Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 käivitub raskelt
#1
Küsimus siis selles,et auto käivitub väga raskelt.Peal on küll 70Ah aku,aga käima pannes tükk aega väntab enne kui tööle hakkab.
Kas viga võib olla akus või on veel miskeid tegureid mis võiksid seda käivitumist takistada?
Ise olen kuulnud ka mingist starteri õlitamisest,teab keegi mainida midagi selle kohta?Kuidas seda protsessi läbi viia jne?
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#2
(17-11-2011, 07:38 PM)DieForADequila Kirjutas: Küsimus siis selles,et auto käivitub väga raskelt.Peal on küll 70Ah aku,aga käima pannes tükk aega väntab enne kui tööle hakkab.
Kas viga võib olla akus või on veel miskeid tegureid mis võiksid seda käivitumist takistada?
Ise olen kuulnud ka mingist starteri õlitamisest,teab keegi mainida midagi selle kohta?Kuidas seda protsessi läbi viia jne?

Ma väga ei tea, et keegi foorumis selgeltnägemisega tegeleb?Retard
Ehk võiks lisada ka mis mootor autol peal on.
Vasta
#3
Mootor, kubatuur, kilovatid, aasta, petrool või diisel.....?

Edit: Cane jõudis ette juba
Vasta
#4
Lisaks starterile võiks ära õlitada ka väntvõlli ning nukkvõlli, siis on starteril kergem mootorit ringi ajada. Selleks läheb vaja aga spets õlikannu, kas sul on selline olemas Dequila?
Vasta
#5
(17-11-2011, 10:13 PM)kaupo51 Kirjutas: Lisaks starterile võiks ära õlitada ka väntvõlli ning nukkvõlli, siis on starteril kergem mootorit ringi ajada. Selleks läheb vaja aga spets õlikannu, kas sul on selline olemas Dequila?
Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Vasta
#6
külmkäivitus läheb käima kui lõpuks käima saad?
Vasta
#7
Sorry,sai kiiresti see teema tehtud.Ilmselgelt infi on ka vaja ju Smile
Tegemist peaks olema 88 aasta 2.0 diisliga 53 kw.
Seoses selle vändaga meenus mulle kohe,et sealt otsast natukese immitseb õli välja,äkki see on mingi otsustav tegur?
Külmkäivitusest ei oska sulle öelda kuna see esimene auto mul ning ei tea suurt tuhkagi sellest.Eraldi toore kangi mul ei ole igatahes.

Ja seda spetsiaalset õli valamis potsikut mul ka pole Smile

lisaks veel,et iseenesest mootor ei suitse,isegi mitte külmast peast ja siiani vististi teada olevad vead mis on võib olla ka hüdrotõukur mis võib olla õhtal omadega.Eelsüüte küünaldega nagu ikka,lähevad kaua soojaks,seega nemad võib vist välistada.Õli surve mootori tühi pööretel igal ajal põhjas.Ma ei tea mis veel? Eks küsige siis Smile
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#8
(18-11-2011, 01:58 PM)DieForADequila Kirjutas: Sorry,sai kiiresti see teema tehtud.Ilmselgelt infi on ka vaja ju Smile
Tegemist peaks olema 88 aasta 2.0 diisliga 53 kw.
Seoses selle vändaga meenus mulle kohe,et sealt otsast natukese immitseb õli välja,äkki see on mingi otsustav tegur?
Külmkäivitusest ei oska sulle öelda kuna see esimene auto mul ning ei tea suurt tuhkagi sellest.Eraldi toore kangi mul ei ole igatahes.

Ja seda spetsiaalset õli valamis potsikut mul ka pole Smile

lisaks veel,et iseenesest mootor ei suitse,isegi mitte külmast peast ja siiani vististi teada olevad vead mis on võib olla ka hüdrotõukur mis võib olla õhtal omadega.Eelsüüte küünaldega nagu ikka,lähevad kaua soojaks,seega nemad võib vist välistada.Õli surve mootori tühi pööretel igal ajal põhjas.Ma ei tea mis veel? Eks küsige siis Smile

Lugedes Sinu postitusi saan ma aru et sa pole oma eelneva elu just garaaziz tehnikaga käsikäes veetnud.
Soovitaksin pöörduda mõnda remonditöökotta.
Lesven.ee näiteks alustuseks.
Vasta
#9
Ma ei taha küll jäme olla,aga remonditöökoda küsib raha ja seda mitte vähe.
Mercedes-Benz sai omandat esimeseks autoks ning loomulikult asja õpin alles,selleks ju foorum ongi kust abi küsida?
Õpilase kohta arvan,et on täiesti õigustatud raske majanduslik seis ning ka selle kohaselt võrdselt abi küsida...
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !
Vasta
#10
Õpilane võtab ette otsingu ja loeb hakatuseks läbi, mida annavad sõnad "hõõgküünal", "küünalde relee", "filtrivahetus"... Soovitan Otsing B1-hte kasutadaUnibrow

Ning seejärel mõtleb natuke järele ning teeb mõned mõõtmised saadud info alusel. Ning siis saame edasi arutada.Doubt

Ma olen korduvalt kirjutanud veaotsingust lihtsa diiselmootori puhul. Ausõna, enam ei viitsi. Nagu ilmselt ka teised...Eusa_snooty

Minu kristallpall näitab hooldamata mootorit, mis ei peagi korralikult käivituma.Eusa_doh
Vasta
#11
Just.Ja enne külma ja pakase tulekut võiks vahetada hõõgküünlad kui naad päris uued sul peal pole ja kütusefilter need ei ole kallid asjad ja mööda küllge maha ei jookse.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 210 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 163 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 401 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 240 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 309 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,888 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 407 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 676 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 761 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 542 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne