Teema hinnang:
  • 12Hääli - 3.92 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
420 (560) SEL 1990 janek126
#41
Zender on muidu päris tegija värk, aga need veljed pole kindlasti W126`le.

Pigem W201 vms.

Zender pakkus minuteada üldse 17" velgi W126`le, või äärmisel juhul 16"

[Pilt: Mercedes%20W126%20Zender%20SEC%20styling%20View.jpg]


Aga Janeki auto all tunduvad rattad väga OK, eriti IRL.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#42
Talvepäevad...
EFI....
+20kW.......
-2L/100km

Lootus sureb viimasena.....

Sõrmed ristis mööduvad ööd ja päevad....
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#43
Väga ilusat autot omad igatahes, päriselt näeb ikka parem välja kui pildil! Eusa_whistle
Naftapress.
Vasta
#44
(21-02-2011, 05:10 PM)arts24h Kirjutas: Väga ilusat autot omad igatahes, päriselt näeb ikka parem välja kui pildil! Eusa_whistle

TänudIcon_biggrin

Eks selle saavutamiseks on palju-palju tööd ja muidugi ka sääste kulunud.
Palju on muidugi veel teha.
Aga lootus saada kogu projekt enda jaoks valmis augustiks, kui Saksa minek.
See nädal peaks saama poleeritud(kuna seisis 10kuud, siis värv pole teab mis ideaalne).
Õlid-filtrid vahetusse. Radikas- toonori pealt, kust sai mootor- võtta lekib ülemise vanni vahelt. Vaatab, kas ostab uue, või saab kasutada oma 4,2-e vana.
Ja sisu peaks hakkama kohendama: keskmine käigukasti ümbrispuit lõpuks ära vahetada(aastapäevad juba uus olemas), esimeste istme nahkade vahetuse peaks lukku lööma- hinnapakkumised mitmest kohast küsitud.
Ja muud nipet näpet...

Hetkel siis 5,6 mootor+ VEMS toimetab normaalselt.
Eks seda seadmise värki peaks hakkama omale ka vaikselt selgeks tegema. Et ei peaks alati Hentsi voodist välja ajama, kui vähe timmimist vaja.
Bensukuluga hetkel rahul. Keskmine tuli 17/100-le, km sisse jäi ka jäärada, mida sai talvekatel kümneid ringe uhatud ja need mitmed tunnid tühikäiku raja ääresIcon_cool
Puhas trass tuli sinna natuke alla 12-e.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#45
Päris aus olla siis paneb kadestama see auto. Icon_redface Aga edu ja jaksu edaspidiseks ehitamiseks. Kui palju sõidad siis nii suure mootoriga teenid vast kütte pealt varsti vmsi raha tagasi.
Naftapress.
Vasta
#46
Sain siis ka talvepäevade raames tagaistmel mõnuleda. Imelik, aga naine vaimustus minust rohkem: mõnus, pehme, õõtsub, hea sisse/välja käia jne. Ju ma vene aegse inimesena askeeltiku kasvatuse ja harjumustega (ja muidugi kadedus ka hinges närib kui keegi "liinibussiga" sellise aja rajal välja sõidab)

Igatahes EDU ja ükskord tahaks tagaistmel sõitu korrata kui KÕIK ideaali lähedane :-)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#47
(21-02-2011, 05:58 PM)janek126 Kirjutas:
(21-02-2011, 05:10 PM)arts24h Kirjutas: Väga ilusat autot omad igatahes, päriselt näeb ikka parem välja kui pildil! Eusa_whistle

TänudIcon_biggrin

Eks selle saavutamiseks on palju-palju tööd ja muidugi ka sääste kulunud.
Palju on muidugi veel teha.
Aga lootus saada kogu projekt enda jaoks valmis augustiks, kui Saksa minek.
See nädal peaks saama poleeritud(kuna seisis 10kuud, siis värv pole teab mis ideaalne).
Õlid-filtrid vahetusse. Radikas- toonori pealt, kust sai mootor- võtta lekib ülemise vanni vahelt. Vaatab, kas ostab uue, või saab kasutada oma 4,2-e vana.
Ja sisu peaks hakkama kohendama: keskmine käigukasti ümbrispuit lõpuks ära vahetada(aastapäevad juba uus olemas), esimeste istme nahkade vahetuse peaks lukku lööma- hinnapakkumised mitmest kohast küsitud.
Ja muud nipet näpet...

Hetkel siis 5,6 mootor+ VEMS toimetab normaalselt.
Eks seda seadmise värki peaks hakkama omale ka vaikselt selgeks tegema. Et ei peaks alati Hentsi voodist välja ajama, kui vähe timmimist vaja.
Bensukuluga hetkel rahul. Keskmine tuli 17/100-le, km sisse jäi ka jäärada, mida sai talvekatel kümneid ringe uhatud ja need mitmed tunnid tühikäiku raja ääresIcon_cool
Puhas trass tuli sinna natuke alla 12-e.

Edud.
Janek.

Kahju, et seekord tulemata jäi. Loodetavasti näeb su iluduse 5. märtsil ära Ohekatku raja ääres, kus saad oma oskusi veelgi lihvida. Icon_biggrin
320CDI - Väikevenna

Vasta
#48
Sisuliselt selle progetava aju seadistamisega on jah nii, et auto enam vähem käima saada ei ole eriti keeruline, kuid et ta käix normallselt (nii nagu uus auto tehasest tulles käib), sellex tuleb teda seadistada mitmeid kordi aasta jooxul erinevates ilmatingimustes, kuna tegureid, mis põlemiskabrisse sisesneva kütusesegu vahekorda mõjutavad, on väga palju. Muu hulgas õhutemperatuur, õhurõhk, kõrgus merepinnast (kuna kõrgemal on õhk hõredam), jahutusvedeliku temperatuur, kütuse temperatuur, õhu liikumise kiirus sisselaskes jne. Raskemax teeb asja veel see, et näiliselt ühe teguri muutumine ei pruugi anda lineaarset muudatust kütusesegus. Näitex kui õhutemperatuur tõuseb, siis teoorias läheb kütusesegu rikkamax, kuna soojem õhk on hõredam, kui aga õhutemperatuuri tõusuga kaasneb õhuniiskuse suurenemine, võib effekt olla hoopis vastupidine, kuna niiskus (H2O) sisaldab ka hapnikku ja see võib segu hoopis lahjemax muuta. Seega 1 kraad õhutemperatuuri tõusu võib kütusesegu ühes suunas kallutada, 3 kraadi aga juba teises suunas ning 7 kraadi jälle teises suunas.

Kõige parem viis seadistada (kui eelseadistus on tehtud) on jooxvalt logida mootori käitumist tavapärasel kasutamisel erinevates ilmastikuoludes ja hiljem nende logide järgi map-i muuta. See võibki kokku võtta pool aastat või aasta, et enamik erinevaid ilmastikuolusid saax esindatud.

Vemsil peax vist ka olema mingi sisseehitatud logimisvõimalus. Selle kohta peab nüüd ainult uurima, kui palju infot ta suudab salvestada (mitu mootori töötundi). Kõige parem kui ise peaxid ka päevikut selle kohta, mis päeval, mis kellaajal ning millistes ilmastikuoludes mootor päris õigesti ei käi, siis on seadistajal hiljem oluliselt lihtsam logist õige koht üles leida ja selle järgi map-i seadistada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#49
Oligi nagu plaan endale see süsteem natuke selgemaks teha.
Kuna kuskil kapi põhjas vedeleb pisike Asuse läpakas- siis see autosse installida ja proovida, kas saab sellega seda süsteemi salvestada ja muuta??
Muutma nagu enne ei hakka, kui asi ikka algtõdedest selgemIcon_cool

Ja neile, kes arvavad, et see oli vale, et ma VEMS-i SEL-ile peale panin- ütlen lohutuseks- kõik originaal on terve ja alles ja kunagi läheb KINDLASTI veel tagasiEusa_danceEusa_danceEusa_dance

Edud.
Janek.
(21-02-2011, 08:31 PM)arts24h Kirjutas: ... Kui palju sõidad siis nii suure mootoriga teenid vast kütte pealt varsti vmsi raha tagasi.

Eks sa arvesta ise, kui palju ma sõitma pean, et nulli tullaIcon_redface
http://elbe.ee/index.php?page=m116-m117
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#50
Vale ei ole see kohe kindlasti mitte, kuna originaalsüsteem on ikka ajast ja arust ja peale sentimentaalse väärtuse tal muud väärtust enam ei ole võrreldes tänapäevase pritsega. Ainuke probleem ongi selles, et see tänapäevane pritse tuleb korralikult ära seadistada, et tema potensiaalne kasu realiseerux. Aju seadistamine on aga pikajaline protsess nagu ma eelnevalt kirjeldasin ning nõuab põhjalikke teadmisi sellest, kuidas eelpool nimetatud tegurid kütusesegu mõjutavad.

Minu auto ei käi ka VEMS-iga nii nagu peax, kuid selle panen esialgu mehhaanilise poole süüx (klapid reguleerimata ja tõenäoliselt ketimehhanismis lõtk) ning hiljem kui mehhaaniline pool korras saab alles korralikult aju seadistama hakata. Endal pole hetkel läpakat ka võtta, et saax üldse tutvuda VEMS-iga ja selle seadistusvõimalustega.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#51
Jah. Seadistus on veel poolik. Vaadake, kui palju kulub professionaal-mootoriseadistajatel tehastes aega, et saaks mootorid seadesse ja siis näiteks mina kõrvale, kes saab aega ca 2-3 tundi ja dünoks on oma perse ja kõrv ja nina, mitte stend, kus igast muutust reaalajas näha saab.

12 sajale on trassi tsipa palju, sõltub ka muidugi sõidustiilist. Eks saab seda ka paremaks.

VEMS`il on datalog täiesti olemas ja töötab. Tegin ka log`i aga pole jõudnud analüüsida.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#52
(22-02-2011, 11:15 AM)hents99 Kirjutas: Jah. Seadistus on veel poolik. Vaadake, kui palju kulub professionaal-mootoriseadistajatel tehastes aega, et saaks mootorid seadesse ja siis näiteks mina kõrvale, kes saab aega ca 2-3 tundi ja dünoks on oma perse ja kõrv ja nina, mitte stend, kus igast muutust reaalajas näha saab.

12 sajale on trassi tsipa palju, sõltub ka muidugi sõidustiilist. Eks saab seda ka paremaks.

VEMS`il on datalog täiesti olemas ja töötab. Tegin ka log`i aga pole jõudnud analüüsida.

Ära põe- vaadates sinu vla-d(heas mõttes)- arenguruumi on.
Kui sa lõpuks selle asja omale selgeks teed, arvan, et nälga sa ei jää.
Siiamaani kõik sinuga seotud positiivse poole peal- jätka samas vaimus.
P.S.
Eks ma pean kõva raha eest ükskord sinu juurde koolitusele tulema.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#53
Ma kirjutan sulle varsti, kuidas sa ajule ligi pääsed. Tegin seade veidi paremaks. Just külmkäivitused jne.


(23-02-2011, 10:00 PM)janek126 Kirjutas:
(22-02-2011, 11:15 AM)hents99 Kirjutas: Jah. Seadistus on veel poolik. Vaadake, kui palju kulub professionaal-mootoriseadistajatel tehastes aega, et saaks mootorid seadesse ja siis näiteks mina kõrvale, kes saab aega ca 2-3 tundi ja dünoks on oma perse ja kõrv ja nina, mitte stend, kus igast muutust reaalajas näha saab.

12 sajale on trassi tsipa palju, sõltub ka muidugi sõidustiilist. Eks saab seda ka paremaks.

VEMS`il on datalog täiesti olemas ja töötab. Tegin ka log`i aga pole jõudnud analüüsida.

Ära põe- vaadates sinu vla-d(heas mõttes)- arenguruumi on.
Kui sa lõpuks selle asja omale selgeks teed, arvan, et nälga sa ei jää.
Siiamaani kõik sinuga seotud positiivse poole peal- jätka samas vaimus.
P.S.
Eks ma pean kõva raha eest ükskord sinu juurde koolitusele tulema.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#54
Surfisin vanal kõvakettal:
[img][Pilt: 62755-P8190006.JPG][/img]

[img][Pilt: 89847-P8190007.JPG][/img]

Pärnu ringrada(Loodan, et Ester ei pahanda, et Tema SEL ka pildil):
[img][Pilt: 96525-P8200044.JPG][/img]

Uued pildid värskelt poleeritud ja vahatatud lemmikust ilmutamisel.Eusa_silencedEusa_silencedEusa_silenced
(21-02-2011, 09:11 PM)taadu Kirjutas: ....Imelik, aga naine vaimustus minust rohkem: mõnus, pehme, õõtsub, hea sisse/välja käia jne. Ju ma vene aegse inimesena askeeltiku kasvatuse ja harjumustega ...

Kusjuures see ongi 126-e fenomen,et naisterahvad kes juba Naised, vaatavad seda autot kuidagi teise pilgugaIcon_idea
Näita seda autot 18-20 aastasele ja ta küsib, et mis kuradi romuga sa liigud?Crybaby

Aga luban Taadu- sa oled üks esimesi, kes saab tagaistme sõitu nautida, kui ma enda arvates valmis saan.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#55
Nii suurt õlikanistrit vead endaga kaasas?! Eusa_dance
Kuidas numbri peale sattusid?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#56
Peaks ka mainima, et väga õnnestunud number on autol.
Head tööd teinud ka masina kallal, vaadates alguse pilte.
Ise oman ka W126 mersut ja tuleb tõdeda, et näisterahvastele läheb väga see auto peale. Tuleb välja, et kohati suurus ikka loeb Big Grin
Vasta
#57
Number on ARK-st tellitud.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#58
Väikesed, kuid head muutused taas SEL-i ajaloos.

-Radiaator vahetatud koos kondi radikaga ja 2-e ventilaatoriga.
-Uued küünlad.
-Kapotialuse puhastamine originaal-elektroonikast.
-Parempoolse kapotikinnituse võtsin lahti ja määrisin ära- näe krt. tööle hakkas.
-Suurem mootoripesu nii alt kui pealt.
-Suveveljed pestud ja viidud rehvidega koos rehvitöökotta. Ette 245/40 R18 Uued Nokiad, taha 285/35 R18 kasutatud Falkenid.

Proovisin pilti ka klõpsida motost, kuid oli juba suht pime- seega pildid homme.

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#59
Kapoti alt siis hetkel sellineIcon_coolIcon_coolIcon_cool
[img][Pilt: 64327-P3260265.JPG][/img]
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#60
Vahepeal keris spidole selline ilus nummerIcon_redface
[img][Pilt: 56735-P3310282.JPG][/img]
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 31 10,337 03-06-2023, 08:51 AM
Viimane postitus: Karl
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,069 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 23,102 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 176,801 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 24,099 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  MB 560 SEC ´91a C126 piitre 26 25,043 18-06-2013, 08:35 PM
Viimane postitus: cornah
  Minu E 420 W210 martiini 43 44,813 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini
  MB 300TD 1992, janek126 janek126 45 49,010 25-11-2012, 08:17 PM
Viimane postitus: janek126
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 73,068 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SEL 1986a. W 126 boysel 3 5,138 17-10-2011, 08:37 AM
Viimane postitus: HotPapa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne