Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 pidurite õhutamine
#1
Tere jälle!
Oleks paar küsimust pidurite õhutamise kohta. Kuna auto oli paar aastat seisnud ja kolvid olid kinni jäänud võtsin ühe suppordi küljest, ajasin kolvid ilusti liikuma. Nüüd tagasi pannes on piduripedaal vedel. Ühe korra saab pedaali niisama põhja vajutada ja teise korraga pidurdab. Arvatavasti on õhk vahel. Õhutasin veel seda pidurit mille ma lahti võtsin aga ei aita.
Kas tuleks nüüd hoopis kõik 4 pidurit ära õhutada?
Vasta
#2
Aa ja teine küsimus, et kas on võimalik õhutada kui õhutus nippel on suppordi all osas. Või tuleb mul support maha võtta ja õhutamise ajaks nippel ülespoole keerata?
Vasta
#3
Üleval peab, nippel olema. Kui all siis vale poole support.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#4
Põhimõtteliselt peaks ära õhutama küll kui nippel lahti,paras voolik nipli otsa ja voolikuots pidurivedeliku pudelisse.Mõned korrad pumbata pedaaliga ja siis nippel kinni. Lihtsam kui supordit maha võtta ja siis õhutada. Õigem oleks ikkagi õige poole suppordit kasutada. Terv.
Vasta
#5
Selge, praegu kolgin roostet põhjalikult esimestelt maha ja siis hakkan kõiki õhutama.

Oleks plaanis veel autole ülevaatus teha ja kindlustada. Tuleks vahetada esitiivad ära, ehk teab keegi õelda kuidas saaks laiad liistud tiiva küljest ära, ei julge looma jõuga neid kohe kangutama hakata. Nii palju kui ma aru olen saanud siis tuleb veel esituled eemaldada et tiivad kätte saada ja peaks olema kõik?
Vasta
#6
(07-07-2011, 09:38 PM)in4r3k Kirjutas: kas on võimalik õhutada kui õhutus nippel on suppordi all osas. Või tuleb mul support maha võtta ja õhutamise ajaks nippel ülespoole keerata?

Sealt on suht raske ikka õhku kätte saada. Isegi Würth`i vaakumõhutajaga kipub mull sisse jääma. (mis jätab pedaali pehmeks)
Lihtsam ikka õige support leida, kasutatuna ei maksa ju midagi.

Support maha meetod nõuab juba erioskusi ja -võtteid.
Vasta
#7
Ehk on teisel pool ka nippel all? Icon_razz
Siis saad omavahel ära vahetada. Icon_idea
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#8
Ei, teiselpool on õige support (originaal) Aga see pool kus nippel on all selle klopsisin ise kokku erinevatest juppidest. Enne oli mul see teine pool ka olemas millega oleks nippel üleval aga seal ei hoia üks polt enam kinni, kuna poldi kohast tuli suppordi jupp ära ja nüüd ei hoia tugevalt koos ja immitseb õli läbi. Põhimõtteliselt sain 3st suppordist ühe korraliku (kuid nippel all) suppordi. Kõigil olid omad defektid. Aga pakkuge mulle siis juhipoolset tagumist välimist suppordi kesta, võib olla kolviga.

Huvitaks veel, kuidas laiad liistud esitiibade küljest ära käivad, ei taha midagi jõuga ära lõhkuda.
Vasta
#9
(08-07-2011, 06:09 PM)V@hh Kirjutas: Tegelt ei mängi see erilist rolli on nippel all või üleval.

Just vaevlen ühe sidurisilindriga.
Kui nippel all, siis selline Würth`i spetsiaalne õhutamise junn (mis on täiesti üldlevinud suruõhul töötav piduriõhutusseade; kuna keegi ei viitsi tänapäeval enam pedaaliga võimelda)

[Pilt: IMGP6628.jpg]

...õhku välja ei tõmmanud. Proovisin kõiki lubatud rõhke 6 - 12 atti. Ikka pidi õhutuse üles keerama...

Mis ma valesti tegin, anna teada...
Vasta
#10
Ja nagu mitmetes teemades juba varem öeldud ja mida ka omal nahal tunda olen saanud, et enne õhutama hakkamist tuleb pidurivedeliku anum ääreni täis kallata. ÄÄRENI, mitte max märgini, kuna tänu kõrgele vaheseinale ei jõua vedelik max märgi juures veel tagapiduriteni ja jäädki õhutama.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#11
(08-07-2011, 08:35 PM)Werewolf Kirjutas: Ja nagu mitmetes teemades juba varem öeldud ja mida ka omal nahal tunda olen saanud, et enne õhutama hakkamist tuleb pidurivedeliku anum ääreni täis kallata. ÄÄRENI, mitte max märgini, kuna tänu kõrgele vaheseinale ei jõua vedelik max märgi juures veel tagapiduriteni ja jäädki õhutama.
Thumbsup
muidugi pedaalist tunned ka ära, et asi pole õige, kui vedelikku vähe. aga hullem lugu on see, et kui nüüd õhu sisse pumpasid (nagu mina ükskord tegin) siis selle abs-ist välja saamine on vist peaaegu võimatu. sest õhutusniplist tuleb ju ainult väike sorts vedelikku aga selles abs-i süsteemis on seda maitea kui palju, no ikka palju.Icon_neutral siit ka soe soovitus, et kui õhutad siis enne vala see plänn täitsa servani triiki! ja neid max-e min-e ära väga vahi. kogu aeg hoia triiki täis, sest no ega see vedelik nüüd nii kallis ka pole, et põdeda sellepärast kui surakas raisku peaks minema.Icon_razz
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#12
(08-07-2011, 08:35 PM)Werewolf Kirjutas: Ja nagu mitmetes teemades juba varem öeldud ja mida ka omal nahal tunda olen saanud, et enne õhutama hakkamist tuleb pidurivedeliku anum ääreni täis kallata. ÄÄRENI, mitte max märgini, kuna tänu kõrgele vaheseinale ei jõua vedelik max märgi juures veel tagapiduriteni ja jäädki õhutama.

Oh sa pagan, ma õhutasin tükk aega seda tagumist ja aru ei saa miks koguaeg õhku tuleb, nüüd tean kindlalt et peab ääreni täis olema. Enne õhutasin vist mitu tundi neid aga asja ei saanud.
Vasta
#13
Õhutamisega ei ole jõudnud veel tegeleda, kuna on muidki probleeme. Ostsin uued seisupiduriklotsid ja vedru komplekti. Istallisin ühe poole ära, aga trummel ei mahu enam peale. Tundub, et klotsidel on vahe sees trossi juures. See liigend mis trossi otsas on peaks ka töötama, õlitasin ja mässasin sellega. Pitskruviga proovisin klotse kokku suruda aga ei aidanud ka see. Hetkel surusin trumli otsa aga ratas ei käi ringi. Masin on pakkude peal ja kohapeal sõites käib ainult 1 ratas ringi, millel pole uusi klotse vahel.
Vasta
#14
Kui perse õhus, käik sees ja mootor töötab siis tavadifri puhul nii ongi, et 1 ratas ringi käib.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#15
Sellessuhtes jah, aga kuidas võtta et kumb nüüd liikuma peaks ja kumb mitte. Igaljuhul ratas ei käi vabalt ringi, vaid väga vaevaliselt, klotsid käivad asjatult vastu trumlit, ei tea ka kuidas klotsid algasendisse saada, ise ei lähe ja pitskruviga keerates ka mitte.
Vasta
#16
(15-07-2011, 12:33 PM)in4r3k Kirjutas: klotsid käivad asjatult vastu trumlit, ei tea ka kuidas klotsid algasendisse saada,

Käsip. klotside regulaatorid ikka keerasid tagasi? Uus klots on loomulikult paksem kui vana ja muidu ei mahu...
Puhastamine määrimine loomulikult ka.
Vasta
#17
Jah, ikka kui sa mõtled seda regulaatorit, mida saab kruvikaga trumli vahelt pikemaks regullida. Selle õlitasin ära ka ja keerasin kokku.
Vasta
#18
Sedasama jah.
Ja kui ratas ikka vabalt ei pöörle, peab midagi muud valesti olema...
Klotsid ise valed või tootmispraak, valetpidi sees, trossid kinni, misiganes. Võta trummel uuesti maha ja vaata rahulikult kõik üle, usun, et leiad vea üles.

Muidu põleb esimese km jooksul see uus klots maha ja tolku vähe.
Vasta
#19
Nii piduritega ja seisupiduriga nüüd kõik korras. Seisupiduri trossi reguleerisin lõdvemaks ja kõik kombes. Pidurid peaks ka nüüd korras olema, töötavad hästi, kuid põhja poole vajutades käitub piduripedaal teravalt, pole asjaga kursis aga vast teeb abs nii.

Suured tänud veel itbilen'ile, kellelt sain tagapiduri kettad ja suppordid ilma eest!
Vasta
#20
Vana teema, aga hea, et siiski olemas on. Oleks veel huvi teada kas tagumised pidurid peavadki w124 kehvemini võtma kui esimesed. Auto pidurdab ilusti, tegin ka palju pidurduskatseid, aga seisma jäädes vaatasin, et esimesed veljed on suht tulised aga tagumised kõigest leiged. Ise mõtlesin, et äkki peavadki mersudel niimoodi need pidurid võtma(ees/taga65:35), või on tagumised piduriklotsid klaasistunud?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 223 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 180 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 415 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 255 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 330 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 401 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,990 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 421 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 688 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 787 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne