Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 tagapiduri kaitsepleki vahetamine
#1
Tere.

Küsiks veidi nõu.
Nimelt on omadega läbi roostetanud tagumiste piduritrumlite taga olev kaitse/katteplekk, kuhu külge kinnituvad väikeste vedrudega seisupiduri klotsid.
Kes saab aru millega tegu, kes mitte. Tootekood on A 202 420 15 44

Igatahes. On keegi vahetanud sellist asja ? Töökojas remondimees soovitas, et lihtsam on uus plekk kõige kitsamast kohast läbi lõigata, veidi painutada, et omale kohale ajada ning siis keevitusega kinni punktida. Kõik selle asemel, et ei peaks rattalaagrit lahti keerama, kuna siis minevat laager katki või pooleks v miskit (ehk läheks vaja uut). On see nii ?

Või saab siiski kadudeta mutri otsast keerata, detailid kuni plekini eest ära võtta, uus plekk asemele ja komplekt kokku tagasi ?

Teine küsimus on, ega kellelgi ei juhtu vedelema eelmainitud mitte läbi roostetanud parempoolse tagumise ratta plekki ? Sellist, mis piduriklotse enda küljes hoiaks ka.
Uuena ainult silberist saada.
Vasta
#2
Nii ta kipub olema. Siis vaja uus laager.
Ise lõikasin kah katki, kuna keevitaja ei ole siis lõikasin sobiva riba vanast plekist, sai see uue pleki tagaküljele sobitatud ja läbi uue pleki plekikruvidega kinni tõmmatud. Kaks aastat juba nii sõitnud.

PS.
Läbi lõigata kinnituspoldi augu keskelt. Pärast poldile kindluse mõttes alla panna tugevam seib. Siis pressib kindlalt kinni.

Autoladu.ee s ju on täitsa olemas;

http://www.autoladu.ee/varuosa/3135/79418/

Vasta
#3
Silberis see tykk odavam kui autolaos pakutav.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
mjaa.. 47 €
mõtlesin veel, et silberis on kallis.

30x30cm pleki tüki eest küsitakse 500 eesti raha Icon_cry

Neid tervena ei leidu ka mõne doonori küljes. Samuti läbi roostetanud juba aja jooksul.
Vasta
#5
mu 124-jal ka läbi roostetand ja mõtlesin, et võtan lammutamisel oleva 201 pealt ja vahetan ära. (need kõigil ühed vist isegi punnsilmal) no ja hakkasin siis selle 201 pealt neid maha kruvima ja kui sain aru, et laager kõige mölluga vaja lahti saada siis loobusin. muidu tunnen üht autoremontijat kes selle töö on ära teinud ja ka laager jäi vana (ehk ei rikkund ära) aga ütles, et tegi seda vaid seepärast, et sõbra auto oli. ja ütles, et kui keegi võõras sellise sooviga peaks tulema siis tal kohe üldse ei ole aega järjekord ka pikk praegu jne.Icon_lol ühesõnaga seda tööd ta teist korda teha ei tahaks, või kui siis ka see keevituse variant.Icon_cool
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 222 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 179 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 414 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 253 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 327 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,975 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 419 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 687 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 784 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 551 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne