Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w203 2004 Telefon ja SRS?
#21
Selle topelt SIM kohta ütlen seda, et teades ja olles tunda saanud, kuidas SIM kaardid lihtsalt üks moment otsa saavad, oled õnnega koos, kui kuskil on veel "tagavarasid" olemas. (Peale teleforni/arvuti jne)
100 kr on kallis? Kallis on siis kui käed ümber on Smile Mina isiklikult leian, et antud teenus on oma hinda väga väärt ja avaldan oma arvamuse selles osas lihtsalt. Kui tahta mugavust on normaalne omada SIM kaarti telefonis, twinSIM autotelefonis ja isegi veel kolmandat SIM'i andmesideks.
Igasuguse sinihamba regulaarne kasutamine teeb sind akulaadimise orjaks.
Ja seda, et kas telefon lülitub sisse süüte peale või manuaalse lülitamise peale, saab ümberlülitada endale sobivaks viisiks.

Minu eesmärk ei ole vaielda, vaid tuleks meelde, et oma kinnisideeliste statementi'de väljendamisel võiks tuua ka põhjendusi, kuna foorumi esmane eesmärk on luua selle lugejatele arusaamu ehk minu silmis antud teemas tutvustada erinevaid vaikuvõimalusi, et huvitundja oskaks oma valikuid teha.
Sageli jääb mulje, et kui keegi miskit lajatab, siis kohe nii peab olema ja see viitab juba liigsele isikukultusele. Arutlus, arutlus, arutlus on see, mida tootma peaks.

Selles pole midagi isiklikku Jürgen, see vaidlus läheks teemasse MB vs BMW vs Audi või naastrehvid vs lamellehvid ( Huvitav, et seda teemat see hooaeg keegi ei teinud, kuigi karjuvaid eeldusi hea rehvi jaoks õues küllaga Smile )
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#22
Jaa Roland, erinevalt osadest siin foorumis (ma ei mõtle Sind), ei võta ma asja isklikult.

Aga arugumentidest, siis olen tähele pannud, et TWIN SIMiga on mingid anomaaliad. Võimalik, et see on tingitud sellest, et sõbral on autos 5110. Igatahes kui sõita 3G alast välja või sisse (mul Rakvere lähedal üks teatav kohta), siis katkeb üsna tihti kõne. 6130i-ga võibolla seda probleemi pole. Jah numbrite kohapealt nõus, et kui SIMiga midagi juhtub, siis on ta varuna olemas. Samas, kui Sul tuleb nädalas mitu numbrit telefoni juurde, siis vaevalt sa viitsid neid pidevalt mõlemas kaardis uuendada. Selles suhtes meeldib mulle SAP profiil (sim acsess profile), et ta kannab ise kohe uued numbid sulle commandile ette.

Selle aku osas ma vaidlen Sulle Rolz vastu - sest kui Sina sõidad autoga ja räägid TWIN SIMiga, siis on Sul ju telefon levis ja "otsib" võrku. OKok uued telefnoid kindlasti ei võta ooterežiimis olles eriti palju, kuid mingi koguse ikkagi. Kui mina räägin SAP profiiliga, siis on telefonis levi kohapeal X, sest tel on võrgust väljas. muidugi BT võtab muul ajal akut, kuid ma leian (pole täpsemaid arvutusi teinud kum võtab rohkem ka BT ootel olles või telefon võrgu küljes istudes), et see kompenseerib seda võrgust eemal oleku ajaga ja kokkuvõttes ei käi ju "liiklus" mööda BT kui sul on SAP priofiil. Tõsi osa odavamad teised süssteemid kasutavad BT-s ainult hääle edastust ja seal on tõesti see problee, et aku saab vatti.

100 krooni - ei ole kallis kuid minu arvtes mõtetu maksta kui on olemas parem süsteem ilma 100 kroonita Smile On hea ütlus, et 100 000 halva asja eest on palju, kuid miljon hea eest mitte. Mulle sümpatiseerib SAP profiil rohkem (samas olles ka TWINi kasutanud) ja nii lihtsalt on. Ja ma proovin ka Sind sellesse usku pöörata.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#23
(03-01-2011, 04:11 PM)R129 Kirjutas: Oota ma ei saa hästi aru - sa "paaritad" selle telefoniga autoga ÜHE korra ära ja siis on asi korras! Iga kord kui näeb - aktiveerub automaatsel. Võid ka naise oma ära ühendada - ka ainult üks kord. Milles probleem?

Kas saan aru õigesti :

Üks kord paaritad kasvõi mitu telefoni ära ja edaspidi midagi tegema ei pea ? Siis tunneb need telefonid alati automaatselt ära.Ok.

Mis juhtub,kui oleme mitmekesi autos,kas töötavad kõikide telefonid samaaegselt ?
Vasta
#24
(03-01-2011, 04:31 PM)vix Kirjutas:
(03-01-2011, 04:11 PM)R129 Kirjutas: Oota ma ei saa hästi aru - sa "paaritad" selle telefoniga autoga ÜHE korra ära ja siis on asi korras! Iga kord kui näeb - aktiveerub automaatsel. Võid ka naise oma ära ühendada - ka ainult üks kord. Milles probleem?

Kas saan aru õigesti :

Üks kord paaritad kasvõi mitu telefoni ära ja edaspidi midagi tegema ei pea ? Siis tunneb need telefonid alati automaatselt ära.Ok.

Mis juhtub,kui oleme mitmekesi autos,kas töötavad kõikide telefonid samaaegselt ?
Jah - ükskord seod ja siis kõik Ok. Sinna sain vist 5 telefoni külge pookida. Krt ma ei oska öelda, mis siis saab kui kõik lubatud telefonid koos BT ühendusse astuvad. Äkki on seal mingi prioriteetide küsimus või siis mingi muu teema (kes ees see mees) - ma ei oska öelda. Kuid alati on ühenduses ikka üks telefon.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#25
(03-01-2011, 04:34 PM)R129 Kirjutas:
(03-01-2011, 04:31 PM)vix Kirjutas:
(03-01-2011, 04:11 PM)R129 Kirjutas: Oota ma ei saa hästi aru - sa "paaritad" selle telefoniga autoga ÜHE korra ära ja siis on asi korras! Iga kord kui näeb - aktiveerub automaatsel. Võid ka naise oma ära ühendada - ka ainult üks kord. Milles probleem?

Kas saan aru õigesti :

Üks kord paaritad kasvõi mitu telefoni ära ja edaspidi midagi tegema ei pea ? Siis tunneb need telefonid alati automaatselt ära.Ok.

Mis juhtub,kui oleme mitmekesi autos,kas töötavad kõikide telefonid samaaegselt ?
Jah - ükskord seod ja siis kõik Ok. Sinna sain vist 5 telefoni külge pookida. Krt ma ei oska öelda, mis siis saab kui kõik lubatud telefonid koos BT ühendusse astuvad. Äkki on seal mingi prioriteetide küsimus või siis mingi muu teema (kes ees see mees) - ma ei oska öelda. Kuid alati on ühenduses ikka üks telefon.

Ok,tänud.Eks uurin täpsemalt wdb240 käest järgi.
Vasta
#26
KÕIK sõltub sinu enda rahakotist. Toon välja mõned plussid ja miinused.

Kuna sinu masin juba üle 2004 aasta, siis ilmselt käetoes UHI pistik.
Kui tahad telefoni kontrollioda üle auto, pead sa paigaldama omale sinna UHI pistikusse adapteri mis võimaldab autol mobiiltelefoniga ühineda.
Selleks on sul KOLM VARJANTI.

1)Ostad UHI Phone Cradle millesse saad panna omale meelepärase mobiiltelefoni.
Kas hakkad sinna sisse edaspidi oma taskus olevat telefoni toppima või paned sinna mõne odavama lutsu ning sinna sisse TWIN SIM kaardi.

(MIINUSED = vaja teha TWIN SIM leping; Osta hoidik; osta lisa telefon; numbrite uuendamine tülikas ;auto sõbrale andmine tekitab probleeme; Vaikset kõnet suht keeruline autos teha; ei saa autost väljusdes kõnet kaasa võtta)
(PLUSSID= Hea levi; hea heli kvaliteet; saad kasutada samaaegselt kahte ühenumbriga telefoni; aku tühjenemisel teine telefon toimib)



2)Ostad sinna UHI BLUETOOTH HFP(hands-free profile) adapteri.
See on seade, mis kasutab HFP ja seda toetavab enamjaolt telefone.

(MIINUSED= Kõnet teostav telefon on taskus ja kiiritab kõnelejat; Levi võib olla nõrgem,eriti IR klaaside puhul ; Võib olla probleeme numbrite üle kopeerimisega,siiski süü tavaliselt mobiiltelefoni poolne; maksab poole rohkem kui tavaline CRADEL ; Heli kvaliteet võib olla kehvem; Pidevalt aktiivne BLUETOOTH kurnab telefoni akut rohkem, Ei toeta SMS)

(PLUSSID= Väga Mugav kasutada; Saab kõne autost lahkused kaasa võtta,saab teha vaikset kõnet autos olles,



3)Ostad sinna UHI BLUETOOTH SAP(SIM-Access-Profile ) adapteri. Tegemist on eraldi seisva mobiiltelefoniga
See on seade, millele antakse mobiiltelefoni poolt kloonitud sim kaart.
Saades üle BLUETOOTHi sim kaardi ,esitleb SAP telefon ennast operaatorile ja logib võrku. Tasku telefon sellel hetkel jääb levita ja teavitab Kaug-SIM aktiveeritud.

(Miinused= Kallis hind; ei saa kõnet kaasa võtta autost lahkuses, Ei saa teha vaikset kõnet,....kui just ei ole lisatoruga SAP moodul ; Kui taskutelefon tühi, siis ei toimi ka kaugsim; SAP profiil pole levinud profiil mobiiltelefonide seas, vanematel kallimatel ja uuematel telefonidel olemas)

(Plussid= Hea heli kvaliteet; hea levi kvaliteet; mugav kasutada, Numbrid kopeerib üle; Mobiiltelefon ei kiirita taskus olles helistajat, sest telefon ei teosta kõnet,... SAP telefon kasutab auto antenni,)

Vasta
#27
(03-01-2011, 05:15 PM)wdb240 Kirjutas: KÕIK sõltub sinu enda rahakotist. Toon välja mõned plussid ja miinused.

Kuna sinu masin juba üle 2004 aasta, siis ilmselt käetoes UHI pistik.
Kui tahad telefoni kontrollioda üle auto, pead sa paigaldama omale sinna UHI pistikusse adapteri mis võimaldab autol mobiiltelefoniga ühineda.
Selleks on sul KOLM VARJANTI.

1)Ostad UHI Phone Cradle millesse saad panna omale meelepärase mobiiltelefoni.
Kas hakkad sinna sisse edaspidi oma taskus olevat telefoni toppima või paned sinna mõne odavama lutsu ning sinna sisse TWIN SIM kaardi.

(MIINUSED = vaja teha TWIN SIM leping; Osta hoidik; osta lisa telefon; numbrite uuendamine tülikas ;auto sõbrale andmine tekitab probleeme; Vaikset kõnet suht keeruline autos teha; ei saa autost väljusdes kõnet kaasa võtta)
(PLUSSID= Hea levi; hea heli kvaliteet; saad kasutada samaaegselt kahte ühenumbriga telefoni; aku tühjenemisel teine telefon toimib)



2)Ostad sinna UHI BLUETOOTH HFP(hands-free profile) adapteri.
See on seade, mis kasutab HFP ja seda toetavab enamjaolt telefone.

(MIINUSED= Kõnet teostav telefon on taskus ja kiiritab kõnelejat; Levi võib olla nõrgem,eriti IR klaaside puhul ; Võib olla probleeme numbrite üle kopeerimisega,siiski süü tavaliselt mobiiltelefoni poolne; maksab poole rohkem kui tavaline CRADEL ; Heli kvaliteet võib olla kehvem; Pidevalt aktiivne BLUETOOTH kurnab telefoni akut rohkem, Ei toeta SMS)

(PLUSSID= Väga Mugav kasutada; Saab kõne autost lahkused kaasa võtta,saab teha vaikset kõnet autos olles,



3)Ostad sinna UHI BLUETOOTH SAP(SIM-Access-Profile ) adapteri. Tegemist on eraldi seisva mobiiltelefoniga
See on seade, millele antakse mobiiltelefoni poolt kloonitud sim kaart.
Saades üle BLUETOOTHi sim kaardi ,esitleb SAP telefon ennast operaatorile ja logib võrku. Tasku telefon sellel hetkel jääb levita ja teavitab Kaug-SIM aktiveeritud.

(Miinused= Kallis hind; ei saa kõnet kaasa võtta autost lahkuses, Ei saa teha vaikset kõnet,....kui just ei ole lisatoruga SAP moodul ; Kui taskutelefon tühi, siis ei toimi ka kaugsim; SAP profiil pole levinud profiil mobiiltelefonide seas, vanematel kallimatel ja uuematel telefonidel olemas)

(Plussid= Hea heli kvaliteet; hea levi kvaliteet; mugav kasutada, Numbrid kopeerib üle; Mobiiltelefon ei kiirita taskus olles helistajat, sest telefon ei teosta kõnet,... SAP telefon kasutab auto antenni,)

Tänan põhjaliku ülevaate eest.Otsustan siiski Twin Sim kasuks ja seda järgmistel põhjustel :

1) Twin Sim on mul olemas ja firma poolt tasuta kuumaksega.
2) Vajan kohati võimsamat levi,mida taskutelefon ei võimalda.
3) Uurisin esindusest odavaimat adapteri hinda ja sellele vastavat lutsu ja KOKKU tuli 2000.- eeki,pole BT-ga võrreldes kallis.
4)Ei saa kunagi tühjaks.
5)Lülitab kõned ringi automaatselt.

Sama lahendus oli mul ka eelmises autos ja täitsa ok.Eelmises autos oli ka variant toru tõstes vaikne kõne teha.See variant muidugi nüüd mersus enam ei toimi,kuid 1.juulist ju ei võigi toru kõrva ääres sõita.
Vasta
#28
No põhimõtteliselt saad teha küll vaikset kõnet. Pead selle telefoni sealt UHI adapterist välja kookima ja sellega kõrvaääres edasi rääkima. Kõne ei tohiks ära katkeda.

Vasta
#29
(03-01-2011, 05:47 PM)wdb240 Kirjutas: No põhimõtteliselt saad teha küll vaikset kõnet. Pead selle telefoni sealt UHI adapterist välja kookima ja sellega kõrvaääres edasi rääkima. Kõne ei tohiks ära katkeda.

Ok.Aga kuidas see lahendatud on,et telefon süütega sisse ja auto seisab siis välja ? Kas toru peab ilma akuta olema (siis ju vaikset kõnet teha ei saa) või on see autos programmeeritav ?
Vasta
#30
Oot....? ma ei saanud nüüd väga aru? Moodul ei lülitu süütepeale sisse välja. Tal on oma järel-uinumise aeg.
Seda auto telefoni magamaminemise aega sai vanematel MB telefoni systeemidel ise muuta. Paned telefoni mällu nime "NACHLAUFZEIT" ja numbriks paned 01
Kui auto telefon on omale numbris mällu lugenud, siis saab ta sellest käsust aru ja lülitab ennast nii mitme minuti pärast välja kui suur on see number mis sinna panid. 01 =1minut

Vasta
#31
(04-01-2011, 11:38 AM)wdb240 Kirjutas: Oot....? ma ei saanud nüüd väga aru? Moodul ei lülitu süütepeale sisse välja. Tal on oma järel-uinumise aeg.
Seda auto telefoni magamaminemise aega sai vanematel MB telefoni systeemidel ise muuta. Paned telefoni mällu nime "NACHLAUFZEIT" ja numbriks paned 01
Kui auto telefon on omale numbris mällu lugenud, siis saab ta sellest käsust aru ja lülitab ennast nii mitme minuti pärast välja kui suur on see number mis sinna panid. 01 =1minut

Ok,räägime täpsemalt,kui kohtume.Äkki isegi see nv.,kui sa saad.
Vasta
#32
(03-01-2011, 05:15 PM)wdb240 Kirjutas: KÕIK sõltub sinu enda rahakotist. Toon välja mõned plussid ja miinused.......


Super kokkuvõte, tänud!

Netis kolades tundub, et iPhone ei toeta SAPi --- reaalselt ise pole proovinud.
Vasta
#33
IPhone ongi ju selline disaini värk mitte tõsine tehnoloogia üllitis.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#34
(19-01-2011, 08:16 PM)R129 Kirjutas: IPhone ongi ju selline disaini värk mitte tõsine tehnoloogia üllitis.

Vastupidi, ta on just tehnoloogia üllitis, kuna iPhone on lõpuni mõeldud lahendus, kus asjad töötavad.
Kuna iPhone on kallis, siis ta liigitub jah kohe "disainivärgi" alla ja seda ta tõepoolest on, ehk siis lõpuni disainitud lahendus.
Vasta
#35
(20-01-2011, 08:18 AM)hulllugu Kirjutas:
(19-01-2011, 08:16 PM)R129 Kirjutas: IPhone ongi ju selline disaini värk mitte tõsine tehnoloogia üllitis.

Vastupidi, ta on just tehnoloogia üllitis, kuna iPhone on lõpuni mõeldud lahendus, kus asjad töötavad.
Kuna iPhone on kallis, siis ta liigitub jah kohe "disainivärgi" alla ja seda ta tõepoolest on, ehk siis lõpuni disainitud lahendus.
iPhone on üllitis, KUID on praeguseks juba etemaid nutitelefone.
Mina pean enda samsung i9000 galaxy s'i paremaks näiteks.
Vasta
#36
(20-01-2011, 11:27 AM)voodoo Kirjutas:
(20-01-2011, 08:18 AM)hulllugu Kirjutas:
(19-01-2011, 08:16 PM)R129 Kirjutas: IPhone ongi ju selline disaini värk mitte tõsine tehnoloogia üllitis.

Vastupidi, ta on just tehnoloogia üllitis, kuna iPhone on lõpuni mõeldud lahendus, kus asjad töötavad.
Kuna iPhone on kallis, siis ta liigitub jah kohe "disainivärgi" alla ja seda ta tõepoolest on, ehk siis lõpuni disainitud lahendus.
iPhone on üllitis, KUID on praeguseks juba etemaid nutitelefone.
Mina pean enda samsung i9000 galaxy s'i paremaks näiteks.
Eks ta ole, siis tuleb jälle uus iPhone ja siis jälle uus galaxy Smile

Tegelt on jant hoopis see, et Silberauto väitis, et minu GL450-ga ei tööta ükski BT karbike, mis ühilduks iPhonega.
Ma polnud sellega nõus, kuna leidsin netist täiesti originaaltoote, mis peaks kärama --http://www.comandonline.co.uk/Mercedes-B...radle.html

Nad nüüd uurivad, eks näis.
Vasta
#37
(20-01-2011, 12:17 PM)hulllugu Kirjutas: Tegelt on jant hoopis see, et Silberauto väitis, et minu GL450-ga ei tööta ükski BT karbike, mis ühilduks iPhonega.
Ma polnud sellega nõus, kuna leidsin netist täiesti originaaltoote, mis peaks kärama

Nad nüüd uurivad, eks näis.

Nojah, küsinud sa Rakvere Silberautost, siis oleks see asi sul ilmselt juba peal Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#38
(20-01-2011, 12:52 PM)R129 Kirjutas:
(20-01-2011, 12:17 PM)hulllugu Kirjutas: Tegelt on jant hoopis see, et Silberauto väitis, et minu GL450-ga ei tööta ükski BT karbike, mis ühilduks iPhonega.
Ma polnud sellega nõus, kuna leidsin netist täiesti originaaltoote, mis peaks kärama

Nad nüüd uurivad, eks näis.

Nojah, küsinud sa Rakvere Silberautost, siis oleks see asi sul ilmselt juba peal Smile

Nojah, ega nad jõua kõige kursis olla Smile
Aastal 2008, kui mul esimest korda GL oli, siis tõepoolest ei olnud olemas sellist BT karbikest, kuna siis oli ainult SAPi toetav asi --- seepärast jäin isegi esiti uskuma.
Vasta
#39
wdb240 on siit foorumist nende asjadega päris palju tegelenud. Kui ma õigesti mäletan, siis on see odavaim süsteem, sest selle kaudu liigub ainult hääl ning uus versioon sellest boksist suudab ka numbreid edastada. Natuke kallivõitu on ainult see esinduse hind koos paigaldusega.
Muidu kas sul on COMAND (rahvakeeli telekas) autos?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#40
(20-01-2011, 07:18 PM)R129 Kirjutas: wdb240 on siit foorumist nende asjadega päris palju tegelenud. Kui ma õigesti mäletan, siis on see odavaim süsteem, sest selle kaudu liigub ainult hääl ning uus versioon sellest boksist suudab ka numbreid edastada. Natuke kallivõitu on ainult see esinduse hind koos paigaldusega.
Muidu kas sul on COMAND (rahvakeeli telekas) autos?

Jepp, täisvarustuses aparaat on (ja kood 386 ka). Ma praegu lähen panen selle aparaadi silberis külge kohe eks homme ütlen, kas ja kuidas toimib.


EDIT: Nüüd siis asi järgi tsekitud:
See eelmainitud aparaat töötab iPhonega kenasti ja mugavalt vähemalt kõnede osas --- iPhone laseb kõne ajal mugavalt vahetada telefoni ja auto vahel. Töötab ka Vertu Constellationiga.
Kontaktid ei lähe esimese hooga küll kuidagi autosse, ei saa aru ka päris täpselt, kas nad peavad minema või mitte.
EDIT2: "Mercedes Benz have tested the original HFP cradle with the following phones and it works for phone calls and phonebook download, and in most cases call lists" ---- seega on tegelikult peaks minema kontaktid kenasti autosse. Huvitav, kuidas saaks seda protsessi "debugida" Smile
EDIT3: Lihtsalt kontake oli palju ning 20 minuti pärast ilmuseid nad sinna nagu naksti!
Ehk siis võib kinnitada, et iPhone 4 töötab kenasti eelmainitud vidinaga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 210 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 181 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 241 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  w203 kontrollid maha merce 3 534 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 554 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 387 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 904 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
  C220 w203 ESP / COOLANT MercedesBenz 6 963 11-09-2022, 12:32 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 6 1,368 13-03-2022, 06:41 AM
Viimane postitus: madka007
  W203 c240 '2000 ei käivitu Mersuhoolik 0 435 20-11-2021, 01:08 AM
Viimane postitus: Mersuhoolik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne