Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: Käivituserinevused eritemperatuuridel
#1
Autoks siis 84 nda aasta 380 SEL W126

Probleem, või pigem küsimus järgmine....

Kui väljas on külm ja pole auot päev otsa kasutanud, siis läheb asi esimesest pöördest käima.

Kui aga mootor on kuskil linnasoe, siis tahab saada ikka sutsuke ringi ajamist, mis pole mersule ju üldse sobilik.

Kui aga täiesti soe on, siis samamoodi läheb pöördest käima.

Mis seda siis põhjustab


PS! Kes ei tea, siis mootor on 3,8 V8
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Indrek Kirjutas:Autoks siis 84 nda aasta 380 SEL W126

Probleem, või pigem küsimus järgmine....

Kui väljas on külm ja pole auot päev otsa kasutanud, siis läheb asi esimesest pöördest käima.

Kui aga mootor on kuskil linnasoe, siis tahab saada ikka sutsuke ringi ajamist, mis pole mersule ju üldse sobilik.

Kui aga täiesti soe on, siis samamoodi läheb pöördest käima.

Mis seda siis põhjustab


PS! Kes ei tea, siis mootor on 3,8 V8
täiesti normaalne nähe 20a vana Mercedes-Benz mootoril. nii palju kui mul kogemust, siis alati on nii old.
Vasta
#3
kipub nii olema jah vanemate mootoritega...põhjust otseselt ei teagi..

Vasta
#4
92S500 Kirjutas:kipub nii olema jah vanemate mootoritega...põhjust otseselt ei teagi..


Ise kipun arvama, et seda võib põhjustada külmkäivituspihusti. Külmalt see töötab ja annab rohkem kütet peale ning käivitumine parem. Poolsoojalt see aga ei tööta ja seetõttu ongi käivitusraskused. Vanematel autodel on mootor niikunii hõredam ja pump lahjem ning seetõttu poolsoojalt enam selline matsupill polegi.

See aga pelgalt minu arvamus
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
No kehv pump peaks esmalt suurtel pööretel tunda andma, kui kütusekulu kõige suurem.
Vasta
#6
mul sama masin ja sama mootor
probleem enam vähem sama
aint minu masin ei tahab korralikult talda saada enne kui käivitub poolsoojalt

diagnoos pandi: mingi junn mis ees mootori otsal seisab ja kuhu igast voolikuid külge jookseb ei tööta korralikult
räägitakse, et tühikäigu regulaator, miski kolb on sees ja reguleerib
tellida on jube kirves
pidavat aitama kui lahti võtta ja atsetoonis leotada

mina olen seni olukorraga leppinud
Vasta
#7
vqlur Kirjutas:mul sama masin ja sama mootor
probleem enam vähem sama
aint minu masin ei tahab korralikult talda saada enne kui käivitub poolsoojalt

diagnoos pandi: mingi junn mis ees mootori otsal seisab ja kuhu igast voolikuid külge jookseb ei tööta korralikult
räägitakse, et tühikäigu regulaator, miski kolb on sees ja reguleerib
tellida on jube kirves
pidavat aitama kui lahti võtta ja atsetoonis leotada

mina olen seni olukorraga leppinud

See junn streikis mu nüüdseks igaviku teele kadunud 126-el ka,kuid käivitamist ta küll ei seganud.Tühikäik "ujus" soojast peast,muud ei täheldanud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#8
Tühikäigu põõrete regulaator (millele Karl viitas), see olla ei saa, seal sees on vedru, mis ajapeale ära väsib, selle tulemusel on klapp just rohkem lahti, ehk saab tsipa rohkem õhku peale, tühikäik max poole võrra suurem, see küll käivitamist ei takista, pigem soodustab, ja see ei saa Indreku autol kohe mitte katki olla, kuna tal tühikäik ideaalne ja langeb vastavalt temp nagu vaja. Vqlur vihjas vist ikka juhtrõhuregulaatorile, see võib küll segast panna ja see peaks kütusekulu ka taevasse ajama....
Seda lahti ei kanna võta, mähist oled testriga kontrollinud?

PS. See tühikäiguklapp on tõesti "üsna kallis, et tellida ei jaksa" , ehk siis 12 000 kr, aga kui kellelgi tahtmist siis mul vedeleb üks vana, millel vedru välja veninud...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#9
Ka minu vanal kutsikal oli sama jama. Eks mootorid ole ette nähtud "külmkäivituse" ja "sooja käivituse" jaoks, vahepealne variant on nagu ta on.
Samas ei näe probleemi, kui paar sekundit starter ketrab - hullem lugu see kui üldse käima ei lähe (oooojaaaa seda tegi ta raibe tihtiBig Grin)
Vasta
#10
mul näiteks tegi seda pulli ennem mootori kokkujooksmist ja sama juhtus ka vist karli vana 126 mida enam pole pigem on mootor hõre juba.
Vasta
#11
Mul ka selline asi, et poolsoojast ei taha käima minna, ilma gaasi andmata.
Vahepeal on nii, et läheb käima ära ja siis sureb kohe uuesti välja.Hommikul läheb ülihästi käima.
Kas viga võib otsida juhtrõhuregulaatorist?
www.lukukaubad.ee - Kõik lukkudest!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne