Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Täiendused liikluseeskirjas puust ja punaseks
#12
(17-11-2010, 09:38 AM)v6sa Kirjutas: Mina igatahes oma autos pidin kümmekond minutit nuputama ja ähkima enne, kui mõtlesin välja, kuidas see türp endale juhiistmelt lahkumata ümber saada. Aga välja mõtlesinBadgrin

Iseenesest on see sõnastus üks väga JOKK koht trahvide kalastamiseks.Crybaby

Asi on väga lihtsasti lahendatav! Nii kui pimedaks hakkab minema, topid kähku vesti selga. Unibrow

Siit aga järgmine küsimus, millal on pime? Või mitmest Lux'ist alates on pime?

edit:
Tsitaat:Indrek Sirk (Liiklusõiguse Büroo)
Re: Halb nähtavus
LE § 2 lg 9 - Halva nähtavuse all mõistetakse ilmast või muudest nähtustest (udu, vihm, lumesadu, tuisk, hämarus, suits, tolm, vee- ja poripritsmed, vastupäike) tingitud ajutist olukorda, kui vaadeldava objekti nähtavus on taustast eristamatu alla 300 m.

Seega liigitub Eesti oludes halva nähtavuse alla praktiliselt igasugune olukord, oska ainult ise ära selgitada.

LE § 2 lg 34 - Pimeda aja all mõistetakse ajavahemikku ehast koiduni, kui loodusliku valguse vähesuse tõttu on nähtavus alla 300 m.

Teisisõnu, kui loodusliku valguse vähesus on põhjuseks, miks nähtavus on alla 300 meetri, siis on tegemist pimeda ajaga, kui aga muudest oludest tingituna, siis halva nähtavusega.

Liiklusõnnetuse juures mängivad põhilist rolli külgvahe ning kontakt liiklejate vahel. Kuivõrd autojuht läheneb tagant, siis on temal kohustus hoida ohutut külgvahet. Kui jalgrattur kukub ilma autolt lööki saamata või autot puutumata, siis jääb ta üldjuhul ise süüdi.

Kokkuvõte: ISTUD AUTOSSE, VEST SELGA! Icon_lol
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Täiendused liikluseeskirjas puust ja punaseks - Autor: marek - 17-11-2010, 10:53 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne