enamikel vanematel nelja- ja kuuesilindrilistel ridamootoritel, esineb ka õhukulumõõtja ja drosselklapi vigu.
Hästi on antud juhtmestiku probleemi välja toonud kasutaja ReinGSm oma 7-mendas postituses eelpool antud lingil.
Vasta
#9
Suurepärane, suured tänud.
Õhukulumõõtjat minu omal ei ole, seega jäävad siis kas juhtmed või lambda, äkki isegi süütepool. Ega kaotada pole midagi, proovin ehk esimesena selle "imeaine" ära.
Teema lahatud.. Smile)
Veelkord tänud.
Volvo S60´11
Vasta
#10
Ühenda Lambda lahti. 124-l on kõrvalistuja jalamati all lambdast tulevad juhtmed, ning seal on pistik, millega saab lambda lahti ühendada. Ma ei tea, kuidas 202-l need juhtmed jooksevad. Äkki mõni targem oskab suunata. Võimalus on ka alla ronida ning sealt lambda juhtmed lahti võtta. Nagu Speedsteris minule kiirkoolitus lambda kohta tehti - lambda olemasolus ja mitte olemasolus on ainuke vahe keskkonnaaktivistide silmis. Ühesõnaga, gaasid lähevad paigast ära. Mootori töö ei muutu. Kuid kui lambda valesid signaale annab, hakkab jukerdamine pihta. Kui saad lambda lahti ühendada, sõida paar päeva. Kütusekulu ei tohiks muutuda ning saad kohe aimu, kas pöörded ikka kõiguvad või mitte. Kui kõiguvad endiselt, ei ole lambda vigane ning võid teiste alternatiivide kallale asuda. Kui enam ei kõigu, on vastus käes.
E55 AMG
Vasta
#11
Suurepärane, Lahekas, tänud, Teen seda kindlasti! Smile)
Volvo S60´11
Vasta
#12
Viga sarnane aga kõvasti hullem, käivitades on tiptop, aga kui peale käivitust aeg pöörded alla lasta siis hakkab jokerdamine pihta, isegi sõita ei ole võimalik, kuid välja ka otseselt ei sure. Autoks sama w202 C180 bensukas. Vahetat süütepoolid, küünlad, bensufilter...Kontrollitud bensu surved ja pihustid. Hea meelega ajaksin lambda süüks, aga seda lihtsalt ei ole, seal kus peaks olema, on lihtsalt sile plats. mootori kett peaks täna ära tulema ja vahetatud saama, oli veninud, aga ei usu, et sellest selline kala.
Vasta
#13
(31-01-2012, 01:25 PM)RivoA Kirjutas: Suurepärane, suured tänud.
Õhukulumõõtjat minu omal ei ole, seega jäävad siis kas juhtmed või lambda, äkki isegi süütepool. Ega kaotada pole midagi, proovin ehk esimesena selle "imeaine" ära.
Teema lahatud.. Smile)
Veelkord tänud.

Ma eeldan, et tegu on W202 C180 bensiinimootoriga M111.920 võimsusega 90 kw (teema autor väidab küll, et 99kw).
Sellel autol peaks olema nii lambdasond kui õhukulumõõtja (pritsesüsteem Bosch Motronic). Seega väide, et minu autol õhukulumõõtjat ei ole ajab mind pisut segadusseEusa_angel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne