Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: 190E 2.3 külmkäivitus
#1
Tere, tegu on 2.3 KE-jetronic mootoriga. Külmalt käivitub väga halvasti, kogub pikalt nagu ei saaks kätte vms, aga kui jääb tööle, töötab ilusti tõrgedeta. Sooja mootoriga ei käivitu ka päris esimesest pöördest, kuid oluliselt rutem kui külmalt. Sai ka testriga kontrollida, et külmkäivitus pihustile ei jõua vool peale, pihusti ise on korras. Milles probleem võib olla?

markom
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3
Vasta
#2
ÜPR, termolüliti, kaabeldus.

Kui KKPle anda vool otse peale, kas siis käivitub paremini?
Vasta
#3
Otse voolu andes oli asi parem küll. KKP-ga otseses ühenduses olev termolüliti osutus jah defektseks, tester ei näidand miskit, ka soojapuhuriga nn soojenemist immiteerides. Tuleb uus muretseda, eks siis näis mis muutub.
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3
Vasta
#4
Tere!

Ei hakanud uut teemat tekitama, probleem peaaegu sama, auto on MB-190E 92a. 1.8 bensiin. On ka raskusi käivitamisel aga seda igapäevaselt, kui kusagil 4-5 päeva seisnud, siis käivitub momentaalselt. Kui käivitada mõne minuti pärast siis pole ka probleeme aga tunni või kahe pärast juba tuleb käiata isegi kuni 10 sekundit enne kui käima läheb, mootor ise töötab korralikult nii seistes kui sõites. Tunduks nagu mõni andur või klapp ei vaju kohe oma kohale, vaid kusagil alles 4-5 päeva jooksul. Imelik tundub aga nii see on.
Oskab keegi midagi soovitada.

Jaanus
Vasta
#5
Kas mittekäivitumisel on tagant bensiinilõhna ka tunda? Küünlad on märjad?
Niiske ilmaga käivitumine kehvem ei ole?

Kas auto käivitab ühtmoodi kehvasti nii kohe starterini keerates kui vahepeal süüteasendis viiesekundist pausi tehes?

Kristallpall näitab lekkiva(-id)t pihustit(-eid).Eusa_whistle
Vasta
#6
tere! ka mul on probleeme külmalt käivitamisel, pihustit olen vahetand, termolüliti peaks kah korras olema aga vool ei jõua lihtsalt pihusti taha ja lisaõhu klapp (elektriline) kah paigal. ühesõnaga vool ei jõua nii klappi kui ka pihustisse vist ja pihusti taga on surve kah olemas. äkki keegi minust kõvasti targem oskab öelda kuhu peaks veel oma küüneviha sisse ajama? oot ja termolüliti peaks ju külmalt ühendust näitama ja soojaga katkestama ju. väga vajaks abi, ei jaksa enam talvotsa topkat hommikuti valada, ette tänades. Ah see kah et 2,0 87 kw bens. on kapoti all ja 86 a. 190e
Vasta
#7
Tere!
Sama mure ka siingi, et 2.3 190E 97 kW ei lähe külmast peast käima. Isa ,kes on mul auto omanik, oli leiutand sellise süsteemi, et traat selle suure klapi vahele, et ta natuke õhku saaks, siis kui see paikas siis läheb ilusti käima, aga ilma selleta ei taha kohe üldse minna. Autol vahetasime ära temperatuuriandurid, temperatuuriandurite juures oleva vaakumlüliti, bensufiltri, küünlad, jagajakaane ja rootori, mure ikka sama. Kas see jurakas võib mõjutada seda ja mis selle eesmärk üldse on- http://www.upload.ee/image/1810235/Foto0144.jpg . Oleksin väga tänulik, kui keegi teeks mulle puust ja punaseks ette mis tuleks teha ja mida kontrollida, sest selle Mercedes-Benz pritsesüsteem on kui tume maa minu jaoks ja midagi katse-eksitusmoel ei taha ära ka rikkuda. Icon_rolleyes
Vasta
#8
Puust ja punaseks:
Kes oma 20a vana auto sissepritset ise soovib diagnoosida, palun tehke endale TEOORIA enne selgeks:

kas siit või näiteks siit. (igaks juhuks kaks erinevat linki, kui mõni peaks aja jooksul kustuma).
Võib kasutada ka muid kättejuhtuvaid õppematerjale.

Sama asi on ka eesti keeles brošüürina välja antud, seega, puukeelsed käigu raamatukogus tudeerimas.
(ei kujuta küll ette, et selliseid leidub, kes võõrkeeli ühtegi ei valda)

Kui üliõpilastel on teooria selge, võivad professorid juba interneti teel küsimustele vastata ja edasiseid suuniseid anda.
Aga nullist kõike seletama hakata, kui teil taaskord mõni 190 käima ei lähe, see on liiga palju tahetud, ma arvan.
Vasta
#9
hahaa ma sain jagu. Aku taga aju juures on mingi valge relee punase mütsiga, vist mingi ülepinge värk või midagi sellist, sellel on 10A kaitse mis oli ää lõppend, vist äkki selle pärast et termolüliti oli ühendatud asendisse ära surnud
Vasta
#10
Samuti mure külmkäivitusega, käisin siis eile diagnostikas ja selgus, et juhtaju ei anna vajaliku voolu külmkäivitus pihustile kas kellegil oleks pakkuda juhtaju tootekoodiga:0280 800 392 nn. prooviks ?
või oskab pakkuda mingit muud lahendust ?
Vasta
#11
(30-11-2011, 05:53 PM)effert Kirjutas: selgus, et juhtaju ei anna vajaliku voolu külmkäivitus pihustile...

??????
Olles lugenud läbi eelneva K manuaali, kustkohast selgub, et aju on külmapihustiga üldse seotud...?

Süütepluss tuleb pihusti ühele otsale peale ja teine saab "maad" läbi termolüliti selle klemmi, mis üle +5 kraadiga tavaliselt "õhus" on.

Ehk siis sissejuhatuseks tuleb töötuppa kuidagimoodi 0 kraadi tekitada, et üldse midagi testida....siis klõpsab termolüliti oma vajaliku otsa "maha" ja lülitab külmapihusti sisse.
Juhtaju võib minupärast samal ajal pagassis või tagaaknalaual olla, niikuinii ta seda osa ei mõjuta...Smile
Vasta
#12
Tänan vastamast - seega juhtaju pole vaja.
Kuid selline väide, et seda vaja tuli diagnostikat teostanud ettevõttest.
Hetkel pihusti ühendatud nn. otse klaasipesu vedeliku lülitist kuna KKP´sse vool ei jõudnud kuid see pole lahendus kuna mis sellest veest klaasile ikka külmaga pritsida.
Vasta
#13
Aga selle jutu põhjal ma järeldan, et mu omal termolüliti hukkas, kuna KKP toimib iga ilmaga.
Vasta
#14
(01-12-2011, 07:40 PM)effert Kirjutas: ...
Kuid selline väide, et seda vaja tuli diagnostikat teostanud ettevõttest.
...

Milline ettevõte nii väidab? Teaks edaspidi oma soovitustega ettevaatlikum olla.
Vasta
#15
(02-12-2011, 09:42 AM)v6sa Kirjutas:
(01-12-2011, 07:40 PM)effert Kirjutas: ...
Kuid selline väide, et seda vaja tuli diagnostikat teostanud ettevõttest.
...

Milline ettevõte nii väidab? Teaks edaspidi oma soovitustega ettevaatlikum olla.

Truumu diagnostikast selline diagnoos.
Vasta
#16
Kuna diagnostikast vale diagnoos kas keegi oskaks soovitada Tallinnas külmkäivitus probleemile lahenduse saamiseks kohta ?
Vasta
#17
Kui see on Truumu (konkreetne ja suht pädev bemmikontor (vist)) diagnoos, siis asjade käik väga lihtne:

1. Laenad kusagilt selle teise töötava aju (õige numbriga) ja paned ise peale (või mis iganes kokkulepe ettevõttega oli, et lased neil paigaldada)

2. Jälgid hommikul, kuidas käima läeb. (Kui lased neil paigaldada, siis diagnostika suudab andurile külmaspray/külmkapi/misiganes`ga kunstlikult "hommiku" tekitada ja saavad ka soojas toas kohe teada, mis värk on.)

3. Kui asi töötab, maksad aju omanikule ära ja rohkem foorume ei loe. (Sest seal kirjutavad kõike, mis kõikidel hetkel pähe tuleb...Rolleyes Teine asi on see, et foorumlased pole reeglina Su autot isegi mitte lähedalt näinud ja alati tasub eelistada reaalset meest, kes auto üle vaatas)

4. Kui ei tööta, loodad ja väljendad ka sõnadega, et tehakse uus diagnostika (loomulikult nüüd juba tasuta) ja selgitatakse välja õige viga. Kui ei olda nõus asja tasuta üle vaatama, siis võtad omapoolsed meetmed tarvitusele - oled valediagnoosi eest maksnud, siis loomulikult tarbijakaitse (maksid asja eest, mida tegelikult sa ei saanud) või muud kanalid...

Nii lihtne see ongi.

Kui lähed järgmisse kohta ja maksad diagnostika eest, 1. algab kõik otsast peale 2. maksad ühe asja eest kaks jne korda.
Vasta
#18
Tänan soovituse eest kuid eeldan ja arvati ka Truumus, et elusat sellist aju kuskilt leida suht lootusetu ja nende arvamus oli, et lihtsaim paigaldada lisalüliti st. manuaalne. Kuid vaadanud sinupoolt lisatud pritsungi skeeme tekkis lootus - ehk on veel võimalusi ja tõesti diagnoos vale.
Vasta
#19
Oskab keegi soovitada kuhu Tallinnas pöörduda, et asi korda saada.
Vasta
#20
Mine käi siis Hannese juures Speedsteris ära kui just topelt tahad maksta.
Alates 12.00 tööpäeval tel. 56565458 ja K-jetist juttu jätkub kauemaks....Eusa_angel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama? alambe 8 2,912 22-08-2020, 11:30 AM
Viimane postitus: alambe
  W201 190E Rajapäeva vedrustus. Agent007 5 5,461 04-02-2018, 05:10 PM
Viimane postitus: hents99
  W201 190E 1.8 1991a hooratas keegliveeretaja 3 3,410 01-02-2018, 02:46 PM
Viimane postitus: 124STD
  190E 1989 - Probleem soojalt käivitamisega l3gion 35 36,998 18-06-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: rayaju
  190e mootoriruum õline t2rn 6 4,741 20-02-2017, 11:06 PM
Viimane postitus: t2rn
  190E 1.8 80kw mootori hinnaklass Rainiskoop 3 2,694 26-12-2016, 01:40 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Paar küsimust seoses 190E S4BiT 4 3,846 04-12-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Mb 190e käigud lähevad halvasti sisse t2rn 11 8,262 18-11-2016, 06:47 PM
Viimane postitus: t2rn
  W201, 190e Kaugtulede probleem. Light 2 3,333 29-09-2016, 08:49 AM
Viimane postitus: Light
  MB 190E Armatuuris olev nupp?!? Mehis22 4 3,094 18-08-2016, 06:05 AM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne