Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 Coupe aut.kast
#1
Tere

suht värske Mercedes-Benz (94a W124 MB 320ce) omanik ja ei ole veel aru saanud neist S ja E tähtedest käigukangi juures ja krt raamta ka mingis ime keeles millest mitte halligi aru ei saa.
ühesõnaga kui selle nupu (käigukangi juures) tõmban alla nii ,et täht S jääb nupu alla kas siis on aktiveeritud se nö S variant või E (mis jääb nähtavale)?
ja mis neil vahet üleüldse on..kummaga mõistlikum sõita?

ja teiseks kas on normaalne,et 120km/h tunnis sõita on pöörded 3000-de peal?ja kas see ongi viimane käik..st peaks 5-ene kast olema ju..ja 185 kellale panna siis ie tee sellist nägugi,et tahaks veel vahetada ja pöörded nii 6000-de peal...

Ette tänades

Sqad
R129 & R230 & X167
Vasta
#2
Kui E täht on näha ning S täht on nupu all siis on aktiveeritud nö. Sport või standart reziiim ehk hoiab kauem käiku sees ja auto on selle võrra äkilisem. Ise panin tähele et isegi käiguga pidrudamine toimub sport reziimisi. Aga kui on S täht näha (nupp E tähe peal) siis on aktiveeritud economy reziim mis sobib ideaalselt loivamiseks ja igapäeva cruiisimiseks IMO.

Vasta
#3
92S500 Kirjutas:Kui E täht on näha ning S täht on nupu all siis on aktiveeritud nö. Sport või standart reziiim ehk hoiab kauem käiku sees ja auto on selle võrra äkilisem. Ise panin tähele et isegi käiguga pidrudamine toimub sport reziimisi. Aga kui on S täht näha (nupp E tähe peal) siis on aktiveeritud economy reziim mis sobib ideaalselt loivamiseks ja igapäeva cruiisimiseks IMO.
täpselt vastupidi! Smile

E(nähtaval) - economy
S(nähtaval) - standard

uuematel:
S - summer
W - winter
Vasta
#4
Ei tea, siis võibolla mu w140 oli valepidi...selle pärast ,et kui E oli nähtaval lasipöörded punaseni aga kui S nähtaval siis vahetas käiku juba @ 1700-2000rpm....

Vasta
#5
Mareki jutu tõestuseks.....
BTW tavaliselt on need lülitid sealt alt sitta täis ja ei toimeta midagi....
Soovitatav on need puhtaks teha....


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
ja teiseks kas on normaalne,et 120km/h tunnis sõita on pöörded 3000-de peal?ja kas see ongi viimane käik..st peaks 5-ene kast olema ju..ja 185 kellale panna siis ie tee sellist nägugi,et tahaks veel vahetada ja pöörded nii 6000-de peal...

Ette tänades

Sqad
[/quote]

Muide käigud saab ju äkilisema paigaltstardiga tahhomeetrit jälgides ära lugeda... et kohaltvõtt toimuks esimesega ning et kas paneb ikka 5-nda ka sisse lõpuks, 5-s pidavat ju elektrooniliselt käima, võibolla on mingi kala seal.

Andrese kupeel on ka ju 5-ne automaatika, sellel läks kenasti rahulikult kulgedes linnas juba 70-ne pealt 5-s sisse.
setud sõitsid seciga
Vasta
#7
Kellegil vanast foorumist oli samasugune kube ja 5. käik ei lülitunud(fooruminime ei mäleta, praegu peaks SLK-ga sõitma), otsi sealt.
Pidi viiekäiguliste W 124 kastide tüüpviga olema....... ej kommentaari, ei ole kogemusi.
W124 E500 Limited
Vasta
#8
Rolz Kirjutas:Mareki jutu tõestuseks.....
BTW tavaliselt on need lülitid sealt alt sitta täis ja ei toimeta midagi....
Soovitatav on need puhtaks teha....

deem...ma kogu aeg olen mõelnud et kui E peal siis economy aga tegelt hoopis vastupidi
Vasta
#9
seal on jah 2 viga reeglina, kas kaitse läbi või solenoid kutu, priit(exiled) oli see kellel koinis.

aga see, et 3000rpm on 120 pealt, polegi vist väga hull, mul oli 124'l 4 käimasel 100 pealt juba mingi 3000rpm...
Vasta
#10
ei mul ka 100km/h ja 3000pööret...sry..enne sai valesti kirjutatud..
kus see kaitse asub mis lülitab 5-endat käiku?
R129 & R230 & X167
Vasta
#11
Soleneoid on auto alt kastil ilusti lähenetav, saad sealt takistuse ära mõõta üsna lihtsalt....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
Mul ka vist sama viga,et pöörded kuidagi kõrged 120km/h(3000prm)
Kui ongi selle solenoidi viga kas selleks,et vahetada peab kasti maha võtma ning laiali,või saab kergremalt hakkama?
Palju peaks olema pöörded  3,2 aut(5k) 120km/h sõites?
Tore oleks saada vastuseid nendelt kellel oli taoline probleem ja kuidas asi lahenes.
Vasta
#13
hints555 Kirjutas:Mul ka vist sama viga,et pöörded kuidagi kõrged 120km/h(3000prm)
Kui ongi selle solenoidi viga kas selleks,et vahetada peab kasti maha võtma ning laiali,või saab kergremalt hakkama?
Palju peaks olema pöörded  3,2 aut(5k) 120km/h sõites?
Tore oleks saada vastuseid nendelt kellel oli taoline probleem ja kuidas asi lahenes.

Mu E 280 T 5-käigulisel automaadil kiirusel 120 km/h pöörded 3000prm.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#14
Täna sai vähe peenestatud ja käigud üle loetud,kokku lugesin viis.Krt 120km/h ja 3000prm ju siis ongi nii.Pole proovinud aga arvan,et 180km/h on taho piirajasSad
Vasta
#15
totu. kui peeneks lasta, siis paneb 5. alles 200 pealt. 235 läheb KINDLASTI välja Smile
...
Vasta
#16
Aga palju sul pöördeid 120ga sõites on Andres?On see norm 3000prm?
Vasta
#17
midagi sinna kanti jah. 90-ga on alla 2250. üle 100 pole mõtekas sõita. kütusekulu mõttes. 140 peal peaks üle 11 võtma. ehk 12?
...
Vasta
#18
Siis OK.Mõtlesin juba,et mingi vale tiffer all.
Vasta
#19
mul w210 e320 5-käiku ja 90-ne pealt pöörded 2000
Vasta
#20
OT: aga mis see 2 nool B on:confusedangry:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 195 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 157 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 385 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 224 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 290 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 249 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,844 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 391 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 659 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 735 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne