Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Õlivarras pooleks murdunud
#1
Selline piinlik elujuhtum juhtunud jah. Autoks E240 '99
Varda pea küljes olev jupp ca sõrmepikkune.
Küsimus suurele ringile kõlaks loomulikult - kuidas selle jupi sealt torust kätte saaks ?
Vasta
#2
Kas varras on metallist? Kas see metall on magnetiline?

Mina sain kunagi oma kolmel murdunud vardajupi kätte magnetiga (teleskoopvarrega magnetiga). Aga neljal käigukasti sisse murdunud õlivarda juppi kätte ei saanudki ilma põhja lahti kangutamata - magnet ei mahtunud torust läbi.
Vasta
#3
Metallist ikki.
Magnetiga proovitud.
See krdi toru on seal ju siuke seasaba, et anna olla ...
Kunagi, kui teda sisse surutud sai - aga ta siis ka mitte eriti lubinal ei läinud ..
Ainumas variant paistab olema kusagilt altpoolt ligineda ... aga mis valemiga ?
Iseenda teadmiste ja kogemustega selles vallas just päris ''suurmeistri'' nimetusele ei pretendeeri ..
Vasta
#4
Siin peavad nüüd teadjad appi tulema - kas võlivarda toru on karteripõhja küljes kinni jäigalt? Või saab selle kinnitusi avades kätte?

Eraldi plekist põhja sellel mootoril vist enam pole ja kogu karteripõhja vist mootorit maha võtmata kätte ei saagi...
Vasta
#5
Õlivarda toru on tavaliselt O-ringiga ploki/karteripõhja küljes, enamusel mootoritest. St tõmmates peaks välja tulema, eeldusel et ülemine/ülemised tugipoldid on lahti.

Aga enne tuleks mootorit veidi puhastada, et midagi abrasiivset õlitoru august sisse ei kukuks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  OM648 Õlivarras Allar 1 2 2,280 15-06-2018, 10:23 PM
Viimane postitus: Allar 1
  E230 1997 110KW automaat kasti õlivarras ja salongi filtri asukoht insippo 14 9,954 15-04-2013, 10:07 PM
Viimane postitus: insippo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne