S210 E320CDI T Avantgarde 99a. - Herki
#1
Nüüd on asjad nii kaugel, et sain lõpuks ka oma autost pildid tehtud.
Eks sellest autost on siin foorumis ka varem juttu olnud ja pildidki olemas, aga nüüd siis minu kord teda eksponeerida.

Kui nüüd aus olla, siis auto sai ostetud juba mai lõpus ja kulgetud on temaga veidi üle 6000 km. Õnneks midagi hullu pole juhtunud. Arvestades, et auto endine omanik temaga kaunis usinasti tegeles ja vajaminevad remondid kenasti ära tegi, siis muretu kulgemine oligi loomulik kulg selle auto puhulWink

Eks selle auto ostmine tuli ka täitsa juhuslikult ja tegelikult nii mitmedki parameetrid, alates margist, vanusest ja lõpetades mootoriga ei langenud päris otsingute alguses püstitatus parameetritega kokku. Aga kuidagi läks ikkagi nii, et ma tema omanikuks sain.

Autot otsides sirvisin autode kuulutusi ja uurisin erinevatest foorumitest masinate kohta, mis silma jäid ning mille peale olin varasemalt mõelnud. Hoolimata sellest, et ma olin kunagi osa saanud ühest lõputust hädast ja viletsusest nimega C-klassi MB(203kere). Siiani langeb peast kolm halli juuksekarva, kui selle aja peale mõtlen. Igatahes pärast selle auto müüki vandusin pühalikult, et mina tulevikus MB`ga tegemist ei tee. Aga võta näpustWink aeg parandab haavad ja kevadel avastasingi end taas ka MB foorumit lugemas.

Täitsa juhuslikult juhtusin ka lugema teemat oma tulevasest autost. Lugesin ja mõtlesin, et sellise heaperemehelikult hoitud masinaga võiks isegi sõita ja nii see asi jäi. Ühel järjekordsel auto24 sirvimisel olin laiendanud oma tavalisi kriteeriume ja siis ta silma jäigi. Kiire kontroll foorumisse, veidike kaalumist ja kõne. Kokku saades veendusin auto seisukord oli hea(väljaarvatud rooste) ning läkski kaubaks.

Nagu mainitud, siis olukord oli masinal hea, ainsad asjad, mis ülevaatus punktis kästi ära vahetada olid pidurivoolikud, mis tänaseks on ka vahetatud. Vahepeal jupsisid parkimisandurid, aga nende probleemile leidsin lahenduse, kui lõpetasin pistiku ujutamise, nii et sellega ka korras.
Nagu ka varasemalt mainitud ei olnud ka minu masin roostega teie-peal, hoopis vastupidi ta oli roostega vist lausa suhtes. Igatahes lõpetasin ma selle suhte mingiks ajaks ära ja lasin auto küljed Tondi Autoteeninduses üle värvida. Tulemusega jäin laias laastus rahule, mõned asjad lasin küll üle ja ümber teha, aga nende kiituseks võib öelda, et pretensioonid lahendati ilma igasuguste probleemideta. Lisaks kõigele oli hind vägagi mõistlik, nii et julgen soovitada. Eks seda ole muidugi näha, kaua see ilu kestab, aga igasuguseid vahasid ja mastikseid sai autole igatahes mehiselt kerele lastud, nii liistude alla, kui ka igale poole mujale, kuhu vähegi ligi pääses. Lasin ka uste alaservad seestpoolt mingi vahaga kokku ja otsustasin selle ka sedasi jätta. Silmale ta võibolla kõige ilusam ei ole, aga vast hoiab endist kavaleri veidikenegi eemal. Õnneks oli eelmine omanik põhja mastiksiga üle käinud, nii et sellega on asjad ka vast kontrolli all. Kus tundus vajalik olevat, siis sinna lasin veel lisa mastiksit peale, loodetavasti korrosioon austab minu ponnistusi ja hoiab minu autost veidi eemale.
Eile kiskusin sumpsi alt ja lasin tagumist pütti veidi keevitada ja sellega seoses peaksid aktuaalsed probleemid olema lahendaud.
Sumpsi eemaldades, võtsin alt kogu kupatuse, kuna pärast katalüsaatoreid olevas kinnitused olid nii kinni, et mina neid lahti ei saanud. See insener, kes mõtles välja kollektori ja sumpsitoru kinnituse mingi imeliku klambriga, minu lugupidamist ei pälvi. Ei tea kas selle kinnitamiseks on mingi spets tööriist, aga mina jebisin seal jupp aega ja lõpuks pitskruvi abiga sain selle klambri uuesti kinni. Paras jama oli kokkuvõttes.

Klubi tegevusest olen temaga ka paaril korral osa võtnud, käisin kardirajal ja suvepäevadelgi sai temaga ära käidud.

Aega näitab, mis plaanid mu autol tulevikku silmas pidades on, aga loodan, et saame ikka kenasti läbi ja üksteis peedistama ei hakka.

Mõni pilt ja tehnilised andmed siis ka lõpetuseks.

VIN WDB2102261A******
Model E 320 CDI
Engine 613961 30 001024
Transmission 722626 01 685476
Lights HELLA
Cab 00000
Delivery date 16.08.99
Dealer Augsburg branch (249)
Interior leather "nappa" two-color anthracite+anthracite (251)
Paint
744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
213 parameter steering (с 01.07.1989)
220 parking aid (с 01.10.1993)
231 garage door opener, mounted in the roof frame (с 01.01.1996)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone
antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994)
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
480 self-levelling suspension (с 01.03.1965)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
612 lamp unit: gas discharge lamp (ael)
xenon headlight (с 01.10.1993)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
677 avantgarde chassis (с 01.01.1997)
680 Unknown code ???
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
691 blue heat-insulating glass all round, rear window, single pane safety glass (с 01.02.1995)
800 Change of year of model, last figure shows new model year
819 CD changer - alpine - in trunk (с 31.07.1992)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
876 interior light assembly (с 01.10.1997)
877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963)
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993)

[Pilt: 85528-1.JPG]
[Pilt: 48795-2.JPG]
[Pilt: 77766-3.JPG]
[Pilt: 47292-DSC02207.JPG]
[Pilt: 24347-DSC02284.JPG]


Tervitades,
Herki
#2
Las ma olen esimene, kes ütleb DAMN!
#3
Ilus ilus. Oma silmaga nähtud.
Ausalt öeldes kunagi mõtlesin ise ka sama masina ostu peale (enne seda kui Laur ta ostis).

Seda teemat vaadates tahaks enda autost vähe asjalikumad pildid teha.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
#4
Keskelt ei saanud minagi seda summutit lahti, poldid sain, kuid torusi mitte.
Esimene ots käis minumeelest päris lihtsalt klambrist lahti ja kinni.

Muretut kulgemist.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#5
Üks probleem on tegelikult veel õhus. Nimelt oleks endiselt vaja valuvelgedele polte. Talverehvid on teiste velgede peal ja allolevad poldid jäävad nende jaoks lühikesteks. Nii et vaja uusi. Kui kellelgi on midagi pakkuda, siis on kõik pakkumised oodatud.
Kui järelturult polte ei leia, siis peab rehve lappama hakkama, kuna letihinnaga polte ostma hakata on mõtetult kallis.

Veljed ise sellised:
[Pilt: 82257-velgJPG.jpg]

Herki
#6
(09-09-2011, 12:27 PM)herki Kirjutas: [Pilt: 82257-velgJPG.jpg]

Kas said need veljed kaasa? Kas nad on auto all olnud? Mis mõõdus nad on, 15" või 16"?
#7
Olid kaasas, all on olnud ja 16 tolli.
Kas tahad endale?
Herki

(09-09-2011, 03:05 PM)Harry Kirjutas:
(09-09-2011, 12:27 PM)herki Kirjutas: [Pilt: 82257-velgJPG.jpg]

Kas said need veljed kaasa? Kas nad on auto all olnud? Mis mõõdus nad on, 15" või 16"?
#8
Aeg läheb ja kilomeetrid kuluvad, siiani õnneks muretult.
Vahepeal andis küll üks eelsüüteküünal otsad, aga see sai jooksvalt vahetatud ja hetkel jällegi selline igav olukord, kus kõik on korras, nagu NorrasWink Kui nüüd väga norida, siis ühe lävepaku liistu võiks välja vahetada, aga selle olukord ei ole väga hull.

Samas, kui keegi teab, kus oleks võimalik leida musta sisuga facelift kerega 210, millelt ma võiksin selle plastiku saada, siis vihjed on teretulnud.

Kuna suur s..t ja sodi on tulekul, siis lasin auto korralikult puhtaks pesta ja mingi nano vahaga sisse määrida, loodetavasti on sellest ka kasu. Kui muud kasu ei ole, siis vähemasti kätte saades oli auto kena ja puhas ning kuidagi ei saanud kiusatusele vastu panna ja tegin tast ka mõned pildid. Eelmised pildid ei olnud kuigi teravad, kuna pildid sai tehtud angaaris ja sealne valgus oli minu seebikarbist fotokale veidi liiga suur suutäis. Täna seevastu oli pildistamiseks ideaalne pilvine ilm ja piltide kvaliteet oli ka kohe tublisti parem.

Kui nüüd keegi tahaks hirmsasti selle autoga ise sõita, siis teoreetiliselt on mõeldav ka müügi variant. Kuna masin on korras, siis odavalt ära ei anna, aga kui kellelgi siiski tõsine huvi, siis saada PS ja räägime täpsemalt.
Müügimõtted tulenevad sellest, et suure tõenäosusega kaob peagi vajadust isikliku auto järgi.

Tervitades,
Herki

[Pilt: 65257-1.JPG]
[Pilt: 76936-2.JPG]
[Pilt: 88254-3.JPG]
[Pilt: 97488-4.JPG]
[Pilt: 33752-DSC02587.JPG]
[Pilt: 63556-DSC02589.JPG]
#9
Päevad lähevad ja kilomeetrid kuluvad ning minule on jäänud vaid kulgemise vaev, kuid siiski paaril korral on mu auto ikka lähenemist ka vajanud.
Sügisel lasin Silberis kampaania korras auto üle logistada ja tulemus oli tore. Diagnoositi sildades küll tagasilla silikonpukside ja stabikavarda pukside väsimine, aga see ei ole nii vana auto puhul üldsegi halb tulemus. Seda enam, et kui läksin mainitu pukse vahetama, arvasid Lesveni meistrimehed, et stabikavarda puksid on veel täitsa OK ja kuna tuppa ka sõites mingit kolinat ei kostunud, siis jäid need hetkel vahetamata. Ega tegelikult need silikonpuksid ka mingisugust häält ei teinud, aga neil oli siiski loks sees ja vahetusse nad läksid.

Seoses sillakolksuga oli eelmine nädal ebameeldiv kogemus. Esimesed suuremas jääkonarused ja oh üllatust kõrvu kostub kolin, mis meenutab kahtlaselt lõppenud silladetailide poolt tekitatavat häält. Mõtlesin juba, et kas need stabika puksid lõpetasid oma eksistentsi, aga siis kuulates tundus, et hääl tuleb siiski tagant poolt. Mõtlesin küll, et kuidagi kahtlane, et seal midagi ära lõppes, kuna eelpool kirjutatud sillakontrollist ja remondist oli möödas vaid kuu-kaks, aga no tee mis tahad, aga kolin oli toas. Meel mõru mõlgutasin juba igasuguseid remondimõtteid, kuni lõpuks ilmned väike tõsiasi, et allaklapitav tagaistme lukk ei olnud korralikult lukustatud ja see sinder seda häält konarustel sõites tegigi Eusa_whistle
Muni autol käivad need lukud üldse kuidagi jube kangelt ja nende lukkude avamine ei olegi niisama. Avamise puhul on neid vaja üksjagu kangutada enne kui lahti tulevad. Aga lõpp hea kõik hea Eusa_angel

Külmade tulekuga tekkis väike probleem toa soojendamisega. Nimelt ei tahtnud autole paigaldatud mobiilne eelsoojendi aktiveerimise süsteem töötada nagu ta peaks. Sisse lülitades hakkas kõva häälega mühisema ja siis mõne hetke pärast lülitas välja. Mõtlesin, kaalusin ja pidasin nõu ning jõudsin järeldusele, et küllap see tsirkulisatsioonipump selle häda taga on. Päeva lõpuks oligi selge, et pump ei toimeta nagu peab. Sisse lülitades kero küttis mis jaksas, kuna pump jahutusvedelikku edasi ei pumbanud, siis käks kerol olemine palavaks ja lülitas ennast välja, mille tulemusena minul tuba külmSad
Kiskusin pumba välja ja käisin paaris töökojas, et järsku härrased remondimehed võtavad vaevaks ja kiikavad seda mootorit ning järsku kannatab seda remontidagi. Paraku keegi ei viitsinud sellega tegeleda ja saadeti mind igalt poolt minema. Juu siis kõigil tööd nii palju, et lisateenistust vaja ei ole.
Kuna kõik mu pikalt saatsid, siis tuli uus pump osta ja nii ma tegingi. Installisin selle sinna lõdvikute rägastikku tagasi ja oligi asi korras. Esimese hooga jäi küll ühe vooliku ühendamine kahe silma vahele ja tiba tuli kulgeda ilma turbota, aga lõpuks leidsin ka selle kadunud otsa üles, kuhu voolik ühendada ja oligi asi korras ning kogu kupatus toimis nii nagu tarvis.
Kuna mulle meeldib vahel katkiseid asju lammutada ja vahel õnnestub neid isegi ellu äratada, siis sama juhtus ka selle tsirkulatsioonipumba mootoriga. Piisa vaid selle lahti tegemisest ja puhastamisest, kui seltsimees pumbamootor otsustas ellu ärgata ja eeskujulikult töötamist jätkata. Nii et kui kellelgi vaja tsirkulatsioonipumpa, siis mul on üks üle ja mõningase meelehea eest olen nõus sellest ka loobuma.

Sellised lood siis sellel korral,

Herki
#10
Sellele lahtikistud pumbale panin ma kunagi uued harjad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
#11
(13-12-2011, 01:15 PM)Laur Kirjutas: Sellele lahtikistud pumbale panin ma kunagi uued harjad.

Mäetan-mäletan, mainisid seda ka siis, kui mul parandamine käsil oli ja ma Su käest nõu küsisin.
Harjad tundusid veel täitsa heas korras olevat, nii et kellel pumpa vaja andke teada.

Herki
#12
Paar talvist klõpsatustSmile
[Pilt: 59583-DSC03461.JPG]
[Pilt: 57535-DSC03457.JPG]
[Pilt: 26752-DSC03467.JPG]
[Pilt: 33285-DSC03471.JPG]
#13
Kuidas nüüd kevadel autoga roostega lood on?
#14
(28-03-2012, 08:08 PM)Maitz Kirjutas: Kuidas nüüd kevadel autoga roostega lood on?

Pole väga hullu. Esitiivale viskas talvel mulli värvi alla, aga tänaseks see kõrvaldatud. Mull tekkis tänu tiiva seespool olevale roostele, mis oli nõelaotsa suuruse augu läbi purenud ja tekitas siis värvi alla mulli. Kuna väljas oli suur külm, siis protsessi peatamiseks süstisin mulli roostesurma ja panin ajutise plaastri peale. Nädal tagasi tegin asja korda. Tiib maha terasharjaga trelli otsas kõik haljaks, igaks juhuks veel roostesurm peale-maha ja edasi juba happekrunt jne. Lõpetuseks pasandasin kogu ürituse seest poolt veel vana-hea vene kahurimäärdega kokku ja vaatab kuidas see kompott vastu peab. Hetkel pole veel jõudnud lõplikku lihvi ja poleeri teha ja ei teagi, kas jääb nii, või peab kogu tiiva uuesti üle võõpama, kuna üleminekul on väike toonivahe. Siis avastasin kaks kollet veel tagaluugi sisepakkude alaservas. Seal on plastik peal ja seal plastiku alla oli möll käima läinud. Tänaseks seal samuti kogu tõrjeprotseduur tehtud.
Eelpool mainitud kohti augustis värvimise käigus ei torgitus, nii et värvimise kvaliteedi ja tulemusega võib siiani rahul olla.
Loodetavasti suuri üllatusi ei tule, kuna praktiliselt kogu masin on möginatega kokku tehtud ja tõrjutud. Kummaline, et see esitiibki ussitas, kuna tiiva sisemine pool ja lansekad olid varem möginatega kokku tehtud, aga juu siis oli roostekolle tõrje alla jäänud.

Tehnilise poole pealt otsustas vahepeal nivooamort lekkima hakata ja lasin selle ära vahetada. Kuna vanal amordil oli simmer läbi, siis ostsin uue simmeri ning vana amort peaks ka korras olema.

Esmaspäeval lasin profülaktika mõttes autole arvuti taha ühendada ning tulemus oli meeldiv. Kõik toimib nagu vaja. Isegi pihustid olid kõik normis, mida ma peamiselt kontrollida tahtsin. Nimelt oli Laur kunagi pihusteid kontrollida lasknud, ja paar tükki olid normide piiripeal. Kuigi mootor tiksus ilusti oli ikkagi väike mure, kas ja kuidas need pihustid toimivad. Tundub, et aeg parandab haavad ja tänase seisuga on normide piirideni veel jupp maad ruumigi. Samuti kontrolliti kasti tervis üle ja sealgi kõik eeskujulik.
Tundub, et tarvis vaid tuld anda ja autot nautida Eusa_dance
#15
Tore kuulda,et mõni viitsib niimoodi selle roostepoisiga tegeleda.
#16
Tere,

Nii kurb kui see ka pole, siis müüdud ta sai. Loodetavasti heades kätes.
Tubli masin oli ja kohe päris kahju onSad
Aga elu läheb edasi ning uued masinad ootavad proovimist.

Herki


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M: W210 E300TD avantgarde 1998a/ MÜÜDUD IndrekJ 1 1,947 25-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: IndrekJ
  M: w210 avantgarde facelift grill ja tagumised tuled 4tk 2000a, rauno83 2 5,714 03-09-2017, 01:42 PM
Viimane postitus: rauno83
  Müüdud: w210 E200T Avantgarde 1997 kraabus 1 2,794 05-03-2015, 01:14 AM
Viimane postitus: kraabus
  M: s210, E300 TD, 1998. a, hind: 500 € ksiiri 1 3,225 26-08-2014, 06:54 PM
Viimane postitus: ksiiri
  O: S210 Esistange ja jahutusradiaator - Teema ei vasta reeglitele! trancespirit 0 2,755 15-03-2014, 10:23 PM
Viimane postitus: trancespirit
  M: S211 320cdi Avantgarde tagumine õhkpadi müüdud. mj6u 3 2,990 14-12-2013, 01:42 PM
Viimane postitus: mj6u
  O: W211, E320cdi, tagumised logarid, 2004a. - Teema ei vasta reeglitele! Tauno320cdi 0 1,159 21-08-2013, 01:36 PM
Viimane postitus: Tauno320cdi
  M: S210 4-matic 2000.a. Hind 2750.- LUKKU saakal666 12 8,242 02-07-2013, 04:03 PM
Viimane postitus: saakal666
  M: w211, E320cdi, 2005, hind: 8000 - Teema ei vasta reeglitele! Tlaks 0 1,148 25-03-2013, 03:32 PM
Viimane postitus: Tlaks
  O: ML 230 99a. paisupaaki - Teema ei vasta reeglitele! Rynn0n0 0 971 20-03-2013, 01:55 PM
Viimane postitus: Rynn0n0



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne