Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S210, 220cdi, 2001, Joonas
#1
Nojah sai siis ikka kiirelt Mercedes-Benz peale tagasi tuldud, kuna BMW pole ikka minu jaoks. Ning jah vahepeal sai siin suure suuga räägitud, et enam punni mitte, kuna roostetab jubedalt ja olnud juba ka paar tükki, kuid mis sa teed taaskord olen punnine. Loodab siis, et see auto püsib natuke kauem kui mu ülejäänud on kestnud, ehk niikaua kui ei teki mõnda huvitavat plaani või võimalust vahetada.

Autost endast siis ka:
Tegu siis 2001 aasta universaal kerega 210, mis on tellitud rootsi TAKSONA. Auto tumesinist värvi ja musta MB tex sisuga(nn okse kindel materjal).
Mootor: 2,2cdi 105kw
Kast: automaat
Varustus: kliimaautomaatik, ESP, el.aknad, Reguleeritav MF rool, istmesoojendused, konks.
Vead: roolilatt ja pump, praktiliselt kogu esisild, jahutus ventika plokk, mootoripadi, ühte istet ei saa alla klappida,
Täna sai auto kiirelt üle vahatatud ning autol kohe teine nägu, ennem oli ikka jubedalt tuhm. Lisaks sai vahetatud Taksole viitavad salongi detailid nagu esimene laetuli ja käetoe luuk tava auto omade vastu.
paar pilti ka müügikuulutusest
[Pilt: 21318994.jpg]
[Pilt: 21319000.jpg]
[Pilt: 21319003.jpg]
[Pilt: 21319006.jpg]
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#2
Ega sellest Mercedes-Benz "usust" nii lihtsalt lahti saa.
Tere tulemast tagasi "kadunud poeg".

Punn muidu kobe ju.Likvideerid vead ja ainult tiksud.
Nagu ma aru saan siis hetkel pole veel roostet näha?

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#3
Jamps värk - jälle punn juures. Kõlab, nagu tiineka vannitoast...Eusa_whistle

Väljast näib sile. Kuidas seeliku all lood on? Uksetihendite alused?

Tegelikult on naljakas see mootor. Numbrite poolest on ju ägedam, kui 2,9. Aga sõites reaalselt mingit varu ei ole - kõik kättesaadav on kasutatav juba väikese vajutusega ja gaasi põhjasuurumine midagi eriti ei muuda. Kuigi tuleb tunnistada, et see mootor on võimeline muljetavaldavalt ökonoomseks sõiduks liikluse rütmis.Thumbsup

Egas midagi, jälgime haiguse kulgu kahjurõõmuga...Badgrin
Vasta
#4
Vähemalt üks diiselvõrrimees juures, on ka minul kellega juttu puhuda.
Ju ikka punnus see midagi on olemas, kui masinate igapäevase hingeeluga kokku puutuvad inimesed teda siiski ostavad :-)
Põnavusega ootama jäädes masina enda nägemist.

Andres
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#5
Väike remondi päevik ka siis:
Roolilatt vahetatud 160-€
roolivõimu pump remonditud 100-€
pihustiseibid, õhufiltri puksid, kütusefilter, hüdraulika õli 6L ,
roolisamba kumm 50-e
käigukasti jahutus ümber tehtud
Katalüsaatorid välja visatud
intercooler remonditud

Mis veel vaja teha:
kindlalt üks pihusti nahkas
Esi kondid
Õõtsa puksid
Ülemised õõtsad


Kusjuures jube hea üllatus oli ükspäev põhja alla vaadates, et põhi on autol peaaegu roostevaba ja ka vedrukandurid on nagu uued. Ei tea kas selles süüdi see, et tegu nii öelda põhjamaa varustusega. Kusjuures on kõikidel põhjamattidel ka allpool omakorda spetsiaalne mingi vakstu, et niiskus seestpoolt metallini ei jõuaks(nt märgade jalatsitega).
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#6
Kas latt läks uus vahetusfondi kaudu või kasutatud.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
Ostsin kasutatu. Sellise hinnaga uut vahetusfondi oma ei saaks minagi.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.  www.lesven.ee
5232198
Vasta
#8
Kas katalüsaatorite väljalõikamisega said tohutult võimsust juurde?
The soul smells like diesel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 123,232 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB ML320 W164 2007 Joonas Joonas 6 1,980 17-10-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: Zlang
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 149,553 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  MB s210 E300 TurboDiesel 1998 Panzer Panzer 0 2,012 18-01-2020, 08:28 PM
Viimane postitus: Panzer
  MB E320 CDI T, S210, 2000 - Toomaz Toomaz 45 55,949 19-08-2013, 04:36 PM
Viimane postitus: Harry
  S210 E320CDI T Avantgarde 99a. - Laur Laur 62 66,636 29-05-2011, 07:09 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB E430, w210, 1999 - Joonas Joonas 27 27,162 09-04-2011, 07:02 PM
Viimane postitus: punnsilm
  Mercedes-Benz E280, 1993, Joonas Joonas 6 8,326 09-08-2010, 09:15 AM
Viimane postitus: Joonas
  Minu MB e320 w210 1996 Joonas Joonas 15 16,682 27-06-2010, 11:43 AM
Viimane postitus: Karl
  MB E-klass 2001 320cdi... priitkop 2 4,634 17-12-2009, 09:14 PM
Viimane postitus: jansa48



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne