Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124 E300 automaat 94a. probleem generaatoriga - korras.
#1
Tervitus


Masinaks on Mercedes-Benz W124 E 300 diesel automaat, 94 a.
Püüan lihtsalt ja arusaadavalt rääkida paar päeva tagasi alanud probleemist. Ehk on mõni elektrist rohkem teadja ja võib mind natuke valgustada? Järgmine nädal tuleb viia auto niikui nii elektriku juurde.

24.11.10 lakkas generaator laadimast autol olevat akut(Armatuuris akutähisega hoiatus põlema ei hakanud, kuid selle pirn on töökorras). Algul mõtlesin, et viga on akus, kuid panin uue aku peale ja peale päevast sõitu sai ka see tühjaks. 26.11.10 käisin tuttava juures Laagris, kes remondib masinaid ja leppisin kokku aja, et võtab geneka maha ja vahetab harjad/tableti ära. Läksin siis ostsin Suur-Sõjamäelt Lesvenist tableti ja hakkasin Laagri poole tagasi sõitma, kuid poole tee peal hakkas jälle imekombel genekas laadima(kasutan auto sigarisüütajas digitaalset voltmeetrit, voolu näitas kogu autosüsteemis 14.5 - 14.9 volti). Sõitsin siis Laagrisse ja rääkisin tuttavale, et genekas hakkas uuesti laadima ja otsustasime tableti seekord mitte vahetada, et jääb tagavaraks. Seejärel sõitsin koju ja suretasin mootori välja.

Nüüd 26.11.10 õhtul panin auto uuesti käima ja genekas jälle ei lae...

Normaalselt peaks auto armatuuris süttima kõik tuled põlema kui süüte sisse keeran ja mootor käima läheb, nagu siin http://www.youtube.com/watch?v=O_XLtgn0p3Q

Minul on aga olukord selline, et auto toimetab kuidas ise tahab. Autot käivitades kord süttivad armatuuris kõik tuled põlema (nii vasakult kui paremalt reast armatuuril) ja auto läheb käima(siis generaator LAEB). Teinekord käivitades aga süttivad põlema armatuuris ainult SRS ja ABS(siis generaator EI LAE).

Nüüd küsingi, et kas probleem on süütelukus, et süütelukus olevad juhtmed kord annavad ja kord ei anna voolu kõikjale edasi, s.h ka generaatorisse? Või teine probleem, kas mul on armatuuris spidoploki taga mingid pirnid või relee lühises ja see siis toimetab vastavalt oma äranägemisele?

Loodetavasti oli jutt arusaadav, kui miskit jäi ebaselgeks, siis küsige ja püüan vastata.

Lõpuks kui selle segaduse korda saab, siis luban panna ka vea põhjuse ja lahenduse siia kirja, juhul kui kellegil sama probleem kunagi ees seisab.
Vasta
#2
Vaata harjad üle, kui need ankruni ei ulatu, siis tuled ei sütti ka. Ja harjade ning pingeregulaatori ostuks ei pea Laagrist teise linna otsa sõitma, vajalikud asjad on ka Laagris müügil.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(26-11-2010, 05:23 PM)eastpak Kirjutas: Nüüd küsingi, et kas probleem on süütelukus, et süütelukus olevad juhtmed kord annavad ja kord ei anna voolu kõikjale edasi, s.h ka generaatorisse?
Laadimine ei toimu läbi süüteluku, geneka + on aku+ ga otse ühenduses.
See, et harjad liiga lühikeseks kulunud on üsna tõenäoline.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#4
(26-11-2010, 05:37 PM)Laur Kirjutas: Vaata harjad üle, kui need ankruni ei ulatu, siis tuled ei sütti ka. Ja harjade ning pingeregulaatori ostuks ei pea Laagrist teise linna otsa sõitma, vajalikud asjad on ka Laagris müügil.

Jah, sain veel täna õhtu tuttavaga kokkuleppele, et võtab kella 6 aeg vastu. Kuna oli ka muidu asja sinnakanti, siis sai Suur-Sõjamäelt võetud.

Õhtul valgustan kas oli tableti vahetusest abi.
Vasta
#5
Olukord lahendatud, ikkagi olid harjad läbi. Ankur on veel täitsa normaalne.
Vahetasime harjad pingeregulaatoriga ja nüüd generaator laeb akut, vooluringlus autos on 14.1 - 14.3 voldi vahemikus. Armatuuri tuled töötavad. Asi korras-süda rahul!
Vasta
#6
(26-11-2010, 09:15 PM)eastpak Kirjutas: Olukord lahendatud, ikkagi olid harjad läbi. Ankur on veel täitsa normaalne.
Vahetasime harjad pingeregulaatoriga ja nüüd generaator laeb akut, vooluringlus autos on 14.1 - 14.3 voldi vahemikus. Armatuuri tuled töötavad. Asi korras-süda rahul!

Mul oli sama teema. Vahetasin pingeregulaatori koos harjadega ära ja nüüd poolteist kuud hiljem on täpselt sama jama.
Vasta
#7
Nüüd vaheta ankur ka ära, kuna see on ära kulunud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 223 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 180 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 415 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 257 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 331 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 450 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,666 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 529 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,990 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 344 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne