Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Hmm...kas jutt on pingutusrullist või veepumba rihmarattast?
Vaevalt et seal midagi kõveraks läks kui just meetrist heeblit ei kasutanud. Amordi polt ongi pikk ja üleüldse tuleb selle vahetamiseks veepumba rihmaratas maha võtta.
Rihmaratta, loe- veepumba võlli kasvõi vähese kõveraksmineku korral hakkab lamerihm kohe vilistama.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Jah, on võimalus, et loll jõud lõhub midagi ära. Kõige tõenäolsiemalt veepumba rihmaseibi (sest see seal ette jääb), kuid pole välistatud ka veepumba lõhkumine.
Eks seda on peale käimapanekut näha (ja kuulda, kui on midagi viga), mis toimuma hakkab.
Üldiselt on MB niimoodi ehitatud, et kui midagi peab väänama hakkama, siis on järelikult valed võtted või tööjärjekord.
Postitused: 155
Teemad: 32
Liitus: May 2006
Maine:
0
30-07-2010, 03:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2010, 03:41 PM ja muutjaks oli Taavi.)
Tundub vist, et midagi juhtunud.Kui mootor töötab, siis rihm ei vilise ja mingit muud viga ei tundu olevat. ps. Kui muidugi väga teraselt jälgida otse rihmatööd, siis tundub, et mõni mill. jookseks nagu viltu.