Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w201 2.3 1990 süütelukk ei tööta
#1
Tere.
Eile autosse istudes ja seda käivitada üritades selgus , et süütelukk ei keera , täitsa kinni kiilunud . Ilmselt viga süüteluku südamiksu . Proovisin õlitada aga sellest polnud abi.
Kiire otsingu tulemusel sain teada , et süüteluku südamiku vahetamine väga keeruline pole . Võti üks nõks paremale , kaks varrast kõrvalt sisse ja käes ta ongi . Aga võti ei keera üldse .
Kas on veel mõni võimalus selle kätte saamiseks või pean südamikku lõhkuma hakkama .

Ette tänades.
Mikko.
Vasta
#2
Kas süütelukk on eelnevalt ka probleeme põhjustanud? Et kohe esimese korraga ei taha keerata näitex? Kuna täiesti lampi ja ette hoiatamata need süütelukud tavaliselt töölepingut ei lõpeta.

Ega roolilukk peal ole? Vahel jäävad rattad sellisesse asendisse, et roolilukul on pinge peal. Siis peab rooli natuke ühes või teises suunas liigutama, et võtit keerata saax.

Kui kulunud võti on? Kas teravik on juba väga ümmargusex kulunud? Tavaliselt kulub võti ära ja lukul endal ei ole tegelikult häda midagi. Sel juhul saab lasta uue võtme teha mõnes lukufirmas, kus on aparatuur vana võtme dekodeerimisex ja saadud koodi järgi uue võtme valmistamisex. Lihtsalt võtme kopeerimisest suvalises lukutöökojas pole kasu, kuna siis saad uue kulunud võtme. Põhimõtteliselt peax umbes iga 10 aasta tagant laskma uus võti valmistada ja siis ei tohix neid süüteluku probleeme peaaegu kunagi tekkida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#3
(29-01-2012, 02:35 PM)Werewolf Kirjutas: Kas süütelukk on eelnevalt ka probleeme põhjustanud? Et kohe esimese korraga ei taha keerata näitex? Kuna täiesti lampi ja ette hoiatamate need süütelukud tavaliselt töölepingut ei lõpeta.

Ega roolilukk peal ole? Vahel jäävad rattad sellisesse asendisse, et roolilukul on pinge peal. Siis peab rooli natuke ühes või teises suunas liigutama, et võtit keerata saax.

Kui kulunud võti on? Kas teravik on juba väga ümmargusex kulunud? Tavaliselt kulub võti ära ja lukul endal ei ole tegelikult häda midagi. Sel juhul saab lasta uue võtme teha mõnes lukufirmas, kus on aparatuur vana võtme dekodeerimisex ja saadud koodi järgi uue võtme valmistamisex. Lihtsalt võtme kopeerimisest suvalises lukutöökojas pole kasu, kuna siis saad uue kulunud võtme. Põhimõtteliselt peax umbes iga 10 aasta tagant laskma uus võti valmistada ja siis ei tohix neid süüteluku probleeme peaaegu kunagi tekkida.

Lukk on paari aasta jooksul umbes 3-4 korda jamanud , aga natuke võtmega mängides on alati korda saanud.
Roolilukk on peal küll aga rooli keeramine ei andnud tulemust .
Võti on parajalt kulunud küll ja ots küllaltgi ümar - kuid teisi lukke ta avab.
Proovisin ka auto manuali vahelt leitud ilma peata võtit , mis ei ole kulunud aga see ka ei keera.
Vasta
#4
Kord oli juhus, et just minu töökoja ukse ees ei saanud ühe 300D, W124 omanik süütelukku keerata, samamoodi oli kinni kiilunud.
Vanames oli kohe minu juures, et palun tee midagi, puuri, lõhu, kanguta vms...

Ütlesin, et ok, aga alles poole tunni pärast saan ette võtta. Et niikaua proovi umbes 500 korda, ehk saad niisama nõksutades või võtmega mängides käima ja siis juba ära võtit välja võta, enne kui uus süütelukk ostetud ja taas töökoja ees seisad. Et ma siis ise võtan...

25min pärast ta oli kadunud ja hiljem selgus, et umbes 436ndal korral õnnestus.
Ehk ega siin muud nippi enne saagimist polegi.

Vasta
#5
(29-01-2012, 06:26 PM)stihl Kirjutas: Kord oli juhus, et just minu töökoja ukse ees ei saanud ühe 300D, W124 omanik süütelukku keerata, samamoodi oli kinni kiilunud.
Vanames oli kohe minu juures, et palun tee midagi, puuri, lõhu, kanguta vms...

Ütlesin, et ok, aga alles poole tunni pärast saan ette võtta. Et niikaua proovi umbes 500 korda, ehk saad niisama nõksutades või võtmega mängides käima ja siis juba ära võtit välja võta, enne kui uus süütelukk ostetud ja taas töökoja ees seisad. Et ma siis ise võtan...

25min pärast ta oli kadunud ja hiljem selgus, et umbes 436ndal korral õnnestus.
Ehk ega siin muud nippi enne saagimist polegi.

Eusa_drool njah . Proovisin juba selle variandi läbi , kahjuks sama seis ikka .
Vasta
#6
(29-01-2012, 06:56 PM)code4109 Kirjutas: Eusa_drool njah . Proovisin juba selle variandi läbi , kahjuks sama seis ikka .

Siis pole muud kui treila töökotta + 1h tööd....Eusa_angel
Kui just ise ei taha taha teha...

Mat. kuluks on süüteluku korpus + uus süütelukk.
Vasta
#7
(29-01-2012, 07:45 PM)stihl Kirjutas:
(29-01-2012, 06:56 PM)code4109 Kirjutas: Eusa_drool njah . Proovisin juba selle variandi läbi , kahjuks sama seis ikka .

Siis pole muud kui treila töökotta + 1h tööd....Eusa_angel
Kui just ise ei taha taha teha...

Mat. kuluks on süüteluku korpus + uus süütelukk.

Töö pean ikka ise ette võttma .
Äkki keegi targem oskab öelda kas ma ilma süüteluku korpust lõhkumatta hakkama saan.
Kas on võimalik ainult luku südamik kätte saada (puurides või midagi sellist), kuna vahetada on vaja südamik .

Vasta
#8
(29-01-2012, 08:58 PM)code4109 Kirjutas: Äkki keegi targem oskab öelda kas ma ilma süüteluku korpust lõhkumatta hakkama saan.

Mitte targem, vaid pigem see, kes on rohkem autosid varastanud...
Kas endal pole häbi avalikus foorumis sellist küsimust esitada...?
Vasta
#9
(29-01-2012, 09:05 PM)stihl Kirjutas:
(29-01-2012, 08:58 PM)code4109 Kirjutas: Äkki keegi targem oskab öelda kas ma ilma süüteluku korpust lõhkumatta hakkama saan.

Mitte targem, vaid pigem see, kes on rohkem autosid varastanud...
Kas endal pole häbi avalikus foorumis sellist küsimust esitada...?

Rolleyes
Misasja.
Kle rahune maha , ma ei otsi siin kedagi kes on võimeline süütelukku muukima, vaid otsin tarka nõu kuidas asi lihtsalt ja kiirelt ära vahetada


Leidsin netist mõne pildi , äkki on sellest abi.
[Pilt: 33245-0.jpg]
[Pilt: 62447-73947.jpg]
Vasta
#10
(29-01-2012, 09:31 PM)code4109 Kirjutas: Kle rahune maha , ma ei otsi siin kedagi kes on võimeline süütelukku muukima, vaid otsin tarka nõu kuidas ...

Täitsa rahulik olen...
Ja saan aru, et otsid kedagi, kes väikese raha eest auto käima paneks, kui oma võti enam ei keera...[Pilt: smiley-laughing001.gif]



Vasta
#11
(29-01-2012, 10:22 PM)stihl Kirjutas:
(29-01-2012, 09:31 PM)code4109 Kirjutas: Kle rahune maha , ma ei otsi siin kedagi kes on võimeline süütelukku muukima, vaid otsin tarka nõu kuidas ...

Täitsa rahulik olen...
Ja saan aru, et otsid kedagi, kes väikese raha eest auto käima paneks, kui oma võti enam ei keera...[Pilt: smiley-laughing001.gif]
Ma arvan ,et sa siiski ei saa aru .
Lõpeta teema solkimine.
Vasta
#12
Mul riiulis vedeleb üks 92a 190e süütelukk tip top korras. Peaks istuma ka sinu autole, huvi on siis võta ühendust.
Naftapress.
Vasta
#13
Kuna tegu Mercedesega, siis on küllaltki keeruline seda lukku korpust lõhkumata kätte saada kui võti enam ei keera. Tegu siiski kvaliteetse ja turvalise autoga ju.

Mina sinu asemel pihustax lukku näitex petrooli, et seda puhastada ja seejärel katsux ikka võtmega niikaua logistada, kuni keerama hakkab, ja siis kohe lukk välja võtta.

Minu auto süütelukk jamab ka aegajalt kergelt juba viimased paar aastat. Tean, et üxkord jõuab mu auto süütelukul kätte aeg, kus võtme logistamine enam ei aita, aga sinu auto puhul, kui ütled, et ainult paar kolm korda on ennem lukuga probleeme olnud, ei saa see veel kapitaalselt peetis olla.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#14
Ma olen vahetanud ühe süüteluku millel võti enam ei keeranud, õudne peavalu igatahes!
Naftapress.
Vasta
#15
(30-01-2012, 09:24 PM)arts24h Kirjutas: Ma olen vahetanud ühe süüteluku millel võti enam ei keeranud, õudne peavalu igatahes!

Kas saaksid lähemalt rääkida mis mind ees ootab , mõned vihjed kuluksid ära .
Kuidas sa asja lahendasid ?
Kas vahetasid südamikku v kogu süsteemi ?
Vasta
#16
(30-01-2012, 08:07 PM)Werewolf Kirjutas: Kuna tegu Mercedesega, siis on küllaltki keeruline seda lukku korpust lõhkumata kätte saada kui võti enam ei keera. Tegu siiski kvaliteetse ja turvalise autoga ju.

Saab vahetada südamikku võtit üldse omamata ja lukku ennast lõhkumata. Isegi roolialust katet pole vaja eemaldada. Ketaslõikurit ega trelli ka vaja pole. Et ka ise 4-ja oman, siis ei ole huvitatud et antud "know how" netis leviks. Kui asi täpsemalt ennast huvitab siis hangi üks lukk ja südamik ja küll siis aru saad kuidas - mina igatahes sain aru ja sain ka endal vahetatud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 151 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  w201 2.5d käigukast MarkiJeg 1 237 03-11-2023, 09:43 PM
Viimane postitus: v6sa
  w205 sõiduabilised ei tööta Kix07 0 205 05-08-2023, 06:46 PM
Viimane postitus: Kix07
  W201 varuosad Fred_W201 0 262 19-06-2023, 04:10 PM
Viimane postitus: Fred_W201
  w204 08a kellad, terve laud ja roolinupud ei tööta kriipspois 1 354 25-01-2023, 09:41 AM
Viimane postitus: T6nu
  W201 1.8 66kw 1984 ,Millest peale hakata? Treufeldt 3 639 09-08-2022, 08:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 2,880 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  Jeep Wrangler W201 C 250 D mootori leke HarryPokker 2 2,134 31-07-2020, 04:58 PM
Viimane postitus: HarryPokker
  w201 velje sobivus karl190 5 4,093 26-03-2020, 10:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  W201 bodykit karl190 12 6,781 17-02-2020, 10:56 AM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne