Mercedes-Benz C220, W202 3.2bens, 1995 - mersukas / Auto müüdud , lukku!
#1
Tervist kõigile klubilistele ja huvilistele! Teema minu teisest autost siis:
Mark: Mercedes-benz C220 (w202)
Mootor: 3.2 bensiin(162kw/ m104).
Käigukast: Manuaal (5 käiku)
Väljalaskeaasta: 1995
Värvus: Hall
Keretüüp: Sedaan

Muu info: Ostsin oma w202 diislile kõrvale siis veel ühe 2.0 diisel mootoriga C klassi. Kuna plaanis oli ehitada endale üks natukene kiirem masin, siis sai ettevõetud pisikene projekt. Vahele sai pandud 3.2 bensukas ,mis on originaalis pärit E320ne(97.a) pealt ning automaatkasti otsast.
Algselt ostetud auto pilt: [Pilt: 87443-1.JPG][Pilt: 26752-2.JPG]


Kõige algsemalt oli sellel autol peal 2.2 bensukas , kuid eelmine omanik Allar (92S500) oli pannud mootoriruumi ökonoomse vanematüübi 2.0 diisli. Seega mootoripadjad olid 2.2 bensuka omad ning need sobisid ideaalselt. Mootori pealepanek ei olnud keeruline ning see käis väga kiiresti kuna w202 r6 ja w210 r6 mootorid omavad samu käppasid. Ette sai aretatud 3.0 vanematüübi diisli radikas(automaatkasti radikas ning tuli natukene aretada). Käigukast jäi 2.2 bensuka manuaal , kuid hooratas tuli teha täielikult ümber. Ümber sai keevitatud triggerwheel (60-2) originaal flexplate küljest ning tehtud custom sidur ehk 240mm audi S6 v8 800kg clamp load-iga korv ja Mercedes-Benz r6 siduriketas. Autole said alla pandud w210ne avantgarde vedrud mis lasid küll auto mõnusalt madalaks ent see-eest piisavalt jäigaks.
[Pilt: 62442-ketas1.JPG]
[Pilt: 52348-ketas.JPG][Pilt: 67753-ketas4.JPG]

Muidugi pidi palju muid asju seal natukene ümber paigutama ja tegema. Nagu näiteks kardaan lühemaks, custom traavers , käigukasti hoovastik, õhufilter(sai asendatud koonusfiltriga) ja palju asju veel mis hetkel meelde ei tule.

Kui kõik oli vahel ja paistis nagu sobivat ja toimivat , siis oli aeg auto käima panna . Auto muidugi ei käivitunud ning alguses me ei mõistnud miks kuid kartsime halvimat. Pikad õhtud googeldamist ja skeemis näpuga järge ajades jõudsime faktini, et selleks, et auto käima panna, on tarvis ka terve tehase orig.w210 Immo süsteem peale ehitada või siis proge aju aga läksime siiski originaali teed esialgu, kaotada polnud midagi. Eks Allar kirjutab sellest siin teemas pikemalt kui ta viitsib (tema selle mootorijuhtmestiku ja elektripoolega tegeles) Nimelt oli teema mingis DAS immo süsteemis ( ma ise ei tea sellest väga rääkida) , aga nagu ma aru sain , siis see on mingi turvasüsteem ,mis tähendas veel mingi mooduli ja asjade paigaldust. Allar võttis siis E-klassi pealt igasugu kraami, ning lõikus miski vajaliku osa juhtmeid veel autost ja pani neid kokku ja midaiganes ta ka seal ei teinud , aga asja sai tööle. Esmakäivitusega mingeid anomaaliaid ei olnud, kuna mootor oli eelnevalt E-peal testitud.
[Pilt: 69894-P4190068.JPG]
[Pilt: 82524-P4190079.JPG]
Nüüd siis natukene seda lõbusamat juttu, et kuidas siis auto liigub ja kuidas meeldib. Kui iga -päevaselt sõidan 110kw-ga ringi ja siis sinna kergesse manuaalkastiga isendisse istun , siis lööb ikka näo särama küll. Liigub täitsa hästi ning startimisel pidamise saamise raskused on suured. Tuleviku plaanid on LSD paigaldada ning talve külmadel võiks isegi ära turbotada selle mootori. Kindlasti on plaanis nokitseda välise pildi eest ning muuta autot natukene ilusamaks väljaspoolt. Kuna jutt sai suhteliselt pealiskaudselt ja kiirelt kirja pandud , siis kriitika ja lisaküsimused on teretulnud.
#2
Opaaa...tahtmist on! Thumbsup
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#3
Teretulemast ^^,
Minu w201 omab sama moootrit, progreajuga. Muidugi mina julgeks kindlasti progreaju soovitada.Nod
Aga jõudu tööle ning jääme huviga uusi update ootama!
#4
Hea töö on ära tehtud. Kas see ka legaalseks kunagi saab?

Kuidas sellisel preparaadil pidamisega lood on? Esimesed 2 käiku on ilmselt rehvide hävitamiseks, mootori võimsust saab hakata kasutama alates 3. käigustIcon_twisted
#5
Jah , legaalseks on plaanis muuta ta lähiajal ning sellega ei tohiks probleeme tekkida kuna C36 ja C280 mootorid on ka samal kerel juba olemas. Praegu on vaja ainult katalüsaator alla panna , kuna summuti on liiga otse ning teeb natuke liiga kõvat lärmi ka. Pidamist ei ole , uisuta kuiva ilmaga kuidas tahad . Just ,3ndal käigul saab alles korralikult rida 6e tõmmet tunda.Vihmase ilmaga on päris keeruline sõita ning siis ei anta kummidele rahu ka 3nda käigu kõrgetel pööretel.
Progreaju teemal siis nii palju ,et kindlasti on plaan ta soetada , kuid enne talve ei hakka seda veel külge panema, kuna suvel ei tahaks asja seisma panna ning rohkem tahaks sõita ikkaNod . Millalgi plaanis ära osta ning hakata nö. plaani pidama ja juhtmestikku vaatama ning siis talvel hakata rahulikult tegema. Eks nüüd suvel aega on mõelda kõik läbi ja osta vahendid valmis. Peab veel mõtlema , mis turbo ja kuidas jne. Renkju , sul turbotamise plaani pole? Kuhu kanti sul progreajuga see jõuad jääb , kas mingi 180kw juurde?
#6
Mjah, pealtnäha polegi nagu suurt midagi, aga leiutamist ikka oli, kuna nii mõnigi kord oli probleemide lahendamisel 2 varianti: 1) Kiire, lihtne ja porno ning 2) Keerulisem,originaalsem ja korralik. Pea iga kord sai valitud ikka 2 variant, kuid summuti (õigemini tema valjuhäälsus) on minu kõrva jaoks natuke jura. Põhjus siis korraliku keskmise püti puudumises, nimelt w202-le üle 34cm laiuse püti naljalt alla ei topi ja käepärast polnud ka ühtegi, seega hetkel sisuliselt on kolled-> 2.2 otseläbi keskmine pütt -> ja siis see viimane amatöör reissing pütt. Sisuliselt tuleks ikkagi katalüsaator ja miski hea summutusega keskmine pütt alla organiseerida ja siis saab ta ka probleemivabalt uuemootoriga arvele. Ei tea, kas passi pannakse "ümberehitus nr2" ka või mitte, üks märge seal juba on. Smile

Mis puutub juhtmestikku, siis jah....peale ehitasin w210 originaal driver authorization system ehk nö "immo 2-e". Tegemist pole veel smartkey tüüpi süsteemiga vaid see nö klappvõtmega variant. Juurde tuli siis panna immo juhtplokk, klappvõtme e. immo rõngas, klappvõti ise, ja see roheline-punane tulukese süsteem mis on muidu tahavaate peeglis. Need komponendid siis hetkel armatuuri all peidus. Juhtmestik sai tehtud nii, et autol on täielik diagnostika võimalus st, kenasti saab mootori ajule ligi ja ka immo plokki, kuna immoplokk on mootori ajuga CAN juhtmeid pidi ühendatud. Mis puutub "immo 2"-te siis päris keeruline on asja peale panna, kui ühtegi skeemi võtta pole..ilmselt ka loogiline, sest kellel muul peale tehase heakskiidetud remonditöökodade ja varaste neid vaja peaks minema. Kuna sai päris palju end sel teemal haritud, siis ma arvan, et immo 3 ehk smartkey-ga mootorite paigaldust enam eriti ei karda..ideepoolest pole keerulist midagi kui ühe auto küljest kõik komponendid saad.
Ühesõnaga nuputamist oli, kuid praegu töötab õnneks täies funktsionaalsuses, sh ka eelpool mainitud immo nii, et autost lahkudes ta ka rakendub. Lihtne oleks olnud tellida Poolast immo emulaator, kuid kahjuks sellele mootorile saada minu andmetel pole. Korra käis ka peast mõte läbi et teeks juba ühtlasi ka nö "keyless-go" stiilis et viskad klappvõtme makialusesse laekasse (mida ümbritseb siis immo rõngas peidetud kujul) ja vajutad nuppu ja masin käib, kui esialgu oli ju vaja kiirelt proovima minna ja seda süsteemi ehitama ei hakanud.

Mis puutub edasisse käekäiku, siis omanik otsustab, kuid ilmselt enne sügist-talve miskit mootori juures ei muutu peale legaliseerimise ja väljalaske, kuid pärast seda suure tõenäosusega võtame härjal teistkorda sarvist ja teeme "vähe" võimsamaks.
Näis, hetkel liiga palju muid ümberehitusi käsil + suvel võiks ju puhata ja mängida ka....Icon_smile

#7
Tänud lisa informatsiooni eest Allar!
Asi on siis nii kaugele jõudnud ,et vahepeal on silmapiirile kerkinud uued plaanid ja mõtted. Sai täna soetatud enda hoovi peale W210 E55 AMG , mis on läbinud kerge avarii ning käis peast läbi mõte see 5.4l mootor C klassile vahele tõsta. Kuna alati on köitnud mind V8 ning pole siiani veel olnud autot ,millel see peal oleks , siis võiks täitsa seda trikki proovida. Hetkel on see üks tore mõte veel ning peab vaatama ja mõtlema veel , lähiajal võtan mootori maha , pesen puhtaks ja pean plaani. Arvatavasti tuleks siis loobuda manuaalkastist ning üle minna automaatkasti peale. Lisaks uurisin seda ,et E55-e suppordid ja kettad pidid 1:1le sobima ,seega saab need asjad ka ümber tõstetud C klassile , et ikka pidama saaksIcon_smile !
Pildid siis mootorist hetkel :
[Pilt: 75865-2.jpg]
[Pilt: 54365-1.jpg]

Ootan nõuandeid ja häid mõtteid Nod !
Andreas
#8
Tubli töö jätka samas vaimus!.Muuseas amg sumps all ja olen ostuga väga rahul.
#9
Üle pika aja mõtlesin ,et kirjutan jälle midagi , mis vahepeal tehtud on . Muutused ei ole olnud viimasel ajal muidugi väga suured , kuid nipet-näpet siiski olen jõudnud. Kõige suurem saavutus oli siis ARK-s ümbervormistamine ning tänavalegaalseks muutmine , mis võttis aega ja natukene ka närve , kuid tehtud ta sai. Asi sai alguse taotluse tegemisest , selle esitamisest ja pikkaaega selle vastust oodates. Siis oli tarvis teha lisaks ülevaatuspunktis tossutestid ning need esitada veel tähtsatele meestele , kes andsid loa auto ümberehitus spetsialistide juurde minekuks , kes vaatasid auto üle , et kas kõik oleks originaal juppidest tehtud jne. Väntsutati masinat siia-sinna , kuid sain lõppudelõpuks heakskiidu ning pass sai korda. Sai läbitud ülevaatus ning nüüd on täitsa tänavalegaalne. Muidugi pidin loobuma oma 3 tollisest sport tagapütist , kuna hääl oli liiga vali. Sai asendatud antud pütt siis 2,2 liitrise bensuka originaaliga. Hääl jäi üllatavalt hea ning olen rahul sellega.
Lisaks vahetasin originaal vedrud AMG originaalide vastu ning sain auto madalamale seisma panna. Mis edasi ? Eks ma tekitan masinale suvega natukene kilometraasi ja naudin sõitu. Edasiehitamis plaani hetkel ei ole , kuna on tekkinud muud mõtted vahepeal juba pähe ning isegi plaan oli masin müüki panna. Nimelt mõte oli projektikaks otsida natukene suurem kere ning ka suurema kubatuuriga mootor , kuhu vile otsa aretada.
Varsti lisan arvatavasti mõned uued pildid ka autost , kui ilma ilusamat on ning masin puhtaks pestud saab.

A.
#10
Auto sai maha müüdud , teema lukku.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M: Mercedes Benz TE300-24v 7 kohaline audiophile 2 2,914 03-11-2020, 12:57 PM
Viimane postitus: audiophile
  Mercedes-Benz 300E-24, Sportline, 300TE-24 Sportline audiophile 63 40,324 03-11-2020, 12:54 PM
Viimane postitus: audiophile
  MÜÜDUD: Mercedes-Benz MB S124 E300TD 100kw Mike22 1 2,226 31-08-2020, 08:06 PM
Viimane postitus: Mike22
  MÜÜDUD: W203 C-klassi originaalveljed 16" Black66 1 3,335 20-10-2019, 11:04 PM
Viimane postitus: Black66
  Müüdud Sylly 2 3,705 17-10-2019, 12:35 PM
Viimane postitus: Sylly
  Müüdud: W221, S350, 2006. a, hind: 6499 € djmaq 0 3,267 16-10-2019, 05:22 AM
Viimane postitus: djmaq
  MÜÜDUD!18" Nightvision AMG egon1235 0 2,954 15-10-2019, 10:52 AM
Viimane postitus: egon1235
  Müüdud Pealik 0 2,299 03-10-2019, 10:49 AM
Viimane postitus: Pealik
  Müüdud Pealik 0 1,782 03-10-2019, 10:41 AM
Viimane postitus: Pealik
  Müüdud python 0 1,565 30-09-2019, 08:55 PM
Viimane postitus: python



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne