Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560 SEC 90a lõtkud ülekandes
#1
Kuna kõik mis liigub ka kulub on tekkinud lõtkud ülekandes, nii käigukasti otsas kui ka diffri otsas, kas neid saab reguleerida väiksemaks või on see selline paratamatus mis suure läbisõiduga kaasneb ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
(11-08-2011, 01:24 PM)secman Kirjutas: Kuna kõik mis liigub ka kulub on tekkinud lõtkud ülekandes, nii käigukasti otsas kui ka diffri otsas, kas neid saab reguleerida väiksemaks või on see selline paratamatus mis suure läbisõiduga kaasneb ?

Ametlikult peaks alluma reguleerimisele vaid peaülekande teo ja taldriku vaheline lõtk. Ülejäänud...on ilmselt sobitamisega parandatavad, kuid mitte ametlikult reguleeritavad.
Vasta
#3
kummi leevendeid võid vahetada. käigukasti ja difrit mina ei näpiks.Icon_cool
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#4
Leevendid on uued, lõtkud on just diffris ja käigukastis, samas midagi ei unda ja küsimus on pigem põhimõtteline - lõtke ei tohiks olla
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#5
(12-08-2011, 09:13 AM)secman Kirjutas: Leevendid on uued, lõtkud on just diffris ja käigukastis, samas midagi ei unda ja küsimus on pigem põhimõtteline - lõtke ei tohiks olla

Eee...lõtkud peavad olema. Lihtsalt nende ulatus töö käigus suureneb...Rolleyes Samas ülemäärased lõtkud kindlasti head ei tee.

Difrist saab vahel lõtke vähemaks, kui on järele andnud ristvõlli kinnitus. Keevitad selle kinni (või teed kultuurselt puksi sisse) ja üks loksuv koht on vähem. Kui kannatab, võib ju peilidega proovida difri ristvõllil asuvaid hammasrattaid sissepoole tuua - väheneb satelliitidevaheline hambumislõtk (kuid tekib lisahõõrdumine hammasratta ja peili vahel, samuti võib hambumine minna paigast).
Muud seal teha ei anna. Edasi on uute tükkide vahetus - peaülekande hammakad, veovõllid, rattavõlli hammakad.

Käigukastis vist ei aita muu, kui hammaspaaride vahetus uute vastu. Õnneks ei ole planetaarülekanne kuigi kriitiline hambumise kohalt. Mis muidugi ei tähenda, et suvalisi hammasrattaid sinna loopida tohiks.
Vasta
#6
Mootoripadjast võib ka väike ''lõtk'' tekkidaSmile
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#7
Sai kogu ülekanne maha võetud ja selgus, et lõtk oli parema pooltelje
nuutide ja rattarummu vahel, kuigi polt mis tõmbab nuudid pessa, oli kinni. Distantspuks ei lasknud nuute lõpuni pessa tõmmata kinnituspoldi seibi läbipaindumise tõttu. Natuke haamrit seibile ja lõtkud ülekandest kadunud Eusa_whistle
Käigukasti otsas ja diffris oli lõtk minimaalne, jäädes 1-2 kraadi piiresse.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 2,484 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 2,045 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  C126 560 säde kadunud Nitram 3 3,588 13-05-2018, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
  Sec kereosade hinnad. 140KW 3 3,753 30-03-2016, 05:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  500 sec 140KW 9 8,384 23-03-2016, 01:46 PM
Viimane postitus: 140KW
  w124 300CE 90a probleem juhipoolse aknaga Sleven 1 2,536 16-02-2014, 08:09 PM
Viimane postitus: inzzz
  MB 500 SEC tühikäigu probleem partelson 4 3,734 27-06-2013, 12:30 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  Pakutakse W126 560 SEC Lorinser G-ommander 0 2,358 05-03-2012, 10:40 PM
Viimane postitus: G-ommander
  Must 126 kerega cabrio-SEC Tallinnas denis23 10 11,457 28-07-2011, 06:10 PM
Viimane postitus: secman
  560 SEC tühikäik ootamatult ligi 2000 pööret Telepoiss 5 4,040 25-07-2011, 03:52 PM
Viimane postitus: Telepoiss



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne