Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Milline autoremondi töökoda Tallinnas?
#1
Milline on teie meelest kõige usaldusväärsem autoremondi töökoda Tallinnas? Oleks vaja viia MB A160 parandusse, seoses ühe katkise klapiga mootoris.
Vasta
#2
Usaldusväärsem? Ega vist ükski pole pääsenud sarjamiseta.

Mina viiks LesvenisseEusa_whistle
Vasta
#3
Või MB Autovaruosad, korralik suhteliselt uus koht, Mustamäe teel.
Volvo S60´11
Vasta
#4
(08-08-2011, 12:56 PM)RivoA Kirjutas: Või MB Autovaruosad, korralik suhteliselt uus koht, Mustamäe teel.

Teevad remonti ka?
Vasta
#5
(08-08-2011, 03:03 PM)v6sa Kirjutas:
(08-08-2011, 12:56 PM)RivoA Kirjutas: Või MB Autovaruosad, korralik suhteliselt uus koht, Mustamäe teel.

Teevad remonti ka?

Teevad jah ja Lesvenit oskasid ka maha teha. Sama IP alt, mis nende kasutaja oma oli mitu kontot tehtud, kes Lesvenit maha tegid. Minul igatahes halb maitse sellest suus.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#6
Mina olen alati lasnamäel Vana-kuulis mõistliku hinnaga abi saanud.
Vasta
#7
(08-08-2011, 03:35 PM)indrek Kirjutas:
(08-08-2011, 03:03 PM)v6sa Kirjutas:
(08-08-2011, 12:56 PM)RivoA Kirjutas: Või MB Autovaruosad, korralik suhteliselt uus koht, Mustamäe teel.

Teevad remonti ka?

Teevad jah ja Lesvenit oskasid ka maha teha. Sama IP alt, mis nende kasutaja oma oli mitu kontot tehtud, kes Lesvenit maha tegid. Minul igatahes halb maitse sellest suus.

Njah, pärast seda kui ma Lesvenis käisin 3-4 korda oma kupeega, sest auto puterdas kohapealt minnes, ja abi ei saanud otsustasingi Mustamäe teele minna, omanik perekonna tuttav, seal uuriti ja puuriti ning öeldi, et pole miskit teha, diagnosti Silberautosse, et ei hakka ennem JUHUSE peale vahetama. Lesvenist anti suhteliselt kindel diagnoos, et lambdaandur läbi. Maksin originaallambda eest kopsaka summa lootes, et siis asi korras, kuid isegi kütusekulu ei muutunud. Läksin siis tagasi, timmiti CO2-te, kuid pärast seda hakkas üldse rõõgatult jooma ning haisema - probleem ei kadunud. :/ Natuke kehv maik jäi, et mindi hoopis proovimisteele. Jäi mulje justkui üritati noorelt raha välja lunida... Pmts minul pole vahet, võibolla oli lihtsalt sitt juhus.. Soovitasin lihtsalt.

Vaevalt, et firma omanik siin foorumis Lesveni kohta solkimas käis, ta vanem mees, kellel pole selleks põhjust, seal teisi töötajaid ka - nende käitumise eest ei saa omanik ju väljaspool tööaega vastutada.
Volvo S60´11
Vasta
#8
Endal järgmised kogemused: Kui tahad tehnilist abi mine lesvenisse aga kui soovid head teenindust siis hort auto.
Vasta
#9
(17-08-2011, 08:54 AM)laisad Kirjutas: Endal järgmised kogemused: Kui tahad tehnilist abi mine lesvenisse aga kui soovid head teenindust siis hort auto.

Kas Hort autos asendab hea teenindus tehnilist abi või täiendab seda?
Vasta
#10
(08-08-2011, 07:37 PM)RivoA Kirjutas: Vaevalt, et firma omanik siin foorumis Lesveni kohta solkimas käis, ta vanem mees, kellel pole selleks põhjust, seal teisi töötajaid ka - nende käitumise eest ei saa omanik ju väljaspool tööaega vastutada.

Seda ma ei tea, aga tean, et väljaspool tööaega ei saa sama IP tagant postitusi teha, kui just tööl ei olda. Aga see selleks
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#11
+1 Lesvenile.
Päris mitu mersut peres, siiamaani pole probleeme olnud.
Turbo
Vasta
#12
Kahe otsaga asi, üks pool on see kus viisakalt saadetakse sinna samusesse p-punkti,et pole nende asi ja teine pool kes püüdis iga hinnaga võõrast probleemi lahendada ning sedagi väljaspool oma tööaega ning mille tulemuseks oli tehtud korralik töö.

(17-08-2011, 09:18 AM)v6sa Kirjutas:
(17-08-2011, 08:54 AM)laisad Kirjutas: Endal järgmised kogemused: Kui tahad tehnilist abi mine lesvenisse aga kui soovid head teenindust siis hort auto.

Kas Hort autos asendab hea teenindus tehnilist abi või täiendab seda?
Vasta
#13
Olen enda A 140'ga käinud nüüdseks 2 aastat Carfoxis Kadaka teel Tallinnas. Pole veel nad ämbrisse astunud! Lahendasid isegi ajuvaba probleemi eelmine aasta enne masina ülevaatust ära!
Vasta
#14
Ei soovi siin musta pesu pesemises osaleda, aga ühe hiljutise juhtumi kohta Mustamäe teel asuva servise kohta võiks mainida. Käis meie juures MB w221ga mees, kellele peale auto ülevaatust öeldi, et ta peab ära vahetama esimesed suportid, kettad ja klotsid. Hinnaks öeldi midagi üle 1000 euro. Meie nägime kohe, et klotsid olid väga kulunud ja kolvid olid väga väljas. Mahavõtmisel liikusid ka 2 kolbi natuke halvasti, aga saime nad liikuma. Ka kettad olid veel normaalses kulumisastmes. Vahetasime siis klotsid ära ja kõik oli korras. Töö hinnaks koos klotsidega oli natuke üle 100 euro. Ei tea muidugi kelle omalooming selline hinnapakkumine seal oli.
Meie kahjuks mootori remondiga ei tegele aga Lesven on hea valik. Võib minna ka Valdeku 107b servisesse. Oskavad ka hästi MB tüüpi autosid teha.
Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Vasta
#15
Minul jäi ka Lesvenist väga hea mulje, sõbralik ja asjatundlik suhtumine, igati abivalmis olid nad ka. Peamine on see, et nad margipõhiselt MB'dega tegelevad, sellest tulenevalt võib eeldada ka suuremat pädevust.
Vasta
#16
vabandust aga sellist mõistet pole olemas nagu "normaalne kulumisaste.

kas ketaste paksus sai mõõdetud ja võrreldud tehase poolt antuga?

kui ketas on kulunud piirini, läheb ketas vahetusse ja jutul lõpp.

Piduritega ei mängita!

Täitsa nõus et vajadusel küsida kelleltki veel hinnapakkumine aga W221'ga autolammutusse remonti minna??!!


(30-06-2014, 11:05 PM)MbLammutus Kirjutas: Ka kettad olid veel normaalses kulumisastmes.

Vasta
#17
(01-07-2014, 08:57 PM)umbellatus Kirjutas: vabandust aga sellist mõistet pole olemas nagu "normaalne kulumisaste.

kas ketaste paksus sai mõõdetud ja võrreldud tehase poolt antuga?

"Normaalne kulumisaste" tähendabki sedagi, et kettad on kasutatud, kuid mitte piirkulunud.

Kuigi jah, kui support on kinni olnud, siis võivad eri poole kettad olla väga erinevas kulumisastmes, mis ideaalis eeldaks mõlema vahetamist.

Vasta
#18
Tere.
Igapäevaselt auto detailidega tegeledes teame juba visuaalselt, milline ketas on kulunud, et tuleks vahetada ja milliste ketastega võib veel edasi sõita. Ka olid kettad täiesti võrdselt kulunud ja kliendi sõnul pidurdamisel vibratsiooni polnud. Seega polnud nad ka kõverad.
Kommentaari teise osa vastus, mis vahet on autoservisel kui ta on lammutuses või eraldi. Võib-olla oskad seletada?? Meie juures käivad ka teised uuemad autod ja probleeme pole. Nähtavasti on töö kvaliteedi ja hinna suhe tasakaalus.

(01-07-2014, 08:57 PM)umbellatus Kirjutas: vabandust aga sellist mõistet pole olemas nagu "normaalne kulumisaste.

kas ketaste paksus sai mõõdetud ja võrreldud tehase poolt antuga?

kui ketas on kulunud piirini, läheb ketas vahetusse ja jutul lõpp.

Piduritega ei mängita!

Täitsa nõus et vajadusel küsida kelleltki veel hinnapakkumine aga W221'ga autolammutusse remonti minna??!!


(30-06-2014, 11:05 PM)MbLammutus Kirjutas: Ka kettad olid veel normaalses kulumisastmes.

Pdr Eesti OÜ
Autotöökoda
Narva mnt.150A
55996236
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne