Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB C180 1,8bens Sööb õli läbi karterituulutuse?
#1
Tegemist siis MB C180 1,8 bens.mootoriga,aastast 1996.

Mootor sõi väga palju õli ja suitses suurematel põõretel meeletult.Sai siis klapisääretihendid ära vahetatud(kohaks Aperon auto) aga ei midagi,ikka söi edasi.Siis sai kompressioonid ära mõõdetud ja tulemus oli jahmatav 1 sil.6,5, 2sil.9 , 3sil.9,5, 4sil.9 !Ootas mootori kapitaalne remont.Vahetatud sai kolvirõngad,kepsusaaled,tihendid ja ka plokikaane remont(mille käigus läksid vahetusse juhtpuksid,klapisääretihendid(läksid uuesti vahetusse kuna vanad olevat täiega loksunud seal pesas)pooled klapid tehti sirgemaks(olid teised minimaalselt kõverad).Kaane küljes tehti kõik mis sellega kaasnes ja tegija oli ka tartu linna parimaid mehi härr Rekand!

Nüüd mootor kokku laotud ja sõidetud ca 1000 km ja ikka suitseb ja sõõb õli.Igaks juhuks sai surveid uuesti mõõdetud ja kõik silindrid olid 14 ja peale(mis on ideaalne tulemus).Küünlad ära pigitunud.

Mille siis avastasin,et õli separaatorist alguse saav tuulutus toru mis jookseb üles ja jaguneb kaheks sisselaske kollektorisse minevaks toruks,sealt jookseb õli suurtel põõretel üles ja hopsti silindrisse põlemisele!Sai siis proovitud,et pime mõlemasse otsa ja korras-enam ei suitse!

Arvates,et äkki on selles tuulutus torus mingi klapp mis pidurdab õli,sai Silberautost kõik uued torud tellitud ja düüsid ka aga külge pole veel pannud kuna voolikud on tavalised nagu juba küljes ja düüs on ka samasugune mis küljes,järelikult pole kasu nende vahetamisest!
Miks aga tuleb õli sedamõõda üles ei oska enam välja nuputada!

KAS KELLEGIL ON VEEL OLNUD SELLIST PROBLEEMI
ÄKKI KEEGI SAAB AIDATA,EI OSKA ENAM KUSKILT VIGA OTSIDA?
Vasta
#2
Jõudu! Kahjuks mul Sinu ammusele küsimusele vastust pole, küll aga on mul endal suht samasse auku küsimus, seepärast ei hakka ka uut teemat tegema.

Sõidan 2007. aasta C-klassi kupeega, 180 kompressor. Muret teeb nimelt see, et küllaltki uue auto kohta sööb ta küllaltki palju õli. Kas on see normaalne, et kahe teeninduskorra vahel, kui nii kui nii peaks õlivahetus tehtama, tuleb ise vähemalt ühe korra veel õli juurde valada? Milles võib olla asi? Kas seda võib selgitada ekstreemsete talve (ja ka suve) oludega või on muretseda vaja?

ette tänades asjalike vastuste eest!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 C180 1,6115kw bens 2015 a bensiin mootoriõlis lpart 2 476 03-03-2023, 10:23 AM
Viimane postitus: v6sa
  W204 C180 CGI käivitamisel tossab marmorpr 8 1,219 22-08-2022, 11:08 PM
Viimane postitus: marmorpr
  W202 c180 rev limiter merce 2 1,081 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce
  C200 2.2cdi,2004a.Diisel.Käigukasti ja mootori õli kogus. MAN 2 3,783 24-08-2020, 12:22 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  W202 C180 1993 Kõhib kiirendades ja väriseb seistes Temp0 6 4,517 13-10-2019, 11:56 AM
Viimane postitus: stihl
  W203 c180 2.0bens probleemid tagatuledega C180w203 3 3,597 23-01-2019, 11:36 PM
Viimane postitus: v6sa
  O: w203 c180 2.0 bens sedaanile Tagumise SAM Ploki C180w203 0 1,896 20-12-2018, 05:22 PM
Viimane postitus: C180w203
  C180 ventikas ei tee koostööd vanasusi 0 2,032 20-10-2018, 12:15 PM
Viimane postitus: vanasusi
  w202 diferentsiaali õli swagiebear 1 3,196 30-11-2017, 04:33 PM
Viimane postitus: nahk
  W202 c180 1999a käigukasti vahetus Rohulible 1 2,497 15-11-2017, 03:31 PM
Viimane postitus: risto995



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne