15-07-2011, 12:37 PM
Tervist Mercedes-Benz rahvas. Pole siin päris pikka aega käinud, aga kui tekkis probleem ülevaatusel enda mersuga, siis kohe lõi pähe, et võiks siit foorumist küsida abi.
Stoori järgmine siis. Ülevaatusel piinas üks papi minu mersut, et CO'd kätte saada. Tuuritas ja tuuritas küllaltki pikalt (bensu ka saaks tagasi?) ja siis lõpuks sai selle kätte kuna see tuuritamine ajas mootori nii soojaks, et pigistas kuskilt midagi kinni. Pärast ütles, et kuskilt tõmbab õhu vahele. Seletasin siis, et äkki võiks see olla summuti ühenduskoht. Mees ei olnud nõus. Ütles, et see ei määraks nii palju vaid pigem mingi õhuvoolik. Kas siis ots praguline või üldse katki. Hapniku sisaldus oli, kui ma õigesti mäletan 2%. See pidavat küttekulu suurendama, mis on halb.
Seega ma loodan, et äkki kellegil on mingi kokkupuude sellise asjaga ja oskab õigele teele suunata enne kui ma hakkan kõike ükshaaval üle vaatama. On juba pakutud paar varianti. Kas on lambda andur või õhulugeja.
Veidi auto andmeid:
C124, '93 a, 110kW, 2,2 bens, 5man
Stoori järgmine siis. Ülevaatusel piinas üks papi minu mersut, et CO'd kätte saada. Tuuritas ja tuuritas küllaltki pikalt (bensu ka saaks tagasi?) ja siis lõpuks sai selle kätte kuna see tuuritamine ajas mootori nii soojaks, et pigistas kuskilt midagi kinni. Pärast ütles, et kuskilt tõmbab õhu vahele. Seletasin siis, et äkki võiks see olla summuti ühenduskoht. Mees ei olnud nõus. Ütles, et see ei määraks nii palju vaid pigem mingi õhuvoolik. Kas siis ots praguline või üldse katki. Hapniku sisaldus oli, kui ma õigesti mäletan 2%. See pidavat küttekulu suurendama, mis on halb.
Seega ma loodan, et äkki kellegil on mingi kokkupuude sellise asjaga ja oskab õigele teele suunata enne kui ma hakkan kõike ükshaaval üle vaatama. On juba pakutud paar varianti. Kas on lambda andur või õhulugeja.
Veidi auto andmeid:
C124, '93 a, 110kW, 2,2 bens, 5man