25-10-2011, 12:55 PM
On kellegil hiinakatega kokku puudet olnud. Kuidas on pidamine?
nii nimetatud hiinakad (naast rehvid)
|
25-10-2011, 12:55 PM
On kellegil hiinakatega kokku puudet olnud. Kuidas on pidamine?
25-10-2011, 01:39 PM
25-10-2011, 03:01 PM
2009/2010 talvel sõbra autoga jäärajal sõites tundus küll, et kõige lihtsamad suvekad ka vist oleks jää peal paremini haakunud. Minu hinnagul polnud nendel ei pidamist ega vedamist
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
25-10-2011, 04:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2011, 04:14 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-10-2011, 01:39 PM)2015c Kirjutas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?t...lv+tulekul Selleaegne jutt enam ei päde - viis aastat on päris pikk aeg ja täna pakub lamellrehv sama pidamist, mida tollane keskmine naast. Ning tänane naast on sama vaikne, kui tollane lamell. Millest olen ise aru saanud - hiinakal ja hiinakal on vahe. Nankangid ja Wanlid on siiski tuntud tootja sealse haru loomingud - veidi vanem disain kuid asjalik sisu odavamas kestas. Ja siis on need quigongid jms ühekordsed jurad. Vot neist ei oska midagi kosta. Mingid Wanlid olid ühel esiveolisel käkerdisel all. Kuniks naelu oli, sai veel sõita edasi läks kelgutamise tähe all. Õnneks ei olnud oma auto.
25-10-2011, 06:52 PM
Kogemus Wanli Winter challengiga väga hea. Sai sõidetud 3 talve ja üks suvi, nael rehv kuid naelu sisse ei pannud. Pidamine väga hea, kinni pole veel kuskil jäänud, ei tee suurt mura samuti. See talv samad rehvid, hind ka soodne 205/55r16 55 euri tk..
25-10-2011, 06:53 PM
2 talve + 1,5 suve sai Wanli lamelliga sõidetud. Lamell siis Wanli mõistes lihtsalt ilma naelteta naelrehv
![]() Ja veel selline tähelepanek, et kui auto seisab 2 päeva, siis sõitu alustades on rattad kandilsed, väristab päris hästi paar kilti, siis kaob ära. Lõppkokkuvõtteks võin öelda, et mina ei oska enam mitte kunagi odavat hiina saasta, selleks talveks on varutud tutikad Goodyear Extreme naelad, kui lumi maha tuleb eks siis ütlen kudas pidamise vahe on ![]()
w210
30-10-2011, 11:54 AM
sai naise mahtuniversaalile ostetud uued, mingid korea lamellid....
poes tundusid pehmemast segust kui nokia. vahe ilmnes alles alla 15 külmakraadi, kui nokia oli samas konditsioonis nagu soojas poes siis korea rehv oli jäik ja habras nagu plastmass ja nagu arvata oli nende pidamine teel sama odav nagu nende hind. suvel ehk tõesti pole vast vahet kuid talvel ei tahaks küll naabrimehele takast panna odava rehvi pärast
30-10-2011, 12:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2011, 12:31 PM ja muutjaks oli siimruz.)
Ühinen ka viimase kommentaariga. Hiinaks sobib sellise pehme ja kerge talve tarvis. Minu kogemus eelmisest aastats. Minu passatil kasutatud hakkapelita 2-ed ja naise Golfil Hiinakas uus.(Olid autol ostes all) Passatiga sõitsin ka -32 kraadiga ilma probleemiteta pidamine väga hea kuigi kasutatud rehv. Golfiga oli - 20 tegemist ristmiku pealt minema saamisega . Rääimata siis pidama saamisest. Ja lõppes see nii et Tartu-Viljandi maantel laus kokkupõrge Golf IV versus Golf III. Naine jäi õnneks elama. Ja selleks talveks ostsin juba varakult tuttikad korralikud asjad ära. Ning Passati müüsin koos nende kasutatud hakkapelitadega maha ja kiitsin takka et head rehvid olid.
Tervitades Siim Lisan veel niipalju, et kui ise sõidad ja kogemust on palju elab need hiinakad üle. Aga naisterahava autole ei tahaks neid küll kunagi enam alla panna.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
31-10-2011, 02:57 PM
Loodan,et ei pane väga teemast hiina ja naast mööda kui räägin oma kogemusest.Autoga sain siis kaasa nn.talvelamellid M+S markeeringuga
firmalt NANKANG (peaks olema Taiwan).Tõesti juba väikeste miinuskraadidega on rehvid kuni soojakssõitmiseni kandilised,koha pealt minema ei saa, pidamist praktiliselt mitte mingisugust ja kui veel natuke kiiremat sõitu harrastada,siis oledki kraavis.Nädal aega närvide mängu ja läksid vahetusse.Samas kui peaks mõtlema,et keegi tuleb sulle samasuguste rehvidega südatalvel kurvis vastu,siis löö ainult risti ette.Aga suvel sõita ideaalsed.
31-10-2011, 03:38 PM
Eelmisel talvel olid punnsilmal 4,3 mootoriga all tutikad Wanli Winter Challanger 245/45/r17 naast rehvid. Ja mina küll ei kurda, maksid nad sellises mõõdus pea kaks korda vähem, kuid ma ei ütleks, et nende pidamine oleks olnud väga palju halvem, kui kallimatel rehvidel. Ütleme siis nii, et hinna ja kvaliteedi suhe oli minu jaoks küll paigas.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee 5232198
31-10-2011, 10:42 PM
Kusjuures need "Eesti hiinakad" Masterid toimetavad päris hästi. Ei ulu ka just kõige hullemini, mis on positiivne üllatus.
Kaubaliftile plaanin needsamad odavad Masteri lamellid osta, sest hinna/kvaliteedi suhe on suureks üllatuseks päris hea. Loodetavasti saab talve muidugi G-klassiga kulgeda (mudarehv+ketid) ![]()
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
01-11-2011, 08:42 PM
(31-10-2011, 10:42 PM)hents99 Kirjutas: Kusjuures need "Eesti hiinakad" Masterid toimetavad päris hästi. Ei ulu ka just kõige hullemini, mis on positiivne üllatus. Masteri kohta ei ütle ma ka midagi halba. Pidamine väga hea ja undab nt poole vähem kui Nokian HKPL 4. See siis Master Nordic 2 muster (nael). Nordic 3 pole eriti hea pidamisega. Minu kogemus tööautoga.
w210
01-11-2011, 09:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2011, 09:05 PM ja muutjaks oli Helari.)
Huvitav, kas Hents rääkis Nordic 2-st või Nordic 3-st!!??
(Kas kellelgi on kogemusi nende Hinghaus taastatud rehvidega, mis peaks küll olema toodetud Saksas, mitte Hiinas?)
01-11-2011, 09:07 PM
Mina küll Nordic 3-e kohta midagi halba ei ütleks. Peab hästi, ei unda, vaikne.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
01-11-2011, 11:07 PM
Master Nordic 2-d on ka ainukesed head naastrehvid mida Master pakub. Kasutatakse palju rahvarallis (k.a Wanlid), kuna hind odav ning pidamine hea. Kahjuks tulevad naelad kergelt välja. Nordic 2 on ka ainuke odava klassi rehv millega kannatab talvel sõita. Ostes tasub jälgida mis aastal taastatud, väga vanu ei tasu osta kuna rehvisegu kipub ajaga aina plastsemaks muutuma.
Ning need kes ostavad endale odavad jamad siis palun tehke oma sõidud kuiva või äärmisel juhul märja asfaldiga teekattel. Ärge ronige libedaga teele uimerdama teadmisega, et valin kiiruse vastavalt teeoludele. Teeolud üldiselt kannataksid kiiremat sõitu, kuid sinu pastlad ja kehvad sõiduoskused vajavad vastavat kiirust.
01-11-2011, 11:40 PM
Mida külmem seda parem pidamine. Põhimõtteliselt uus master lendas mul maanteel ribadeks. Sõbral sama lugu. Üldiselt on nii, et kui näiteks goodyear ultragrippidega sõitnud ei ole siis võib ka kehvem rehv norm tunduda. Aga siiski kahe otsaga asi, sest mida parem rehv seda uljamalt ma sõidan. Ultragripiga talvel lumetormis 100 ei tundunud ohtlik.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
01-11-2011, 11:58 PM
Hahahahaha: Kunagi väga ammu kui lääne autod alles eestisse tulid tundus Opel ka üli kõva autona aga kui mersut proovitud sai tundus Opel kuidagi see samune olema
![]() ![]() ![]()
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
29-12-2011, 07:56 PM
Kui ostad rehvi siis nuusuta neid millel ikka kummihais juures ja lamell pehme siis see õige valik.Ise olen enamuse ajast barumitega sõitnud.Enne automüüki viskasin nakangid alla ja pidamine muutus olematuks mis siis et muster oli parem kui barumil.tegemist oli küll audi a4 ga mille juhitavus pole just paremate killast.
30-12-2011, 03:51 AM
(01-11-2011, 11:40 PM)taaviw126 Kirjutas: Üldiselt on nii, et kui näiteks goodyear ultragrippidega sõitnud ei ole siis võib ka kehvem rehv norm tunduda. Aga siiski kahe otsaga asi, sest mida parem rehv seda uljamalt ma sõidan. Ultragripiga talvel lumetormis 100 ei tundunud ohtlik.Just. On 2 rehvi, mis peavad(vähemalt minu kogemusest)- UG 500 ja HP 2. Kes nende rehvidega söitnud pole, ei tea mis tähendab Pidamine. Olen proovinud pirellist wanlini ja nokiast gislavedini köik margid järgi. HP 7suudab ka midagi pakkuda, kuid küljepidamine ikkagi sitem, kui HP-l oli aastaid tagasi. Minu soovitus odavate rehvide otsijatele: HP2-e mutser siiamaani suurmatel proti tootjatel kasutuses. Tuletan siiski meelde- Talverehv on köige odavam elukindlustus Edud. Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus. W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz 5 126 735
31-12-2011, 01:17 AM
Goodyear naastrehv on tões hea, ise kasutan küll UG Extreme juba 4-ndat aastat ja väga rahul. UG 500on juba iseenesest vana mudel. Kuna mina talverehvidega viimase pastlani ei sõida siis suurusjärk üks jooks uusi rehve 2 talve peale. Teist autot mida igapäevaselt ei kasuta, neile olen siiani ostnud Master Nordic 2, kui müra välja arvata siis pidamise poolest teeb nii mõnelegi margirehvile ära.
Igaljuhul hiinakaid ei paneks enda autole ega soovita ka teistele. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
W221 4matic ja rehvid. | Ain_V | 7 | 5,443 |
26-02-2017, 09:45 PM Viimane postitus: Rolz |
|
215/65/R15 rehvid W210 all? | Uku | 4 | 4,282 |
05-02-2017, 11:31 AM Viimane postitus: Laur |
|
Kas nii võib!Kiire | Wots | 15 | 11,571 |
18-06-2006, 05:05 PM Viimane postitus: Leps615 |